The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Welke dvd zou jij willen?
You do not have permission to vote in this poll.
Intolerable Cruelty
22.22%
2 22.22%
The Hudsucker Proxy
44.44%
4 44.44%
Barton Fink
33.33%
3 33.33%
Adaptation
0%
0 0%
Total 9 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Welke film?
#1
Ik heb sinds kort een abbonement op het tijdschrift DVDvalley (volgende maand Filmvalley) Hij valt 1x per maand bij mij op de mat. Ook mag je elke maand een dvd uitkiezen. Deze maand is de keuze alleen verdomd moeilijk. 2 (The Big Lebowski en O Brother Where art thou?)van de 6 heb ik al op DVD. De overige heb ik nog niet gezien. Het zijn 3 Coen Brother films en 1 film van Charlie Kaufman.

Wie kan mij helpen met deze moeilijke keuze?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
De enige titel die me iets zegt is intolerable cruelty maar verder zegt t me allemaal niks. Kan je dus niet echt helpen hierbij Wink
Reply
#3
A en D zou ik sowieso niet voor gaan. B en C zijn van de Coen Brothers, dus sowieso niet slecht. Barton Fink is met John T. En John G., een beetje abstract, maar wel grappig als je van die humor houdt. The HSP is anders, meer grappige dialogen, begrijpelijker, maar teringsnel en een voortreffelijke Paul Newman.

Ik heb Barton Fink vaker gezien, dus ik zou voor B gaan. :8:

Edit: A is natuurlijk ook van de Coen Brothers, maar die vond ik het minst leuk van al hun films.
In Adaptation spelen Nicholas Cage en Meryl Streep en die behoren niet tot mijn favoriete acteurs/actrices, dus die heb ik dan ook niet gezien.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
Adaptation is best een aardige film hoor... Maar inderdaad best een lastige keuze...

Ik zou een A4-tje aan de muur hangen met de vier titels en dan een dartpijltje gooien...
Reply
#5
Keyzer Wrote:Adaptation is best een aardige film hoor... Maar inderdaad best een lastige keuze...

Ik zou een A4-tje aan de muur hangen met de vier titels en dan een dartpijltje gooien...

:Big Grin misschien is dat wel de oplossing.

Vorige maand was het gewoon simpel... One Flew Over The Cuckoo's Nest 2disc edition.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#6
Zowel Barton Fink als Hudsucker Proxy zijn aanraders. Ik zou Barton Fink kiezen denk ik.
Sportshag
Reply
#7
:Big Grin 3 stemmen en 3 films!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#8
A lijkt me zo'n zoetsappige film, die zou ik nooit nemen.
D heb ik gezien en vond ik zwaar tegenvallen.

B of C dus. Als je me zondag een panna geeft, moet je B nemen, anders C







Het wordt dus C :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#9
Is het een intressante tijdschrift Davy? En welke kosten zijn daar aan verbonden (maandelijks/jaarlijks)?

Wat ik begrijp is dat je elke maand een tijdschrift ontvangt en per maand krijg je een optie om uit 4 films te kiezen. Je keuze wordt dan naar je opgestuurd.

Wat betreft de films:
B en C heb ik niet gezien. A zal ik niet nemen. D is wel een aardige film. Geen topper, maar wel leuk om een keer naar te kijken.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#10
DVDvalley (volgende maand Filmvalley) is het beste filmblad van NL. DVDvalley is oorspronkelijk een winkelketen waar men alleen dvd's verkoopt. Ze kwamen eind 2003 op het briljante idee om een filmtijdschrift te beginnen. Alle andere film magazines zijn zwaar kut.

DVDvalley bespreekt echt alles. Veel reviews van bioscoopfilms en dvd's. Maar ik vind vooral de interviews en reportages erg goed. Ze zijn vooral erg up to date! Het is een dik en een mooi blad en ik lees hem echt van voor naar achteruit. Veel leuke weetjes en nieuws uit Hollywoord. Maar ook genoeg aandacht voor de NL film.

Je dokt 99 euro voor 11 nummers. Als welkomstgeschenk mag je ook nog iets uitzoeken. Ik heb serie 1 van Six Feet Under gekozen die zeker nog € 40,- in de winkel kost. Seinfeld stond er ook tussen of de serie West Wing. Je kan ook 2 topfilms kiezen. Of 3 wat oudere topfilms. De welkomstgeschenken wisselen maandelijks en ook bij verlenging van je abonnement mag je weer uitkiezen. Zonder welkomstgeschenk is het blad 69 euro.

Daarnaast heb je elke maand de keuze uit 6 dvd's en daar zitten vaak toppers tussen. Vorige maanden zat er wel elke maand een Kubrick film tussen en nu geven ze helaas meteen de moeilijk keus van verschillende Coen Brothers.

Ik heb hem zelf eerst een jaar lang gekocht in de winkel. Krijg je een standaard maand dvdtje bij. En ik vind het een absolute aanrader als je van film houdt.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#11
Davydoff Wrote:Alle andere film magazines zijn zwaar kut.

Ik lees al een paar jaar geen filmmagazines meer, maar tot voor kort was er in ieder geval altijd de gratis Filmkrant, die ik erg goed vond. Richtte zich meer op de art-housefilms en 'betere' hollywoodfilms, maar prima interviews en recensies. Ik weet niet of dit blad nog bestaat. Ook Skrien vond ik best goed, voor dezelfde doelgroep.
Sportshag
Reply
#12
Ik zie op de website (<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.dvdvalley.nl">http://www.dvdvalley.nl</a><!-- w -->) dat als je direct een abonnement neemt voor twee jaar, dat je dan seizoen 1 t/m 4 van de Sopranos cadeau krijgt... En je betaalt 199 euro abonnementsgeld voor die twee jaar (22 nummers)...
Reply
#13
Joost Wrote:
Davydoff Wrote:Alle andere film magazines zijn zwaar kut.

Ik lees al een paar jaar geen filmmagazines meer, maar tot voor kort was er in ieder geval altijd de gratis Filmkrant, die ik erg goed vond. Richtte zich meer op de art-housefilms en 'betere' hollywoodfilms, maar prima interviews en recensies. Ik weet niet of dit blad nog bestaat. Ook Skrien vond ik best goed, voor dezelfde doelgroep.

Volgens mij bestaat de gratis Filmkrant nog wel. Ik heb echt wat bagger gelezen totdat ik op DVDvalley uitkwam.

Ik weet wel dat er afgelopen jaar een aantal magazines weer zijn verdwenen. DVDvalley heeft dat slim aangepakt door abbonee's van die bladen een speciale aanbieding te doen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#14
Keyzer Wrote:Ik zie op de website (<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.dvdvalley.nl">http://www.dvdvalley.nl</a><!-- w -->) dat als je direct een abonnement neemt voor twee jaar, dat je dan seizoen 1 t/m 4 van de Sopranos cadeau krijgt... En je betaalt 199 euro abonnementsgeld voor die twee jaar (22 nummers)...

Jep klopt! das weer iets nieuws!

Ze hebben ook elke maand veel prijsvragen met heeeele leuke prijzen. Je zou bijna zeggen dat ik in het promotie team zit, maar ik vind het echt een goed blad.

Trouwens die reviews op de site bij de Sopranos zijn ook erg goed, ik ben benieuwd wie ze nou heeft geschreven. :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#15
Klinkt allemaal intressant. Denk dat ik het zelf ook ga nemen, maar wacht nog ff tot wanneer ik het geld kan missen. Zit nu een beetje krap bij kas en dit heeft niet mijn eerste prioriteit. Thx voor de info davy.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#16
Antidote Wrote:Klinkt allemaal intressant. Denk dat ik het zelf ook ga nemen, maar wacht nog ff tot wanneer ik het geld kan missen. Zit nu een beetje krap bij kas en dit heeft niet mijn eerste prioriteit. Thx voor de info davy.

graag gedaan. Anders haal je hem eerst bij de AKO ofzo, kost ie maar 10 euro. Deze maand zit er geloof ik Requim of a Dream bij. Geen slechte film!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#17
Lamme Lennie Wrote:A lijkt me zo'n zoetsappige film, die zou ik nooit nemen.
D heb ik gezien en vond ik zwaar tegenvallen.

B of C dus. Als je me zondag een panna geeft, moet je B nemen, anders C







Het wordt dus C :Big Grin

En Lamme Lennie, is het hem gelukt?
Reply
#18
Matador! Wrote:
Lamme Lennie Wrote:A lijkt me zo'n zoetsappige film, die zou ik nooit nemen.
D heb ik gezien en vond ik zwaar tegenvallen.

B of C dus. Als je me zondag een panna geeft, moet je B nemen, anders C

Het wordt dus C :Big Grin

En Lamme Lennie, is het hem gelukt?

Helaas waren we teamgenoten :wink: Ik ben wel topscorer geworden met 5 doelpuntjes in 4 wedstrijden :8: Lennie zal nu wel met de opmerking komen dat hij vooral achterin bleef staan en ik alleen balletjes aan het wachten was... maar dat is gewoon een leugen. :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#19
Ik bleef vooral achterin staan en Davy was alleen balletjes aan het wachten..........
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
Lamme Lennie Wrote:Ik bleef vooral achterin staan en Davy was alleen balletjes aan het wachten..........

tja iemand moest ze erin schieten... :lol: :lol:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#21
Davydoff Wrote:
Antidote Wrote:Klinkt allemaal intressant. Denk dat ik het zelf ook ga nemen, maar wacht nog ff tot wanneer ik het geld kan missen. Zit nu een beetje krap bij kas en dit heeft niet mijn eerste prioriteit. Thx voor de info davy.

graag gedaan. Anders haal je hem eerst bij de AKO ofzo, kost ie maar 10 euro. Deze maand zit er geloof ik Requim of a Dream bij. Geen slechte film!!

Ik heb vandaag bij 2 boeken/tijdschriften winkels gekeken en bij AKO, maar hij lag er niet tussen. Zal wel ff verder gaan zoeken.
Requim of a dream...film heb ik nog niet gezien, maar het moet wel een redelijke film zijn. Heb vaak getwijfeld of ik hem zou huren of niet. Dan halen we het zo maar. Gaat over drugs enz... volgens mij.
Reply
#22
Inderdaad een drugs-film, een beetje in de trend van Trainspotting. Niet echt een feel-good movie, maar wel een goede film!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#23
Met één van de bruutste ik-neem-een-shotje-heroine scenes die ik ooit gezien heb! Inderdaad een aanrader, maar geen film om te kijken als je net een beetje licht-depressieve bui hebt...
Reply
#24
Antidote Wrote:Ik heb vandaag bij 2 boeken/tijdschriften winkels gekeken en bij AKO, maar hij lag er niet tussen. Zal wel ff verder gaan zoeken.
Requim of a dream...film heb ik nog niet gezien, maar het moet wel een redelijke film zijn. Heb vaak getwijfeld of ik hem zou huren of niet. Dan halen we het zo maar. Gaat over drugs enz... volgens mij.

Dat is dus het probleem van DVDvalley. Je kan hem niet overal vinden. Ik had dat probleem ook. Haalde hem bijna altijd op Amsterdam CS, maar daar was ie vaak uitverkocht of soms zelfs helemaal niet aanwezig. Op zoek in andere winkels kon ik hem gewoon niet vinden. Ik weet niet waar je huis woont? Maar misschien zit er wel een DVDvalley bij je in de buurt?

Requim of a dream vond ik een goede vaaaaage film. Na afloop even het internet afspeuren opzoek naar een goede uitleg zodat je begrijpt wat je zojuist gezien hebt.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#25
die requiem for a dream heb ik nog wel te ruil liggen (zonder nl ondertiteling dan)

uit de 4 films zou ik de 2e kiezen, maar zijn allemaal niet mijn smaak.
Bangkok resident.
Reply
#26
Ricochan Wrote:die requiem for a dream heb ik nog wel te ruil liggen (zonder nl ondertiteling dan)

uit de 4 films zou ik de 2e kiezen, maar zijn allemaal niet mijn smaak.

Cultuurbarbaar! :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: