The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EINDSPEL!
tja als ik zie wat er nu al in dat dorp staat gaan we daar dus nooit doorheen komen. We zullen een andere tactiek moeten gaan toepassen.
Reply
6 WW Bouwplan I renzeAtt I.N.
6 WW Bouwplan II MoritzAtt -
6 WW Bouwplan III freagleAtt TwT I
6 WW Bouwplan IV MoritzAtt -
6 WW Bouwplan V AngryDwarfAtt -=A51=-.
6 WW Bouwplan VI bladieblaAtt Zakkes
6 WW Bouwplan VII MoritzAtt -
6 WW Plan VIII ZibbylandAtt kolo.nl
6 WW Plan IX Sam_the_ChemistAtt NAVO[A]
Reply
Betekent dat dat [5] NOORD-WEST al veroverd is? Aan het profiel van Moritz te zien zou je zeggen van niet.
Reply
noord west ligt er nog.

6 WW Bouwplan II MoritzAtt -
Reply
Deze is namelijk nog onze enige, minimale, kans. Ik zal er weer versterking naar toe sturen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Bij DruAl hebben we deze uitnodiging van Older gehad:

Quote:Hoi,

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat Zakkes en NAVO samenspannen in het eindspel. Om te voorkomen dat de rest kansloos is, het volgende voorstel:

Er wordt een brede coalitie gevormd, waarbij elke alliantie welkom is. Onze gemeenschappelijke belangen zijn groter dan onze onderlinge verschillen.

Gezamelijk vallen we dagelijks 1 Zakkes speler aan en nemen zijn dorpen over, danwel verwoesten deze. Onze overmacht moet ons in staat stellen elke dag 1 speler uit het spel te krijgen.

Binnen Older geldt vanaf vandaag de regel, meevechten of vertrekken.

Graag wil ik ook jullie bij deze uitnodigen aan te sluiten bij de groep allianties die in opstand komen tegen Zakkes (en later NAVO). Ik reken op jullie medewerking en hoop snel een bevestiging te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Merrlin, Dorpsraad Older.
-=TRAVIAN=-
Reply
Travian, MORTIZ DORP Wrote:Topic: Box Dorp VIII scoutte [5] NOORD-WEST
Verstuurd: bij 29.05.06 om 14:48:09

Aanvaller Box van het dorp Box Dorp VIII
[Clubswinger] [Speervechter] [Bijlvechter] [Scout] [Paladijn] [Germaanse ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonist]
troepen 0 0 0 500 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 0 305 0 0 0 0 0 0
Info Palissade level 20 Paleis level 50

Verdediger Moritz van het dorp [5] NOORD-WEST
[Phalanx] [Zwaardvechter] [Padvinder] [Toetatis Donder] [Druideruiter] [Haeduan] [Ram] [Trebuchet] [Onderleider] [Kolonist]
troepen 4961 4961 32 16 1999 1686 0 4 3 0

Verdediger Versterking
[Clubswinger] [Speervechter] [Bijlvechter] [Scout] [Paladijn] [Germaanse ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonist]
troepen 0 69 0 360 100 0 0 0 0 0

er zijn dus al aanvallen geweest.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik had er 100 bijlen en een clubswinger staan, maar die zijn denk ik verhongerd, want ze zijn weg en ik heb geen bericht van aanval ontvangen. Er staan nu weer 100 paladijnen van mij. Onze enige hoop is dat het bouwplan hier blijft tot de schatkamer klaar is, en Box, Dre en ik en de rest van de alliantie een poging kunnen wagen. Ik ben in elk geval bezig mijn legers in Amerika uit te breiden.
May The Schwartz Be With You
Reply
ik heb nu 500 germaanse ridder Berend ... blijf bouwen Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik heb in Noord 1450 bijlen en 335 ridders en in Zuid 1150 en 340. Ik wil vooral Noord uitbreiden. In Zuid is mijn graanproductie te beperkt. In Noord kunnen er nog 800 graaneenheden bij plus overloop naar mijn nieuwe dorp Caraiben, dat nog niet uitgebouwd is.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik kan wel mijn ca 1000 haeduans lvl 16 op dat dorp afsturen als de tijd rijp is.
Reply
Fabian Wrote:Gok dat we dadelijk hernieuwd de strijd aangaan met Zakkes en NAVO, die Allianties zitten het beste. Is de ene klaar, kunnen ze zo de ander van Navo geleverd krijgen of andersom. Tevens is het ww centrum nog vrij, drie keer raden wie daar allemaal zitten....

bouwplan centrum is sinds vrijdagnacht ofzo in handen van NAVO.

@ Lof: die hebben wij ook gehad (en zo ongeveer alle andere allianties ook, inclusief Zakkes Wink )

@BB: kans is ook aanwezig dat die legers teruggestuurd zijn door de spelleiding. die sturen om de zoveel tijd alle versterkingen terug
Reply
Nou, ik heb niets gemerkt van terugsturen, en mijn clubswinger ben ik in elk geval kwijt, en ik ben er voor 99,99 procent zeker van dat die bijlvechters ook het bijltje erbij neergegooid hebben.
May The Schwartz Be With You
Reply
Een versterking heeft toch wel een beetje nut:

Topic: Versterking in [5] NOORD-WEST is aangevallen
Verstuurd: bij 29.05.06 om 18:02:42


Verdediger Berend Botje in het dorp [5] NOORD-WEST

troepen 0 0 0 0 100 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 0 0 13
May The Schwartz Be With You
Reply
Het is misschien goed als ik hier even mijn doelstellingen neerzet.

Fase 1. Het bouwen van een schatkamer in Rommeldam.
Ik schat dat ik aan het eind van de week aan de bouw kan beginnen. Hoe lang het bouwen van een schatkamer gaat duren weet ik niet, maar ik denk zeker nog een week, het kan ook veel meer zijn, daar heb ik me nog niet in verdiept. Ook is de maximale graanproductie nog lang niet bereikt.

Fase 2. Het bemachtigen en in bezit houden van een bouwplan. Doel is Noord-West aan te vallen vanuit mijn Amerika-dorpjes, met hulp van de hele alliantie en alle oud-SD-ers die mee willen doen (Box en Dre!). Als laatste moet de aanval vanuit Rommeldam komen om het bouwplan mee te nemen.

Fase 3. Het bouwen van een wereldwonder in een van mijn Amerika-dorpjes. Waarschijnlijk is Midden het meest geschikt, hier zijn nog bouwplaatsen voor extra pakhuizen en silo's.

ad Fase 1.: Zal geen probleem zijn, is een kwestie van tijd. Het is ook aan te bevelen dat nog minimaal 1 alliantiegenoot een schatkamer maakt als alternatief.

ad Fase 2.: Hier is het eerste probleem, is het bouwplan nog beschikbaar? Zo, nee, kan ik verder ophouden, want het bouwplan veroveren op een ander lijkt mij voor ons niet mogelijk. Tweede probleem, heb je het bouwplan, hoe houd je het? Hiertoe moeten Rommeldam en Rommelgem volgepropt zijn met verdedigers en een gigantische graanvoorraad. Al mijn dorpen schakelen over op het produceren van verdedigers. Deze verdedigingsmacht moet voor het grootste deel al tijdens Fase 1. aangelegd worden. Hiervoor kunnen mijn Bijlmerdorpjes gebruikt worden en met name de Rommeldorpjes, behalve Rommeldam dat in eerste instantie aanvallers moet maken. En natuurlijk alle alliantieleden.

ad Fase 3.: Als Fase 2. succesvol is afgerond is beginnen met Fase 3. niet zo'n probleem. Vanuit mijn Amerika-dorpen kunnen verdedigers en grondstoffen geleverd worden, plus uit de rest van de alliantie. Of een wereldwonder afgebouwd kan worden is een heel andere zaak, daarvoor is een tweede bouwplan nodig. Er zal dan met een andere alliantie samengewerkt moeten worden.

Wat is nu praktisch haalbaar? Alleen Fase 1. is zeker haalbaar, dit kan ik alleen. Vanaf Fase 2. is het een zaak van de alliantie, deze fase wordt al heel moeilijk, zo niet onuitvoerbaar. Ik verwacht niet dat het bouwplan in Noord West nog minstens 2 weken beschikbaar zal blijven. Misschien kunnen we de zaak rekken door er regelmatig versterkingen naar toe te sturen, maar dan weet je eigenlijk niet wat je aan het doen bent. Verder vrees ik dat we een bouwplan niet lang zullen kunnen verdedigen, zodat Fase 3. slechts zeer beperkt mogelijk is.

Samengevat: De kans dat we iets kunnen bereiken na Fase 1. is vrijwel nihil.
Maar ik ga door met het bouwen van een schatkamer, dat lijkt me ook al leuk. Het zou daarna echt het fantastisch zijn als we een bouwplan in handen krijgen, al is het maar voor een dag.

Praktisch gezien ga ik me eerst richten op het bouwen van een schatkamer, daarna zien we wel weer verder. De alliantie hoeft nu nog niets te doen, pas als er aan het eind van Fase 1. nog een reeele kans is dat Fase 2. uitgevoerd kan worden, moeten we verder plannen maken.

Dit is wat ik zelf voor ogen heb, waar ik nu geen rekening mee kan houden, is wat oud-SD-ers aan het doen zijn, en ook oorlogjes die de boel kunnen verzieken laat ik buiten beschouwing. Ik hoop dat het duidelijk is, en dat ik geen essentiele zaken over het hoofd zie.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik ga Vrijdag los tegen Ampharos en zal daarna bijna niets meer doen. Ben alleen af en toe aanwezig om de dorpen in de gaten te houden.
1 dorp is al besproken en dat is Adder 3 (Tool).
De rest mogen jullie ook zo overnemen. ff IGM sturen en ik maak dat dorp leeg(als Ampharos en zijn vriendjes dat al niet heeft gedaan)

Adder 1 douw ik vanaf nu vol met goodies om bijlen te maken.
2 is voor graan en speren

Ik zit alleen met de ambassade van SD. Aangezien ik niet Berend wil meenemen in mijn val, stap ik er Vrijdag uit. Iemand moet dus een ambassade van minimaal 10 hebben.

Ik liep al een tijdje met dit idee, want ik vind er geen ene tering meer aan op 1.
Heb al mijn aandacht al een tijdje bij 2.
Maar ik wil nog wel weggaan met een knalletje richting Ampharos....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Wacht ff tot na het weekend! Er zijn enkele alliantiegenoten (waaronder ik) weg in dat weekend en het is veel leuker om mee te kunnen irriteren. Heeft er al iemand een ambassade op 10 staan?
Reply
BB, voor het winnen moet je wel 2 wereldwonders hebben hè... :wink:
Reply
Het lijkt me zinvoller dat we onze aanvallende troepen op iemand laten stuklopen om te voorkomen dat het spel straks is afgelopen en we die troepen niet hebben gebruikt :roll:
Reply
Ik heb een ambassade 3 in Rommeldam, maar dat is onhandig om uit te breiden, ik wil wel een nieuwe bouwen in Midden-Amerika, maar ik weet niet hoe lang lvl 10 duurt. Ik zie wel, ik kan bijna continu bouwen. Ik blijf doorgaan, ik wil wel meemaken hoe dit afloopt, al is mijn rol dan het spelen van Simcity, ik ben toch nooit zo'n aanvaller geweest. En met een schatkamer is het wat makkelijker te volgen heb ik begrepen. Als s1 stopt, stop ik ook met Travian, dan is het weer tijd voor wat anders.
En Fabian, het zou een wereldwonder zijn als we aan een wereldwonder toekomen, dus dan hebben we er al meteen twee...
Reply
Ehm dan stop je met travian? Dus ook s2?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Weer aanvallen, het zal niet lang meer duren of hij is weg, veronderstel ik.


Topic: Versterking in [5] NOORD-WEST is aangevallen
Verstuurd: bij 29.05.06 om 21:38:35


Verdediger Berend Botje in het dorp [5] NOORD-WEST

troepen 0 0 0 0 87 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 0 0 8
May The Schwartz Be With You
Reply
Lib Wrote:Ehm dan stop je met travian? Dus ook s2?

Tegen wie heb je het? Ik speel niet op s2. Als daar een Berend Botje zit, is dat een bedrieger. Die moeten jullie dan zo snel mogelijk slopen, ja?
Reply
Deze speler berend botje bestaat niet!

*Edit* op s2 dus.
Float like a butterfly, sting like a bee,
Your hands can't hit what your eyes don't see
Reply
Aha ik heb eerst nog wat overnames op het oog Wink

Heb nu bijna 1000 Haduans, 800 totti's en 1300 zwaardvechters.
Reply
Wie, wie, wie? Ik wil meedoen! IK heb 1075 totti's lvl 9 en 1050 haeduans lvl 15 (ik dacht 17 maar dat klopt dus niet)
Reply
In ieder geval ben ik van plan deze over te nemen.

New York: (136|-117)
Stam: Galliërs
Alliantie: KMZ
Leider: KALOU
Populatie: 497

Daarna moet ik even verder kijken. Ik wil deze week eerst nog een extra senator bouwen, anders duurt het te lang. Volgende week zal ik kijken voor nog een leuke dorp in deze buurt.
Reply
Heerlijk om een account te sitten waar ik altijd 2 leiders heb staan.
Ga deze week ook even een NLD dorpje overnemen, simpel met 3 leiders... :lol:
Reply
Berend Botje Wrote:
Lib Wrote:Ehm dan stop je met travian? Dus ook s2?

Tegen wie heb je het? Ik speel niet op s2. Als daar een Berend Botje zit, is dat een bedrieger. Die moeten jullie dan zo snel mogelijk slopen, ja?

Ik had het al door ja.....wordt tijd :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
[5] NOORD-WEST is vannacht voortdurend aangevallen. Door wie? Het einde nadert in elk geval. Er zijn nu nog 17 van de 100 paladijnen die ik er heb staan over.

edit:
nu nog maar 6.
Reply


Forum Jump: