The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Washington/Umag/Gstaad/Kitzbuhel
#61
(19-07-2016, 03:58 PM)Haggie Wrote:
(19-07-2016, 03:19 PM)Haggie Wrote:
(19-07-2016, 03:08 PM)Ad Wim Wrote: Laat maar weer zien hoe snel het daar is op die hoogte. Dat zelfs zulke gasten iets presteren.
Hup Konstantin!
Anders pakt Ymer Pella wel.

Hag ook met Zeballos, heerlijk.

Zeker Ad. Easy pick. Nu tegen Haase. Beter kun je het niet krijgen.

Euh Ad, jij hebt geen Zeballos. Sad

'Ook' was gericht op dat ik niet eens had gezien dat jij hem had.

Berlocq hebben we wel samen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Hag Buurs en Ad als één van de weinige zonder Pella. Al met al natuurlijk wel genoeg ingrediënten op om gravel van Kravchuck te verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
(19-07-2016, 04:54 PM)centre court Wrote: Hag Buurs en Ad als één van de weinige zonder Pella. Al met al natuurlijk wel genoeg ingrediënten op om gravel van Kravchuck te verliezen.

Ach Pelle, middelmatig tot slecht. Blijkt maar weer. Was anders ook niet ver gekomen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#64
Ik kijk inderdaad wel uit om wisselvallige, vrij dure jongens te nemen in een week nadat ze DC gespeeld hebben in heel andere condities.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Wisselvallige, vrije dure jongens die te geblesseerd waren om DC te spelen heb je minder moeite mee ja.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Dat heb je ook maar van iemand die dat hier gepost heeft.

Flink geblesseerd inderdaad:
http://www.tennisworldusa.org/Gael-Monfi...34426.html
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Uh wat wil je met die link aantonen?

M'n vertrouwen in een vroegtijdige exit is alleen nog maar groter geworden hiermee. Uit alles blijkt dat de man totaal niet fit is. Zelfs niet om te trainen. Tsja.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Nico wakker worden!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#69
(19-07-2016, 05:34 PM)centre court Wrote: Uh wat wil je met die link aantonen?

M'n vertrouwen in een vroegtijdige exit is alleen nog maar groter geworden hiermee. Uit alles blijkt dat de man totaal niet fit is. Zelfs niet om te trainen. Tsja.

Dat het niet klopt wat je van iemand anders hebt overgenomen dat ie geblesseerd is.
Gewoon geen zin in DC.

Alleen maar goed, tot nu toe sneuvelen de DC-gangers bij bosjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Gael Monfils has decided not to play France’s Davis Cup quarter-final tie against Czech Republic in Trinec this weekend, from 15th to 17th July, because of not being fully fit  

Geen zin?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Ja, dat zeg je dan toch? Je moet een reden geven. Not fully fit vind ik wat anders dan injured. Staat toch nergens iets over een serieuze blessure?
Iets met een virus maar dat is te handelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Hahahaha Monaco
Bedankt weer
Kei Nishikori





Reply
#73
Tsja Monaco. Een heel wisselvallige speler die in heel andere condities DC heeft gespeeld. En nog heel slecht ook. Daarnaast moeilijke loting. Goed je huiswerk doen, Kool.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Almagro, bedankt vriend!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#75
Gelukkig is Berlocq on fire
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#76
Klopt, Monaco niet meer dan logisch. Moest alleen iemand er lastminute ingooien ipv Bagnis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Die Klizan speelt tenminste. Hulde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
(19-07-2016, 09:04 PM)Ad Wim Wrote: Klopt, Monaco niet meer dan logisch. Moest alleen iemand er lastminute ingooien ipv Bagnis.

Maar je had geen tijd om Bedene eruit te halen... Was dus geen lastminute
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
Bedene stond 7-5 toen ik keek dus geen reden om hem eruit te halen. 
Bagnis had net verloren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Vandaar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
(19-07-2016, 07:29 PM)centre court Wrote: Tsja Monaco. Een heel wisselvallige speler die in heel andere condities DC heeft gespeeld. En nog heel slecht ook. Daarnaast moeilijke loting. Goed je huiswerk doen, Kool.

Brown op gravel zie ik als walk over...maar dat is fout blijkbaar
Kei Nishikori





Reply
#82
Dimitrov, stop er maar mee!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
Het is ook gewoon eigen schuld dikke bult dit allemaal. 

Verdasco, Dimitrov staan al tijden op m'n blacklist. En telkens gewoon weer nemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Een keertje niet voor Dimitrov gekozen! 
Gunstig voor Sock!
Reply
#85
(20-07-2016, 07:04 AM)maartendinkelman Wrote: Een keertje niet voor Dimitrov gekozen! 
Gunstig voor Sock!

Ik zou maar niet teveel vertrouwen in Sock hebben. Het Amerikaanse volk had dat vh weekend ook in hem.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
(20-07-2016, 07:39 AM)Haggie Wrote:
(20-07-2016, 07:04 AM)maartendinkelman Wrote: Een keertje niet voor Dimitrov gekozen! 
Gunstig voor Sock!

Ik zou maar niet teveel vertrouwen in Sock hebben. Het Amerikaanse volk had dat vh weekend ook in hem.

Het verlies tegen Coric zag ik ook niet aankomen.
Sock is vaak alles of niets.
Zo won hij van het weekend wel van Cilic!
Reply
#87
Sjezus, in straight ook echt. 

Gelukkig troef Young wel door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
(20-07-2016, 05:50 AM)centre court Wrote: Het is ook gewoon eigen schuld dikke bult dit allemaal. 

Verdasco, Dimitrov staan al tijden op m'n blacklist. En telkens gewoon weer nemen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#89
En nu gaat sijsling ook ineens wedstrijden winnen? Op gravel?
Waarin ie een set en break achter staat?

Je blijft je verbazen hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
Wat een schijtdag alweer. 3 van de 4 partijen gaan alweer fout. Kotsmisselijk van die bende!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: