The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2006
Davydenko moet echt op de top van zijn kunnen spelen om punten te maken. Nalbi kan zich wat foutjes permitteren, hij is de betere momenteel. Hij dwingt Davy tot fouten en maakt er zelf wat minder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Momenteel niet. De ommekeer is begonnen sinds ik kijk :wink:
Reply
Wat een game joh! Hoog niveau en heel hoog tempo. Nalbi geeft wel even de set weg door 7 bp's te missen Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een ontzettende mazzel voor Davydenko in de eerste game van de vierde set!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit geloof je toch niet?! Op bp tegen slaat Davydenko een geslagen volley helemaal mis maar hij raakt het lichaam van Nalbandian dus het punt naar hem. Ongelooflijk, wat een schijtmazzel :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
die nalbi raakt geen pepernoot =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:die nalbi raakt geen pepernoot =D>
Wederom een onzinnige opmerking.

Hij mist 9 bp's in set 3 en 4; straks valt er eentje goed en het is beslist.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hap hap hap hap
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:hap hap hap hap
Ga inderdaad maar gewoon eten. Waarsch ben je dan nuttiger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ach heb je je eigen nutteloze en compleet stompzinnige gezwam gelet of niet?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Ach heb je je eigen nutteloze en compleet stompzinnige gezwam gelet of niet?
Ga jij anders nog even een paar keer hier op het forum roepen dat je genezen bent van je blessure.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:Ach heb je je eigen nutteloze en compleet stompzinnige gezwam gelet of niet?
Ga jij anders nog even een paar keer hier op het forum roepen dat je genezen bent van je blessure.

Ik ben genezen van mn blessure
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lekker, Nalbi. Na een mindere set alle zeilen bijzetten en hem goed winnen. Vooral in de laatste games maakte hij grote indruk op me. Vooral zijn return is meesterlijk. Laat Federer maar komen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer, maar prima gespeeld door Nalbandian =D>
Reply
Federer/Nalbi! =D>

En nu Federer winnen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In Rome was het al heel close en de keer daarvoor won Nalbi.
Nalbi zal nu uitzijn op revanche op Rome en om als een van de weinigen zijn positieve balans tegen Roger te behouden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
iedereen wil van federer winnen, wat boeit nalbi nou zijn positieve balans of een revanche voor een eerdere uitschakeling in een Masters-toernooi. Dan kan je voor elke speler wel zo'n argument verzinnen. Federer gaat gewoon van Nalbi winnen en ook van Nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk dat het Nalbi wel boeit dat hij een positieve balans heeft tegen Federer en dat al hun laatste partijen erg close waren. Hij heeft dus zeker een kans en dat zal hij zichzelf ook blijven vertellen. Dit misschien in tegenstelling tot Massu die stijf van de zenuwen begon tegen Roger.

Dit zei Nalbi:

"In Rome, the conditions were different. It was warmer. The court was faster," he said.

Dat betekent dus dat het hier wat langzamer is en dat geeft wel een beetje hoop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Federer gaat gewoon van Nalbi winnen en ook van Nadal.

Ik vind Federer voor zijn doen maar flets spelen tot dusverre. Tegen Nalbandian zal hij zijn niveau wel wat opkrikken, maar Nadal wekt de indruk volstrekt onverslaanbaar te zijn.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ad Wim Wrote:Dit zei Nalbi:

"In Rome, the conditions were different. It was warmer. The court was faster," he said.

Dat betekent dus dat het hier wat langzamer is en dat geeft wel een beetje hoop.
Maar eerder deze week klaagde hij nog over de banen in Parijs:
"There's not a lot of dirt, and you slip all the time," said Nalbandian. "It's a disaster.

"It's so bad you can't play good shots," he continued. "You are never too safe on your feet to be able to play your shots properly."
Reply
Mist Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit zei Nalbi:

"In Rome, the conditions were different. It was warmer. The court was faster," he said.

Dat betekent dus dat het hier wat langzamer is en dat geeft wel een beetje hoop.
Maar eerder deze week klaagde hij nog over de banen in Parijs:
"There's not a lot of dirt, and you slip all the time," said Nalbandian. "It's a disaster.

"It's so bad you can't play good shots," he continued. "You are never too safe on your feet to be able to play your shots properly."
kortom...het is gewoon een ziekerd of een slechte verliezer..terwijl hij in rg nog niet eens verloren heeft.
Reply
Finale Nalbandian - djokovic natuurlijk :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
nadal djoko begonnen. weinig interessant voor tm, iedereen heeft nadal en bijna niemand djoko.
Reply
twee breaks 1-1
Reply
3-1 nadal...duidelijk beter in begin
Reply
statistieken duidelijk voor Nadal. Kijken of hij nu wel meteen kan doorzetten in de tweede set
Reply
nog nul onnodige fouten voor Nadal in set twee. Dat begint erop te lijken :8:
Reply
djoko last van rug...das jammer voor de match
Reply
dat zou ik ook gaan veinzen als ik zo zou spelen tegen Nadal... :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Nadal lijkt eindelijk in vorm te komen na twee mindere wedstrijden. Zijn rare terugbrengen met slingerballen heeft eindelijk het gewenste effect. Op naar toernooiwinst Rafa!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: