The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Galatasaray zal Europa wederom domineren
#61
Mukkus guy,

de uitslag klopt niet omdat de uitslag niet 2 - 1 was. Wij van de ultrAslan waren gisteren in Tilburg en we hebben een sfeer bezorgd die Tilburg nooit meegemaakt heeft. De Nederlandse medewerkers stonden met open mond te kijken.

Ik verzoek jullie dan ook om pas te reageren op gs indien jullie daadwerkelijk de wedstrijd hebben gezien. Misschien spelen we binnenkort ook een keertje dicht bij jullie in de buurt zodat jullie de kracht van de ultrAslan kunnen ervaren.

You know it is so !
Reply
#62
De uitslag was 1-0 voor Beerschot. Doet er verder niks aan af dat Galatasaray gewoon in een B-competitie speelt en het dit jaar waarschijnlijk weer aflegd tegen Fenerbahce. Laat staan dat ze Europa (weer?) gaan domineren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
DENIZ Wrote:Mukkus guy,

de uitslag klopt niet omdat de uitslag niet 2 - 1 was. Wij van de ultrAslan waren gisteren in Tilburg en we hebben een sfeer bezorgd die Tilburg nooit meegemaakt heeft. De Nederlandse medewerkers stonden met open mond te kijken.

Ik verzoek jullie dan ook om pas te reageren op gs indien jullie daadwerkelijk de wedstrijd hebben gezien. Misschien spelen we binnenkort ook een keertje dicht bij jullie in de buurt zodat jullie de kracht van de ultrAslan kunnen ervaren.

You know it is so !

En leuk, zelfs met een oefenwedstrijd kunnen ze hun handjes niet thuishouden en was er een ingreep door politie nodig.

Heerlijk supporterscluppie dus die ultraAso's :|
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#64
Mij is ooit verteld dat Galatasaray voor de rijkelui zoontjes was en dat Fenerbahce dé club van het volk was. Als ik de capaciteit bekijk van beide stadions dan geloof ik dat meteen.

DENIZ Wrote:Misschien spelen we binnenkort ook een keertje dicht bij jullie in de buurt zodat jullie de kracht van de ultrAslan kunnen ervaren.

Opscheppen over eigen aanhang Xtragaap4de
Reply
#65
Jongens, jongens,

Moeten we die DENIZ nou echt afzeiken. Je zou bijna medelijden met hem krijgen. Hij kan er toch ook niks aan doen dat hij als Turk is geboren. Dan heb je namelijk vele beperkingen, waaronder verstand van voetbal.
Laat hem toch lekker verder dromen en laten we onze tijd aan meer nuttige aspecten besteden dan aan zo'n figuur die voor Galatasaray is. Ik ken meer van die figuren, allemaal gajes en 1 pot nat.

mvrgr,
Een voetbalkenner.
Reply
#66
Drie pagina's aandacht voor een sloeber... laat de competitie a.u.b. SNEL weer beginnen Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#67
[Image: komkommer.jpg]
Reply
#68
Ik verzoek de moderators van dit forum zich wat actiever op te stellen. Mijn topic wordt constant bestookt met off-topic reacties en provocaties. Veel van de reacties zijn ook van racistische aard en neigen naar nazi-niveau.

Alleen omdat jullie fan zijn van een club uit de mickey-mouse competitie betekend no0g niet dat je de wereldtoppers dient te gaan haten. Volg ons voorbeeld en misschien groeien jullie dan ook tot een topclub. Maar zolang jullie je bezig houden met randzaken zullen jullie altijd het lachertje van de wereld blijven.

you know it is so !
Reply
#69
DENIZ Wrote:Ik verzoek de moderators van dit forum zich wat actiever op te stellen. Mijn topic wordt constant bestookt met off-topic reacties en provocaties. Veel van de reacties zijn ook van racistische aard en neigen naar nazi-niveau.

Alleen omdat jullie fan zijn van een club uit de mickey-mouse competitie betekend no0g niet dat je de wereldtoppers dient te gaan haten. Volg ons voorbeeld en misschien groeien jullie dan ook tot een topclub. Maar zolang jullie je bezig houden met randzaken zullen jullie altijd het lachertje van de wereld blijven.

you know it is so !

:roll: waarom gaan allochtone medelanders toch altijd direct over discriminatie en racisme lopen ouwehoeren als er iets gezegd word wat ze niet zint?
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#70
Rellen bij Galatasaray - Germinal Beerschot
10-07-2006 om 16:13 | Gewijzigd: 10-07-2006 16:35 | Door: RobJC
Afgelopen zaterdag heeft de Tilburgse politie hard moeten optreden na de oefenwedstrijd tussen Galatasaray en Germinal Beerschot, die in Tilburg werd gespeeld. Na de wedstrijd gingen enkele groepjes supporters met elkaar op de vuist.

Met groot materieel moest de Tilburgse politie ingrijpen om de supporters uit elkaar te houden. Er werden twee vrouwen van 23 en 25 jaar aangehouden en twee mannen van 22 en 45 jaar allen uit Tilburg. De twee vrouwen zijn inmiddels vrijgelaten omdat zij niks met de rellen te maken hadden.

Voor de politie rest nu alleen nog een onderzoek na de ware toedracht over de totstandkoming van de ongeregeldheden om de schuldigen alsnog aan te houden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#71
Lamme Lennie Wrote:Rellen bij Galatasaray - Germinal Beerschot
10-07-2006 om 16:13 | Gewijzigd: 10-07-2006 16:35 | Door: RobJC
Afgelopen zaterdag heeft de Tilburgse politie hard moeten optreden na de oefenwedstrijd tussen Galatasaray en Germinal Beerschot, die in Tilburg werd gespeeld. Na de wedstrijd gingen enkele groepjes supporters met elkaar op de vuist.

Met groot materieel moest de Tilburgse politie ingrijpen om de supporters uit elkaar te houden. Er werden twee vrouwen van 23 en 25 jaar aangehouden en twee mannen van 22 en 45 jaar allen uit Tilburg(lees:van Turkse afkomst). De twee vrouwen zijn inmiddels vrijgelaten omdat zij niks met de rellen te maken hadden.

Voor de politie rest nu alleen nog een onderzoek na de ware toedracht over de totstandkoming van de ongeregeldheden om de schuldigen alsnog aan te houden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
DENIZ Wrote:Alleen omdat jullie fan zijn van een club uit de mickey-mouse competitie betekend no0g niet dat je de wereldtoppers dient te gaan haten.

Ik wil niet flauw doen ofzo, maar volgens mij staan alleen Engeland, Duitsland, Portugal, Italië, Spanje en Brazilië hoger genoteerd als het om de moeilijkheidsgraad van de landelijke competitie gaat. Onze mickey-mouse competitie blijkt dus nog helemaal niet zo'n mickey mouse.

Laat het management in Istanbul eerst maar eens zorgen dat ze de financiele zaken op orde hebben, voordat men hoog van de toren gaat blazen. Volgens mij was het Marek Heinz die afgelopen seizoen dolgraag naar Heracles wou omdat hij geen salaris kreeg bij Galatasaray. Dat de transfer niet doorging omdat je tegenwoordig niet zo heel vaak mag verhuizen van clubs in korte tijd is slechts een formaliteit. Dat hij Galatasaray wil verruilen voor een club die 20 jaar in de eerste divisie van Nederland heeft gespeeld zegt genoeg, zowel over onze mooie club als over Galatasaray.
Reply
#73
DENIZ Wrote:Mukkus guy,

de uitslag klopt niet omdat de uitslag niet 2 - 1 was. Wij van de ultrAslan waren gisteren in Tilburg en we hebben een sfeer bezorgd die Tilburg nooit meegemaakt heeft.
Daar zullen ze blij mee zijn geweest.................
Reply
#74
DENIZ Wrote:Ik verzoek de moderators van dit forum zich wat actiever op te stellen. Mijn topic wordt constant bestookt met off-topic reacties en provocaties. Veel van de reacties zijn ook van racistische aard en neigen naar nazi-niveau.

Alleen omdat jullie fan zijn van een club uit de mickey-mouse competitie betekend no0g niet dat je de wereldtoppers dient te gaan haten. Volg ons voorbeeld en misschien groeien jullie dan ook tot een topclub. Maar zolang jullie je bezig houden met randzaken zullen jullie altijd het lachertje van de wereld blijven.

you know it is so !


Je loopt hier de grootste onzin te verkondigen over die bagger club in die bagger competitie in dat bagger land. Tegelijker tijd beledig je onze competitie, en dan vind je het gek dat iedereen je uitlacht en terug beledigd? En dat je meteen weer zoals elke andere turk/marrokaan begint te huilen over rasjisme. Als je je normaal opstelt krijg je normale reacties. Ga je door met dit ongelovelijk loze gebrabbel over het lachertje van Europa dan kan je ook verwachten dat je wat terug krijgt.

Ow en kap alsjeblieft met dat irritante u know it is so...
Ik weet het niet omdat het niet zo is. Dus ga maar lekker met je vriendjes Tilburg op zijn kop zetten omdat jullie verliezen van een Belgische middenmotor.

PRUTSER!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#75
Deportivo Wrote:Belgische middenmotor.

250 cc?
Reply
#76
DENIZ Wrote:Dumb en Dumber,

ten eerste klopt die uitslag niet en ten tweede bewijzen jullie wederom geen verstand van zaken te hebben door conclusies te trekken aan de hand van oefenwedstrijden van een team met jeugdspelers.

Ach als je (verreweg) de beste club ter wereld bent, heb je toch ook wel een klein beetje een jeugdopleiding om een Belgiche middenmoter te verslaan.

DENIZ Wrote:Galatasaray zal Europa wederom laten beven..

You know it is so !

Wederom? Wanneer was de eerste keer dan?

DENIZ Wrote:Wij geloven niet dat er iemand is die na het kijken van de 2 filmpjes niet onderkend dat GS daadwerkelijk de grootste club van de wereld is.

De grootste rellenclub ter wereld of wat bedoel je?

DENIZ Wrote:Wij van de UltrAslan zijn de hele week emotioneel verwoest na een verlies

Ach ja. Wij moeten gewoon weer de hele week werken. Om de hele week emotioneel verwoest te zijn hebben wij geen tijd. Kijk maar even op <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vandale.nl">http://www.vandale.nl</a><!-- m --> om te zien wat "werken" betekent.

AssyriskaFF Wrote:Het grappige is dat Galatasaray niet door een Turk is opgericht maar door een Assyrier. Die later ook nog vermoord is door de Turken zelf omdat hij christen was. Hoezo een echte Turkse club?

O ja Deniz, reageer hier nog eens op.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#77
HAHA, neem die gast nog ff serieus ook :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#78
Quote:DENIZ schreef:

Galatasaray zal Europa wederom laten beven..

You know it is so !

edit:

bij nader inzien trek mijn reactie in.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#79
Lamme Lennie Wrote:HAHA, neem die gast nog ff serieus ook :lol:

You know it is so !

Ik dacht, zet 'm maar weer eens bovenaan de lijst. :cheers:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#80
DENIZ Wrote:Ik verzoek de moderators van dit forum zich wat actiever op te stellen. Mijn topic wordt constant bestookt met off-topic reacties en provocaties. Veel van de reacties zijn ook van racistische aard en neigen naar nazi-niveau.

you know it is so !

Nazi-niveau? Is dat ook het niveau van die turken die de koerden uitmoorden?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#81
Mukkus Wrote:
DENIZ Wrote:Ik verzoek de moderators van dit forum zich wat actiever op te stellen. Mijn topic wordt constant bestookt met off-topic reacties en provocaties. Veel van de reacties zijn ook van racistische aard en neigen naar nazi-niveau.

you know it is so !

Nazi-niveau? Is dat ook het niveau van die turken die de koerden uitmoorden?

Of die paar massamoorden op de Armeniërs?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#82
Vrede op aarde [-o<
Bangkok resident.
Reply
#83
Maar weg met de turken :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#84
Bocaloca Wrote:Maar weg met de turken :wink:

Klopt, Yildirim wil ook weg bij Heerenveen. Misschien een optie voor Galatasaray? Yildirim is tenslotte een wereldtopper!

Overigens: Lierse SK - Galatasaray 1-1 (Lierse miste daarbij nog een pingel). Knappe prestatie! =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#85
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:Maar weg met de turken :wink:

Klopt, Yildirim wil ook weg bij Heerenveen. Misschien een optie voor Galatasaray? Yildirim is tenslotte een wereldtopper!

Overigens: Lierse SK - Galatasaray 1-1 (Lierse miste daarbij nog een pingel). Knappe prestatie! =D>


Die uitslag klopt niet :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#86
Ik zie het. Ik heb de uitslag al even omgedraaid.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#87
Balthazar Wrote:
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:Maar weg met de turken :wink:

Klopt, Yildirim wil ook weg bij Heerenveen. Misschien een optie voor Galatasaray? Yildirim is tenslotte een wereldtopper!

Overigens: Lierse SK - Galatasaray 1-1 (Lierse miste daarbij nog een pingel). Knappe prestatie! =D>


Die uitslag klopt niet :wink:


Is er weer gevochten?
Reply
#88
Iemand nog die documentaire over Rudi Carell gezien?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#89
Nee, welke?
May The Schwartz Be With You
Reply
#90
Hoorde ik een paar lieden over praten tijdens de lunch... vind het wel jammer dat ik die gemist heb. Eigenlijk de enige BN'er uit Alkmaar die echt iets in z'n mars had :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: