The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Muziek!
Quote:maandag 16 oktober 2006
Vleermuis met jetlag
Door ARNO GELDER

Meat Loaf, de Texaanse dikkerd met de dramatische strot, werd vorige week voor een paar uurtjes ingevlogen ter promotie...


Meatloaf FOTO EPA...van zijn nieuwe cd. Zin had hij er niet in. Verslag van een ontmoeting met pijnlijke stiltes en beleefde kuchjes.

De forse uitstulping in de hoek van de uiterst luxueuze hotelkamer aan de gracht in Amsterdam blijkt bij nader inzien geen zitzak. Het is Meat Loaf zelf, gedrapeerd over de sofa die hij van alle kussens heeft ontdaan. En inderdaad - geheel in de geest van de titel van zijn nieuwe album Bat out of Hell III - The Monster is Loose, oogt hij als een zwaarlijvige, aangeslagen vleermuis die rechtstreeks uit de krochten van de hel is gekropen. Asgrauw gezicht boven een gitzwart leren colbert en aardedonkere blouse waaraan een leesbrilletje hangt, ongeschoren en ongepoetst, haar tegen het hoofd geplakt, intens vermoeide blik in de ogen. ,,Ik kom net uit het vliegtuig uit Amerika. Ik ben negentien uur nonstop onderweg en heb alleen op sap en water geleefd. Vanavond vlieg ik naar Londen. En dan heb ik ook nog eens een virus onder de leden. Fijn, zo’n promotietour!’’ bromt Marvin Lee Aday (59), zoals zijn werkelijke naam luidt. De eerste pijnlijke stilte is een feit. Meat Loaf staart verveeld voor zich uit. ,,Wat staat daar voor ding?’’ vraag hij zich na een minuut hardop af. ,,Een vaas misschien?’’ probeer ik. ,,O, grappig.’’ Dan maar de zanger meteen uit zijn jetlag wekken door
Bat out of Hell III aan te roeren, zijn nieuwe project met huiscomponist Jim Steinman. De man met wie hij altijd een haat-liefdeverhouding heeft, tot de rechtszaal aan toe.

,,Wat ik zelf van de plaat vind? Nou, niks eigenlijk. Dat is aan anderen.’’

Is het tussen u en meneer Steinman weer helemaal goed?

,,Geweldig. Kan niet beter.’’

Twee jaar geleden zou u nooit meer optreden door een knieblessure.

,,Is dat zo? Zal dan wel een klein ongemak zijn geweest.’’

Wat vindt u van de navolgers van uw theatrale rock?

,,Zie ik niet en luister ik nooit naar.’’

Heeft u favorieten op dit moment?

,,Zou er niet één kunnen opnoemen.’’

Wat is het mooiste nummer ooit gemaakt?

,,Hey Jude van The Beatles.’’

En uit uw oeuvre?

,,Geen idee.’’

Hoe gaat het met de familie?

,,Vrouw en dochters uitstekend. En de honden ook. Die mis ik nog het meest op reis.’’

U bent geen vriend van de pers, geloof ik?

,,Ooit kopte een Brits blad ‘Fat out of hell’. Sindsdien is m’n geestdrift voor de journalistiek wat getemperd.’’

Is er wellicht een thema waar u graag over wilt praten?

,,Jazeker. Hoe ik zo snel mogelijk naar bed kan.’’

Nog een boodschap voor het Nederlandse volk?

,,Zou ’t werkelijk niet

weten?’’

Na 25 tergend lange minuten steekt de vertegenwoordigster van de platenmaatschappij haar hoofd om de deur. Het is tijd.

Meneer Meat Loaf, mag ik u danken voor uw moeite?

,,Ah, don’t mention it...’’

Bat out of Hell III - The Monster is Loose verschijnt 23 oktober.

:lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Voor de liefhebbers:

1 november a.s. in de Sugar factory te Amsterdam... een muziekkwis! Inschrijven per team van 5 voor 10 euro. Winnende team krijgt 100 euro en de hele avond gratis zuipen + een jaar lang gratis entree.... Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
heeu das misschien wel leuk.. hoe groot moeten de teams zijn en wat is ongeveer het genre muziek?
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:heeu das misschien wel leuk.. hoe groot moeten de teams zijn en wat is ongeveer het genre muziek?

Dit staat er op de website:

MUSICMIND?
19:30 - 23:00
THE GREATEST MIND OVER MUSIC STRUGGLE IN THE HISTORY OF EVERYTHING // Fee: Price €15 (per team) Arrange your team before you come. //The ultimate mind-boggling Music Trivia Quiz. Once a month, Sugar Factory presents the ultimate music trivia quiz, put together by top radio and club DJ’s, TV Presenters and music buffs alike. DO YOU Think you are a walking music reference library? / Talk at parties with the confidence of someone who has heard every song known to man? / Have your iPod on shuffle and can still guess the next tune in under a second? / Have a qualification in Musicology? / Have friends with the above qualities? THEN Find four of the above mentioned buddy’s and get a team together (max 5) / Come to the Sugar Factory on the first Wednesday of every month at 19:30 / Join the other music minds for a chance to win €100 cash or 1 months free entrance to the Sugar Factory (your choice) + other top prizes / Drink till you can’t speak / Stay to party the night away with free drinks for you and your team (that’s if you win the quiz, smarty-pants) Everything you know about music but suddenly can’t recall. NO Books, NO Internet, NO phone a friend just you and your (lack of) knowledge.


Het genre varieert van Justin Timberlake tot Jefferson Airplane heb ik me laten vertellen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Als jullie nog iemand nodig hebben voor vragen over Nederhop...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als jullie nog iemand nodig hebben voor vragen over Nederhop...

Daar hebben we speciaal een neger voor geselecteerd
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Het genre varieert van Justin Timberlake tot Jefferson Airplane heb ik me laten vertellen

Dat kan nooit veel zijn dan, tussen Ju*** en Je***
May The Schwartz Be With You
Reply
ben zelf vooral van heel veel muziek van de laatste 15 jaar, daarvoor wordt het moeilijker..
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:Het genre varieert van Justin Timberlake tot Jefferson Airplane heb ik me laten vertellen

Dat kan nooit veel zijn dan, tussen Ju*** en Je***

Ik ben ingehuurd voor Jimi Hendriks en Jim Morrison :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
http://www.waiting4louise.de/BestOf1959.php

deze site vond ik, van een of andere Duitser, met een overzicht per jaar van alle goede platen. Subjectief natuurlijk maar toch uitstekende site.
May The Schwartz Be With You
Reply
Handig... Kunde gij meteen wat navragen doaro over E.S.T., kom er vandaag na een zeer lovende recensie in the Next achter dat ik reeds 10 cd's van ze gemist heb.... :oops:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
http://www.est-music.com/
May The Schwartz Be With You
Reply
Thanks! Zie dat zij ook optreden in London op de donderdag voordat wij gepland hebben om een weekendje London te doen...
Brengt me meteen bij de volgende vraag, met name voor Treesong, op de zaterdag is er een concert van Dave Holland + special guest Jim Hall
60th birthday concert with the Dave Holland Quintet. Is dit de moeite waard? Ken eerlijk gezegd maar weinig uit de carriere van Dave Holland (behalve dan Miles David Band natuurlijk wat iedereen kent ondertussen...)...

Ik twijfel nog een beetje tussen rondstruinen door verlichte londonse straten of binnen een avondje Jazz (muziek... niet de forummer) beleven...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Holland is natuurlijk wel een grote... kep em nooit gezien, maar alla. Waar is het? Ronnie Scott's? Die tent moet je anders sowieso uitchecken als je van jazz houdt
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Nee, niet Ronnie Scott's, de grote Barbican (Barricade zoals wij het noemen). Qua sfeer dus stukken minder (denk ik, ben nog nooit in Ronnie Scott's geweest) maar wel mooie tribute lijkt me. En geluid is in principe erg goed in de Barricade!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Nee, niet Ronnie Scott's, de grote Barricade. Qua sfeer dus stukken minder (denk ik, ben nog nooit in Ronnie Scott's geweest) maar wel mooie tribute lijkt me. En geluid is in principe erg goed in de Barricade!

RS moet je gewoon een keer geweest zijn... zeker als je het vergelijkt met dat achterlijke Bimhuis hier :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hahaha, Bimhuis ben ik 1x geweest maar snel weer naar buiten gevlucht. weet geeneens meer bij wie het was, was al een flinke tijd gelee...
Jazz vind ik over het algemeen ook leuker in onbekende rokerige bruine cafe's dan in grote zalen... Zelfde bij NSJ, ook altijd voorkeur voor de kleinere zaaltjes.

Maar Holland wel het bezoeken waard of zeg je laat lekker links liggen en ga die avond naar RS?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Hahaha, Bimhuis ben ik 1x geweest maar snel weer naar buiten gevlucht. weet geeneens meer bij wie het was, was al een flinke tijd gelee...
Jazz vind ik over het algemeen ook leuker in onbekende rokerige bruine cafe's dan in grote zalen... Zelfde bij NSJ, ook altijd voorkeur voor de kleinere zaaltjes.

Maar Holland wel het bezoeken waard of zeg je laat lekker links liggen en ga die avond naar RS?

Ik heb de mazzel gehad om mannen als Miles D., D. Gillespie, D. Gordon, S. Getz et al. nog live te hebben gezien... tis altijd de moeite waard om een grote naam aan het werk te zien. Dus ik zou zeggen: Doe allebei maar :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:maandag 16 oktober 2006
Vleermuis met jetlag
Door ARNO GELDER

Meat Loaf, de Texaanse dikkerd met de dramatische strot, werd vorige week voor een paar uurtjes ingevlogen ter promotie...


Meatloaf FOTO EPA...van zijn nieuwe cd. Zin had hij er niet in. Verslag van een ontmoeting met pijnlijke stiltes en beleefde kuchjes.

De forse uitstulping in de hoek van de uiterst luxueuze hotelkamer aan de gracht in Amsterdam blijkt bij nader inzien geen zitzak. Het is Meat Loaf zelf, gedrapeerd over de sofa die hij van alle kussens heeft ontdaan. En inderdaad - geheel in de geest van de titel van zijn nieuwe album Bat out of Hell III - The Monster is Loose, oogt hij als een zwaarlijvige, aangeslagen vleermuis die rechtstreeks uit de krochten van de hel is gekropen. Asgrauw gezicht boven een gitzwart leren colbert en aardedonkere blouse waaraan een leesbrilletje hangt, ongeschoren en ongepoetst, haar tegen het hoofd geplakt, intens vermoeide blik in de ogen. ,,Ik kom net uit het vliegtuig uit Amerika. Ik ben negentien uur nonstop onderweg en heb alleen op sap en water geleefd. Vanavond vlieg ik naar Londen. En dan heb ik ook nog eens een virus onder de leden. Fijn, zo’n promotietour!’’ bromt Marvin Lee Aday (59), zoals zijn werkelijke naam luidt. De eerste pijnlijke stilte is een feit. Meat Loaf staart verveeld voor zich uit. ,,Wat staat daar voor ding?’’ vraag hij zich na een minuut hardop af. ,,Een vaas misschien?’’ probeer ik. ,,O, grappig.’’ Dan maar de zanger meteen uit zijn jetlag wekken door
Bat out of Hell III aan te roeren, zijn nieuwe project met huiscomponist Jim Steinman. De man met wie hij altijd een haat-liefdeverhouding heeft, tot de rechtszaal aan toe.

,,Wat ik zelf van de plaat vind? Nou, niks eigenlijk. Dat is aan anderen.’’

Is het tussen u en meneer Steinman weer helemaal goed?

,,Geweldig. Kan niet beter.’’

Twee jaar geleden zou u nooit meer optreden door een knieblessure.

,,Is dat zo? Zal dan wel een klein ongemak zijn geweest.’’

Wat vindt u van de navolgers van uw theatrale rock?

,,Zie ik niet en luister ik nooit naar.’’

Heeft u favorieten op dit moment?

,,Zou er niet één kunnen opnoemen.’’

Wat is het mooiste nummer ooit gemaakt?

,,Hey Jude van The Beatles.’’

En uit uw oeuvre?

,,Geen idee.’’

Hoe gaat het met de familie?

,,Vrouw en dochters uitstekend. En de honden ook. Die mis ik nog het meest op reis.’’

U bent geen vriend van de pers, geloof ik?

,,Ooit kopte een Brits blad ‘Fat out of hell’. Sindsdien is m’n geestdrift voor de journalistiek wat getemperd.’’

Is er wellicht een thema waar u graag over wilt praten?

,,Jazeker. Hoe ik zo snel mogelijk naar bed kan.’’

Nog een boodschap voor het Nederlandse volk?

,,Zou ’t werkelijk niet

weten?’’

Na 25 tergend lange minuten steekt de vertegenwoordigster van de platenmaatschappij haar hoofd om de deur. Het is tijd.

Meneer Meat Loaf, mag ik u danken voor uw moeite?

,,Ah, don’t mention it...’’

Bat out of Hell III - The Monster is Loose verschijnt 23 oktober.

:lol:

Xag de goede man bij Jensne last week, erg vermakelijk!

Hij mooi hij Jensen bij bijna ieder antwoord een sneer gaf.

"And you Robert, how are you?"

"And you Robert, what do you think about that?"

Het mooiste was nog wle het moment dat hij pretendeerde Celine Balkon niet te kennen en nog nooit van haar gehoord te hebben, ijzer sterk!
Reply
Dugarry Wrote:Xag de goede man bij Jensne last week, erg vermakelijk!

Die met Borat heb ik zowaar ook uitgekeken... toen stond die vette big goed voor lul zeg :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Idd ook gezien, hij werd iedere keer afgetroefd en dat kan hij al echt niet hebben
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Borat is echt gewelidg, laatst die perspresentatie in A'dam gezien, schitterend gewoon.
Reply
btje jammer alleen dat bijna al zn antwoorden ingestudeerd waren
Reply
Ach jensen is gewoon ook iemand die het alleen maar leuk vindt als hij mensen kan afzeiken. Als ze wat slimmer zijn en wat meer gevat nodigt hij ze al amper uit
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
.... :eeeek: Borsato in het Engels....samen met Lucie Silvas... =P~
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
nadat mijn 'jeugdhelden' van blink 182 vorig jaar uit elkaar zijn gegaan en tom met angels and airwaves verder ging, komt volgende maand het debuut uit van (+44) met de overige twee leden, mark en travis \Big Grin/

verder hoop leuke nieuwe cd's op het moment

the kooks - inside in/inside out
my chemical romance - the black parade
the automatic - not accepted anywhere
the rifles - no love lost
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:travis \Big Grin/

Da's toch die suffe tattoosloeber uit dat MTV-programma? :Big Grin
Aukinho Wrote:the kooks - inside in/inside out

Da's wel een puike CD idd... ik ga ze zien in Paradiso over een paar weken
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Aukinho Wrote:travis \Big Grin/

Da's toch die suffe tattoosloeber uit dat MTV-programma? :Big Grin
Aukinho Wrote:the kooks - inside in/inside out

Da's wel een puike CD idd... ik ga ze zien in Paradiso over een paar weken

daar ben ik ook! Hakkuh
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Ik hoorde net een nummer van The Killers, klonk echt waanzinnig lekker.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Voor de liefhebbers: http://www.stationripper.com/
Gratis Mp3-tjes rippen van internetradio.
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: