The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Shanghai (TMS)
De database is open.
Reply
Heerlijk ouderwets stressen dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stressen met zo'n voorsprong en zo'n deadline? Federer + iedereen die door is of voor staat. Gratis tip. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee, door de partijen die bezig zijn en de drukte op werk.
Ouderwets aangezien dat vroeger regelmatig voorkwam, een deadline tijdens partijen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-10-2015, 09:47 AM)centre court Wrote: Stressen met zo'n voorsprong en zo'n deadline? Federer + iedereen die door is of voor staat. Gratis tip. 

Dat dus. Plus Simon, die een mooie loting heeft en vorig jaar finalist was.
Estrella in mijn team, wie had dat gedacht op een HC baan.
Reply
Daar is ie beter op dan op gravel.

Was inderdaad niet zo moeilijk, maar deadline verandert er niet zoveel aan.
Anders was het Nadal geweest ipv een aantal die door zijn.
Reply
Zeer opmerkelijk, geen Nadal gekozen in de top 5.
Reply
CC alles of niks, dat vind ik dan wel weer mooi.
Lijkt me nu nog niet de juiste tactiek, maar wie weet.
Reply
CC met Djoko, nog opmerkelijker. Wanhoopsdaad?
Reply
(12-10-2015, 10:00 AM)_Tampie Wrote: Zeer opmerkelijk, geen Nadal gekozen in de top 5.

Hing er voor deze uitslagen al net om, maar met al die gratis 45 punten, en Karlovic dus al door, was het voor mij geen optie meer.
Zo makkelijk als in Beijing krijgt ie het nu natuurlijk niet. Exit tegen Wawrinka lijkt me.
Reply
Het is niet zo heel vreemd hoor, maar door zijn prijs is een finale al -EV. Ongeveer 300 punten te verdienen met een toernooi overwinning. Dan zou ik eerder stunten met andere namen zoals een Murray.
Reply
Djoko enige kans om enkele honderden punten in te lopen, bij falen van Federer. 
Reply
Dan had ik eerder Federer weg gelaten, zoals buurs doet.
Reply
(12-10-2015, 10:03 AM)Ad Wim Wrote:
(12-10-2015, 10:00 AM)_Tampie Wrote: Zeer opmerkelijk, geen Nadal gekozen in de top 5.

Hing er voor deze uitslagen al net om, maar met al die gratis 45 punten, en Karlovic dus al door, was het voor mij geen optie meer.
Zo makkelijk als in Beijing krijgt ie het nu natuurlijk niet. Exit tegen Wawrinka lijkt me.

Tja, met Wawrinka weet je het nooit. En met Nadal natuurlijk ook niet tegenwoordig, kan er tegen Karlo gewoon af. Ik had me vooraf genomen Nadal het hele naseizoen aan te klikken maar hij blijkt ondanks zijn lage prijs nog niet super rendabel. Zijn kwaliteit is gewoon echt niet meer wat het was.
Reply
Simon ook opmerkelijk veel, kwam bij mij echt niet uit, ondanks zijn eenvoudige loting.
Is me toch te onzeker en te duur.
Reply
(12-10-2015, 10:04 AM)Ad Wim Wrote: Dan had ik eerder Federer weg gelaten, zoals buurs doet.

Ja, het gaat om de alternatieven voor Federer. Dan is naar mijn mening de oplossing van buurs beter omdat, als het goed uitpakt, je daar meer winst mee haalt.
Reply
Hup Ramos en Young
Reply
Dan moet zo'n Estrella natuurlijk wel even schrapen en niet van *4-3 naar 4-6.
Reply
Prima Young. Estrella zou ook te gek zijn op een 1000 toernooi. 
Reply
En Young wel, die gisteren met 63 61 van Kuznetsov verliest?

2-0 en bps voor dubbele break, maar niet gepakt. Dat zijn van die momenten.
Reply
Nadal onzeker
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal moet gewoon Ivo pakken. 
Reply
Nadal is gister behandeld aan z'n enkel.
Hij bewoog daarna wel gewoon goed, maar zal vandaag waarschijnlijk onderzocht worden.
Hij zal geen risico nemen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal gaat denk ik gewoon spelen. Beetje aanstelleritus gisteren.

Finish it Estrella
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dan moeten Ramos en López maar wat opvullertjes ruimen. 
Reply
Mis ff 5-4 40-15
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gaat die knakker het nog afmaken?
Reply
Young mist nog even 3 bps nadat die stakker 2 mps miste. Waren virtuele eigen mps. 

Zonde. 
Reply
Zo, hè hè. Ramos ook bijna, en dan Lopez nog.
Reply
Haha, drol Lopez al 10 bps gemist.
Reply

Forum Jump: