The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum Awards 2005-'06: Uitslag en winnaars
#61
Berend Botje Wrote:Je vergeet Andre Franquin en Neil Young.

En Willy en René van de Kerkhof, wel opletten he
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#62
waf Wrote:
Bakke Wrote:Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.

komt toch weer dat gerefomeerde oud-beyerlandse in je naar boven. :wink:

Gereformeerd? Allesbehalve dat. Kom eens een kijkje nemen, zou ik zeggen Wink.
Reply
#63
Inteelt dan :roll: :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#64
Bakke Wrote:
de nieuwe Wrote:Ik wil "iedereen" bedanken die gestemd heeft op de enige echte de nieuwe nieuwkomer! Thanx en hulde ! =D>

Nomineer je dan volgend jaar iemand anders dan jezelf voor die categorie Wink ?

Uiteraard.Maar ik vond 'm te mooi om niet in te koppen, vandaar de keuze voor de nieuwe als beste nieuwkomer; met een dikke :wink: . Maar das logisch :wink:
Reply
#65
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Mag aan degenen die op Treesong hebben gestemd als beste forummer vragen wat hun reden daarachter is?
Was ie vorig jaar volgens mij ook al en weet totaal niet waar dat op gebaseerd is. Ik vind het trouwens een grote kut categorie, maar dat terzijde.

Omdat ik gewoon de beste ben en jij een zure sloeber met NUL vermeldingen Hakkuh

Zuur ben ik zeker :razz: , maar een heel weekend voorbij en nog niemand die mij het antwoord heeft gegeven.

Het heeft trouwens totaal niets met afgunst of iets dergelijks te maken, Tree. Het is je van harte gegund, maar ben benieuwd naar de achterliggende gedachte. Wat maakt iemand de beste forummer?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
ik doe meestal degene die een combinatie van positieve dingen heeft. Grappig nuttig etc. mkks is bijvoorbeeld erg grappig maar erg nuttig is ie niet dus die komt niet in aanmerking voor die categorie Wink
Reply
#67
Meest oninteressante forummer van het jaar – 32 stemmen
1. waf, goa, Bor de Wolf – 3 stemmen
2. Bocaloca, Dugarry, Winstonicus, Marshall – 2 stemmen
3. Vijftien forummers en een No Vote – 1 stem

Zegt genoeg dacht ik zo. De ww-ers gaan er weer met de prijzen vandoor in deze bijzonder lullige categorie.
Reply
#68
Mac Wrote:ik doe meestal degene die een combinatie van positieve dingen heeft. Grappig nuttig etc. mkks is bijvoorbeeld erg grappig maar erg nuttig is ie niet dus die komt niet in aanmerking voor die categorie Wink

Dat vind ik niet grappig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#69
daarom sta ik ook niet hoog bij grappigste forummer maar wel bij nuttigste Wink
Reply
#70
Ekslem Wrote:Mag aan degenen die op Treesong hebben gestemd als beste forummer vragen wat hun reden daarachter is?
Was ie vorig jaar volgens mij ook al en weet totaal niet waar dat op gebaseerd is. Ik vind het trouwens een grote kut categorie, maar dat terzijde.

Bakke bedankt en winnaars feli!


Notworthy Notworthy Notworthy =D> =D> =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#71
Ekslet weet van wanten, hatcéééééé
Reply
#72
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers... \Big Grin/ :waf: \Big Grin/ Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#73
Mac Wrote:ik doe meestal degene die een combinatie van positieve dingen heeft. Grappig nuttig etc. mkks is bijvoorbeeld erg grappig maar erg nuttig is ie niet dus die komt niet in aanmerking voor die categorie Wink
Waar is mijn stem dan? Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#74
gittermaster Wrote:
Mac Wrote:ik doe meestal degene die een combinatie van positieve dingen heeft. Grappig nuttig etc. mkks is bijvoorbeeld erg grappig maar erg nuttig is ie niet dus die komt niet in aanmerking voor die categorie Wink
Waar is mijn stem dan? Wink

heeft mac jouw stem gekregen?

of heb je gewoon te hard geschreeuwd gister. :razz:
Reply
#75
Mac Wrote:daarom sta ik ook niet hoog bij grappigste forummer maar wel bij nuttigste Wink

Ik vind het wel nuttig dat je er bent, of je echt nuttig bent is een tweede.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
Mac Wrote:ik doe meestal degene die een combinatie van positieve dingen heeft. Grappig nuttig etc. mkks is bijvoorbeeld erg grappig maar erg nuttig is ie niet dus die komt niet in aanmerking voor die categorie Wink
Waar is mijn stem dan? Wink

heeft mac jouw stem gekregen?

of heb je gewoon te hard geschreeuwd gister. :razz:

na het typen wist ik al dat er iets niet klopte aan die zin. :razz:
Laten we het maar op de warmte houden..
Dat schreeuwen gisteren viel wel mee. Wellicht tegen Argentinie of een andere pot als mijn auto gewoon voor de deur staat...
The great old Ludwig von...
Reply
#77
T00L bij nieuwkomers...hehe, en die is nog wel van het 'blauwe forum'

:lol:
Reply
#78
Fabian Wrote:T00L bij nieuwkomers...hehe, en die is nog wel van het 'blauwe forum'

:lol:


EB Sports ook, leeft hij uberhaupt nog?
Reply
#79
Onkruid vergaat niet hè :wink:

Hij is momenteel boos op een heleboel mensen, maar zal aan de competitiestart wel weer boven water komen drijven
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#80
check maar ff het subforum "games" Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#81
Dommel Wrote:
Fabian Wrote:T00L bij nieuwkomers...hehe, en die is nog wel van het 'blauwe forum'

:lol:


EB Sports ook, leeft hij uberhaupt nog?

kijk eens bij het forum games, daar vind je eb weer in volle glorie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#82
gittermaster Wrote:check maar ff het subforum "games" Smile

............
Reply
#83
Pffff.....plaats ik 26 posts op dit forum, imiddels zelfs al 27, in een jaar, niet eens een nominatie....waar doe je het dan nog voor kan je je afvragen? Zelfs niet voor gloryhunter terwijl ik pas member ben geworden nadat ik de eerste positie had bij CM.... Maar ja, het zij zo, ik zal mijn moeder het slechte nieuws maar gaan vertellen. Succes met de wk-pool iedereen, en MAC, ik hoop van harte dat je de eerste plek pakt, dat zou echt te mooi zijn, jij als spek-en-boonder zijnde..adios
Dus toen zei ik van: ho! tot hier en niet verder!
Reply
#84
Leipe Ierse Flavour Wrote:Pffff.....plaats ik 26 posts op dit forum, imiddels zelfs al 27, in een jaar, niet eens een nominatie....waar doe je het dan nog voor kan je je afvragen? Zelfs niet voor gloryhunter terwijl ik pas member ben geworden nadat ik de eerste positie had bij CM.... Maar ja, het zij zo, ik zal mijn moeder het slechte nieuws maar gaan vertellen. Succes met de wk-pool iedereen, en MAC, ik hoop van harte dat je de eerste plek pakt, dat zou echt te mooi zijn, jij als spek-en-boonder zijnde..adios

Kom op zeg, niet zo snel opgeven... :wink:
Reply
#85
Leipe Ierse Flavour Wrote:Pffff.....plaats ik 26 posts op dit forum, imiddels zelfs al 27, in een jaar, niet eens een nominatie....waar doe je het dan nog voor kan je je afvragen? Zelfs niet voor gloryhunter terwijl ik pas member ben geworden nadat ik de eerste positie had bij CM.... Maar ja, het zij zo, ik zal mijn moeder het slechte nieuws maar gaan vertellen. Succes met de wk-pool iedereen, en MAC, ik hoop van harte dat je de eerste plek pakt, dat zou echt te mooi zijn, jij als spek-en-boonder zijnde..adios

:lol: :lol:
zou inderdaad wat zijn....
The great old Ludwig von...
Reply
#86
Ah Dommel, je bent terug. Zoals verwacht dus Wink.

Het wordt ook weer eens tijd voor een comemback van Innominis. Wat zou er toch met hem gebeurd zijn?
Reply
#87
idd dan baal ik zeg dat ik niet betaald hebTongue

kan ik nog inschrijven? Wink
Reply
#88
Bakke Wrote:Ah Dommel, je bent terug. Zoals verwacht dus Wink.

Het wordt ook weer eens tijd voor een comemback van Innominis.

Idd, we zijn dan igg verzekerd van meer als het huidige aantal van 2 posts per uur Xtragaap4de
Reply


Forum Jump: