The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2006
Malisse gaat beter spelen, maar Massu's niveau daalt ook wel aanzienlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrero heeft ook aanzienlijke problemen met del Potro: 6-3, 2-6, 0*-1

JCF was eigenlijk toch in heel wat teams verwacht bij TM. Maar nu niet meer denk ik, al mocht hij deze partij toch winnen.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Gaudio knalt door. 6-2 6-2 2-0. =D>
En hij speelt ook behoorlijk goed, maakt erg weinig fouten.

Dat je deze wedstrijd serieus neemt :|

Die Karunovicovivelich slaat 9 van de 10 ballen rond de servicelijn.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Gaudio knalt door. 6-2 6-2 2-0. =D>
En hij speelt ook behoorlijk goed, maakt erg weinig fouten.

Dat je deze wedstrijd serieus neemt :|

Die Karunovicovivelich slaat 9 van de 10 ballen rond de servicelijn.
Klopt, maar Gaudio maakt geen fout. En je moet elke wedstrijd serieus nemen, zeker bij Gaudio. En de commentator roept steeds dat Karanusic indruk op hem heeft gemaakt in de quali's.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
THE MAILMAN Wrote:Ferrero heeft ook aanzienlijke problemen met del Potro: 6-3, 2-6, 0*-1

JCF was eigenlijk toch in heel wat teams verwacht bij TM. Maar nu niet meer denk ik, al mocht hij deze partij toch winnen.
Dit was wel een beetje verwacht, Del Potro is een groot talent. Ferrero lijkt me geen serieuze optie voor dat geld en met Gaudio in de derde ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Gaudio knalt door. 6-2 6-2 2-0. =D>
En hij speelt ook behoorlijk goed, maakt erg weinig fouten.

Dat je deze wedstrijd serieus neemt :|

Die Karunovicovivelich slaat 9 van de 10 ballen rond de servicelijn.
Klopt, maar Gaudio maakt geen fout. En je moet elke wedstrijd serieus nemen, zeker bij Gaudio. En de commentator roept steeds dat Karanusic indruk op hem heeft gemaakt in de quali's.

Dan kan best, maar vandaag bakte hij er geen hout van. Misschien wat vermoeidheid ofzo.
Toegegeven, Gaudio speelde heel aardig, maar werd natuurlijk niet serieus getest.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Gaudio knalt door. 6-2 6-2 2-0. =D>
En hij speelt ook behoorlijk goed, maakt erg weinig fouten.

Dat je deze wedstrijd serieus neemt :|

Die Karunovicovivelich slaat 9 van de 10 ballen rond de servicelijn.
Klopt, maar Gaudio maakt geen fout. En je moet elke wedstrijd serieus nemen, zeker bij Gaudio. En de commentator roept steeds dat Karanusic indruk op hem heeft gemaakt in de quali's.

Dan kan best, maar vandaag bakte hij er geen hout van. Misschien wat vermoeidheid ofzo.
Toegegeven, Gaudio speelde heel aardig, maar werd natuurlijk jiet serieus getest.
Ik zeg ook niet dat ik hier heel veel van laat afhangen, maar een dikke overwinning in de eerste ronde geeft vertrouwen en je spaart energie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrero herpakt zich weer, maar Del Potro is ook wel echt aan het kloten, zeker qua breakpoints.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Degene wie in dit kwart de juiste persoon kiest, zal deze week hoog scoren.

Nalbandian, Grosjean, Nieminen, Gaudio, Ferrero, Moya en Davydenko.. #-o

Dat lijkt me gewoon Nalbandian - Davydenko te worden. En dan lijkt Davy me denk ik de beste keuze.

Maar wat dacht je van het 3e kwart. Lijkt me toch ook wel belangrijk om daar de halve finalist te hebben. Stepanek, Ferrer, Verdasco, Ljubicic?

Ik denk dat als Stepanek straks overtuigend wint, dat ik hem en Verdasco ga nemen.
Reply
En Rochus, O? Optie?
Roofmagic
Reply
merijn s aalbers Wrote:En Rochus, O? Optie?

Optietje ja...
Reply
Genomico Wrote:
merijn s aalbers Wrote:En Rochus, O? Optie?

Optietje ja...

Optie-tje

Hmm, even een koppeltekentje toevoegen om geen spraakverwarring te veroorzaken :wink:
Reply
Je moet de Martin Verkerk of de Mariano Puerta, oftewel de ongeplaatste of laag geplaatste verrassing, van dit jaar hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Puerta was vorig jaar voor mij geen verrassing...... :8:
Roofmagic
Reply
merijn s aalbers Wrote:Puerta was vorig jaar voor mij geen verrassing...... :8:
Voor mij natuurlijk ook niet Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het waait trouwens wel echt hard, dus veel uitslagen zullen ook geflatteerd zijn.

Tursunov trouwens 6-2 4-1 voor tegen Novak, die vorige week van Chela en Melzer won :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De Verkerkjes, Puerta'tjes en Gaudio'tjes heb ik altijd nog in mijn team gehad, dus dat zal geen problemen opleveren dit jaar :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:Het waait trouwens wel echt hard, dus veel uitslagen zullen ook geflatteerd zijn.

Tursunov trouwens 6-2 4-1 voor tegen Novak, die vorige week van Chela en Melzer won :eeeek:

Erg opvallend inderdaad :eeeek: :eeeek:
Reply
Henman lijkt ook wel de moeite voor 15 puntjes toch?
Roofmagic
Reply
Ik snap trouwens nog steeds niet het voordeel van op zondag beginnen, behalve de commercie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Malisse lijtk hem alsnog te gaan winnen van Massu en Tursunov wint dik van Novak :eeeek: :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een verschrikkelijke 'tennisser' is die Santoro toch zeg.
Reply
Acasuso begint t ook zat te worden en probeert Santoro door midden te slaan.
Reply
Overdune Wrote:Wat een verschrikkelijke 'tennisser' is die Santoro toch zeg.

Vind je? Ben ik niet met je eens. Hij staat er altijd, knokt en kan enorme toverballen slaan. Prima tennisser en leuk om naar te kijken.
Reply
Santoro moeten ze schorsen voor het leven vanwege het lelijkste anti-tennis ooit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:
Overdune Wrote:Wat een verschrikkelijke 'tennisser' is die Santoro toch zeg.

Vind je? Ben ik niet met je eens. Hij staat er altijd, knokt en kan enorme toverballen slaan. Prima tennisser en leuk om naar te kijken.

Sorry, maar ik heb er echt geen respect voor. T lijkt verdomme wel pingpong wat die Santoro doet.
Reply
En die klote-Fransen zetten hem op Centre, daarom heeft hij nog kans. Anders had Chucho het allang afgemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Santoro moeten ze schorsen voor het leven vanwege het lelijkste anti-tennis ooit!

als je heel lelijk anti-tennist, dan tennis je toch juist heel mooi?
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Santoro moeten ze schorsen voor het leven vanwege het lelijkste anti-tennis ooit!

als je heel lelijk anti-tennist, dan tennis je toch juist heel mooi?

Min Min is plus he :wink:
Reply
Nou, in dit geval geldt die wet niet. Wat vreselijk om naar te kijken, zeg.

En hij heeft mazzel dat het gisteren afgebroken werd, anders had hij er ook al uitgelegen. Dat was zeker ook beinvloed door de franse organisatie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: