The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NBA 2015-2016
#1
Zo morgen gaan we weer beginnen. Ik heb er zin in. Mijn Pacers hebben een aantrekkelijk team dit jaar. Er benieuwd hoe ver ze gaan komen.


Finales worden Cleveland-Atlanta en Golden State-San Antonio denk ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Curry!  Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
Wat gaat er een prachtige finale aankomen!

Curry/Thompson vs James
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Helaas boeit het niemand hier verder. Prachtige sport!

Voorlopig maken de Warriors gehakt van de Cavs Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Tja ik vind het ook een mooie sport maar veel verder dan het een beetje bijhouden via de krant doe ik niet. Dat is het probleem met bijna alle amerikaanse sporten. Zou  ze allemaal heel graag zien maar het zijn vaak onmogelijke tijden en dure abonnementen om het te kunnen kijken, als het uberhaubt al mogelijk is want volgens mij is er nog geen officiele manier om NFL/MLB te kunnen zien op tv.
Reply
#6
Eerste wat ik doe als ik wakker word is checken van de NBA uitslagen. Vaak kijk ik nog even de samenvatting van de Pacers via de NBA app. Tijden zijn idd bagger. Alleen op zaterdag en zondag vaak 1-2 vroege wedstrijden.
Andere Amerikaanse sporten kijk ik zelden. Heel af en toe een MLB wedstrijd gedeelte. NFL kijk ik echt nooit. 6 minuten zuivere speeltijd voor 2,5 uur durend gebeuren Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Begrijpelijk met de tijden en de gebrekkige aandacht die de Nederlandse sportpers er doorgaans aan besteed. NBA, MLB volg ik op de voet. NHL, NFL alleen wat uitslagen.
Vooral NBA en NHL is toch wel spektakel, het helpt dat er altijd iemand moet winnen.

Voor de NBA finals hoop ik echt dat GSW het kan afmaken. Mooie club, mooi team!
Reply
#8
NFL zijn de onderbrekingen inderdaad vreselijk vervelend. Maar de sport op zich is wel heel mooi. Prachtige combinatie van tactiek, techniek en kracht. Download en kijk elk jaar wel de super bowl maar verder volg ik het niet heel erg ofzo.

MLB heb ik altijd de Braves wel een beetje gevolgd, beetje ontstaan toen ik een keer op vakantie was in Florida. Volg de uitslagen nog wel regelmatig en toen we een tijdje geleden ESPN America hadden keek ik daar ook nog wel eens een wedstrijd. Tegenwoordig niet meer. Weet niet echt wat me trekt in die sport want het is zo simpel allemaal maar als ik weer eens in amerika ben blijf ik t toch leuk vinden om het te kijken.

Heb in het vliegtuig laatst een documentaire gezien over Golden State. Was inderdaad erg mooi om te zien hoe dat team in elkaar zit en hoe ze allemaal bereid zijn zichzelf op te offeren voor het team belang.
Reply
#9
Lebron James alias THE king!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Waardeloos!
Reply
#11
Hier was ik ziek van zeg vanmorgen. De ultieme choke van de Warriors..... 13 puntjes in laatste quart is echt een schande. Falers!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
Rose van Bulls naar Knicks, George Hill van Pacers naar Jazz, Jeff Teague van Hawks naar Pacers
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: