The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona / Boekarest
#1
De database is open!
Reply
#2
Haha, weer een wc voor Monfils. Kan ie zich niet gewoon inschrijven?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Vandaag bijna drie uur lang in het Spaanse zonnetje naar De Schepper - Fucso gekeken. Man wat is die De Schepper (op gravel) slecht. Bij elke stap die hij zet ben je bang dat hij door zijn enkel gaat. Zijn opslag hield hem (zoals wel vaker) in de partij waardoor het nog spannend en een klein beetje heroïsch werd ook. Fucso had hem gewoon in twee moeten winnen, geinig speler om naar te kijken overigens. Beetje temperament, flair en ook aardig tennis. Hij benutte alleen bijna niks. Klein stukje Rublev - Gombos nog gezien om te eindigen met Thiemo. Dat leek in het begin echt nergens op. Valpartijen, mishits, gapen en drop shots die drie meter te kort waren. 

De q's vandaag maar even meegepakt, maar hoofdreden was een kaartje voor donderdag halen. Zou toch mooi zijn als Nishi, Ferrer, Cilic, Robredo, Tsonga en natuurlijk Nadal gewoon doen wat ze moeten doen en donderdag halen.
Reply
#4
Gaaf, veel plezier en graag weer verslag na donderdag. Smile
Reply
#5
Jammer dat de meest cruciale eerste rondes vandaag al gespeeld worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Toch blijf ik dit vaak de moeilijkste rondes vinden. Een sterkbezet maar zeer dure 500 en een zwakker bezet 250 toernooi. De winnaar in barcelona kost je geheid 1/3 van je budget maar een zekerheidje is het niet. In Boekarest heb je dan nog eens Monfils en Simon als top seeds, die zijn zo wisselvallig dat ze er ook zomaar in de 2e ronde uit kunnen liggen.
Reply
#7
Klopt, lastig is het sowieso.
Maar zo'n Troicki en Coric worden nu must-picks, terwijl je die niet snel neemt als ze op dinsdag spelen omdat ze een lastige loting hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Saai weekje. Simon en Cuevas als troeven.
Simon doet het hier altijd goed, dus mooi dat ie een troef is.

Kwam aan het eind niet helemaal uit en zat een beetje te kloten met de laatste 1500. Wilde wel voor Rosol kiezen (doet het hier goed de laatste jaren), maar dan hield ik 300 over. Dus nu voor Jaziri en Andujar gegaan. Jaziri wilde ik eigenlijk helemaal niet, maar goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
CC zonder Nadal, als enige ongeveer, verrassend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Deze week maar eens grote gok genomen door Nadal niet te kiezen....lastige potjes tegen Almagro, Fognini/Verdasco en halve finale evt Ferrer.
En Monfils zal deze week toch wel weer geblesseerd zijn of er snel uitliggen??  Cool
Reply
#11
Monfils zsm out aub! Typisch een weekje dat ie geen zin heeft (hopelijk)
Rosol, Simon en AHM zijn troefjes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
(20-04-2015, 10:06 PM)Ad Wim Wrote: Saai weekje. Simon en Cuevas als troeven.
Simon doet het hier altijd goed, dus mooi dat ie een troef is.
Vorige week was een uitzondering, maar deze week hebben we opnieuw weinig verschillen. Alleen de laatste paar die ik aanklikte, maken het verschil. 
Reply
#13
(20-04-2015, 10:12 PM)Ad Wim Wrote: CC zonder Nadal, als enige ongeveer, verrassend.


Nog veel verrassender dat hij zowel geen Nadal als Ferrer heeft !
Reply
#14
Ik liep te kloten voor de deadline. Daarom paar matige keuzes met oa Granollers en Jaziri, al zijn ze natuurlijk niet duur. Ik kwam met een hele dure jongen telkens niet lekker uit, ook omdat ik nog niet zeker ben dat Nadal zomaar wint van Almagro, Verdasco/Fognini, López, Ferrer en Nishikori. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
(20-04-2015, 10:14 PM)Kraai Wrote: Deze week maar eens grote gok genomen door Nadal niet te kiezen....lastige potjes tegen Almagro, Fognini/Verdasco en halve finale evt Ferrer.
En Monfils zal deze week toch wel weer geblesseerd zijn of er snel uitliggen??  Cool

Wc aangevraagd, doet ie niet zomaar.

En waarom blijven mensen Almagro overschatten? Hij was zelfs nog geblesseerd ook. Nadal liet afgelopen week zien dichter bij topvorm te zitten, dan gaan dat soort knakkers hem echt niet stoppen. Hooguit Ferrer on fire, maar we zagen hoe dat ging vorige week. Nishikori is nog niet echt in vorm dit seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
(20-04-2015, 10:17 PM)andre Wrote:
(20-04-2015, 10:06 PM)Ad Wim Wrote: Saai weekje. Simon en Cuevas als troeven.
Simon doet het hier altijd goed, dus mooi dat ie een troef is.
Vorige week was een uitzondering, maar deze week hebben we opnieuw weinig verschillen. Alleen de laatste paar die ik aanklikte, maken het verschil. 

Dat waren voor mij ook de laatsten. Het leek me dan ook straight forward deze week met alleen wat lastige keuzes in de marge qua opvulling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Rosol verrassend een "troef" deze week, is in Boekarest op één of andere manier altijd erg goed en zo slecht presteert hij tot dusver ook weer niet dit jaar. Daarnaast ook Kyrgios als dark horse, vooral gekozen door de gunfactor. Heeft toch al mooie dingen laten zien in de korte periode dat hij meedoet en verrast vaak. Zie hem (mits 100% fit) het Ferrer wel moeilijk maken.
Reply
#18
Ik heb toch niet weer iets gemist, Barcelona is gravel toch? Kan Kyrgios dat?
Reply
#19
Ik kan me (nog) niet voorstellen dat Kyrgios uit de voeten kan op gravel, maar we gaan het zien de komende maand.
Reply
#20
Lijkt mij ook niet idd, kansloos. 
Reply
#21
Mij ook niet en is ook wel erg duur om even te kijken wat ie kan.

Simon wordt een beetje de sleutelspeler deze week.
Hij was duur, maar voor mij wel topfavoriet. En zo wisselvallig is ie ook weer niet dit jaar; verliest de laatste tijd alleen maar van top 10-spelers. Hij kan van Gimeno verliezen, maar hij lijkt me toch wel dik favoriet voor de finale en dan 50-50 tegen Monfils waar ie 5-1 in H2H tegen voor staat en dit jaar al van won.
Plus hij heeft hier al 3x gewonnen.

Ben benieuwd. Spannend, aangezien ie in de top 10 maar 4x gekozen is. Dus toernooiwinst maakt het meteen al een aardige week.

Verder heb ik een goed gevoel bij Cuevas deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Cilic wordt de verrassing.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
Dolgo of Sousa zich teruggetrokken?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#24
Dolgo dus. Prima start van de week. Cool
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
Topstart van de week alweer..... Angry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Grrr idd Dolgo OUT.
Reply
#27
Dolgo  FU
Reply
#28
Hup AHM
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#29
Darcis verliest 1e set van Bagh.... kutspel.
Reply
#30
Dit wordt een verrassingsweek.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: