The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo (TMS)
#1
De database is open. De mail wordt zsm verstuurd (maar als je dit leest heeft dat weinig toegevoegde waarde Wink ).
Reply
#2
Helaas Nadal en Djokovic is niet mogelijk! Wink
Reply
#3
Het zal jullie niet verbazen dat Sijsling in een 3e set tb verliest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
en het zal ook niet verbazen dat Haase er al weer uit ligt...
Reply
#5
Wat een week. Lastige keuzes, vooral dankzij het "lage" budget en al die prutsers die al door zijn voor de deadline.
Reply
#6
Er komen vandaag nog 9 winnaars bij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
Tja... Deadline had gisteravond moeten zijn.

Dan waren er veel verschillen geweest
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Door deze deadline kun je laf spelen door iedereen te nemen die door is (en niet te duur), plus wat must-picks.
Dan hoef je niet te kiezen voor Djokovic of Nadal.
Maar uiteindelijk zullen de meesten toch voor 1 van de 2 gaan.
En dan zou je voor jongens als Robredo normaliter niet zo snel gaan. Maar bij winst zijn het must-picks.
Dat maakt de keuze voor de opvulling naast een topper saaier.

Maar uiteindelijk zal de week voor de meesten toch draaien rondom die keuze, en kan het nog best interessant worden omdat dat dan een 800 puntenwedstrijd wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Fognini is wel vaker teruggekomen toch? Staat vooralsnog gewoon in mijn team.
Reply
#10
(14-04-2014, 01:15 PM)mindlight Wrote: Fognini is wel vaker teruggekomen toch? Staat vooralsnog gewoon in mijn team.

Dat is zo, maar toch, 7-5 2-0 achter is niet makkelijk op te halen.
Reply
#11
Gravel:
Sousa van 2-0 naar 3-5 naar 7-5 5-3 30-0 naar 7-5 5-7.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Fognini is momenteel gewoon top 4 op gravel, zelfs top 3 bij een niet-fitte Ferrer. Dus die gaat alles op een hoop slaan de komende maanden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Als ie niet geblesseerd of mentaal naar de kloten is kan ie heel aardig ballen ja.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
Door de late deadline is het toch vrij lastig.
Bij deadline gisteravond was het de keuze tussen Djokovic en een paar inkoppertjes of Nadal en een paar inkoppertjes. Nu is er als alternatief bijgekomen dat je een hele roedel spelers neemt waarvan een paar vrij kansloos zijn.
Reply
#15
(14-04-2014, 02:21 PM)centre court Wrote: Als ie niet geblesseerd of mentaal naar de kloten is kan ie heel aardig ballen ja.

Mwa, hij is toch vrij constant het laatste jaar, zeker op gravel.
Reply
#16
Alle rekenaars onder de deelnemers hebben een groot team genomen, dan zal Djoko of Nadal niet eens het toernooi winnen aangezien deze mensen vaak in deze weken de gaten slaan
Reply
#17
Dat klopt toch niet, ook veel rekenaars hebben een team met Djokovic, zoals de beste rekenaar Tampie.
Ik ben tegen mijn natuur ingegaan en heb eens een groot team, al denk ik dat het uiteindelijk allemaal op ongeveer hetzelfde uitkomt. Normaal zou ik een Nadal-team hebben genomen (met Ramos, Fognini, Llodra, Dolgo en Rosol), mijn Djoko-team was als Adwim.
Reply
#18
Buurs uiteraard ook weer een groot team. En uiteraard weer met spelers erin die tegen elkaar spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Alleen agut en fognini...

En die zijn door velen gekozen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Ik vind toch dat er veel interessante verschillen zijn tussen de teams. Of dat aan het eind van de week ook tot grote verschillen in de scores zal leiden valt te bezien, maar ik denk niet dat er net zoveel diversiteit in de teams zou zijn geweest als de deadline op zondag zou hebben gelegen.
Reply
#21
Wat André al zei. Er waren nu 3 opties, bij een deadline gisteren 2. In die zin was er meer keuze nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Dat ben ik met jullie eens. Maar je geeft de berekenende managers wel een mogelijkheid om hun spelletje te spelen, en dat vind ik jammer. Laat ze maar eens kiezen, juist in zo'n toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ik ben iig blij met Djokovic als toch wel troef.
Al hebben de bekende managers toch ook wel veel Djokovic, en nauwelijks Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
(14-04-2014, 11:37 PM)centre court Wrote: Wat André al zei. Er waren nu 3 opties, bij een deadline gisteren 2. In die zin was er meer keuze nu.

2 onzekere keuzes waar 1 veilige keuze bij komt is voor sommige geen keus.
Reply
#25
Denk dat Djoko-Nadal momenteel 50-50 is, en dan ga ik voor de goedkopere optie (en meerderen met mij).
Djokovic heeft het best lastig met Federer/Fognini, maar verder zijn de lotingen vrijwel gelijk en is het voor mij 90% zeker dat dat de finale wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Ik ben het gewoon met iedereen eens hier. Wat een leven.

Zijn we al los? Hup Lu Simon Llodra en youzhny/seppi.

Treurig begin. Lu kan hélemaal niets op gravel, Simon-gabas amper van belang, llodra was mustpick en youzhny/seppi ook niet van belang. Laat die laatste iig dik winnen. Winnaar moet Andujar pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
De week is weer begonnen --> Delbonis break tegen.
Reply
#28
LLodra heeft ineens het licht gezien op gravel? Wat is dit nou weer Huh
Reply
#29
Ik denk vooral dat Jano nog minder kan. Plus Llodra heeft een paar potjes in de benen, leek me 50-50. Dan moet je Llodra hebben voor dat geld.

Hmm, ik kom weer eens als winnaar uit de bus in mijn scenario-calculator.
Djokovic maar even winnen dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
(15-04-2014, 10:47 AM)Atlanta Wrote: De week is weer begonnen --> Delbonis break tegen.

....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: