The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Metz / St. Petersburg
#31
Poeh, geen beste week dit zeg. Schade beperkt houden nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Klasse Muller, Kohlschreiber en Brown.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#33
Alle troeven vliegen er bij iedereen uit. Komen weinig verschillen zo. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Nou, als Thiem en Bautista gekke dingen gaan doen, kan het voor mij nog wel vervelend worden.
Alles op Gaba daarom ook straks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Vamos RBA! Break al te pakken. HF Raonic-RBA zou wel effe goed uit komen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#36
Damn, wat een verkeerde keuzes zeg. Moet er duidelijk weer in komen.
CC heeft de juiste keuzes gemaakt. Gaat een flinke hap van m'n voorsprong af zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
omg Ad... als je hier al zenuwachtig van wordt met zo'n enorme voorsprong... 
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
Hup CC!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
4-2 voor in de 2e set en hem toch nog met 5-7 verliezen. Nou dan maar in 3 sets!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
3-1 voor in 3e set en ook deze set verziekt ie. Beetje jammer dit!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
Bizar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
He, leuke wending dit. Nu niet alsnog verkloten graag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Godver, gaat dus alsnog mis. Kom erin op 5-5 en gp Gaba, moment later 5-7.
Kan honderden punten schelen dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Klasse RBA, vechter!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#45
(24-09-2015, 01:43 PM)Ad Wim Wrote: Godver, gaat dus alsnog mis. Kom erin op 5-5 en gp Gaba, moment later 5-7.
Kan honderden punten schelen dit.

Wees blij dat je er niet in kwam op *5-3 40-0 voor gaba.  Smile
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Dat is een grap toch?
In de belangrijkste partij van de week nog wel.

Hopelijk heb ik mijn portie pech nu wel gehad dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Waargebeurd verhaal
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Echt alles en iedereen doet eraan mee om me te laten choken, ook Berdych. Waardoor nu de kans op finale Thiem opeens aanzienlijk is. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Als iedereen ongeveer evenveel geluk als pech in een jaar heeft, dan gaat Ad nog buiten de top 5 vallen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
Kohl-Muller en Thiem-Bautista als halve finales graag. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Stille komt er aan Shy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
(25-09-2015, 09:58 AM)Stille Wrote: Stille komt er aan Shy

Godver! Wink
Reply
#53
Nou nou let op uw woorden meneer Nick Neiner
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Ik weet nu hoe het is om buurs te zijn in dit soort kleine weken: man, wat een drama.
Dit wordt een van mijn slechtste weken van het jaar, iig de week waarin ik het meest op CC ga verliezen als het zo doorgaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Puntje of 300 inlopen zou lekker zijn in zo'n klein weekje. En dan moeten de grote toernooien nog komen. 1000 punten is dan niks. Dat blijkt wel. En met een koploper in deze vorm....
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Juist in zo'n onvoorspelbare week, kan het hard gaan. Verwacht op die TMSs niet zoveel verschil meer.
Zo won ik in Winston Salem ook 200 punten op een hoop mensen met Anderson.
Daarom is er nog geen man overboord, maar fijn is anders.

In zo'n cc-week pakt Bautista ook gewoon de finale of zelfs de titel, terwijl ie gisteren nog 3 mps overleefde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Walk-over voor Kohl  Cool
Reply
#58
Prima finales. Schade blijft beperkt zo. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: