The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2006
#91
Niet zo voorbarig Geno. Laat Fedex het nu toch lekker kalm aan doen. De "echte"wedstrijden komen nog en dan staat hij er echt wel.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#92
Spannende monoloog, CC... =D>
Reply
#93
Haggie Wrote:Niet zo voorbarig Geno. Laat Fedex het nu toch lekker kalm aan doen. De "echte"wedstrijden komen nog en dan staat hij er echt wel.

In de 6 "echte" wedstrijden wist hij er echter maar 1 te winnen :wink: En de kwart finale tegen Robredo lijkt me dit jaar het eindstation voor Fedex :lol: (Niet dat ik wat tegen Roger heb hoor, maar Rafa moet na de AO van 2007 natuurlijk wel nr. 1 staan)

Vamos Rafa!!
Reply
#94
Nadal heeft het overigens ook een stuk makkelijker tot aan de finale. Zie eigenlijk niemand die een bedreiging voor hem vormt. Robredo, Nalbandian, Davydenko en Federer allemaal in 1 helft. Beter kan niet!! Die kunnen elkaar dus mooi afslachten.
Reply
#95
Nou, ik ben weer terug na een weekendje zuipen met m'n voetbalteam.
Mooi van Davydenko, maar ik ga me maar eens op RG richten. Ik val nu al in slaap boven de loting dus het lijkt me verstandiger als ik er morgen maar eens wat beter naar ga kijken. Wel leuk dat er nog geen verrassingen zijn tot nu toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Wat een ontzettend scheve verhouding in die loting!

Onderin alleen maar Ferrer, Gonzalez, Almagro en Nadal als echte gravelgasten die de kwartfinale en verder kunnen halen.

Bovenin daarentegen Federer, Massu, Berdcyh, Volandri, Acasuso, Robredo, Nalbandian, Gaudio, Ferrero, Moya en Davydenko.

:eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Ad Wim Wrote:Wat een ontzettend scheve verhouding in die loting!

Onderin alleen maar Ferrer, Gonzalez, Almagro en Nadal als echte gravelgasten die de kwartfinale en verder kunnen halen.

Bovenin daarentegen Federer, Massu, Berdcyh, Volandri, Acasuso, Robredo, Nalbandian, Gaudio, Ferrero, Moya en Davydenko.

:eeeek:

De dikgedrukte spelers zijn voor mij geen optie. Veel te wisselvallig en niet in vorm.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#98
Kijk eens naar de resultaten van Berdych in de WTC, erg indrukwekkend. En als Pipo wint vandaag, lijkt hij mij toch ook een goede optie. Gaudio is inderdaad niet echt een slimme keuze, maar je weet het nooit bij hem. Zelfde geldt voor Ferrero en Moya.

Kortom, erg lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Zeker erg lastig. Ik vraag me echt af of ik met het geld voor Fedex 140/200 bij elkaar kan krijgen. Je zult zien, de ene na de andere verrassing.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De eerste verrassing wordt een overwinning van Del Potro op Ferrero, denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op de belg is Malisse - Massu =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Op de belg is Malisse - Massu =D>
Dat is misschien wel interessanter om te kijken.
Eerst maar zien of Kraai kans maakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een contrast tussen de forehand en backhand van Massu.

Hij is trouwens wel vreselijk gemotiveerd, van het begin af aan. Hij is het zat om eerste rondes te verliezen. Hij komt waarsch ook wel in mijn team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Massu slaat Malisse redelijk van de baan.

Voor de rest niet echt veel verrassingen. Misschien dat Korolev de eerste set wint van Seppi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maaarja dat is ook geen serieuze optie.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Net zoals Gaudio. Die is ook niet serieus te nemen, maar begint wel uitstekend.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Maaarja dat is ook geen serieuze optie.
Massu niet? Vind ik wel.

Gaudio is inderdaad heel riskant, maar ik denk toch dat hij en Davydenko gaan uitmaken wie daar de kwart haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Maaarja dat is ook geen serieuze optie.
Massu niet? Vind ik wel.

Gaudio is inderdaad heel riskant, maar ik denk toch dat hij en Davydenko gaan uitmaken wie daar de kwart haalt.

Ik bedoelde ook Korolev. Jij had het over de verrassingen dat dit misschien de enige verrassing was.
Massu kun je over twijfelen idd al zal hij gewoon in 3sets eraf gaan tegen Fedex.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Massu krijgt de eerste set in de schoot geworpen. 23 UE's van Malisse.

2e set doet Malisse dit niet en meteen heeft Massu het moeilijk.,...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Massu krijgt de eerste set in de schoot geworpen. 23 UE's van Malisse.

2e set doet Malisse dit niet en meteen heeft Massu het moeilijk.,...
Oneens. Ik heb hem vrijwel helemaal gezien en hij speelde bijzonder sterk. Die fouten waren echt niet allemaal unforced.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een gast, die Gaudio. Alleen maar hoofdschudden en hij staat heel ongeinspireerd op de baan, maar wel gewoon 6-2 6-2 voor staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Massu krijgt de eerste set in de schoot geworpen. 23 UE's van Malisse.

2e set doet Malisse dit niet en meteen heeft Massu het moeilijk.,...
Oneens. Ik heb hem vrijwel helemaal gezien en hij speelde bijzonder sterk. Die fouten waren echt niet allemaal unforced.

Oke prima! Ik volg het nu nl. niet via tv
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Fantastische wedstrijd op het centre court en live!!!!!

Ik ga er even lekker voor zitten. :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Gaudio knalt door. 6-2 6-2 2-0. =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tripplexxx Wrote:Fantastische wedstrijd op het centre court en live!!!!!

Ik ga er even lekker voor zitten. :roll:

:8:

HiepHoi
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Del Potro breakt Ferrero.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Gaudio knalt door. 6-2 6-2 2-0. =D>
En hij speelt ook behoorlijk goed, maakt erg weinig fouten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Degene wie in dit kwart de juiste persoon kiest, zal deze week hoog scoren.

Nalbandian, Grosjean, Nieminen, Gaudio, Ferrero, Moya en Davydenko.. #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tripplexxx Wrote:Fantastische wedstrijd op het centre court en live!!!!!

Ik ga er even lekker voor zitten. :roll:
Grosjean-Pavel?!

Vind ik nou niet echt hele aantrekkelijke spelers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Fantastische wedstrijd op het centre court en live!!!!!

Ik ga er even lekker voor zitten. :roll:
Grosjean-Pavel?!

Vind ik nou niet echt hele aantrekkelijke spelers.

:roll: , hiermee bedoelt Triplexxx waarschijnlijk hetzelfde als jou :8: ..

Grosjean zie ik als outsider..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: