The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Challengers/satellites etc
#31
_Tampie Wrote:Ook Joachim Johansson weer eens in actie, ook hij wint meteen. In Zweden pakt hij een future toernooi.

Dat is mooi nieuws!! Hopen dat hij snel weer terug komt aan de top.
Reply
#32
_Tampie Wrote:Ook Joachim Johansson weer eens in actie, ook hij wint meteen. In Zweden pakt hij een future toernooi.
Future :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
..en morgen gaat Martin in de challenger van Tarragona weer een poging wagen:

Younes El Aynaoui (MAR) vs (WC)Martin Verkerk (NED)

=D> =D>
Reply
#34
JoJo!! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Overdune Wrote:..en morgen gaat Martin in de challenger van Tarragona weer een poging wagen:

Younes El Aynaoui (MAR) vs (WC)Martin Verkerk (NED)

=D> =D>

Ik geloof pas dat hij echt speelt als ik tussenstanden of uitslagen zie.
Ik denk 6-2 2-1 ret. voor Younes.
Reply
#36
Coria ging deze week in Szczecin van start in een challenger. Gewoon eerste ronde eraf tegen godbetert Razvan Sabau.... :oops: :oops:
Reply
#37
_Tampie Wrote:Coria ging deze week in Szczecin van start in een challenger. Gewoon eerste ronde eraf tegen godbetert Razvan Sabau.... :oops: :oops:

Ai ai ai, en dan kan Sabau nog niet eens tennissen :roll:

Zo ontiechelijk veel talent en hij was ook zo goed. Hoe kun je dan zo wegtakelen?? Ik was geen fan van die jongen (had ook geen hekel aan hem), maar dit is wel heel jammer.
Reply
#38
Verkerk verloren met 7-5, 6-3...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#39
Helaas, maar El Ad is een taaie. Mooi dat ie iig de partij uitgepeeld heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
en hopelijk niet opnieuw geblesseerd is..
Reply
#41
Coria die verliest van Sabau in een Challenger?! :eeeek:

Kom dan niet denk je dan toch. foei foei wat een afgang.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
En hij geeft er de brui aan:

Coria is out of Palermo, he will not compete until next year. He also broke his relation with his new coach (De la Peña).

Source(Spanish): <!-- m --><a class="postlink" href="http://old.ole.clarin.com/jsp/v4/pagina.jsp?pagId=1274780">http://old.ole.clarin.com/jsp/v4/pagina ... Id=1274780</a><!-- m -->
Reply
#43
Kan toch niet alleen maar mentaal zijn? Als hij genoeg geld heeft lijkt het me verstandig dat hij Gilbert even een belletje geeft...
Reply
#44
Verstandig van 'm. Trainen op die schouder en volgend jaar helemaal opnieuw beginnen met een nieuwe coach.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=http://www.atptennis.com/1/posting/2006/589/qs.pdf">http://www.atptennis.com/en/common/Trac ... 589/qs.pdf</a><!-- m -->

Wil er iemand een wildcard voor de challenger van Quito? Volgens mij konden ze geen mensen vinden en hebben ze wat mensen gevraagd van de locale club daaro. Big Grin
Reply
#46
Elikian Wrote:http://www.atptennis.com/en/common/Track...589/qs.pdf

Wil er iemand een wildcard voor de challenger van Quito? Volgens mij konden ze geen mensen vinden en hebben ze wat mensen gevraagd van de locale club daaro. Big Grin

Haha! Ben er drie weken geleden geweest en vroeg me al af of er naast Lapentti nog talenten rondlopen. Die hebben ze blijkbaar allemaal uitgenodigd!
Reply
#47
Ze hebben echter geen van allen het hoofdtoernooi gehaald. Jammer, want dat is toch een ATP punt... Op de nummer 5 na waren het ook gewoon alle spelers die wel een beetje niveau hebben die het hebben gehaald :p
Reply
#48
Vandaag Haase tegen Feliciano Lopez in Mons. Ben benieuwd. Verkerk verloor laatste kwalificatieronde van Van Scheppingen #-o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#49
Haase verliest met 6-4, 6-7, 2-6 van Lopez

Geen slechte prestatie.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
buurs Wrote:Haase verliest met 6-4, 6-7, 2-6 van Lopez

Geen slechte prestatie.

Inderdaad. Hij heeft in de tweede set 2 matchpoints gehad Sad
Reply
#51
Dit is altijd die ontzettend sterk bezette Challenger aan het eind van het jaar. Alle topbelgen doen mee bij gebrek aan een ATP-toernooi in eigen land en daarnaast ook nog een aantal andere goede jongens.
Niet voor niets dat Verkerk hiervoor quali's moest spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Ad Wim Wrote:Dit is altijd die ontzettend sterk bezette Challenger aan het eind van het jaar. Alle topbelgen doen mee bij gebrek aan een ATP-toernooi in eigen land en daarnaast ook nog een aantal andere goede jongens.
Niet voor niets dat Verkerk hiervoor quali's moest spelen.

Verkerk moet overal Q's spelen neem ik aan of hij moet een wild card krijgen/aanvragen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit is altijd die ontzettend sterk bezette Challenger aan het eind van het jaar. Alle topbelgen doen mee bij gebrek aan een ATP-toernooi in eigen land en daarnaast ook nog een aantal andere goede jongens.
Niet voor niets dat Verkerk hiervoor quali's moest spelen.

Verkerk moet overal Q's spelen neem ik aan of hij moet een wild card krijgen/aanvragen

Ik denk dat hij de entree bewijzen op basis van zijn protected ranking al heeft verbruikt. Volgens mij kan je op je PR 7 keer inschrijven voor een toernooi. Als je je dan op het laatste moment terugtrekt (aantal keer gebeurd) lijkt het mij wel dat dit je een 'ticket' kost.

Hij kreeg nu een wc voor de q van Mons, dus heeft hij ofwel geen PR meer ofwel wilde hij die hiervoor niet aanwenden. Elikian zal misschien nog wat kunnen toevoegen.
Reply
#54
Hehe, waarom ik?

Ik weet het ook niet helemaal zeker, maar ik dacht dat je op een PR 8x mocht inschrijven. Maar het is in ieder geval zo dat je die PR in een periode van (ik dacht) 6 maanden moet gebruiken. Daarna vervallen ze gewoon. De PR's die hij inderdaad heeft aangevraagd voor verschillende masters toernooien om zich vervolgens af te melden zijn inderdaad verbruikt.

Een nieuwe PR kun je krijgen als je geloof ik 6 maanden niet hebt gespeeld. Dan telt als je PR je gemiddelde ranking gedurende de eerste 3 maanden van je afwezigheid. Dat is dus voor dat je naar beneden begon te vallen zo'n beetje.

Verkerk zou denk ik een nieuw PR kunnen aanvragen, maar hij heeft dan een PR van 1900 ofzo, omdat dat zijn ranking was gedurende die tijd ... heb je dus niks aan. Ik denk dat hij er geen meer heeft en het van WC's moet hebben in de kleinere toernooien. Maar ik denk dat veel challengers wel een ex-top 15 en GS finalist 'op de weg terug' een WC willen geven als publiekstrekker. Smile
Reply
#55
Anders zorg ik wel voor een wild card op het Dr. van Leeuwentoernooi bij ons in Emmen volgend voorjaar :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
Hij heeft het toernooi al eens gewonnen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
Sluiter trouwens nipt verloren van Bogdanovic #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Verkerk trekt zich terug van de ALT lijst voor TMS Madrid

9. Verkerk, Martin NED 44 @#

Omdat hij op de reservelijst stond telt dit niet voor hem als een withdrawal, en verliest hij niet een van zijn PR kansen. En blijkbaar is zijn PR dus 44 Smile
Reply
#59
Maar waarom trekt hij zich terug? Weer geblesseerd? Of ziet hij in dat hij in deze vorm geen schijn van kans heeft?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ad Wim Wrote:Maar waarom trekt hij zich terug? Weer geblesseerd? Of ziet hij in dat hij in deze vorm geen schijn van kans heeft?

Ik denk het wel.
We zullen zien, als hij in die week of daarvoor al op een challenger verschijnt dan heeft hij zijn PR niet in Madrid willen aanwenden.
Reply


Forum Jump: