The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




's-Hertogenbosch / Stuttgart
#31
(09-06-2015, 08:49 AM)Mac Wrote:
(08-06-2015, 10:18 PM)NickHop27 Wrote: Mag de melding "teveel budget gebruikt" plaatsmaken voor dat spelers niet meer kunnen worden anangevinkt. Het is m'n eigen schuld maar die melding zorgt niet voor de eerste Keer voor paniek en nu zelfs voor een kutteam met 526 budget over. Godver!


Dat is bewust aangepast vroeger omdat men anders dacht dat er spelers aangevinkt waren terwijl dit niet zo was.
Bovendien zijn er heel veel visuele hulpmiddelen om je te helpen dit goed te managen, zoals de rode/groene cellen die aangeven of een speler nog binnen je budget past.

Ok, dan moet ik maar beter leren klikken ben ik bang.. haha
Zoals ik al zei, eigen schuld. Persoonlijk zou ik liever zien dat een speler dan niet wordt aangevinkt.
Anyway, no problem. En anders voeg Ito even toe aan mijn gekozen team Wink
Reply
#32
Ik hield nog 1800 euro over en de keus was Tomic/GGL en Ito, of Goffin.
Zag dat Goffin topfavoriet was op Betfair, dus die maar genomen. Maar die kan er ook prima R2 af.
Tomic is interessant, maar lijkt me max 45 en GGL kan er ook prima R2 af en sowieso flink underdog in de QF.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Top begin alweer...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
Wow, Istomin is veel gekozen. Mooie casualty.

Hup troef Zverev.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Jammer Struff  haalt het niet tegen Tomic
Kei Nishikori





Reply
#36
Niet bepaald een typische graspartij bij Sousa - Istomin... wel de juiste winnaar!
Coric ook vaak gekozen, terwijl hij 0 graspartijen heeft gespeeld op ATP, Challenger of Future niveau.
Reply
#37
Daarom ook niet in de top 40.
Hup Gimeno.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Lkkr Tomic.
Prima Verdasco.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
Prima Marcos Eusa_clap Rafa is de volgende
Reply
#40
Kom op eens Becker, die Seppi kan toch al een tijd niks meer?

Allemaal troeven in actie nu, eens kijken hoe dat er over een paar uur voor staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Pfff becker altijd goed in Rosmalen, gaat hij in zijn eigen land lopen kloten

Ook Lu niet op zijn favoriete ondergrond...
Kei Nishikori





Reply
#42
Heb je Lu de afgelopen maanden/jaren gezien?
Ik vind juist Mannarino weinig gekozen, gezien zijn vorm dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Net als dat Marchenko weinig gekozen is, hup.

Zverev prima, maar Becker is waarschijnlijk nog geblesseerd en Mannarino loopt opeens te kloten. Van 3-1 naar 3-3. Groth moet beter serveren, met 41% is het natuurlijk kansloos.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Dat blijkt...

Lu en Becker eraf dus geen goede week
Kei Nishikori





Reply
#45
Klasse Mannarino, ubertroef. Op naar de finale. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Anders breaken Groth en Marchenko even. Missen 4 en 5 bps, zeker voor Groth cruciaal. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Dat huis van Ad komt echt nooit af
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
Troef Stak gaat onderuit en heeft nu een medical. TUURLIJK !!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
En verliest de set. Dit houdt nooit meer op Angry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
Ongelofelijk, blessure Stak idd.. kon er ook nog wel bij. Was er gisteren al klaar mee, nu helemaal. Fijne (kut)week allemaal.
Reply
#51
En dan mist Groth een 0-40 voor de beslissing en wordt Marchenko gebroken als ie voor de wedstrijd serveert...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
(09-06-2015, 03:44 PM)NickHop27 Wrote: Ongelofelijk, blessure Stak idd.. kon er ook nog wel bij. Was er gisteren al klaar mee, nu helemaal. Fijne (kut)week allemaal.

Tja, daarvoor was het ook al eenrichtingsverkeer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
(09-06-2015, 02:55 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Mannarino, ubertroef. Op naar de finale. 
Reply
#54
Eerste lichtpuntje is Melzer...
Kei Nishikori





Reply
#55
Ach ach ach opgave. En die Ad maar klagen, misselijke badeend!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#56
Klasse Groth. Nu Schepper nog. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Haas Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap  gelijk zijn eerste overwinning. Leuk, hopelijk een mooi grasseizoen voor deze held.
Reply
#58
(09-06-2015, 04:05 PM)Stille Wrote: Ach ach ach opgave. En die Ad maar klagen, misselijke badeend!


misselijke badeend? seriously?
Reply
#59
(09-06-2015, 04:43 PM)_Tampie Wrote: Haas Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap  gelijk zijn eerste overwinning. Leuk, hopelijk een mooi grasseizoen voor deze held.

Wat mij betreft wint ie meteen het toernooi. Mooie speler, zoveel pech altijd
Reply
#60
Mahut NID. Toch nog redelijk wat mensen die in die ouwe Hewitt zijn getrapt, waaronder de koploper en andre.

Gaat prima, eigenlijk alleen Becker tegenvallend tot nu toe.
En Bachinger moet even breaken. Ook alweer 0 uit 4.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: