The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2016
Nou Goffin l! En nu verdomme die 4-1 vasthouden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(16-03-2016, 09:55 PM)kooltje Wrote:
(16-03-2016, 09:51 PM)Ad Wim Wrote:
(16-03-2016, 09:42 PM)kooltje Wrote: Haha wat een grap weer
De mannen gaan huilen en het keert

Het is nog niet afgelopen he.

Dat zeg ik ook niet

Allemaal niks waard als Goffin hier alsnog wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En maar weer een 0-30 missen.
Als ik Wawrinka hebt, faalt ie weer als vanouds. Hele seizoen wint ie bijna alles, maar als het moet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgende week neem ik hem ook Ad

Cilic kom op aub
Kei Nishikori





Reply
Haha, gewoon weer een bp gemist!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4 kneuzen op de baan, werkelijk.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hahaha, wat een lachertjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wawrinka gaat hem winnen. Dat lijkt me nu wel zeker ondanks de gelijke stand  Smile
Reply
In 1 minuut. Gasquet mist 0-40 en komt alsnog 5-2 achter. En Goffin verzaakt het weer uit te serveren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Marin!
Kei Nishikori





Reply
3 bps gemist voor de beslissing, pfff.
Wordt nu op zeker gebroken.

TB wint ie. Volgens mij 7 op rij gewonnen en 20-3 sinds Wimbledon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Phoe, netbal voor goffin, waw slaat een open backhand 1 cm uit en een ue op de 3 bp
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gasquet. Opperchoker.  Sad

Nu Goffin nog even met de grootste choke van het seizoen in het kwadraat en het wordt m'n meest dramatische toernooi ever.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Choken bij een 6-2 verlies? 

Hup Milos!
Kei Nishikori





Reply
Wat een belangrijke tb...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(16-03-2016, 10:35 PM)kooltje Wrote: Choken bij een 6-2 verlies? 

Hup Milos!

Je volgt het al een tijdje geloof ik Kool. Gasquet is samen met PHM de opperchoker op de Tour. Al jaren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voor de 2e keer de mb ingeleverd. Het zou eens makkelijk gaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2-0 naar 2-2, 4-2 naar 4-5.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(16-03-2016, 10:38 PM)centre court Wrote:
(16-03-2016, 10:35 PM)kooltje Wrote: Choken bij een 6-2 verlies? 

Hup Milos!

Je volgt het al een tijdje geloof ik Kool. Gasquet is samen met PHM de opperchoker op de Tour. Al jaren.

Ja maar nu toch niet van toepassing?
Kei Nishikori





Reply
(16-03-2016, 10:29 PM)Ad Wim Wrote: 3 bps gemist voor de beslissing, pfff.
Wordt nu op zeker gebroken.

TB wint ie. Volgens mij 7 op rij gewonnen en 20-3 sinds Wimbledon.

Maar als ik hem heeft, verliest ie er natuurlijk weer in.
Wat een dramatisch seizoen dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahahahahahahaha die bal op 5-5.  cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(16-03-2016, 10:42 PM)Haggie Wrote: Hahahahahahahaha die bal op 5-5.  cry

Leg uit. Volley in open veld zeker?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ha ha ha

Waw mist een smash op 1 meter van het net bij 5-5 m
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(16-03-2016, 10:42 PM)Ad Wim Wrote:
(16-03-2016, 10:42 PM)Haggie Wrote: Hahahahahahahaha die bal op 5-5.  cry

Leg uit. Volley in open veld zeker?

Super serve Waw, goffin kan er nauwelijks bij.
Hoge bal terug, 5cm van het net. Ideaal voor een smash. Alle tijd.
Waw ramt hem in het hek.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie jaar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ongelooflijk joh, dat was gewoon de winst geweest tegen Chokefin. Verlies dan gewoon 6-4 6-1.
Al een heel end richting een kansloos seizoen zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Al die kansen bij 5-5 in games

4-2 voor in de Tb

En die misser bij 5-5 voor een Mp  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(16-03-2016, 10:46 PM)buurs Wrote: Al die kansen bij 5-5 in games

4-2 voor in de Tb

En die misser bij 5-5 voor een Mp  Idontgetit

4-0 achter in de 2e.
4-1 / 5-2 achter in de 3e.

Gerechtigheid.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(16-03-2016, 10:45 PM)Ad Wim Wrote: Ongelooflijk joh, dat was gewoon de winst geweest tegen Chokefin. Verlies dan gewoon 6-4 6-1.
Al een heel end richting een kansloos seizoen zo.

Je normale niveau toch?

Vorig jaar was een uitschieter
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die hag gaat nooit meer een belangrijke pot verliezen. Vanaf nu favoriet om ftm te winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: