The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beijing / Tokyo
#31
Poeh, het begin van de dag is weer niet best. Karlo wint opeens een TB, GGL kan weer niks, Berdych is moe na 1 weekje gepresteerd te hebben, Lu die de afgelopen weken steeds opgaf en nu 90 punten haalt...
Al is dat wel een misser van me, viel net buiten de boot omdat ik ook nog een grote jongen wilde. Maar echt logisch is het allemaal niet.

Alles op Pospisil dan maar vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Prima Ivo. Ook lekker, volgende ronde tegen Cuevas. Raar dat er niet meer managers gespeculeerd hebben op het falen van Berdych en GGL. Die speelden maandag nog een finale tegen elkaar.
Nu wel zaak dat jongens als Ivo, Nadal en Goffin daar optimaal gebruik van maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
(07-10-2015, 10:36 AM)centre court Wrote: Prima Ivo. Ook lekker, volgende ronde tegen Cuevas. Raar dat er niet meer managers gespeculeerd hebben op het falen van Berdych en GGL. Die speelden maandag nog een finale tegen elkaar.
Nu wel zaak dat jongens als Ivo, Nadal en Goffin daar optimaal gebruik van maken.

Dat was wel mijn insteek met Ivo! Veel top-10 managers missen hem, merkwaardig.
Onbegrijpelijk dat Berdych van Cuevas verliest... haha
Reply
#34
Sommigen hebben geen tijd om er lang naar te kijken zoals ik afgelopen maandag, Snel een keer wat aangeklikt en balend dat ik nu spelers vergeten ben. Ivo had overigens een goede h2h tegen Berdych dacht ik maar gewoon over heen gekeken. Eigen schuld dikke bult.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Nou ja, Ivo is nu ook weer niet alles hè. Niet bepaald in vorm.
En GGL en Berdych speelden op maandagochtend hun partij, en nu pas op woensdag, in hetzelfde land.
Het is 3 uur vliegen, dus ik vind dit argument niet echt overtuigend.

Interessante optie en het pakt goed uit, maar toch ook weer niet heel duidelijk op voorhand. Maar vandaar dat ik ook Goffin en Fognini heb, de winnaar daarvan is favoriet voor de SF. En je weet hoe Fognini presteert als ie bij Nadal in de buurt zit in de draw...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Wat een week weer: 2-8 record sinds de deadline, alleen Sock en Nishikori over  Doh
Reply
#37
(07-10-2015, 11:25 AM)Ad Wim Wrote: Nou ja, Ivo is nu ook weer niet alles hè. Niet bepaald in vorm.
En GGL en Berdych speelden op maandagochtend hun partij, en nu pas op woensdag, in hetzelfde land.
Het is 3 uur vliegen, dus ik vind dit argument niet echt overtuigend.

Interessante optie en het pakt goed uit, maar toch ook weer niet heel duidelijk op voorhand. Maar vandaar dat ik ook Goffin en Fognini heb, de winnaar daarvan is favoriet voor de SF. En je weet hoe Fognini presteert als ie bij Nadal in de buurt zit in de draw...

Het is geen argument, was meer een gevoel... zoals ik zei: 5 minuten naar gekeken.
Ik wil het ook best onder de factor geluk scharen, geen probleem.
Feit is en blijft hij wint en kans heeft op meer!
Reply
#38
O nee, het is wat mij betreft geen geluk, zeker niet aangezien het duidelijke overwinningen waren.
Maar met termen als "raar" en "merkwaardig" dat zo weinig mensen in de top hem hadden, leek het erop alsof jullie het heel logisch vinden dat het zo loopt.
Dat is het volgens mij niet echt. That's it, meer ook niet.

Nu alles op de partij van de dag, maar die lijkt verkeerd te gaan in de TB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Prima pot van Rafa. Ben benieuwd waar ie staat tegen iemand als Sock. Die kan hem, mits in vorm, overpoweren. Gelukkig is Sock niet zo best de afgelopen tijd. 

Verder moeten Goffin, Karlovic en Sousa even hun werk doen morgen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Ivo Ivo Ivo 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Kijk, dat zijn de betere berichten om mee wakker te worden.
Ivo verliest gewoon weer tbs en Krajicek zet zijn goede vorm door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Nu wordt Goffin-Fognini wel erg belangrijk. Ik denk dat Ad erg blij is met beiden, een goede keuze.
Reply
#43
Tegen Cuevas, die tot gisteren nog geen enkele fatsoenlijke uitslag had neergezet op hardcourt... kan ik alleen maar om lachen.
Reply
#44
Maar gisteren wel even in straight van Berdych won...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
(08-10-2015, 08:23 AM)_Tampie Wrote: Nu wordt Goffin-Fognini wel erg belangrijk. Ik denk dat Ad erg blij is met beiden, een goede keuze.

Dank. Was voor mij geen nobrainer om beiden te nemen, want een van beiden moest wel echt SF halen voor dat geld.
Maar Fabio is aardig in vorm en als ie zin heeft, is ie in staat daar de SF te halen, ook op hc.
En Goffin is niet de meest constante factor, maar wel favoriet. Forza!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Wordt vandaag dan, dmv allemaal verrassingen, me een goede week door de neus geboord?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Oei, zelf een bp missen en.dan opeens.de weg kwijt. Herpak je!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
(08-10-2015, 08:36 AM)Ad Wim Wrote: Maar gisteren wel even in straight van Berdych won...

'tot gisteren'
Reply
#49
Ja oké, maar dat moet je voorafgaand aan deze partij toch wel meenemen?
En je weet dat het risico bij Karlovic is dat ie ook van een hoop mensen kan verliezen.
Maar ik had het ook niet verwacht nee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
(08-10-2015, 10:10 AM)Ad Wim Wrote: Ja oké, maar dat moet je voorafgaand aan deze partij toch wel meenemen?
En je weet dat het risico bij Karlovic is dat ie ook van een hoop mensen kan verliezen.
Maar ik had het ook niet verwacht nee.

Natuurlijk Karlovic kan eigenlijk helemaal niet tennissen en staat toch 22e of zo..
Goffin bevestigt eindelijk mijn beeld van hem, overschat!
Daarom kies ik hem ook zelden tot nooit in toernooien met betere spelers.
Hij verliest altijd, en nu zelfs van de evenmin stabiele Fognini.
Nice pick!
Reply
#51
Hop, klasse Fabio. Nu ook doordrukken en Nadal straks voor de zoveelste keer dit jaar pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Als Paire nog even doordrukt, heb ik de aanval van Nick deze week afgeslagen. Op tampie verlies ik ook niet heel veel en coachduiven heeft echt een matig team deze week. Dan kijk ik voornamelijk nog naar de in topvorm verkerende CC.
En buurs heeft gek genoeg weer eens de goede keuzes gemaakt. Die kan zomaar 350 punten op me pakken deze week.
Gaat die dan nog een buursiaanse inhaalrace maken? Of is het gat van 2000 punten te groot en wordt ie zoals altijd weer 2e?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ik heb het nog niet gezegd of Baghdatis gaat van 0-2 naar 5-2...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Die Ad.... het forum is van u
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
Lekker hoor Fabio. Dat maakt het falen van Lopez wel weer een klein beetje goed. Baal nog steeds van Anderson.
Troefje Millman straks nog op de baan. Kan ie stunten tegen Isner? Vrees van niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#56
Bookies:

- Sousa 1.30
- Ivo 1.36
- Goffin 1.40

Beetje veel verrassingen op één dag zo. Topweek is ver weg. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Prima Paire. Echt slecht kan het deze week niet meer worden.
Voordeel is dat Nadal max 300 haalt, en dan valt de schade mee. Want als alles dan voor de rest tegen zit, verlies ik 165 punten, dat mag.
En dan heb ik Fognini nog als troef en ik sluit ook een stunt van Krajicek niet uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
(08-10-2015, 11:02 AM)centre court Wrote: Bookies:

- Sousa 1.30
- Ivo 1.36
- Goffin 1.40

Beetje veel verrassingen op één dag zo. Topweek is ver weg. 

Je zal ze alledrie andersom gespeeld hebben... pak je toch quote 35 ofzo.
Reply
#59
Millman so close, dammit!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
Lees dat Millman zelfs eeb break in de 2e set voor stond. Extra zuur. Nauwelijks gekozen met een vermoeide Robredo.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: