The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Peloton een goed online wielerspel
eerste 5 (dacht ik) bij de einduitslag krijgen ook punten voor de groene trui Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Achja, is pas mijn eerste etappekoers. Maakt ook nog niet uit. even inkomen.

13uur zien we wel hoe het verlopen is :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een stelletje prutsers.. Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
In mijn 1e etappekoers toch meteen met Wolvetang de puntentrui gewonnen a 56.000 euries.. :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nice....



p.s. ter info
Current balance: $153,334,215
Balance estimation next week: $150,921,967

:lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
:o
Reply
Huidige balans: 351,245 euro
Schatting balans volgende week: 414,325 euro

----
de volgende vraag;
Worden altijd alle Merchandise verkocht?

week 1: (alles verkocht)
Merchandise sold:
Biddon: 200 items sold for 11,00 € (1.200,00 € profit)
Cap: 100 items sold for 21,00 € (1.100,00 € profit)
Sportsbag: 100 items sold for 34,00 € (1.400,00 € profit)
T-shirt: 75 items sold for 23,00 € (600,00 € profit)

Total profit made: 4.300,00 €
----------------------------------------------------------------------------
week 2: (meer ingekocht en weer alles verkocht)
Merchandise sold:
Biddon: 400 items sold for 11,00 € (2.400,00 € profit)
Cap: 400 items sold for 21,00 € (4.400,00 € profit)
Sportsbag: 200 items sold for 34,00 € (2.800,00 € profit)
T-shirt: 250 items sold for 23,00 € (2.000,00 € profit)

Total profit made: 11.600,00 €
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
aantal supporters delen door twee. Indien je verkoopprijzen 15, 20, 40, 30 zijn. Dit is het meest ideaal.
Ik heb momenteel 8927 supporters. Dan moet ik er dus 4464 van alles inkopen...Succes!
Reply
Ty!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote::o

Hoeveel heb jij dan?

Gelet op de cashflow en geen zin om over merchandise na te denken heb ik aan het begin van dit seizoen van alles 100.000 stuks ingekocht :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote::o

Hoeveel heb jij dan?

Gelet op de cashflow en geen zin om over merchandise na te denken heb ik aan het begin van dit seizoen van alles 100.000 stuks ingekocht :lol:

Patser :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:-$
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Eindelijk weer eens een grote zege in een grote rittenkoers.
Ook de puntentrui...en tweede in het bergklassement
miljoen eurootjes erbij...
en 23000 supporters!
Reply
hihi ... ik doe weer eens mee aan een raceje :0

nr. 1 t/m 5 Smile

toch goed voor 150K en nu 4.000 supporters. Ga de laatste 2 races ook meedoen. Heb tot nu toe mee gedaan met de ronde van Nederland (3 ritten) waar ik 1 t/m 5 ben geworden, alle truien + jongeren + ploegenklassement. en 2 eendags ritten (ook allebei 1 t/m 5) eens kijken of ik het seizoen kan eindigen met een 100% score Smile

Loonkosten liggen ondertussen op 84K per week Sad Ik moet wel want mijn jonge renners (die nu 11/12/13 op mountain hebben) loopt het contract van af en ik wil ze niet in een minimaal aantal races opstellen dus vragen ze al snel 10K per week voor 60 - 75 weken. maar goed. Wellicht binnenkort maar eens overstappen op flat of mountain ?

Wat doe jij kooltje? Jouw jonge renners zullen ondertussen ook wel mountain 17/18 hebben?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Nee nee...Dan heb je een tijd niet opgelet.
Ik ben toen ik 10 op mountain had overgestapt op Vlak...
Toen mijn eerste renner daar 10 op had ben ik overgestapt op Hill...
Inmiddels weer terug bij Mountain...

Daarom altijd goed in eindklassement maar weinig etappezeges.
Heb dat gedaan omdat je lagere skills sneller traint.

Loonkossten zijn echt niet normaal..Renners gewoon niet te behouden voor je ploeg
Reply
kooltje Wrote:Nee nee...Dan heb je een tijd niet opgelet.

Goh... heb me er ook niet echt mee bezig gehouden :lol:


Quote:Loonkossten zijn echt niet normaal..Renners gewoon niet te behouden voor je ploeg

Wat zijn jouw kosten per renner dan ongeveer ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Haggie Wrote:Ik zie het wel allemaal. Geno is niet meer veel op het forum he? Wel jammer.

Las laatst nog een stuk over Dynamic Tennis, maar zag zijn naam niet staan bij de top van Nederland :wink: . (Hopelijk reageert hij hier nog een keer op!)

Ik heb net 120.000 tekengeld betaald voor een trainer..

Leuk dat je ook aan peloton bent begonnen :Big Grin

En niet meer bij de top van Nederland: http://www.dynamictennis.nl/rankings. Zelfs na een dramatisch NK afgelopen maand nog steeds netjes nr. 2 van Nederland :wink:

Nu de overige posts hier eens lezen :Big Grin
Reply
Leuk weer eens online geno!
Reply
kooltje Wrote:Leuk weer eens online geno!

Tja, zo'n vrijdagmiddag vlak voor pasen op het werk. Dan is het de uren aftellen :wink: Geen peloton rit vandaag, dus dacht ik weer aan dit topic :Big Grin
Reply
Haha...ik zit de tijd ook een beetje uit te zitten inderdaad. Geen enkel ander bedrijf dat ook werkt Smile.
Reply
Albert wint..Prima!
Reply
Zijn er nog mensen die hier weer aan meedoen?
Reply
bestaat het nog dan?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Is weer opnieuw begonnen. Morgen eindigt het 1e seizoen. Zo'n kleine 1000 deelnemers (waarvan +/- 700 actief). De divisies zijn weer internationaal. Op basis van de punten van het 1e seizoen sta ik 3e in de wereld (alle deelnemers zijn verdeeld over 128 poules), maar ik denk dat ik wel een beter team heb dan de 2 boven mij die dit seizoen net als ik ook in een makkelijke poule zaten met weinig concurrentie.
Reply


Forum Jump: