The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CT
#1
Hoi!
dit is ff een prive forum voor alles over competitieteam. Alleen jullie kunnen hier in posten en dit forum lezen dus alles wat je hier zegt is geheim. Als jullie hier alle tips en dergelijke op een rijtje willen zetten dan blijft t voor ons ook overzichtelijk
Reply
#2
Nu is het geen geheim meer Mac. Volgens mij kan iedereen dit nu lezen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#3
nope alleen jullie 2 kunnen t lezen...als t goed is Wink
Reply
#4
Klopt helemaal.
Nou gerben, we hebben gewoon privilege op het forum. A secret forum just for us. Krijg bijna Bond neigingen Wink
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#5
Heb het allemaal ff aandachtig bestudeerd. Ik weet niet wat jullie allemaal nog van plan waren en wat jullie precies allemaal gaan invoeren, maar hieronder staan alle punten wat betreft mij verbetering/verandering in kan komen. Ook de pietluttige dingen.

Ten eerste zou ik het allemaal niet te veel poespas bij doen. Hou het gewoon simpel en overzichtelijk.

Team:
- Het veld met het selecteren van spelers is gewoon prima uit. HT-Style
- Als je een speler wilt selecteren dan krijg je een goed en simpele manier van het kiezen van een speler. Ik zou alleen het onderscheid tussen spelers van verschillende clubs duidelijk maken. (bijv. Er staat nu achter elke speler letter K, V, M of A van de positie waar ze spelen. Als je een speler wilt selecteren dan weet je eigenlijk al waar hij speelt. Dat is eigenlijk overbodig. Daar inplaats zou ik bijv. het logo van het team neerzetten in het klein natuurlijk.)
- Speler met tenue is leuk. Deze komen volgens mij nog in de club kleuren toch?
- Selecteren van koffieman is duidelijk, maar zou de gekozen speler ook op het veld toegelicht kunnen worden of in het scroll menu (daar staat de laatst speler uit je team). Nu wordt het alleen verteld en zie je het op je teampagina niet terug.
- Hoeveel opstellings mogelijkheden krijgen we? Behalve de traditionele 4-4-2, 3-4-3 en 4-3-3 kunnen we nu ook 5-3-2 en 3-5-2 invoegen.
- Aanduiding dat je team ongeldig is en team leegmaken is prima.
- Overzicht met behaalde punten die je spelers behaald hebben de betreffende week.
- Ik zou hoe dan ook geen quiz maken o.i.d.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#6
Hee Antidote! Ik was al aant zoeken naar aparte hoekjes en gaatjes, maar tis gewoon een extra forumpje dus. :8:
Zoals je misschien gezien had, had ik je ook toegevoegd op MSN, om te overleggen zodat we niet dezelfde dingen gaan roepen tegen Jazz&Mac.
Ik heb je puntjes hier gelezen en voorlopig heb ik daar nog niet veel aan toe te voegen, behalve dan dat de quiz voor SD een noodzaak was omdat het anders alleen een gokspelletje was en met die kennis-quiz-vraag er een niet-geluks-factor toegevoegd werd. Maar dat wist je natuurlijk al. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#7
Maar natuurlijk wist ik dat al :roll:
Gaan jullie eigenlijk prijzen weggeven?

Ooh jij was degene die me had toegevoegd. Ik maar denken wie ken ik uit groningen met de betreffende persoonlijke gegevens. Was echt aan het brainstormen, maar kwam er niet geheel uit. Had je alweer geblokkeerd! Maak je maar geen zorgen, heb je alweer gevonden en toegevoegd. Volgens mij moet jij me nog alleen ff accepteren.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#8
top anti! zal ff wat dingetjes toelichten

- Als je een speler wilt selecteren dan krijg je een goed en simpele manier van het kiezen van een speler. Ik zou alleen het onderscheid tussen spelers van verschillende clubs duidelijk maken. (bijv. Er staat nu achter elke speler letter K, V, M of A van de positie waar ze spelen. Als je een speler wilt selecteren dan weet je eigenlijk al waar hij speelt. Dat is eigenlijk overbodig. Daar inplaats zou ik bijv. het logo van het team neerzetten in het klein natuurlijk.)

logo lijkt me niet al te handig omdat t of te klein wordt of de rijen groot worden en club staat er natuurlijk al achter maar ik zit wel te denken om met kleurtjes te gaan werken. Weet niet of t mogelijk is maar per team bijvoorbeeld een andere kleur of afwisselen lichtgroen en donkergroen per team.

- Speler met tenue is leuk. Deze komen volgens mij nog in de club kleuren toch?

zijn al in de club kleuren Wink we zitten alleen nog ff aan een manier te denken om t duidelijker te maken want bijvoorbeeld utrecht en az enzo zijn heel moeilijk te onderscheiden. Ideeen zijn welkom!

- Selecteren van koffieman is duidelijk, maar zou de gekozen speler ook op het veld toegelicht kunnen worden of in het scroll menu (daar staat de laatst speler uit je team). Nu wordt het alleen verteld en zie je het op je teampagina niet terug.
[nyup ga ik zo mee aan de slag! koffiejuf had ik gisteravond om 10 uur pas klaar dus nog geen tijd gehad voor verdere dingen.

- Hoeveel opstellings mogelijkheden krijgen we? Behalve de traditionele 4-4-2, 3-4-3 en 4-3-3 kunnen we nu ook 5-3-2 en 3-5-2 invoegen.

yup 5-3-2 en 3-5-2 zijn we zeker van plan in te voeren!

- Aanduiding dat je team ongeldig is en team leegmaken is prima.
- Overzicht met behaalde punten die je spelers behaald hebben de betreffende week.

komt nog Smile

- Ik zou hoe dan ook geen quiz maken o.i.d.

waren we ook niet van plan. Prijzen komen er voorlopig niet...misschien dat we wel iets leuks doen voor de uiteindelijke nummer 1...shirtje van club naar keuze en beker ofzo maar moet wel btje betaalbaar blijven voor ons natuurlijk.
Reply
#9
Voor het tenue voor spelers zijn er een aantal die op elkaar lijken zoals Utrecht, AZ en Twente. Hetzelfde geval bij Roda en Nac. Zou het mogelijk zijn om de sponser of logo van de club erin te verwerken. Als op de shirt van Utrecht Amev zet dan kan je de onderscheid makkelijker maken.
Alle andere ploegen zijn makkelijk te onderscheiden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#10
Persoonlijk stoor ik me er nog niet zo heel erg aan, maar Roda kan je al oplossen door er zwarte streepjes op te plakken, zo is hun logo namelijk ook. Bij Utrecht kan je met een dikke witte bies op mouwen en shirt ook al veel doen en Twente is gewoon helemaal in het rood. En mocht je echt extra onderscheid willen maken, dan stel ik voor dat je de beginletters van de clubs er op plakt. De U, A, T, R en N zijn duidelijke letters.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#11
Er gaat zeker nog wat gesleuteld worden aan de tenues. Probleem is dat shirt te klein is om gedetaileerde dingen op te zetten. Kan wel verschillende kleuren rood(werkelijkheid) gebruiken. Tevens kies je eerst een speler en dan zie je pas het poppetje dus dan weet je ook wel van welk team hij is. Wink
Reply
#12
Quote:- Selecteren van koffieman is duidelijk, maar zou de gekozen speler ook op het veld toegelicht kunnen worden of in het scroll menu (daar staat de laatst speler uit je team). Nu wordt het alleen verteld en zie je het op je teampagina niet terug.
[nyup ga ik zo mee aan de slag! koffiejuf had ik gisteravond om 10 uur pas klaar dus nog geen tijd gehad voor verdere dingen.


done!! komt nu een © achter de naam te staan wanneer die aanvoerder is
Reply
#13
=D>
Reply
#14
Heb het gechecked en het doet het. Top!!

Vraag: Hoeveel punten gaan jullie toe kennen. Zelfde als CM of schaffen jullie wat af of doen jullie er wat bij.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#15
opstellingen doen t!!!!!
Reply
#16
=D>
Reply
#17
Ik breng nog ff iets onder de aandacht. Had het al tegen Mac gezegd, maar aangezien hij wel is last heeft van korte termijn geheugen, zou hij dit misschien vergeten zijn. Er moet nog een log out knop gemaakt worden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#18
dat is jazz z'n taak Wink

btw we moeten ook nog ff onderscheid maken tussen ingelogd en uitgelogd jazz...misschien iets voor dit weekend of anders volgende week. logout bestaat al wel trouwens gewoon logout.php
Reply
#19
Antidote Wrote:Ik breng nog ff iets onder de aandacht. Had het al tegen Mac gezegd, maar aangezien hij wel is last heeft van korte termijn geheugen, zou hij dit misschien vergeten zijn. Er moet nog een log out knop gemaakt worden.

Isgefixed je hebt nu menu inngelogd en uitgelogd.
Reply
#20
Ok, meteen maar een klein 'verbeter-puntje': De tekst op de eerste pagina van CT (Waarom kan ik die tekst trouwens niet selecteren? :letitallout: ) kan, vind ik, beter gecentreerd en in een iets groter lettertype afgedrukt worden.
Dat staat wat netter en leesbaarder. Het gaat dus om de tekst: Competitieteam is de ultieme...etc.,etc.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#21
Tip:

Spelersoverzicht is op dit moment ingedeeld naar club. Kan je er voor zorgen dat je bijvoorbeeld ook op waarde kan indelen.

Bijvoorbeeld als je nog 1 speler moet selecteren, en je hebt nog 10 miljoen over, dat je dan kan selecteren op waarde, zodat je makkelijker een keuze kunt maken..

Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik denk ik zeg het effe..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#22
ja is wel mogelijk denk ik...zal ik binnenkort wel eens ff kijken of ik dat kan doen.
Reply
#23
Mac, ik kom er niet in geloof ik.

Ik gebruik gewoon de gegevens die jij me toe heb gestuurd. Moet ik me eerst registreren?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#24
Mac Wrote:ja is wel mogelijk denk ik...zal ik binnenkort wel eens ff kijken of ik dat kan doen.

Als ik de enige ben die dat handig vindt hoeft het niet persé hoor..
Reply
#25
El Parasito Wrote:
Mac Wrote:ja is wel mogelijk denk ik...zal ik binnenkort wel eens ff kijken of ik dat kan doen.

Als ik de enige ben die dat handig vindt hoeft het niet persé hoor..

Nee hoor, dat vind ik ook wel handig als extra optie. Maar wij hadden ons tot nu toe geconcentreerd op de algemene werking van de site en basis-functies. Als die lopen komen vanzelf de suggesties voor extra handigheidjes aan bod. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#26
harry_bierdop Wrote:Mac, ik kom er niet in geloof ik.

Ik gebruik gewoon de gegevens die jij me toe heb gestuurd. Moet ik me eerst registreren?

uhm zonder _ ertussen en je naam is met hoofdletter H (misschien hoofdletter gevoelig) Als je wachtwoord langer dan 8 tekens is moet je m ff afkorten tot 8 tekens.
Reply
#27
Het ziet er leuk uit, maar toch een paar kleine opmerkingen...

Als je je aanvoerder of speelstijl kiest kom je in een nieuwe pagina en dan moet je weer ergens op klikken om terug te gaan, erg onhandig....

Ook vind ik het onhandig dat je, als je bijvoorbeeld iemand van ADO kiest, nog helemaal naar beneden moet om dan op Submit te drukken.

Kan aan mij liggen omdat ik een btje lui ben :wink:
Reply
#28
zat er al aan te denken om iig een tweede submit button bovenaan te maken.

ik zal m wel na 1 seconde automatisch door laten sturen ja.

ps. Hoe kom je hier? kan me niet herinneren je toegang gegeven te hebben Confused
Reply
#29
Mac Wrote:ps. Hoe kom je hier? kan me niet herinneren je toegang gegeven te hebben Confused

Vind je het niet gezellig dan? :wink:

Ik heb niks speciaals gedaan, ik ben wel supporter maar die kunnen ook niet allemaal hier komen toch? Naja, kweet ut niet!
Reply
#30
hehe jewel hoor scheelt mij weer werkmaar vind t maar vaag aangezien jazz volgens mij aan t werk is...of misschien heb ik heel erg last van mn korte termijn geheugen.

maar goed doorsturen gebeurd nu automatisch na 1,5 seconde
Reply


Forum Jump: