The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona / Boekarest
#31
Geen Fognini en geen Ferrer hier, dus dit ziet er gunstig uit!
Reply
#32
Vandaag wordt het eens te meer bewezen dat het beter is om laf te spelen.
Reply
#33
Haha, later Ferrer. 130 keer gekozen Idontgetit
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Fognini geeft op
Reply
#35
(23-04-2014, 03:02 PM)Atlanta Wrote: En het rampjaar gaat vrolijk door. Vraag me af waarom ik uberhaupt nog meedoe.
Volgens mij sta je gewoon nog 42e, daarmee diskwalificeer je dus iedereen die onder je staat. Buursiaans.
Bovendien is dit allemaal niet zo bijster verrassend in een typische tussenweek. Het is hier al meermaals genoemd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
(23-04-2014, 03:13 PM)Ad Wim Wrote:
(23-04-2014, 03:02 PM)Atlanta Wrote: En het rampjaar gaat vrolijk door. Vraag me af waarom ik uberhaupt nog meedoe.
Volgens mij sta je gewoon nog 42e, daarmee diskwalificeer je dus iedereen die onder je staat. Buursiaans.
Bovendien is dit allemaal niet zo bijster verrassend in een typische tussenweek. Het is hier al meermaals genoemd.

42e is behoorlijk drama. Eerste weken ging het nog wel redelijk, maar de laatste weken is het alleen maar slecht. Met alle respect, maar ik hoor gewoon top 10 te staan. Daarom noem ik het een rampjaar als ik 42e sta.
Reply
#37
Bizar dat Ferrer zo vaak gekozen is terwijl je hem kiest voor 300 punten en hij best duur is.
Waarom dan niet Dimitrov nemen? Rare logica.

Ik vond hem te duur en te onzeker. Dit had ik ook niet verwacht, maar Gulbis/Dolgo waren al vervelende klanten.

(23-04-2014, 03:17 PM)Atlanta Wrote:
(23-04-2014, 03:13 PM)Ad Wim Wrote:
(23-04-2014, 03:02 PM)Atlanta Wrote: En het rampjaar gaat vrolijk door. Vraag me af waarom ik uberhaupt nog meedoe.
Volgens mij sta je gewoon nog 42e, daarmee diskwalificeer je dus iedereen die onder je staat. Buursiaans.
Bovendien is dit allemaal niet zo bijster verrassend in een typische tussenweek. Het is hier al meermaals genoemd.

42e is behoorlijk drama. Eerste weken ging het nog wel redelijk, maar de laatste weken is het alleen maar slecht. Met alle respect, maar ik hoor gewoon top 10 te staan. Daarom noem ik het een rampjaar als ik 42e sta.

En waar hoor ik te staan? Of Buurs? Of CC?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
(23-04-2014, 03:18 PM)Ad Wim Wrote: Bizar dat Ferrer zo vaak gekozen is terwijl je hem kiest voor 300 punten en hij best duur is.
Waarom dan niet Dimitrov nemen? Rare logica.

Ik vond hem te duur en te onzeker. Dit had ik ook niet verwacht, maar Gulbis/Dolgo waren al vervelende klanten.

(23-04-2014, 03:17 PM)Atlanta Wrote:
(23-04-2014, 03:13 PM)Ad Wim Wrote:
(23-04-2014, 03:02 PM)Atlanta Wrote: En het rampjaar gaat vrolijk door. Vraag me af waarom ik uberhaupt nog meedoe.
Volgens mij sta je gewoon nog 42e, daarmee diskwalificeer je dus iedereen die onder je staat. Buursiaans.
Bovendien is dit allemaal niet zo bijster verrassend in een typische tussenweek. Het is hier al meermaals genoemd.

42e is behoorlijk drama. Eerste weken ging het nog wel redelijk, maar de laatste weken is het alleen maar slecht. Met alle respect, maar ik hoor gewoon top 10 te staan. Daarom noem ik het een rampjaar als ik 42e sta.

En waar hoor ik te staan? Of Buurs? Of CC?

Jij en CC top 15, Buurs top 5. Maar met al die verrassende uitslagen dit jaar staan nu managers die normaal net top 50 halen in de top 10.
Reply
#39
Onzin om dit als tussenweek te beschouwen, die is volgende week pas.
Laatste zes edities was vier keer de finale Nadal - Ferrer. De andere waren Nadal - Almagro en Verdasco (def Ferrer in hf) - Soderling toen Nadal niet meedeed.
Daarnaast zou een finaleplaats een prima rendement opleveren voor Ferrer.
Reply
#40
Ik sta normaal op de 1e pagina en sta nu ergens rond 85. Soms is het gewoon niet te managen. Als het eenmaal tegen zit dan blijft het tegen zitten.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
Voor de toppers is het wel degelijk een tussenweek, na een groot toernooi en voor 3 grote toernooien. Nadal en Ferrer zullen wel vol gaan voor eigen publiek, maar die zijn gewoon minder zeker dan vroeger. De laatste 9x van Monte Carlo stond Nadal in de finale, en wat gebeurde er vorige week?

Prima rendement ja, maar niet meer dan dat. Met genoeg alternatieven in Boekarest (de minder laffe Berlocq en Rosol bijvoorbeeld) voor mij een no go.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
(23-04-2014, 03:17 PM)Atlanta Wrote:
(23-04-2014, 03:13 PM)Ad Wim Wrote:
(23-04-2014, 03:02 PM)Atlanta Wrote: En het rampjaar gaat vrolijk door. Vraag me af waarom ik uberhaupt nog meedoe.
Volgens mij sta je gewoon nog 42e, daarmee diskwalificeer je dus iedereen die onder je staat. Buursiaans.
Bovendien is dit allemaal niet zo bijster verrassend in een typische tussenweek. Het is hier al meermaals genoemd.

42e is behoorlijk drama. Eerste weken ging het nog wel redelijk, maar de laatste weken is het alleen maar slecht. Met alle respect, maar ik hoor gewoon top 10 te staan. Daarom noem ik het een rampjaar als ik 42e sta.

Poeh, doe mij die vrolijke en onbevangen Atlanta van het begin in plaats van deze (misplaatst) arrogante variant.
Reply
#43
(23-04-2014, 03:17 PM)Atlanta Wrote:
(23-04-2014, 03:13 PM)Ad Wim Wrote:
(23-04-2014, 03:02 PM)Atlanta Wrote: En het rampjaar gaat vrolijk door. Vraag me af waarom ik uberhaupt nog meedoe.
Volgens mij sta je gewoon nog 42e, daarmee diskwalificeer je dus iedereen die onder je staat. Buursiaans.
Bovendien is dit allemaal niet zo bijster verrassend in een typische tussenweek. Het is hier al meermaals genoemd.

42e is behoorlijk drama. Eerste weken ging het nog wel redelijk, maar de laatste weken is het alleen maar slecht. Met alle respect, maar ik hoor gewoon top 10 te staan. Daarom noem ik het een rampjaar als ik 42e sta.
Puke

als je daar hoort te staan dan sta je daar.
Reply
#44
(23-04-2014, 04:31 PM)mindlight Wrote:
(23-04-2014, 03:17 PM)Atlanta Wrote:
(23-04-2014, 03:13 PM)Ad Wim Wrote:
(23-04-2014, 03:02 PM)Atlanta Wrote: En het rampjaar gaat vrolijk door. Vraag me af waarom ik uberhaupt nog meedoe.
Volgens mij sta je gewoon nog 42e, daarmee diskwalificeer je dus iedereen die onder je staat. Buursiaans.
Bovendien is dit allemaal niet zo bijster verrassend in een typische tussenweek. Het is hier al meermaals genoemd.

42e is behoorlijk drama. Eerste weken ging het nog wel redelijk, maar de laatste weken is het alleen maar slecht. Met alle respect, maar ik hoor gewoon top 10 te staan. Daarom noem ik het een rampjaar als ik 42e sta.

Poeh, doe mij die vrolijke en onbevangen Atlanta van het begin in plaats van deze (misplaatst) arrogante variant.

Hoezo nou weer arrogant? 42e is natuurlijk niet slecht voor de gemiddelde deelnemer, maar ik doe het daar niet voor.
Reply
#45
(23-04-2014, 03:21 PM)Atlanta Wrote:
(23-04-2014, 03:18 PM)Ad Wim Wrote: Bizar dat Ferrer zo vaak gekozen is terwijl je hem kiest voor 300 punten en hij best duur is.
Waarom dan niet Dimitrov nemen? Rare logica.

Ik vond hem te duur en te onzeker. Dit had ik ook niet verwacht, maar Gulbis/Dolgo waren al vervelende klanten.

(23-04-2014, 03:17 PM)Atlanta Wrote:
(23-04-2014, 03:13 PM)Ad Wim Wrote:
(23-04-2014, 03:02 PM)Atlanta Wrote: En het rampjaar gaat vrolijk door. Vraag me af waarom ik uberhaupt nog meedoe.
Volgens mij sta je gewoon nog 42e, daarmee diskwalificeer je dus iedereen die onder je staat. Buursiaans.
Bovendien is dit allemaal niet zo bijster verrassend in een typische tussenweek. Het is hier al meermaals genoemd.

42e is behoorlijk drama. Eerste weken ging het nog wel redelijk, maar de laatste weken is het alleen maar slecht. Met alle respect, maar ik hoor gewoon top 10 te staan. Daarom noem ik het een rampjaar als ik 42e sta.

En waar hoor ik te staan? Of Buurs? Of CC?

Jij en CC top 15, Buurs top 5. Maar met al die verrassende uitslagen dit jaar staan nu managers die normaal net top 50 halen in de top 10.

En waar ligt dat aan?
Het duurt gewoon even voordat die AO is rechtgetrokken. Na Wimbledon zal het wel ongeveer rechtgetrokken zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Doping uit het tennis? Ferrer en Rafa weer op aarde
Reply
#47
(21-04-2014, 10:00 PM)centre court Wrote: Ik vond het erg lastig. Lijkt me echt zo'n week die de toppers niet echt serieus nemen.

Met Ferrer en Fognini had ik bovenstaande in elk geval goed ingeschat. Nu Robredo Dimitrov Kohli en Almagro nog.

Overigens hoeven een vroege exit van ferrer en Nadal uit vorm niet per definitie een goede week te betekenen. Als die 300/500 punten naar bovenstaande heren gaan dan is het alsnog beroerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Een beroerde week waarin ik de schade weer moet beperken!
Al is dat logisch met veel 'kleintjes' in mijn team.
Eigenlijk was Ferrer mijn enige topper.
Gelukkig pakt de keuze voor Giraldo ipv Fognini goed uit.
Hopen dat Kuznetsov vanavond nog kan verrassen, anders onderin niemand meer.
Boekarest gaat helemaal slecht, maar het verlies daar is weinig natuurlijk (en de nr 1 heeft een nog slechtere week dan ik)

Al zit ik hier met een big smile elke keer weer te lezen dat veel van jullie veel hoger hadden moeten staan dan dat ze daadwerkelijk staan. Mooi om de discussies te lezen tussen bijvoorbeeld de nr 80 en 40 van de ranglijstWink
Heerlijk om nog steeds 2e te staan! Atlanta, waar hoor ik te staan?
Reply
#49
25e Tongue
Reply
#50
Ik wens je veel succes Atlanta. Je hoeft nog maar een kleine 3000 punten in te halen...
Oei, dat is toch best veel Wink

Nadal weer problemen met de rug?
Reply
#51
Al dat geleuter met waar mensen horen te staan.
T is leuk om een beetje punten te moeten inhalen.
Als je in een week zoals deze al 300 punten pakt is ook 3000 punten niet veel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#52
Een beetje geduld en een keer een beetje geluk en je komt vanzelf weer boven drijven. Gewoon je spelletje blijven spelen en niet in paniek raken. Ferrer die verliest, nou en?
Reply
#53
Zo ist tampie
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
Na Wimbledon staan André tampie Atlanta stille Buurs ad ondergetekende en wellicht nog wat forummers gewoon in de top 15. En een aantal op zeker in de top 5/10. Aangevuld met een enkele goede nieuwkomer. De gelukszoekers van de AO zijn dan wel opgerookt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Moet wel zeggen dat een aantal het lang volhouden qua voorsprong
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
Vooralsnog zijn de voor ons onbekende managers ongekend stabiel inderdaad. Ondanks dat ze voor m'n gevoel soms roekeloze keuzes maken. Deze week zullen er wel wat flink verliezen op bijvoorbeeld André.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
In principe komt dat door 2 dingen:
- Het berekenende managen is lastiger doordat de q's niet meer worden beloond.
- Het is na de AO nog niet opgehouden met verrassingen. Veel gedurfde keuzes die daar worden gemaakt, worden beloond. En dat maakt het ook mooi, toch?
Reply
#58
(23-04-2014, 03:08 PM)Atlanta Wrote: Vandaag wordt het eens te meer bewezen dat het beter is om laf te spelen.
1 voorbeeld is natuurlijk geen bewijs. Tegenvoorbeeld is maartendinkelman die met een erg groot team deze week niet goed scoort.

Mooi dat sommigen bovenin het lang volhouden, al hebben sommigen het met de verrassingen deze week zwaar. Grappig dat muilie met elke week een klein team bovenaan staat.
Reply
#59
De nummers 1, 2 en 3 stonden ook wel erg ruim voor.
Goed dat wij deze week iets minder presterenWink
Reply
#60
Andre, Anin en Stephanie hebben een goed team deze week van de top-tien. Op het overige kan flink worden ingelopen, zeker als Nadal de titel niet pakt.

Andre wellicht binnen de 1.000 punten na deze week als eerste forummer. (Nee Dinkelman jij kwam pas nadat je in de top stond Smile)

Voor vandaag ben ik vooral benieuwd naar Almagro - Verdasco
Reply


Forum Jump: