The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2006
#31
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Het is Federer of Nadal. Federer is nu nog 2000 euro duurder dan Nadal (ik weet niet of ze het nog gaan verwerken) en hij haalt max. 30 punten meer en de kans dat Nadal er meer haalt dan Roger is groot. Maar voor 2000 euro kun je ook wel aan 30 punten komen. Dus het lijkt me vrij logisch dat het Nadal + een zooi kleintjes (qualies die door zijn) + diegene met een gunstige loting + zekerheidjes als Robredo en Almagro wordt. Of te wel; ik verwacht zelfs bij Roland Garros weinig verschillen tussen de teams...
Hij haalt max 60 punten meer, hè. Maar dat neemt niet weg dat die kans klein is en je zou eigenlijk wel gek zijn als je Federer zou nemen ipv Nadal. Nadal is beter en goedkoper, lijkt me duidelijk.

Mooie theorie, maar Nadal gaat het toernooi dit jaar niet winnen [-o<
Reply
#32
Robredo is door zijn wat fortuinlijke winst (land der blinden) in Munchen nu erg duur geworden, zegt weinig over zijn RG potentie. geef chela, Gonzalez, Gaudio en Almagro minstens dezelfde kansen maar zijn minder duur...
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#33
Dodge Wrote:Gaudio

Undecided
Reply
#34
Chela?????
Roofmagic
Reply
#35
okee okee de voortekenen zijn niet al te best, maar ik vertrouw op hun GS-routine. Vijfsetters is toch weer een ander verhaal om maar eens wat cliches uit de kast te trekken.
Point is dat ik Robredo overschat vind.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#36
Gaudio is de grootste prutser op dit moment, die komt zeker niet in mijn team
Reply
#37
federer, nadal, almagro..en meer niet
Reply
#38
Dodge Wrote:Robredo is door zijn wat fortuinlijke winst (land der blinden) in Munchen nu erg duur geworden, zegt weinig over zijn RG potentie. geef chela, Gonzalez, Gaudio en Almagro minstens dezelfde kansen maar zijn minder duur...
Robredo stond ook in de finale van Barcelona en is een echte gravelaar die 5-setter na 5-setter kan spelen. En ik weet niet of ze bij TM zijn huidige waarde al verwerkt zullen hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ad Wim Wrote:Inderdaad. Nadal wordt alleen nog maar goedkoper, want hij is nu 4500 ipv 4900.
Hij is dus zeker en voor de rest inderdaad jongens als Almagro, Robredo, Acasuso, Ferrer en misschien een grote jongen als Nalbi of Davy, maar dat ligt aan hun loting. Voor de rest quali's mits die te nemen zijn en anders goedkope eerste rondes uit de top 150.
Federer lijkt me uit den boze.

waarom? hij had van nadal moet winnen vorige finale. mps onbenut gelaten o.a. Ik verwacht dat hij RG gaat winnen, dan is ie met 200 punten toch rendabel?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Ik verwacht niet dat hij gaat winnen op RG, omdat Nadal gewoon beter is op gravel. En dat risico vind ik te groot want voor 7000 euro vind ik wel ergens 140 punten. Federer had in Rome net zo goed van Almagro en Nalbandian kunnen verliezen en als die in zijn helft zitten, weet ik zo net nog niet of hij de finale haalt.

En zelfs als hij wint is hij nog niet rendabel in mijn ogen. Dan moet je dus Nadal niet nemen en die is wel 140 punten. Voor 2500 euro kan ik nog wel ergens 60 punten vandaan halen (qualis in tweede ronde bijv.).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Ad Wim Wrote:Ik verwacht niet dat hij gaat winnen op RG, omdat Nadal gewoon beter is op gravel. En dat risico vind ik te groot want voor 7000 euro vind ik wel ergens 140 punten. Federer had in Rome net zo goed van Almagro en Nalbandian kunnen verliezen en als die in zijn helft zitten, weet ik zo net nog niet of hij de finale haalt.

En zelfs als hij wint is hij nog niet rendabel in mijn ogen. Dan moet je dus Nadal niet nemen en die is wel 140 punten. Voor 2500 euro kan ik nog wel ergens 60 punten vandaan halen (qualis in tweede ronde bijv.).

Op gravel mag je best weglaten :wink:
Reply
#42
Ik wist dat jij dat zou gaan zeggen, ouwe Nadal-rukker Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Inderdaad. Nadal wordt alleen nog maar goedkoper, want hij is nu 4500 ipv 4900.
Hij is dus zeker en voor de rest inderdaad jongens als Almagro, Robredo, Acasuso, Ferrer en misschien een grote jongen als Nalbi of Davy, maar dat ligt aan hun loting. Voor de rest quali's mits die te nemen zijn en anders goedkope eerste rondes uit de top 150.
Federer lijkt me uit den boze.

waarom? hij had van nadal moet winnen vorige finale. mps onbenut gelaten o.a. Ik verwacht dat hij RG gaat winnen, dan is ie met 200 punten toch rendabel?

Waarom had hij moeten winnen dan? Beter dan Nadal was ie niet. Hij zei zelf dat ie goed speelde en als zelfs dat niet genoeg is. Rafa was gewoon beter op de beslissende punten :Big Grin Uiteraard kom je dan met dat Roger de overhand in de rallys had, maar jah, op gravel is dat niet altijd de beste tactiek. Maar goed, Roger is dus een keer dichtbij een overwinning op Nadal gekomen, maar dat betekent niet dat hij de volgende keer gaat winnen.

P.s. Maar ergens in mijn achterhoofd heb ik ook het gevoel dat ie dit jaar Roland Garros gaat winnen, maar dat verban ik nog maar even uit mijn hoofd.
Reply
#44
Ik vind Federer beter. OOK op gravel. :8:

De resultaten spreken nog niet in mijn voordeel maar met RG wordt nadal gepakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
centre court Wrote:Ik vind Federer beter. OOK op gravel. :8:

De resultaten spreken nog niet in mijn voordeel maar met RG wordt nadal gepakt.

Federer is constanter, niet beter :wink: Wanneer gaat dat nu een keer tot jullie doordringen :Big Grin
Reply
#46
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Inderdaad. Nadal wordt alleen nog maar goedkoper, want hij is nu 4500 ipv 4900.
Hij is dus zeker en voor de rest inderdaad jongens als Almagro, Robredo, Acasuso, Ferrer en misschien een grote jongen als Nalbi of Davy, maar dat ligt aan hun loting. Voor de rest quali's mits die te nemen zijn en anders goedkope eerste rondes uit de top 150.
Federer lijkt me uit den boze.

waarom? hij had van nadal moet winnen vorige finale. mps onbenut gelaten o.a. Ik verwacht dat hij RG gaat winnen, dan is ie met 200 punten toch rendabel?

Waarom had hij moeten winnen dan? Beter dan Nadal was ie niet. Hij zei zelf dat ie goed speelde en als zelfs dat niet genoeg is. Rafa was gewoon beter op de beslissende punten :Big Grin Uiteraard kom je dan met dat Roger de overhand in de rallys had, maar jah, op gravel is dat niet altijd de beste tactiek. Maar goed, Roger is dus een keer dichtbij een overwinning op Nadal gekomen, maar dat betekent niet dat hij de volgende keer gaat winnen.

P.s. Maar ergens in mijn achterhoofd heb ik ook het gevoel dat ie dit jaar Roland Garros gaat winnen, maar dat verban ik nog maar even uit mijn hoofd.
Daar moet ik CC gelijk in geven. Federer had wel gewoon 2 matchpoints.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Als je matchpoints heb, betekent het toch niet dat je had moeten winnen?!?! Nadal had het gewoon eerder af moeten maken. Zo kun je het ook zien, want hij zal ook vast wat breakkansen onbenut hebben gelaten... Een 6-0 in de tie-break verkloten, dan had je inderdaad moeten winnen, maar 2 matchpoints??
Reply
#48
Misschien niet dat je had moeten winnen, maar zeker wel dat je had kunnen winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Ok, maar dat is wat anders. Het was een wedstrijd die 2 winnaars verdiende.
Reply
#50
Dat klopt en Nadal was dus niet de betere in die wedstrijd.
Maar toch denk ik wel dat Nadal gewoon de betere is op gravel.
En ik moet nog maar zien dat Roger de finale haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
we beginnen zaterdag al zie ik net op eurosport. zonde dat sd geen andere deadline insteld. nu kan een qualifier al in de derde ronde zitten..en andere spelers ook natuurlijk. wat levert dat op? veel dezelfde teams...en wat is dat? saai! dus maar hopen op gekke uitslagen op de dinsdag, woensdag enz...
Reply
#52
Ze beginnen zaterdag met voorbeschouwingen. Toernooi begint gewoon op maandag, hoor.

Het is echt niet jouw dag, hè :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ik geloof dat ik wel had gehoord dat het hoofdtoernooi op zondag begint, maar ik kan het mis hebben.
Reply
#54
Inderdaad zondag.
Reply
#55
Van Lottum achter met 6-7 2-4
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
Van Lottum verloren met 7-6 en 6-3 :cry:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#57
Mist Wrote:Inderdaad zondag.
Waar haal je dat vandaan?
Op de ATP-site staat gewoon maandag:

Date: May 29-June 11, 2006

Ik zie ook geen reden om op zondag te beginnen; dat zou dan voor het eerst in jaren zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Quali RG:
van Gemerden verliest 1e set tegen Lammer (Sui) 6-7 (4).
Kom op Melle.

2e set Melle: 6-2.. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#59
Gabashvili speelt op dit moment quali op RG tegen ene B. Becker uit Germany.
Dit is toch zeker niet "Boom Boom Becker" he?
:razz: :razz:

Nee, het is gewoon Benjamin Becker.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#60
Scholten! Wrote:Gaudio is de grootste prutser op dit moment, die komt zeker niet in mijn team
Ook alleen maar omdat Coria zich al heeft teruggetrokken Wink
Reply


Forum Jump: