The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
Wawrinka wint de TB :razz:

Goldstein wel van 2-0 naar 2-2 Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djokovic pakt zijn niveau iets op en meteen is de break terug.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Blake blijft geduldig en breakt naar 5-4 en serveert voor de wedstrijd.

:Big Grin Geweldig altijd dit soort commentaren, adhv een scorebord.

Deze eindstand sterkt mij in de gedachte dat Blake hier niet veel rondjes gaat meepakken.
Pless won elke servicegame makkelijk, net als Blake in de vierde set. Blake wacht dus op zijn kans en wacht op een slechte game van Pless. Et voila!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer-Gasquet ook weer begonnen, stuk leuker om naar te kijken. Meteen een bp voor Gasquet, maar helaas gemist.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu heeft Henman geluk met een call, anders was het 0-40 geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, Djokovic moest duidelijk even opwarmen. Van 0-2 naar 5-2 Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Of Bjorkman loopt te vegen of Tojo is het helemaal kwijt sinds de TB tweede set. Hij heeft niets meer in te brengen iig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fedex gaat weer als een trein.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Weer 2 bps Henman! pak er eens 1 joh.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Soderling geeft Henman een break kado. Hij was verdiend maar wel weggeven door Soderling.

Goldstein verkloot een aantal bp's om terug in de set te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
malisse is de break alweer kwijt, als hij een slechte dag heeft kan ie zo van dorsch verliezen. Op Federer gaat geen maat staan dit toernooi als ik dit zo zie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff, Goldstein heeft echt al 6 kansen gehad om te breaken op 3-5. Kom op nou man!

Edit: hij verliest de set :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Henman 5-2!!

Setje naar Djokovic. Ancic blijft rustig op z'n kans wachten, 5-4 achter 3e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Na hernych van ad kunnen we serra van scholten wegstrepen op de sheet.

goldstein heeft zijn kruit verschoten. djokovic breakt 'm meteen weer in de 2e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Balen van Bjorkman had beter hem kunnen hebben ipv Goldstein. Je kunt al bijna 30 punten opschrijven voor Jonas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer een TB voor mario, kijken of almagro hem eens echt pijn kan doen.

timmie breakt meteen weer! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Soderling heeft er weinig zin meer in.
Karlo wint de tweede set.
Ancic de TB in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mathieu wint de 1e set van Scud! Gunstig voor Mirnyi als Mathieu dit wint.
Federer gaat gasquet ff pakken met 6-3 6-2 6-2. :Big Grin
Dubbele break Djokovic en ook Monfils is er bijna uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mijn kleintjes deden het goed op RG, maar daar lieten de grotere jongens het afweten. Als het nu andersom is, heb ik er geen problemen mee, want de grotere jongens kunnen meer punten halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ancic en Federer winnen in 3!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ancic wint Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Malisse lijkt de 2e set te gaan winnen, dat is jammer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lijkt me een mooie clash in de kwart, CC :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Malisse lijkt de 2e set te gaan winnen, dat is jammer.
Setpoint tegen op 4-5 en nu met 7-5 winnen. Klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Lijkt me een mooie clash in de kwart, CC :razz:

wie?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer-Ancic natuurlijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weinig interessante wedstrijden nu. Henman moet 't in 4 afmaken en dan ben ik tevreden over hem! Federer zal veel te goed zijn.
Daarnaast moet Djoko even doorknallen. Malisse lijkt 'm nu beslist te hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Henman gaat lekker. Laat hem dan ook maar energie sparen en Federer pakken! Maar dat is wishful thinking...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Federer-Ancic natuurlijk!

Mooi, niet spannend. :cheers:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goldstein en Malisse zijn wel interessant maar niet echt spannend meer.
Kunitsyn moet even doordrukken tegen Monfils. Ik ben blij dat ik hem niet heb genomen iig. Goldstein en Herncyh lijken toch meer waard te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: