The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Washington/Umag/Gstaad/Kitzbuhel
Boh. Kutzooitje.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
16 spelers en op vrijdagavond 0.
Stilleweek.
Reply
Zucht. Ga zo m'n lijstje nog even bijwerken. Meest beroerde week ever.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Isner wint deze nog. Haggieweek.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom op nou John...500 easy punten te verdienen
Kei Nishikori





Reply
omg, isner mist een mega kans met zijn forehand op bp  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Op basis waarvan? Niet zijn vorm dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner mist nog maar eens 2 extra bps. 0/6 vs 0/0. En zo weer heerlijk in een Tb eraf.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ai, alles of niets service van Isner op 2e service op mp. Was er klaar mee. Helaas in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat staat die Johnson te spelen zeg, maak het dan ook maar af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaaaaa!

Heerlijk wat vorm kan doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ha ha, hoe onterecht kan het zijn

isner mist 12 sp, waaronder een 6*-3 in de tb en een 0-40 bij 5-4*  Doh Idontgetit Puke FU
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
alle stats voor isner
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha wat een week
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Washington, DC QF: in a match he definitely should have lost in straight sets, Steve Johnson defeats John Isner 7-6(7), 7-6(15).

Steve Johnson: "I have no idea (how I won). It was one in a million. I have no idea what just happened."

Of the four sets played in Washington today @CitiOpen, not one has been won by the player who won the most points. #ridiculous #luckyescapes

Isman had 30 Aces won 6 more points then SJ did not face break point, but brutally went 0-6 on break points and missed numerous sets points
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Isner. Verschrikkelijk. Nu moet Ivo alsnog door en langs Johnson.
Focus vandaag op Berlocq.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima Monfils en Zverev. Geen geklaag daarover iig. 
Finale Johson-Monfils graag. 

En dan vandaag Berlocq nid, om dat debacle van gisteren in Europa goed te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berlocq verliest en Johnson een set achter ondanks gemiste bps. Matig nieuws.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berlocq prutser. Kansen zat.

Ivo prima!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En weer een bp gemist door Johnson.
Speelt ook echt slecht.
Er lijkt ook iets aan de hand, serveert heel zacht.

Kom op eens!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Over en sluiten, wat een hoerig begin van de dag zo. Twee dikke favorieten verliezen, Johnson ook gewoon de partij van de dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ivo held!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die Monfils. Jezus.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Flink geblesseerd hè?

Was een van de mensen in vorm in het voorjaar. Sindsdien aan het kwakkelen, maar nog steeds 11e in de race.
Vanavond graag gewoon even afmaken, geen gekke dingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uiteindelijk een geweldige keuze ad. Gefeliciteerd met je goede week. Welkom terug aan het front!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik houd het op het Andre-principe; iedereen heeft over een heel jaar evenveel geluk als pech.
Voor m'n gevoel zat, naast een hoop verkeerde keuzes, het eerste halfjaar alles tegen. Dat lijkt zich nu recht te trekken, met aparte keuzes die heel goed vallen en een hoop geluk deze week.
Nu volhouden, volgende week is alweer lastig zat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ivo voor de bonus vanavond! Kom op dan ouwe!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(24-07-2016, 11:08 AM)Ad Wim Wrote: Ik houd het op het Andre-principe; iedereen heeft over een heel jaar evenveel geluk als pech.
Voor m'n gevoel zat, naast een hoop verkeerde keuzes, het eerste halfjaar alles tegen. Dat lijkt zich nu recht te trekken, met aparte keuzes die heel goed vallen en een hoop geluk deze week.
Nu volhouden, volgende week is alweer lastig zat.

Dan ga ik een mooi najaar krijgen op ftm gebied!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Naast de strijd in de top verheug ik me de komende tijd ook op de strijd tussen Stille, Ad en Buurs. Deze 3 rivalen van de oude stempel staan erg dicht bij elkaar.
Wie heeft de langste adem? Wie heeft de meeste pech? Wie kukelt van pagina 1 af? Wie gaat de top 10 nog halen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Grapjas

Ik ga jou natuurlijk nog inhalen  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: