The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2015
Nadal 10e? Hij speelt alsof die 100e staat. Genieten!!
Reply
Brown is leuk, maar Nadal is ook wel moeilijk slecht. Tegen elke rallyer was ie er in drie af gegaan vandaag. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dat is weer een set voor Rastaman  Wink
Maar nu is het wel genoeg...punt gemaakt. Nadal moet wel gewoon winnen natuurlijk Cool
Reply
Die Nadal. 
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nadal OUT. Niet te geloven, wat slecht.
Reply
Had ik maar Djoko-Murray team genomen, enige wat nog betrouwbaar is.
Reply
Klasse Dustin. Stuk ligt helemaal open daar. Heerlijk. 

Wel doodziek van Dr Ivo. 2-1 in sets voor én een break voor in de 4e. Dat moet toch genoeg zijn? Nee hoor. En uiteraard verliest ie weer de TB. Die won ie toch eerder altijd?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Onbegrijpelijk dat ik niemand heb van Ward, Pospisil, Troicki en Brown. 
Nadal eruit wel lekker. Complete top 5 heeft hem
Reply
Eigenlijk gewoon heerlijk dit. De mensen met Brown verdienen het ook wel.
Maar Nadal exit is altijd goed. Het is echt gedaan met die jongen.
Eens te meer bevestigd hoe fantastisch al die records van Federer zijn. Het is zo zeldzaam dat je zo lang zo goed bent.
Nadal is op z'n 29e al opgebrand. Federer is op z'n 34e nog gewoon topfavoriet, plus dat ie al zoveel GSs voor staat. Over GOAT gesproken...

Misschien niet helemaal in deze partij, maar toch wel verwacht dat Nadal kwetsbaar was (zie discussie hieronder).
Hij verliest eigenlijk het hele jaar al van jan en alleman, en dat roep ik ook al het hele jaar, o.a. op Queen's.
En zelfs in zijn topdagen verloor ie op gras nog wel eens vroeg.

Quote:Ad Wim
Quote:
(29-06-2015, 08:00 AM)_Tampie Wrote: Verrassende keuzes, wordt een heel leuk toernooi. Ik had wel meer Djoko verwacht, en zeker Wawrinka een mooie keus. Hij was naar mijn mening te duur voor zijn graskwaliteiten; al heeft hij met zijn loting een SF spot voor het grijpen.

Federer ook verrassend veel gekozen, voor mij waren Murray en Nadal de grootste mustpicks. QF tegen elkaar en Murray naar de finale, hopelijk daar winnend van Djoko; al is dat niet eens zo heel relevant aangezien Djoko zo weinig is gekozen.

Er kunnen hier flinke klappen vallen, mooi om te zien.

Over Istomin; die zat rendements technisch wel boven de streep maar paste niet lekker met zijn prijs en is in de uiteindelijke selectie daardoor eruit gevallen. Gaat wel 45 oprapen maar de 90 ook niet zomaar met Muller/Tsonga natuurlijk. Door mijn keus voor Dimitrov/Kyrgios in plaats van een topper kwam ik wel tot veel kleintjes dus dat zal nog wel wat frustratie gaan opleveren.

Vond Nadal niet de grootste must-pick. Kan toch van een hard-hitter met een goede dag verliezen, bijv Brown.
En echt maar 20% in de QF dus wat mij betreft echt z'n max. Maar toch wel een lekkere, zo goed als zekere, 360 punten voor 3000 euro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ivo mist even 2 mps. Bij 10-9. Wereldbal van Dolgo op 2e Mp. 11-10 nu. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ongelooflijk, ook dit nog mis. Zoveel tegen de odds in, maar niks in mijn voordeel vandaag. 
Met RG begon het fantastisch en eindigde het kut, nu maar andersom dan. Laat het toernooi morgenavond beginnen. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Dr Ivo. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die cc
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een potten in de 3e ronde. Stuk voor stuk belangrijk. De meeste van m'n mannen zijn wel underdog, al is het soms maar nipt. Zou zo fijn zijn als er uit het rijtje Gasquet Kyrgios Verdasco Baghdatis Kudla een man of 3 kunnen winnen. En Cilic def Isner please. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal eruit, heerlijk zeg. De keus voor Djoko is hiermee al meteen gerechtvaardigd. 
Reply
Tenzij ie de finale niet haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een clashes vandaag zeg!

Hopelijk zet Cilic zijn goede HTH voort tegen Isner (60%)
Gaat Baghdatis door met zijn positieve flow (30%)
Is Gasquet nog steeds op oorlogspad tegen Dimi die hij al vaker versloeg (55%)
En weet Kyrgios zijn goede zeges op Wimbledon een vervolg te geven (30%)

Morgen meer vertrouwen in mijn Tsonga, Troicki en Federer maar met 2 door vandaag ben ik gematigd tevreden. 
Kei Nishikori





Reply
Heeft tot nu toe nauwijks mee gezeten dit toernoo, maar op zich valt de schade nog mee. Bij buurs zit het onwijs mee, maar dat is logisch, CC heeft een paar goede keuzes gemaakt, bij die gekke koploper zit het ook mee en arjen lijkt een goede keus gemaakt te hebben met Djokovic.

Maar vergeleken met tampie, andre en de rest ga ik nog prima. Een hoop gaat afhangen van Wawrinka (en dus ook Djokovic).
Maar vanaf vandaag gaat het pas echt interessant worden. Na morgen weten we een hoop meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer wint Wimbledon
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zie Brown er trouwens wel gewoon in 3 af gaan tegen Troicki op een bijbaantje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-07-2015, 09:47 AM)Ad Wim Wrote: Ik zie Brown er trouwens wel gewoon in 3 af gaan tegen Troicki op een bijbaantje.

Ik ook, had eigenlijk gedacht dat Troicki Nadal zou pakken

Wat ik wel zag was dat Karlo al eens won van Tsonga op Wimbledon...Dat moeten we natuurlijk even recht zetten morgen.
Kei Nishikori





Reply
(03-07-2015, 08:55 AM)Ad Wim Wrote: Heeft tot nu toe nauwijks mee gezeten dit toernoo, maar op zich valt de schade nog mee. Bij buurs zit het onwijs mee, maar dat is logisch, CC heeft een paar goede keuzes gemaakt, bij die gekke koploper zit het ook mee en arjen lijkt een goede keus gemaakt te hebben met Djokovic.

Maar vergeleken met tampie, andre en de rest ga ik nog prima. Een hoop gaat afhangen van Wawrinka (en dus ook Djokovic).
Maar vanaf vandaag gaat het pas echt interessant worden. Na morgen weten we een hoop meer.

Waarom zit het mij onwijs mee?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dit is toch wel weer sterk.. Eerst had ik Troicki als klein gokje. Pas nadat Ferrer zich terugtrok, vond ik het schema daar zo zwak dat ik niet meer om Nadal heen kon.. alsnog in mijn team gezet en daarvoor is oa Troicki gesneuveld.
Reply
Ik heb ook zoiets.
Ik kwam zondagavond terug van vakantie. Had daar wel mijn sheet gemaakt, maar nog niet gekeken hoe het paste.
Toen moest ik eerst nog de drie opties in kaart brengen, en toen was het opeens kwart voor tien.
Eerst moest ik de keus nog maken voor Djoko, Wawrinka of kleintjes. Toen ik dat had gedaan moest ik nog kijken hoe het paste met opvullers.
Ik wilde Ward, maar kwam binnen die 5 minuten niet uit. Mahut of Baghdatis is gewoon een keus geweest, die verkeerd uitpakt.
Ik was echt heel dichtbij een groot team met alleen maar kleintjes, dus ook met Brown, Ward, Baghdatis en Groth. Eens kijken of dat achteraf een goede beslissing is geweest.
Een team met Djoko had ik ook met dagenlang tijd om te puzzelen waarschijnlijk niet genomen, omdat je dan jongens als Gasquet en Kyrgios niet had kunnen nemen. Maar ook Nadal niet...
We weten na vandaag beter of dat goed is geweest. Winnen Kyrgios en Gasquet vandaag beiden, is het verlies van Nadal even vergeten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zie ik nou goed dat Gasquet én Cilic én Bagh én Verdasco (ruim) voor staan in de h2h? Zijn ong de belangrijkste potten van vandaag!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jammer dat straks om 14 uur ongeveer alles tegelijk is en daarna bijna niks meer.

Go Kyrgios en Goffin voor nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bagh begon aardig maar is het al snel kwijt...
Kei Nishikori





Reply
(03-07-2015, 01:36 PM)Ad Wim Wrote: Jammer dat straks om 14 uur ongeveer alles tegelijk is en daarna bijna niks meer.

Go Kyrgios en Goffin voor nu.

Juist fijn. Keer met een biertje in het zwembad zitten ipv hangen voor de tv/iPad, heerlijk Wink
Reply
Klopt, ik kan/ga ook na 17 uur niet meer kijken, maar het is wel zonde.

Kyrgios blijft redelijk bij voorlopig, ik zie steeds deuce in de games van Milos.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat Marcos nog een game of 5/6 pakt hooguit.

Kyrgios staat aardig te retourneren...dat geeft hoop
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: