The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2015
Allen,

FTM2015 is inmiddels weer geopend voor inschrijving! Dit jaar hebben we weer een aantal mooie nieuwe aanpassingen.

Nieuwe admin
Helaas stopt mindlight ermee als admin. Hij gaat een mooie nieuwe uitdaging tegemoet op z'n werk waardoor hij dit helaas minder goed kan combineren met FTM. We willen mindlight dan ook hartelijk bedanken voor z'n uitstekende werk de afgelopen jaren in het team! Zover ik het begrijp blijft hij wel gewoon spelen dus kunnen we nog wel altijd genieten van z'n aanwezigheid hier op het forum.

Maar niet te lang getreurd, in Atlanta hebben we inmiddels al een fantastische opvolger gevonden! Welkom atlanta en veel succes.

Deadline
Een enkeling zal wel gemerkt hebben dat de registratie voor FTM2015 al een paar dagen stiekem geopend is. De reden dat dit topic nog even uitbleef was een discussie op het admin deel over de deadlines van de TMS toernooien.

Maandag 22 uur, Maandag 10 uur, zondag 22 uur zijn allemaal ter sprake gekomen, uiteindelijk hebben we besloten om te kijken hoe het gaat met maandag 10 uur 's ochtends.

Uiteraard is dit nog een proef, als door deze deadline teveel mensen deadlines gaan missen of als dit teveel druk op de admins legt zullen we dit terugdraaien maar we hebben al wat maatregelen genomen om beide problemen zoveel mogelijk proberen te beperken en hopen dan ook dat deze maatregel alleen positieve effecten heeft.

Android app
Er zullen op de site dit jaar niet veel features bij komen. Mijn tijd heb ik dit jaar en zal ik komend jaar dan ook vooral besteden aan het maken van een app. Een eerste versie van de android app staat op dit moment al klaar in de play store en kan aangeschaft worden:
https://play.google.com/store/apps/detai...tm2015.ftm

De komende tijd zal in eerste instantie besteed worden aan het herschrijven van deze app zodat deze ook zou kunnen werken voor iOS en windows Phone. Op die manier hoef ik maar 1 app bij te houden qua code.

Of de app ook daadwerkelijk voor iOS uitgebracht gaat worden weet ik nog niet, apple vraagt 99$ per jaar om je app in de appstore te krijgen en dat vind ik nogal wat bovenop het geld wat ik op dit moment al uitgeef aan servers en prijzen en dergelijke.

Daarna zal er uiteraard hard gewerkt worden aan het uitbreiden van de functionaliteit van de app, die is op dit moment nog echt beperkt tot het minimum.
Reply
Zou wat zijn, voor windows phone! Ontbreken zo veel apps, maar zou erg relaxed zijn als deze wel beschikbaar komt.
Reply
Maandag 10.00 uur 's morgens deadline!!!! Top! Mooi op zondagavond teampje maken. Erg blij mee
Niet constant team aanpassen op maandag als gespeeld wordt. Minder laffe teams en op maandag FTM wedstrijden. Hulde!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(10-12-2014, 03:39 PM)Stille Wrote: Maandag 10.00 uur 's morgens deadline!!!! Top! Mooi op zondagavond teampje maken. Erg blij mee
Niet constant team aanpassen op maandag als gespeeld wordt. Minder laffe teams en op maandag FTM wedstrijden. Hulde!

Just to be sure: Voor TMS toernooien he! de deadline voor gewone toernooien blijft nog steeds 22 uur.
ow en IW en Miami blijven ook nog steeds wo/do, daar hadden we dit probleem natuurlijk niet

Quote:Zou wat zijn, voor windows phone! Ontbreken zo veel apps, maar zou erg relaxed zijn als deze wel beschikbaar komt.

Ja vind ik ook jammer, vind windows phone een mooi concept maar het ontbreken van apps houdt mij nog even tegen om er 1 aan te schaffen.

[technisch gelul]
Tegenwoordig heb je "Cordova". Een plugin voor Visual Studio waarmee je als developer apps kunt maken die werken op zowel iOS, android, windows en windows phone. Als je een relatief simpele app maakt is dit dus ideaal. Anders moet je 3/4x dezelfde app schrijven in 3 verschillende programmeertalen. Ben hier net mee begonnen dus weet nog niet wat de limitaties zijn maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik met FTM tegen de beperkingen aan loop.
[/technisch gelul]

Hopelijk zorgt dit er voor dat er steeds meer apps komen die ook op windows phone beschikbaar zijn.
Reply
Oef. Dacht ook even te lezen dat de deadline standaard op maandag 10 uur komt te liggen. Dat zou helemaal top zijn. Helaas.
Dit is in elk geval al een vooruitgang.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hop. Nieuw seizoen.

Zie dat J.Kester het eerste toernooi wint?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(11-12-2014, 08:09 AM)centre court Wrote: Oef. Dacht ook even te lezen dat de deadline standaard op maandag 10 uur komt te liggen. Dat zou helemaal top zijn. Helaas.
Dit is in elk geval al een vooruitgang.
Daar ben ik het niet mee eens. Voor TMS vind ik het een prima deadline (behalve misschien in Shanghai), voor andere toernooien vind ik het geen goede standaard-deadline.
Soms zijn lotingen laat bekend, waardoor je weinig tijd hebt om een team te maken. Het wordt al helemaal waardeloos als er 's morgens om 10.00 uur gespeeld wordt, lang niet iedereen is dan in staat om zijn team aan te passen.
Dus wat mij betreft uitstekend zo.

En Mindlight bedankt voor je werk de afgelopen jaren!
Reply
Ziet er goed uit, Mac. Mooi dat jullie iets doen met het commentaar en niet star zijn.
En ik ga die app eens downloaden, goede toevoeging lijkt me.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vanaf welk toernooi begint ftm 2015?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Er is een testweek in de tweede week, het spel begint voor het echie met de AO.
Reply
Oké. Thxs.

Cf voorgaande jaren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zit er weer in inmiddels. 
Reply
Vraagje, tellen quali punten mee?
Reply
nee, daarin is niks veranderd ten opzichte van vorig jaar
Reply
Ik deed 2 jaar geleden voor het laatst mee, vandaar.
Reply
Welkom terug en de qualie punten zijn vorig jaar inderdaad afgeschaft.
Reply
Aangemeld en weer fucking zin in!
Dit jaar maar weer eens proberen berekenend te spelen.
Hopelijk houd ik het vol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat een interessant jaar worden. Vooral nu de traditionele top 4 niet zo onaantastbaar is... Vorig jaar al 2 verrassende GS winnaars, benieuwd wat dit jaar brengt.
Reply
Ik denk dat het interessante/verrassende er dit jaar vanaf is. Dat was voornamelijk vorig jaar toen een aantal managers (waaronder ik) zich nog echt liet verrassen door die uitzonderlijke winnaars en te veel op de toppers vertrouwde. Dit jaar zijn die managers wel op hun hoede, denk ik.
Reply
Dat wel, maar dat maakt het kiezen wel een stuk lastiger.
Reply
Saaie jaren bestaan niet. En met de veranderde deadline voor TMS toernooien wordt het nog meer een spel van goed aanvoelen in plaats van uitrekenen. Leuk!
Reply
Waarom heeft Falla 26 punten? 
Reply
(13-01-2015, 08:17 PM)maartendinkelman Wrote: Waarom heeft Falla 26 punten? 

Was al opgemerkt op het admin forum, gaat worden hersteld. Op een of andere manier zijn er ll punten toegekend, dat zou niet moeten.
Reply
Na jarenlange deelname heb ik dit jaar toch echt definitief besloten om FTM 2015 aan mij voorbij te laten gaan.
Ik kan mij niet elke maandag meer er toe zetten om een team te maken.

Iedereen weer veel succes dit jaar en ik blijf hier wel komen en zal het van de zijlijn zeker blijven volgen!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
(15-01-2015, 08:17 AM)kuiper Wrote: Na jarenlange deelname heb ik dit jaar toch echt definitief besloten om FTM 2015 aan mij voorbij te laten gaan.
Ik kan mij niet elke maandag meer er toe zetten om een team te maken.

Iedereen weer veel succes dit jaar en ik blijf hier wel komen en zal het van de zijlijn zeker blijven volgen!

Jammer Kuiper. Tot volgend jaar hopelijk.
Reply
Ik neem aan dat WCs nog steeds 0 punten krijgen bij verlies 1e ronde?
Reply
yup (neem aan dat de atp die regel niet heeft veranderd tenminste)
Reply
Als Berdych straks wint, en Djoko wint de AO, dan heb ik samen met André en Stille goud. Wint Murray vandaag, en Djoko het toernooi, dan gaat Buurs met de eerste plaats aan de haal.
Reply
Feli Buurs Andre en Tampie. Geweldige start. De toon is gezet. 
Reply
Ja het duurde vorig jaar iets langer voordat de forum managers boven kwamen drijven.

Gefeliciteerd buurs! Eerste prijsje vast binnen.
Reply

Forum Jump: