The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




GP of Great Britain
#1
Denkt iedereen die geinteresseerd is in F1 dat de uitzending reeds om 1200uur begint?! :wink:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#2
verrek thx! race @ 1uur?
Reply
#3
yeps...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#4
In alle eerlijkheid zeg ik dat ik hoop dat Kimi vandaag wint (en dat Alonso uitvalt, maar dat is logisch). =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#5
Ik hoop altijd dat Kimi wint... Alonso dan wel 2e of 3e en MS volop rechtdoor in de eerste bocht.
Mooiste circuit van het jaar in mijn ogen (komt misschien ook omdat ik met GP3 altijd goed presteerde op Silverstone Wink)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#6
thx marsh anders had ik t geheid gemist aangezien ik er vanuit ging dat t om 3 uur begon!

maar uiteraard hoop ik op een superstart van kimi en dat schumi en alonso elkaar dan eraf rijden...maar dat hoop ik elke race Tongue
Reply
#7
Mac Wrote:thx marsh anders had ik t geheid gemist aangezien ik er vanuit ging dat t om 3 uur begon!

maar uiteraard hoop ik op een superstart van kimi en dat schumi en alonso elkaar dan eraf rijden...maar dat hoop ik elke race Tongue

No problem Mac, kwam er zelf ook pas vanochtend achter omdat er al een Autosport uitzending was waardoor ik dacht: "heh, nu al?" en teletekst er even bijpakte... Dacht ook aan 1500uur en wilde de video al gaan instellen...
Ik hoop niet dat FA eraf gaat. Liefst KR nipte winst op een Toyota ofzo (of Button) en FA 8e ofzo... MS eraf...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#8
Niets van de race gezien...maar Schumi goed 2e nu de druk op die stink spanjaard houden...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#9
Deportivo Wrote:Niets van de race gezien...maar Schumi goed 2e nu de druk op die stink spanjaard houden...

Hahahaha Kneus! Die "stink"spanjaard reed jouw arrogante kwal het snot voor de ogen... Totaal weggereden werd ie! Alonso lacht weer lekker in zijn vuistje, wederom 2 puntjes weggesnoept. Hij hoeft er amper het gaspedaal voor in te trappen en MS wordt gek van frustratie! :lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#10
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:Niets van de race gezien...maar Schumi goed 2e nu de druk op die stink spanjaard houden...

Hahahaha Kneus! Die "stink"spanjaard reed jouw arrogante kwal het snot voor de ogen... Totaal weggereden werd ie! Alonso lacht weer lekker in zijn vuistje, wederom 2 puntjes weggesnoept. Hij hoeft er amper het gaspedaal voor in te trappen en MS wordt gek van frustratie! :lol:

Geen frustratie bij MS gezien hoor...weet niet wat jij hebt lopen kijken...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
Deportivo Wrote:Niets van de race gezien...maar Schumi goed 2e nu de druk op die stink spanjaard houden...

Deportivo Wrote:Geen frustratie bij MS gezien hoor...weet niet wat jij hebt lopen kijken...



Eerst even vertellen waar jij hebt lopen kijken Wink :lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#12
ik zag ....ikzag... ik zag.... dat alonso over de finish kwam
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#13
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:Niets van de race gezien...maar Schumi goed 2e nu de druk op die stink spanjaard houden...

Hahahaha Kneus! Die "stink"spanjaard reed jouw arrogante kwal het snot voor de ogen... Totaal weggereden werd ie! Alonso lacht weer lekker in zijn vuistje, wederom 2 puntjes weggesnoept. Hij hoeft er amper het gaspedaal voor in te trappen en MS wordt gek van frustratie! :lol:

Aangezien je bij MS zelden enige emotie ziet vind ik het heel knap dat jij gezien hebt dat hij gek werd van frustratie. Alonso rijdt in een snellere auto en bij Ferrari kunnen ze op dit moment niet sneller. Dat is alles en daar doe je vrij weinig aan. Als hij nou elke wedstrijd uit zou vallen met motorpech zoals Kimi vorig jaar in de quali's had, dan zou hij gefrustreerd zijn. Maar als je 6 keer wereldkampioen bent geworden, nog steeds in de race bent voor de titel en er, afgezien van Alonso, geen enkele concurrentie is, dan kan je moeilijk gefrustreerd zijn.

Zie hier het vertaalde commentaar van MS na de race:
Quote:“De tweede positie was voor vandaag het best haalbare resultaat, gegeven onze gridpositie. Niettemin kenden we een solide weekend zonder al te veel echte problemen aan de wagens. We waren simpelweg niet snel genoeg om te winnen.

“We moeten nu zeer hard gaan werken om terug te kunnen komen tijdens de komende race. Maar al met al moeten we tevreden zijn mer de acht behaalde WK-punten.

“Er zijn nog tien races te verrijden met dus nog 100 punten te verdelen. Ondanks dat ik momenteel 23 punten achterstand heb op Alonso, denk ik niet dat de strijd om het kampioenschap reeds voorbij is.

“Wat deze race betreft, zat ik in de beginfase vast achter Kimi, ondanks dat ik meer potentueel had. Hierdoor ben ik al met al toch best tevreden met dit behaalde resultaat.

“De komende twee races worden verreden op verschillende typen circuits. Het zal interessant zijn om te zien wie de overhand zal hebben op deze banen. We moeten trachten terug te komen aan de kop,...”
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#14
blablablabla wat een standaard pietpraat zeg ik wil wedden als je zn commentaar van de vorige wedstrijd er bij pakt dat je bijna precies hetzelfde te zien krijgt.

Zijn frustratie bleek vorige week trouwens toen bleek dat hij het inparkeren van z'n vrouw geleerd had.
Reply
#15
Mac Wrote:blablablabla wat een standaard pietpraat zeg ik wil wedden als je zn commentaar van de vorige wedstrijd er bij pakt dat je bijna precies hetzelfde te zien krijgt.

Zijn frustratie bleek vorige week trouwens toen bleek dat hij het inparkeren van z'n vrouw geleerd had.

En toen was er juist helemaal geen sprake van frustratie, want hij stond op pole! :wink: Hij zag alleen een lekker wijf in bikini liggen op een van die bootjes in de haven en werd even afgeleid. Zijn quali-run was toch klaar, dus dan kan je even relaxen en cruisen.... :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
Gerben Zonderland Wrote:Aangezien je bij MS zelden enige emotie ziet vind ik het heel knap dat jij gezien hebt dat hij gek werd van frustratie.

GZ, ik raad je aan nog even het gezicht van MS te bekijken toen ie de auto uitstapte... En inderdaad een standaard 'politiek' praatje. MS zal nooit en te nimmer uitspraken doen als "Ik word gek dat ik die verdomde stinkspanjaard niet bij kan houden...". De enige die dat doet is Depor Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#17
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Aangezien je bij MS zelden enige emotie ziet vind ik het heel knap dat jij gezien hebt dat hij gek werd van frustratie.

GZ, ik raad je aan nog even het gezicht van MS te bekijken toen ie de auto uitstapte... En inderdaad een standaard 'politiek' praatje. MS zal nooit en te nimmer uitspraken doen als "Ik word gek dat ik die verdomde stinkspanjaard niet bij kan houden...". De enige die dat doet is Depor Wink

[Image: 60598.jpg]

Dan raad ik jou aan om deze foto even goed te bekijken. Wat een afgrijselijke frustratie druipt van het gezicht van MS. Echt, zo zuur heb ik hem nog nooit gezien. Volgens mij heeft ie na de persconferentie iedereen in elkaar geslagen in de pitbox van Ferrari. Nogmaals: als je 6 keer wereldkampioen bent geweest is de frustratie er wel een beetje af, denk ik, zeker op die leeftijd. Natuurlijk wil hij graag races winnen en doet hij er ook alles aan om die te winnen, maar het is geen JPM of Sjaak Nieuwstad die alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf. Bovendien zeurt hij ook zelden tot nooit over andere coureurs, zoals bovenstaande types.

Als je nou Jensen Button heet, al meer dan 100 races gereden hebt, regelmatig op het podium hebt gestaan, gereden hebt in auto's waarmee je eigenlijk minimaal een paar races had MOETEN winnen, dan heb je bepaalde frustraties, ja. Hetzelfde geldt min of meer voor JPM, DC, Kimi, Barrichello en Fisichella. Die hebben dan wel races gewonnen, maar afgezien van heel misschien Kimi zullen deze heren namelijk NOOIT wereldkampioen worden.

:roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#18
als je 6 keer wereldkampioen bent geweest en je wordt 2 seizoenen op rij volledig zoekgereden door een of ander spaans broekie ben je juist gefrustreerd!

Helemaal als je dan ook nog volledig uitgekotst wordt door al je collega's.

ps. DC is natuurlijk al eens wereldkampioen geweest
Reply
#19
Mac Wrote:als je 6 keer wereldkampioen bent geweest en je wordt 2 seizoenen op rij volledig zoekgereden door een of ander spaans broekie ben je juist gefrustreerd!

Helemaal als je dan ook nog volledig uitgekotst wordt door al je collega's.

ps. DC is natuurlijk al eens wereldkampioen geweest

Wordt ie zoekgereden? Hij deed vorig jaar vrij lang en dit jaar ook nog steeds mee om de titel. En hij weet als geen ander dat de F1 tegenwoordig vooral draait om materiaal en veel minder om rijderskwaliteiten. Toen hij bij Ferrari kwam reden ze in veredelde tractoren (volgens Jean Alesi) en hij is toch (samen met Brawn en Todt) de stuwende kracht achter de successen van Ferrari geweest. Dat het nu even wat minder gaat zal hij vervelend vinden, maar diepe frustratie lijkt me schromelijk overdreven. Nooit gehoord van de wet van de remmende voorsprong?

En in welk voertuig is DC precies wereldkampioen geweest? Driewieler met hulpmotor?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#20
in de kart Wink hehe nee my bad op een of andere manier verwar ik m vaak met villeneuve vraag me niet waarom...

maar ja hij wordt zoekgereden maar dat is niet erg want iedereen wordt zoekgereden door alonso. Hoeveel podiumplekken heeft ie inmiddels op rij? 17 ofzo hoorde ik dat goed gister? De enige reden dat schumi redelijk lang 'mee doet' is omdat hij vaak best of the rest is, maar behalve depor weet iedereen dat alonso bijna onmogelijk nog in te halen is.

edit: die wet van de remmende voorsprong remde waarschijnlijk net zo hard als schumi op monaco zeker cry
Reply
#21
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:GZ, ik raad je aan nog even het gezicht van MS te bekijken toen ie de auto uitstapte...

[Image: 60598.jpg]

Dan raad ik jou aan om deze foto even goed te bekijken.

Stap je tegenwoordig uit de auto direct het podium op? Is dit dus het egzicht dat ie ophad toen ie uit de auto stapte... GZ, kijk de band vanavond nog efkes na...
Enne, waar lullen we eigenlijk over? MS wordt zoek gereden door Alonso, mooier kan niet Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#22
Dames, het is voor mij kostelijk om te zien dat jullie vooral tegen een coureur zijn in plaats van voor een coureur. Toen Mika H. nog reed en wereldkampioen werd in een auto waarin mijn oma van 80, achterstevoren gezeten, nog wereldkampioen zou worden was het Mika voor en Mika na, totdat die het voor zichzelf verneukte en het racestuur aan de wilgen hing. Daarna was het Kimi die MS zoek zou gaan rijden en voor de komende 15 jaar wereldkampioen zou worden. Ook dat bleek ietwat voorbarig en hij mag nu blij zijn als hij een keer het podium haalt.
En nu is het een slissende Spanjool die jullie moet redden van het zware juk van De Duitser. Het lijkt wel alsof jullie persoonlijk de Tweede Wereldoorlog hebben meegemaakt. Als er nou bij iemand de frustratie op zieldiepte zit, dan is het wel bij jullie. Ik daarentegen blijf mijn 'held' ook in mindere tijden steunen en waggel niet van de ene one-hit-wonder naar de andere.
Alonso zal dit jaar hoogstwaarschijnlijk wereldkampioen worden, maar als hij volgend jaar in die Benz zit wordt ie vrolijk 5e of 6e. :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#23
ik ben nog altijd voor kimi...maar idd ik kan een lachje niet onderdrukken als een non-sportman als MS eraf gaat of eraf wordt gereden door een broekie.

trouwens de eindstand van vorig jaar er even bij gepakt:
1 F. Alonso Renault Michelin 133
2 K. Räikkönen McLaren Michelin 112
3 M. Schumacher Ferrari Bridgestone 62

niet zoekgereden??? en dan kreeg ie nog 10 punten cadeau in amerika ook. Niet eens zoekgereden door alonso maar ook nog door kimi.
Reply
#24
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:Niets van de race gezien...maar Schumi goed 2e nu de druk op die stink spanjaard houden...

Deportivo Wrote:Geen frustratie bij MS gezien hoor...weet niet wat jij hebt lopen kijken...



Eerst even vertellen waar jij hebt lopen kijken Wink :lol:

Gelukkig heb ik een dvd recorder waarbij ik de race even kan opslaan en later kan terugkijken...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#25
Mac Wrote:maar ja hij wordt zoekgereden maar dat is niet erg want iedereen wordt zoekgereden door alonso. Hoeveel podiumplekken heeft ie inmiddels op rij? 17 ofzo hoorde ik dat goed gister? De enige reden dat schumi redelijk lang 'mee doet' is omdat hij vaak best of the rest is, maar behalve depor weet iedereen dat alonso bijna onmogelijk nog in te halen is.

edit: die wet van de remmende voorsprong remde waarschijnlijk net zo hard als schumi op monaco zeker cry

Precies, MS is de best of the rest en dat komt door de auto, niet door zijn beperkte racetalent (zoals bijvoorbeeld wel bij GF, JB, Kimi, DC en JPM het geval is). Anders doe je niet al sinds 1991(!!!!) mee om de punten en prijzen. Hoe oud waren Kimi en Fernando toen? :wink:

Ik vind het vooral heel triest van die Fisico dat hij in dezelfde auto als Alonso geen deuk in een pakje boter rijdt. Maar dat was ten tijde van Mika ook zo met DC en toen Rubinho nog bij Ferrari reed speelde hij ook altijd de tweede viool met nagenoeg hetzelfde materiaal.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#26
Mac Wrote:ik ben nog altijd voor kimi...maar idd ik kan een lachje niet onderdrukken als een non-sportman als MS eraf gaat of eraf wordt gereden door een broekie.

trouwens de eindstand van vorig jaar er even bij gepakt:
1 F. Alonso Renault Michelin 133
2 K. Räikkönen McLaren Michelin 112
3 M. Schumacher Ferrari Bridgestone 62

niet zoekgereden??? en dan kreeg ie nog 10 punten cadeau in amerika ook. Niet eens zoekgereden door alonso maar ook nog door kimi.

Een non sportman? 6x wereldkampioen en dan geen sportman? pfff we gaan richting het voetbalforum niveau............
Dat je niet voor Schumi bent alá maar om hem geen sportman te noemen...Kimi en Alonso die moeten nog maar bewijzen dat ze ook maar in de buurt van wat Schumi heeft gepresteerd kunnen komen....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#27
Dat je goed in een auto kan rijden betekent niet dat je een sportman bent.

Om maar even een vergelijking met tennis te maken. Marcelo Rios kon fantastisch tennissen maar was geen sportman. Ook mensen als Guillermo Coria vind ik geen sportman maar daar valt over te discussieren. Feit blijft dat een echte sportman nooit maar dan ook nooit op zo'n manier pole zou willen halen als MS op monaco probeerde. Of wereldkampioen wil worden door je opponent van de baan te rijden.
Reply
#28
Deportivo Wrote:
Mac Wrote:ik ben nog altijd voor kimi...maar idd ik kan een lachje niet onderdrukken als een non-sportman als MS eraf gaat of eraf wordt gereden door een broekie.

trouwens de eindstand van vorig jaar er even bij gepakt:
1 F. Alonso Renault Michelin 133
2 K. Räikkönen McLaren Michelin 112
3 M. Schumacher Ferrari Bridgestone 62

niet zoekgereden??? en dan kreeg ie nog 10 punten cadeau in amerika ook. Niet eens zoekgereden door alonso maar ook nog door kimi.

Een non sportman? 6x wereldkampioen en dan geen sportman? pfff we gaan richting het voetbalforum niveau............
Dat je niet voor Schumi bent alá maar om hem geen sportman te noemen...Kimi en Alonso die moeten nog maar bewijzen dat ze ook maar in de buurt van wat Schumi heeft gepresteerd kunnen komen....

Je zou kunnen discussiëren over de vraag of Formule 1 een echte sport is, maar MS is in 2002 en 2004 uitgeroepen tot Wereld Sportman van het Jaar, dus blijkbaar zijn de 'deskundigen' van mening dat dat zo is. Wel mooi om te zien dat Renault vorig jaar Team van het jaar werd, maar dat Alonso dus blijkbaar niet Sportman van het jaar was, al kon dat ook moeilijk als Federer genomineerd is.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#29
waarom zou formule1 geen echte sport zijn? Fysiek een stuk zwaarder dan vele andere sporten.

maar goed veel van die verkiezingen gaan nergens over, bovendien zullen die wel vooral gebaseerd zijn op z'n prestaties en idd in 2002 en 2004 zal die zich vast keurig gedragen hebben aangezien z'n voorsprong toen zo groot was dat hij geen trucjes hoefde uit te halen om kans te maken.
Reply
#30
ben het hier met Mac eens... Sportman is niet enkel prestatie maar ook de houding. Er bestaat niet voor niets een woord als 'sportief'...

Enne GZ, niet iedereen over een kammetje scheren... Ik 'hop' niet van de een naar de ander. Ik ben ooit 'begonnen' als Damon Hill fan. Omdat deze niet meer rijdt is het lastig daar nog fan van te zijn...
Ik ben hierna te allen tijde McLaren-fan geweest en bij voorkeur daarin DC-fan, na het Hill tijdperk dus. DC-fan ben ik nog altijd en eerlijk gezegd ben ik blij dat hij weg is bij McLaren. Hij rijdt een stuk relaxter nu. Hij wint nog altijd niet maar zal dat hoogstwaarschijnlijk ook nooit (meer) doen... Maar dat geeft niet, dat beweer ik ook niet. Door mijn specifieke voorkeur voor McLaren ben ik een antipathie gaan voelen jegens de, inderdaad, minder sportieve Michael Schumacher. Niet vanwege zijn overwinningen (dus niet uit frustratie) maar vanwege zijn houding op de baan (getuige Monaco 2006 en de actie tegen Hill). En als er dan ook nog eens iemand opstaat die mijn 'roots' vertegenwoordigt is het vrij logisch dat ik een voorkeur heb voor FA, niet?! Ik ben geen fan van hem (ik blijf McLaren en DC fan) maar als ik een keuze moet maken uit de twee 'up front' dan is het toch echt FA!!!

Hopelijk stukje verduidelijkt zo?!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: