The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Galatasaray zal Europa wederom domineren
#91
Ik heb de tv show met der rudi wel gezien gisteren....mooi huisje had die grapjas...
Bangkok resident.
Reply
#92
De duitsche fernsehen doet niet moeilijk over betalen...waarom denk je dat Tooske dolgraag Idols weer wil gaan doen daar? Ook al poept het halve land op d'r kop...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#93
DENIZ Wrote:betekend


Wil het niet zo lukken met die taalcursus die je verplicht moet volgen?

DENIZ Wrote:zullen jullie altijd het lachertje van de wereld blijven.

En jij het altijd welkome lachertje van het forum
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#94
Deniz, achterlijke pleuris turk, als wij zo slecht zijn en ONS land zo klote is, flikkerstraal dan ff een eindje op naar je eigen mooie Turkije. Als dat land echt zo goed en zo mooi is, wat doe je hier dan nog in allah's naam?

Ciaociao, en de groetjes aan die uitgeraasde stier van de Bosporus!
Reply
#95
Dugarry Wrote:Deniz, achterlijke pleuris turk, als wij zo slecht zijn en ONS land zo klote is, flikkerstraal dan ff een eindje op naar je eigen mooie Turkije. Als dat land echt zo goed en zo mooi is, wat doe je hier dan nog in allah's naam?

Ciaociao, en de groetjes aan die uitgeraasde stier van de Bosporus!

:-$
Reply
#96
goa Wrote:En jij het altijd welkome lachertje van het forum

Ik zei nog tegen je: "Niet naast mij gaan zitten bij de cursus".

Dugarry Wrote:Deniz, achterlijke pleuris turk, als wij zo slecht zijn en ONS land zo klote is, flikkerstraal dan ff een eindje op naar je eigen mooie Turkije. Als dat land echt zo goed en zo mooi is, wat doe je hier dan nog in allah's naam?

Ciaociao, en de groetjes aan die uitgeraasde stier van de Bosporus!

Ik heb niets over Nederland als land gezegd. Ik heb het enkel over jullie zeer matige competitie. Dat je uit mijn berichten andere dingen opmaakt en als een Adolf Hitler gaat gedragen geeft je niveau al aan. Ik zou daarom graag willen bijdragen om je niveau wat omhoog te brengen.

You know it is so !
Reply
#97
Laat DENIZ ook maar verder dromen, afgaande op het feit dat hij geen reacties geeft op de 'serieuzere' berichten.
Reply
#98
Ja goed he de typische turk/marrokaan, janken om rascisme maar nooit met argumenten op de "serieuze" berichten ingaan.

En verder jezelf als een Adolf gedragen is ongeveer hetzelfde als wat de Turken hebben gedaan tegen de Armeniërs, het enige verschil is dat in Duitsland de oorlog word gezien als een van de ergste dingen die ze ooit hebben gedaan tegen de mensheid en in Turkije word je opgepakt als je over de massamoorden op de Armeniërs en Koerden begint, het toppunt van lafheid je eigen fouten niet erkennen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#99
DENIZ Wrote:
goa Wrote:En jij het altijd welkome lachertje van het forum

Ik zei nog tegen je: "Niet naast mij gaan zitten bij de cursus".

Zo dus jij denkt met je 2 jaar VMBO te kunnen bepalen dat die e daar niet hoort? You know it ain't so! Undecided
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
DENIZ Wrote:Ik zou daarom graag willen bijdragen om je niveau wat omhoog te brengen.

:-s
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ik heb zo'n hekel aan allochtonen die elke keer maar weer het argument DISCRIMINATIE of RACISME gebruiken. Kneus die mensen zien je gewoon als Nederlander. Net of het hun kan schelen dat je Turk bent.

Dit soort mongolen ( dit is geen belediging aangezien de meeste Turken oorspronkelijk uit Mongolie komen Big Grin) moeten eens naar hun eigen land kijken. Neej hier maken ze misbruik van de vrijheid van meningsuiting en de democratie en nog veel meer. In Turkije en Marokko of welk Islamitisch land dan ook mag je blij zijn als je het woord lelijk in het openbaar mag noemen. Daar heb je die vrijheden niet. En terecht als je soms leest wat die Imams zeggen.

Triest figuur ben jij zeg. Ben zelf ook allochtoon maar gelukkig gedraag ik me niet ze kinderachtig. Grow up!

De Turkse competitie zal nooit wat worden. Zolang die maffia en die bobo's daar de macht hebben wordt het niks. En de NL'se competitie zal altijd beter blijven dan de Turkse competitie met die mongoolse supporters daar. Ik krijg dat allemaal mee van een Turkse collega dus ik weet waarover ik lul. Ze zijn nog triester dan de Nederlandse hooligans.

En dat politieke shit hoef je hier niet te posten hoor Deportivo. De Turken denken dat ze engelen zijn en nooooit iets fout doen. Dus het heeft geen zin om daar over te discussieren.
Reply
AssyriskaFF Wrote:En dat politieke shit hoef je hier niet te posten hoor Deportivo. De Turken denken dat ze engelen zijn en nooooit iets fout doen. Dus het heeft geen zin om daar over te discussieren.

Daarom post ik het ook, janken kunnen ze wel maar als het over hun eigen trieste verleden gaat (die we hier ook hebben gehad) hoor je niemand.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Goed, laten we het weer over Rudi Carell gaan hebben... een keurig ingeburgerde allochtoon die weliswaar de taal niet best sprak, doch niettemin geaccepteerd werd en het volk liet lachen =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bij uitzending gemist is een recente doumentaire te zien, omroep Max. En een herhaling van de legendarische 'Eilandshow' uit 1964.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Bij uitzending gemist is een recente doumentaire te zien, omroep Max. En een herhaling van de legendarische 'Eilandshow' uit 1964.

Het meest opzienbarende aan der Rudi vond ik zijn 'afwijking' om in ieder restaurant altijd hetzelfde te bestellen: krabcocktail vooraf en dan filet stroganoff ... ook schrijnend dattie voor de eiland show maandenlang repeteerde met die aap en amper naar z'n kinderen omkeek Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Een topic van jewelste! Via Galatasaray en Turkije richting Der Rudi. Sterke voors en sterke tegens. Zo reageert onze Deniz niet op de serieuzere argumenten, maar heeft hij wel gelijk dat er weldegelijk racistische opmerkingen te bespeuren zijn. Hij zelf begon niet over kut Nederland of machtige Turkije, en toch stellen veel mensen dat hij dat wel heeft gedaan en daarom maar moet oprotten naar zijn eigen land, kijken of ie daar een mening mag uiten...beetje raar. Zeker omdat alle stereotyperingen over bijvoorbeeld taalcursussen hiervoor gebruikt worden, beetje fout om zulke cliche argumenten te gebruiken om anderemans domheid aan pogen te tonen. Die mensen hebben zelf waarschijnlijk niet eens door dat ze weldegelijk racisitische bezig zijn.
Dit allemaal gezegd hebbende, slaat de hele topic eigenlijk nergens op omdat het duidelijk moge zijn dat het uiteraard Ierland zal zijn die Europa en de wereld wederom zal domineren!!!!!
Dus toen zei ik van: ho! tot hier en niet verder!
Reply
Ik raad alle poepgooiers in dit topic aan om het album Jeromba de Griek van Suske en Wiske eens te lezen... Kemal rules! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Bij uitzending gemist is een recente doumentaire te zien, omroep Max. En een herhaling van de legendarische 'Eilandshow' uit 1964.

Het meest opzienbarende aan der Rudi vond ik zijn 'afwijking' om in ieder restaurant altijd hetzelfde te bestellen: krabcocktail vooraf en dan filet stroganoff ... ook schrijnend dattie voor de eiland show maandenlang repeteerde met die aap en amper naar z'n kinderen omkeek Confused

Het meest trieste vind ik dat hij met medeweten van zijn vrouw er altijd een maitresse bijhad..
Reply
Ricochan Wrote:Het meest trieste vind ik dat hij met medeweten van zijn vrouw er altijd een maitresse bijhad..

ik vind dat niet triest. er moet meer geneukt worden. hij was er kennelijk nog eerlijk over ook.
Reply
Ricochan Wrote:
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Bij uitzending gemist is een recente doumentaire te zien, omroep Max. En een herhaling van de legendarische 'Eilandshow' uit 1964.

Het meest opzienbarende aan der Rudi vond ik zijn 'afwijking' om in ieder restaurant altijd hetzelfde te bestellen: krabcocktail vooraf en dan filet stroganoff ... ook schrijnend dattie voor de eiland show maandenlang repeteerde met die aap en amper naar z'n kinderen omkeek Confused

Het meest trieste vind ik dat hij met medeweten van zijn vrouw er altijd een maitresse bijhad..

Och, grootse geesten hebben dat zo nu en dan nodig... de onvolprezen A. Einstein had wel 10 maitresses hoorde ik gister Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Bij uitzending gemist is een recente doumentaire te zien, omroep Max. En een herhaling van de legendarische 'Eilandshow' uit 1964.

Het meest opzienbarende aan der Rudi vond ik zijn 'afwijking' om in ieder restaurant altijd hetzelfde te bestellen: krabcocktail vooraf en dan filet stroganoff ... ook schrijnend dattie voor de eiland show maandenlang repeteerde met die aap en amper naar z'n kinderen omkeek Confused

Het meest trieste vind ik dat hij met medeweten van zijn vrouw er altijd een maitresse bijhad..

Och, grootse geesten hebben dat zo nu en dan nodig... de onvolprezen A. Einstein had wel 10 maitresses hoorde ik gister Hakkuh

Dat las ik idd ook, geile ouwe sok :razz: . Mevrouw L. was zijn lievelingetje geloof ik....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
T00L Wrote:
Dugarry Wrote:Deniz, achterlijke pleuris turk, als wij zo slecht zijn en ONS land zo klote is, flikkerstraal dan ff een eindje op naar je eigen mooie Turkije. Als dat land echt zo goed en zo mooi is, wat doe je hier dan nog in allah's naam?

Ciaociao, en de groetjes aan die uitgeraasde stier van de Bosporus!

:-$

Tja, als jullie Dugarry quoten heb ik er nog niets aan dat ik hem op ignore heb staan..........
Bovenstaande is wel weer een bevestiging dat het een goede keuze is geweest om hem op Ingnore te hebben........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
DENIZ Wrote:
goa Wrote:En jij het altijd welkome lachertje van het forum

Ik zei nog tegen je: "Niet naast mij gaan zitten bij de cursus".

Dugarry Wrote:Deniz, achterlijke pleuris turk, als wij zo slecht zijn en ONS land zo klote is, flikkerstraal dan ff een eindje op naar je eigen mooie Turkije. Als dat land echt zo goed en zo mooi is, wat doe je hier dan nog in allah's naam?

Ciaociao, en de groetjes aan die uitgeraasde stier van de Bosporus!

Ik heb niets over Nederland als land gezegd. Ik heb het enkel over jullie zeer matige competitie. Dat je uit mijn berichten andere dingen opmaakt en als een Adolf Hitler gaat gedragen geeft je niveau al aan. Ik zou daarom graag willen bijdragen om je niveau wat omhoog te brengen.

You know it is so !

Kijk, zo mag ik het horen. In mijn stukje staat btw niets rascistisch iod, dus laat Adolf in het vervolg svp even weg. Ik noem Turkijke zelfs mooi en ga dr ook ieder jaar weer 8 dagen heen in de herfst.
Reply
Zo dugarry je stukje maar gauw weer aangepast >? :razz:
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Zo dugarry je stukje maar gauw weer aangepast >? :razz:

Haha, eerst iemand laf noemen en dan gauw z'n stukje aanpassen... :lol:



sloeber
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ubersloeber!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Deniz ziet dat op aandringen sommigen zich toch nog als een mens kunnen gedragen. Binnenkort zullen jullie ook de kracht van de ultrAslan erkennen en mogelijk zelfs toe willen treden tot de ultrAslan.

You know it is so !
Reply
DENIZ Wrote:Deniz ziet dat op aandringen sommigen zich toch nog als een mens kunnen gedragen. Binnenkort zullen jullie ook de kracht van de ultrAslan erkennen en mogelijk zelfs toe willen treden tot de ultrAslan.
Over my dead body!
Reply
DENIZ Wrote:Deniz ziet dat op aandringen sommigen zich toch nog als een mens kunnen gedragen. Binnenkort zullen jullie ook de kracht van de ultrAslan erkennen en mogelijk zelfs toe willen treden tot de ultrAslan.

You know it is so !

NU jij nog....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
DENIZ Wrote:Deniz ziet dat op aandringen sommigen zich toch nog als een mens kunnen gedragen. Binnenkort zullen jullie ook de kracht van de ultrAslan erkennen en mogelijk zelfs toe willen treden tot de ultrAslan.

You know it is so !

NU jij nog....

Lijkt wel op een religieuze sekte...DENIZ toevallig in Waco geboren?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: