The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Los Cabos
#1
Wederom 1 klein toernooitje deze week.
Reply
#2
Ik snap de keuze voor deze toernooien vanwege de deadlines.
Door het kleine budget moet je ook nog keuzes maken.
Eerst dacht ik echt jammer dat OS niet meetelt, maar door andere sporten volg ik het tennis helemaal niet in deze weken.
Goede keuze organisatie!
Reply
#3
Haase weer twee eerste ronde exits...zonde van het geld
Kei Nishikori





Reply
#4
zo mijn team is gereed. Ik denk dat meer mensen hetzelfde team zullen hebben want het is nogal voor de hand liggend. Ik heb ook maar 1 over van mijn budget.
Reply
#5
Een hoop teams weten niet dat het hc is...
Die denken Mexico is gravel???
Reply
#6
Lol, ik was er een van. Gravel logo stond er nog en ondanks de opmerking in de chat (die ik verkeerd las) ging ik er vanuit dat het gravel was. Hup gravelrukkers dan maar.
Reply
#7
Ook een aantal bets geplaatst ervan uitgaande dat het gravel was, das ook jammer.
Reply
#8
Ik heb de drie meest gekozen spelers, zelfs in de subleagye. Maar toch zie ik weinig regulars met hetzelfde team. Gelukkig de koploper.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Is er vannacht nou geen enkele wedstrijd gespeeld?
Reply
#10
(09-08-2016, 03:10 AM)Overdune Wrote: Lol, ik was er een van. Gravel logo stond er nog en ondanks de opmerking in de chat (die ik verkeerd las) ging ik er vanuit dat het gravel was. Hup gravelrukkers dan maar.

Hier niet anders Smile
Kei Nishikori





Reply
#11
(09-08-2016, 07:40 AM)Ad Wim Wrote: Ik heb de drie meest gekozen spelers, zelfs in de subleagye. Maar toch zie ik weinig regulars met hetzelfde team. Gelukkig de koploper.

Meest logische team

Ik ga voor een aantal verrassingen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Tomic in een 250. Niet voor mij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Tja, ik was ook niet overtuigd, maar van wie moet ie verliezen voor de SF? En wie haalt er voor dat geld zekerder 90?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Normaal ook geen Tomic voor mij maar zag geen echte alternatieven
Reply
#15
(09-08-2016, 07:40 AM)Ad Wim Wrote: Ik heb de drie meest gekozen spelers, zelfs in de subleagye. Maar toch zie ik weinig regulars met hetzelfde team. Gelukkig de koploper.

Gelukkig? Dan loop je toch nooit in op de koploper?
Reply
#16
Ha ha, donaldson verspeelt een set en 5-1 voorsprong  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Verdasco prutser

Nou meteen de wedstrijd van de week. Lajovic Tomic. We gaan het zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
(09-08-2016, 11:59 PM)andre Wrote:
(09-08-2016, 07:40 AM)Ad Wim Wrote: Ik heb de drie meest gekozen spelers, zelfs in de subleagye. Maar toch zie ik weinig regulars met hetzelfde team. Gelukkig de koploper.

Gelukkig? Dan loop je toch nooit in op de koploper?

Dat doel is allang overboord, dré.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Prima uitslagen, nu de geplaatste jongens even presteren, voor Tomic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
(09-08-2016, 11:26 AM)centre court Wrote: Tomic in een 250. Niet voor mij.

Prima Dusan. Op naar de finale.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Haha, tegen Giraldo en Lajovic. Is het niet toch gravel?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Het is toch een hc toernooi?
Lachwekkend dat Tomic en Querrey verliezen.
Reply
#23
Oa DaanVL, Andre en Mist met 0 punten deze week.  Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Ho ho, Krajicek heeft 20 punten gesprokkeld.
Maar dit is wel bizar ja. Zoal meer had ik oorspronkelijk een gravel team staan, daar zaten drie kwartfinalisten in met uitzicht op meer...
Reply
#25
Inderdaad, in m'n gravelteam zaten sowieso Almagro, Granollers en Giraldo.
Nou ja hopen dat Karlo er nog een weekje wat uit kan persen.
Reply
#26
Prima Dusan. Op naar de finale.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Bedankt Karlovic! Toch nog wat puntjes
Reply
#28
Je zou hem niet hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: