The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Acapulco / Dubai / Sao Paulo
#1
In Mexico zijn ze ook wakker, de draw is net bekend geworden daar en de database is nu open. Succes weer allemaal.
Reply
#2
Lekker, lukraak prutsers aanklikken omdat ik morgen van 7.00 tot 23.00 moet werken.
Weer een kutweek. Belachelijk dat zo'n loting pas zondag is!
Reply
#3
Misschien kan je beter een andere baan zoeken Nick  Wink
Reply
#4
Haha, dit is tijdelijk Atlanta, gelukkig
Reply
#5
Ja acapulco is altijd een kutweek qua database, elk jaar weer. Eigenlijk zou de atp een eis moeten stellen dat de draw uiterlijk zaterdagavond bekend is oid
Reply
#6
Mail gehad!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ik ook
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#8
Ik had inderdaad een foutje gevonden en een fix gedaan :Smile
Mooi dat t geholpen heeft
Reply
#9
Helaas wel wat potjes in Dubai, waardoor veel dezelfde spelers aanwezig zullen zijn in de  teams. 

De enige Nederlander in actie loot helaas Nishikori.
Kei Nishikori





Reply
#10
Volgens mij mis je er dan een, en die loot het beste van iedereen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Haase mustpick zonder dat ie al gewonnen heeft. Wie had dat ooit nog verwacht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
(22-02-2016, 10:10 AM)Ad Wim Wrote: Volgens mij mis je er dan een, en die loot het beste van iedereen.

Inderdaad! over het hoofd gezien. Geweldige loting inderdaad. Hopelijk een keer halve finale voor hem in een toernooi als deze.
Kei Nishikori





Reply
#13
Zul je zien dat ie dit alsnog verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Pittig weekje.
Superveel must-picks, dus het wordt keuzes maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ik wou net zeggen. Zet maar geld op Patino Hakkuh
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#16
Toch Haase er maar ingezet. Als hij DIT verliest is het echt de allerlaatste keer dat hij erin staat, hoe makkelijk z'n loting ook is.
Reply
#17
Zelfs Muller ervoor opgeofferd dus hopelijk doet hij z'n best.
Reply
#18
Heb in grote lijnen hetzelfde team als Ad. Belooft dus een goede week te worden.
Reply
#19
Hier ook Haase

En ga uit van een off-week voor Thiem, Cilic en Cuevas
Kei Nishikori





Reply
#20
Ik hoop dat mijn vriend Monteiro weer kan stunten, Almagro nauwelijks gemist in de top.
Reply
#21
Ik ben maar weer eens voor een ouderwetse buurs tactiek gegaan.

cilic speelt voor de 4e week op rij... zal toch niet nog een keer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Toch maar weer voor die drol van een Dimitrov gegaan omdat hij het hier vorig jaar goed deed. Ik zal er wel weer spijt van krijgen.
Reply
#23
Geen Nishi. Vertrouw geen enkele topper dit jaar. Volle bak tegen Cilic gegaan, zie Harrison een vermoeide Cilic wel pakken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#24
De kans dat Cuevas zich afmeldt (of zijn eerste pot verliest) lijkt me behoorlijk groot. De beste man zal wel kapot zijn na zo'n week (veel tennis en ook veel wachten, door die regenonderbrekingen).
Reply
#25
(22-02-2016, 11:07 PM)Overdune Wrote: Toch maar weer voor die drol van een Dimitrov gegaan omdat hij het hier vorig jaar goed deed. Ik zal er wel weer spijt van krijgen.

Vorig jaar verloor hij de tweede ronde van Harrison. Denk dat je 2014 bedoelt, toen won hij het toernooi  Cool
Reply
#26
(22-02-2016, 11:06 PM)buurs Wrote: Ik ben maar weer eens voor een ouderwetse buurs tactiek gegaan.

cilic speelt voor de 4e week op rij... zal toch niet nog een keer

Twijfelde zelf flink over Cilic. Er is natuurlijk een gerede kans dat hij zich afmeldt, na die finale van afgelopen zondag in Frankrijk. Toch maar genomen, als hij speelt maakt hij een goede kans op de halve finale (en wie weet meer).
Reply
#27
(22-02-2016, 11:12 PM)Atlanta Wrote:
(22-02-2016, 11:07 PM)Overdune Wrote: Toch maar weer voor die drol van een Dimitrov gegaan omdat hij het hier vorig jaar goed deed. Ik zal er wel weer spijt van krijgen.

Vorig jaar verloor hij de tweede ronde van Harrison. Denk dat je 2014 bedoelt, toen won hij het toernooi  Cool

Shit  Smile
Reply
#28
(22-02-2016, 11:03 PM)kooltje Wrote: Hier ook Haase

En ga uit van een off-week voor Thiem, Cilic en Cuevas


Same here...allemaal vermoeide spelers ga ik vanuit.
Reply
#29
Die Cuevas moet toch nog wel een weekje meekunnen? Heeft ook nog eens een bye.
Reply
#30
Cuevas is titelverdediger en speelt pas op woensdag/donderdag

Laatste graveltoernooi, voordat er hardcourt aankomt

4-0 voor tegen almagro
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: