The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monaco
#1
Ongelooflijke klootmongool die duitser....


http://www.grandprix.com/race/r757q1report.html
Reply
#2
tja hoeveel duidelijker wil je het hebben idd...je zag zelfs in de beelden dat hij express een 2e x (en nee dat was niet om te corrigeren!!) rechtuit stuurde. Maar hij heeft dus geen straf gekregen omdat de achteruit niet werkte zoals gesuggereerd werd?
Reply
#3
Ik denk dat hij geen straf gekregen heeft omdat hij MS is en hij met zijn miljoentjes en wereldwijde schare fans zorgt voor goede inkomsten van de F1... Hoe bruiner wil je 'm nog hebben?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#4
tja er stond wel incident involving car 5 under investigation maar goed zal wel niks uitgekomen zijn idd. Nu maar hopen dat een of andere achterblijver hem per ongeluk van achter pakt in de tunnel ofzo Icon_twisted
Reply
#5
Hoop dat Fisichella stil gaat staan voor de uitgang van de tunnel... Oeps, versnelling doet het niet meer... Icon_twisted
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#6
Ik vond hem briljant! Hoort er nou eenmaal bij dit soort geintjes.
Net als het braketesten even je achtervolger laten schrikken. Herinner me dat Couldhard zo een keertje mocht grind happen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#7
Deportivo Wrote:Ik vond hem briljant! Hoort er nou eenmaal bij dit soort geintjes.

Dit zijn geen geintjes, dit is gewoon pure onsportiviteit. In mijn ogen is dit te vergelijken met het uit de goal 'slaan' van de bal door een veldspeler in de laatste minuut van de wedstrijd. Gewoon rode kaart en eraf.
Wat ik wel zou willen weten is of er over de radio tijden van Alonso zijn doorgegeven. Dan weet je helemaal zeker dat dit bewust is gebeurd.
MS is wederom drastisch gedaald in achting bij mij.


Deportivo Wrote:Net als het braketesten even je achtervolger laten schrikken. Herinner me dat Couldhard zo een keertje mocht grind happen.
:roll:
Braketesten hoort er inderdaad bij. Dat vind ik ook wel fun, alleen rust er daarbij ook een verantwoordelijkheid op de schouders van de persoon die de braketest uitvoert. Het geval bij Coulthard vond ik eigenlijk al veels te ver gaan. Immers, en daar denk jij dan niet over na Depor, iets dergelijks kan ook enorme gevolgen hebben, zelfs lichamelijk. En dat alleen omdat degene voor je het 'grappig' vind om even vol op de rem te trappen...
Reply
#8
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:Ik vond hem briljant! Hoort er nou eenmaal bij dit soort geintjes.

Dit zijn geen geintjes, dit is gewoon pure onsportiviteit. In mijn ogen is dit te vergelijken met het uit de goal 'slaan' van de bal door een veldspeler in de laatste minuut van de wedstrijd. Gewoon rode kaart en eraf.
Wat ik wel zou willen weten is of er over de radio tijden van Alonso zijn doorgegeven. Dan weet je helemaal zeker dat dit bewust is gebeurd.
MS is wederom drastisch gedaald in achting bij mij.


Deportivo Wrote:Net als het braketesten even je achtervolger laten schrikken. Herinner me dat Couldhard zo een keertje mocht grind happen.
:roll:
Braketesten hoort er inderdaad bij. Dat vind ik ook wel fun, alleen rust er daarbij ook een verantwoordelijkheid op de schouders van de persoon die de braketest uitvoert. Het geval bij Coulthard vond ik eigenlijk al veels te ver gaan. Immers, en daar denk jij dan niet over na Depor, iets dergelijks kan ook enorme gevolgen hebben, zelfs lichamelijk. En dat alleen omdat degene voor je het 'grappig' vind om even vol op de rem te trappen...

Nou vind ik het uit het goal slaan van de bal nog logisch, en het brake testen sta ik ook achter lichamelijke consequenties of niet, heb net alles teruggezien en inderdaad best laag dit. Ook terecht dat zijn pole ALSNOG is ontnomen en hij achteraan kan starten jammer voor het kampioenschap want Alonso wint em en dan is de strijd om de wereldtitel practisch voorbij.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#9
YESS gerechtigheid!! Achteraan starten had van mij niet gehoeven maar 10e plek was wel terecht. Nu 'hopen' idd dat Alonso er ook afgaat en dat kimi m wint dan blijft het nog spannend.
Reply
#10
YESSSSSSSSSSS!!!! MS toch een minder bruine arm dan ik dacht. Wedden dat de Duitser hier nog een officieel protest tegen indient?
Maar geheel terecht. "It was an accident, the car broke down..." Ja, my ass!!!

Go Kimi! Go!



EDIT: Ferrari al gereageerd zie ik:

Ferrari reacts
Ferrari has reacted as one would expect to the decision of the FIA Steward at Monaco. The reaction underlines the odd belief that seems to exist that Ferrari is somehow above the law in F1.

"Ferrari notes with great displeasure the decision of the race stewards, which is to delete the times set by Michael Schumacher in qualifying for the Monaco Grand Prix," said Jean Todt. "We totally disagree with it. Such a decision creates a very serious precedent, ruling out the possibility of driver error. Michael was on his final timed lap and he was trying to put his first place beyond doubt, as could be seen from the fact that his first split time was the best and could have seen him do another very good lap. With no real evidence, the stewards have assumed he is guilty."

Such an opinion, expressed by another team, might lead to further action from the FIA but it seems that Ferrari has not even considered this possibility.
http://www.grandprix.com/ns/ns16892.html


EDIT2: Vooral de verklaring van de stewards is duidelijk en leuk:
The decision was based on the data about that last lap that revealed that Schumacher had lost time in the middle sector of his last lap and arrived at Rascasse at a speed that was little if any different from his previous fast lap. Schumacher then braked heavily and locked up the front wheels.

"Having compared all relevant data the stewards can find no justifiable reason for the driver to have braked with such undue, excessive and unusual pressure at this part of the circuit," they wrote, "and are left with no alternative but to conclude that the driver deliberately stopped his car on the circuit."
http://www.grandprix.com/ns/ns16894.html
Reply
#11
ik had zelfs het idee dat ie nog genoeg ruimte had om de bocht alsnog te maken nadat ie gestopt was maar goed dan had ie idd de muur misschien geraakt.
Reply
#12
Oooh, wat kan ik me dood ergeren aan de interviews die deze 'commentatoren' afnemen. Ze zijn nog net niet zo erg als voetbalverslaggevers maar grrrrrrr.... Vooral die Edward van WieEenKuilGraaftVoorEenAnder!!! :letitallout: :letitallout:
Neem eens een cursus communicatie man!!! Icon_evil
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#13
Coulthard!!! Hakkuh
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#14
Schumi nog P5 :lol:

Let op mijn woorden Schumi wereldkampioen en Raikonnen volgend seizoen bij Ferrari
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#15
pleaaaase niet! als raikkonen naar ferrari gaat kijk ik niet meer. Ik kan niet juichen voor ferrari namelijk.
Reply
#16
Deportivo Wrote:Let op mijn woorden Schumi wereldkampioen
DRIVERS CHAMPIONSHIP POSITIONS:
POS DRIVER NATIONALITY ENTRANT POINTS
1. FERNANDO ALONSO Spain Renault 64
2. MICHAEL SCHUMACHER Germany Ferrari 43
3. KIMI RAIKKONEN Finland McLaren-Mercedes 27
4. GIANCARLO FISICHELLA Italy Renault 27

Sure, denk je nou echt dat Alonso 21 punten gaat weggeven aan Schumacher in de komende 11 wedstrijden?? De Renault is dit jaar een van de betrouwbaarste auto's van het veld (1x uitgevallen tot nu toe) en heeft qua pace vrijwel niks te duchten van de Ferrari's. Dat het tussen MS en FA zal gaan en dus tussen Renault en Ferrari kan iedereen nu al 'voorspellen' maar MS die dit gaat winnen? No way!
Massa kan ook hier weer geen poot tussen de deur krijgen. MS gaat nog wel een paar racejes winnen maar hij moet nu al 21 punten goedmaken depor!


Deportivo Wrote:en Raikonnen volgend seizoen bij Ferrari
Sorry mac, maar dat gerucht gaat al lange tijd! Geruchten zijn nu zelfs al dat KR naar ferrari gaat en MS ofwel stopt (zal ie enkel doen bij een kampioenschap denk ik) ofwel naar Renault gaat. Terug bij af dus eigenlijk. Kan ie zijn carriere beeindigen waar zijn succesverhaal eigenlijk begon.
Reply
#17
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:Let op mijn woorden Schumi wereldkampioen
DRIVERS CHAMPIONSHIP POSITIONS:
POS DRIVER NATIONALITY ENTRANT POINTS
1. FERNANDO ALONSO Spain Renault 64
2. MICHAEL SCHUMACHER Germany Ferrari 43
3. KIMI RAIKKONEN Finland McLaren-Mercedes 27
4. GIANCARLO FISICHELLA Italy Renault 27

Sure, denk je nou echt dat Alonso 21 punten gaat weggeven aan Schumacher in de komende 11 wedstrijden?? De Renault is dit jaar een van de betrouwbaarste auto's van het veld (1x uitgevallen tot nu toe) en heeft qua pace vrijwel niks te duchten van de Ferrari's. Dat het tussen MS en FA zal gaan en dus tussen Renault en Ferrari kan iedereen nu al 'voorspellen' maar MS die dit gaat winnen? No way!
Massa kan ook hier weer geen poot tussen de deur krijgen. MS gaat nog wel een paar racejes winnen maar hij moet nu al 21 punten goedmaken depor!


Deportivo Wrote:en Raikonnen volgend seizoen bij Ferrari
Sorry mac, maar dat gerucht gaat al lange tijd! Geruchten zijn nu zelfs al dat KR naar ferrari gaat en MS ofwel stopt (zal ie enkel doen bij een kampioenschap denk ik) ofwel naar Renault gaat. Terug bij af dus eigenlijk. Kan ie zijn carriere beeindigen waar zijn succesverhaal eigenlijk begon.

1 Race Alonso uitvallen en Schumi 1 en Schumi is nog maar 11 punten los, iets dergelijks als USA vorig seizeon kan altijd gebeuren.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#18
I know marsh dat die geruchten al tijden gaan maar ik zit dan ook al tijden te bidden dat het niet doorgaat. kimi naar renault ofzo mag maar naar ferrari dan zit ik toch wel heel erg met tegenstrijdige gevoelens te kijken.
Reply
#19
Deportivo Wrote:1 Race Alonso uitvallen en Schumi 1 en Schumi is nog maar 11 punten los, iets dergelijks als USA vorig seizeon kan altijd gebeuren.
Ja, en 1 race Schumi uitvallen en het is weer 21 :roll:
Als als als... Depor, ik zeg je net: De renault behoort tot de betrouwbaarste auto's van het veld. Die vallen echt niet zomaar even uit, net als de Ferrari's niet. Het zijn geen BMW's... Dit kampioenschap wordt op de baan beslist, niet door uitvallers. Betrouwbare auto's worden niet zomaar ineens halverwege het seizoen onbetrouwbaar...

Renault:
1x uitgevallen, Fisico
9x podium

Ferrari
2x uitgevallen, Massa
5x podium
Reply
#20
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:1 Race Alonso uitvallen en Schumi 1 en Schumi is nog maar 11 punten los, iets dergelijks als USA vorig seizeon kan altijd gebeuren.
Ja, en 1 race Schumi uitvallen en het is weer 21 :roll:
Als als als... Depor, ik zeg je net: De renault behoort tot de betrouwbaarste auto's van het veld. Die vallen echt niet zomaar even uit, net als de Ferrari's niet. Het zijn geen BMW's... Dit kampioenschap wordt op de baan beslist, niet door uitvallers. Betrouwbare auto's worden niet zomaar ineens halverwege het seizoen onbetrouwbaar...

Renault:
1x uitgevallen, Fisico
9x podium

Ferrari
2x uitgevallen, Massa
5x podium

Het is en blijft sport Marsh...alles kan gebeuren. Je hoeft me niet om te praten oid, Schumi word wereldkampioen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#21
"wordt" dan nog altijd Depor...
En ompraten gaat ook niet lukken dat weet ik (ik ben niet de enige die koppig is op dit forum Wink) maar ik wil je gewoon even duidelijk maken dat je ongelijk hebt Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#22
Marshall Wrote:"wordt" dan nog altijd Depor...
En ompraten gaat ook niet lukken dat weet ik (ik ben niet de enige die koppig is op dit forum Wink) maar ik wil je gewoon even duidelijk maken dat je ongelijk hebt Wink

Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: