The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Challengers/satellites etc
#61
Sluiter staat in de halve finale van de challenger van Kolding inmiddels 3-1 voor in de derde set tegen de thuisspelende Carlsen.

Edit: Sluiter na finale, wint de tiebreak met 7-2 =D>
Reply
#62
Sluitje heeft toch niet zo'n heel slecht seizoen. Hij heeft alleen zovaak pech met de loting in ATP-toernooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Sluiter verliest de finale van Llodra 4-6, 4-6.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#64
Balen, maar finaleplek toch netjes. En Llodra is lekker bezig de laatste weken.
Hopelijk kan Sluit de quali pakken komende week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Ad Wim Wrote:Balen, maar finaleplek toch netjes. En Llodra is lekker bezig de laatste weken.
Hopelijk kan Sluit de quali pakken komende week.

En daarna ook nog Ancic aan de zegekar binden...... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#66
Haase klopt Russel(5) in challenger Louisville. Netjes..... =D>
Reply
#67
Las dat de Bakker een Future had gewonnen afgelopen week?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Ja hij heeft de afgelopen 3 weken 3 futures gespeeld in Portugal op hardcourt, waarvan hij er 2 won. =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#69
Haase verslaat de als 5e geplaatste Russell in Louisville =D>

Sluiter wint nipt van Economidis in Aken =D>
Huta Galung speelt daar nog tegen Dick Norman in de eerste ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Ad Wim Wrote:Haase verslaat de als 5e geplaatste Russell in Louisville =D>

Sluiter wint nipt van Economidis in Aken =D>
Huta Galung speelt daar nog tegen Dick Norman in de eerste ronde.

Had ik al gepost wijsneus :wink:

Huta Galung verslaat Norman in twee sets :razz:
Reply
#71
Sluiter verslaat Berrer in 2.
Huta Galung wint in 2 van Labadze.

Nu tegen respectievelijk Schuetller en Bogdanovic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Go Soeda (JPN) d. (6)Oliver Marach (AUT) 0-0 (30-30) ret.
Reply
#73
:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Huta Galung verliest de halve finale van Korolev in drie sets.

Prima toernooi na overwinningen op Norman, Labadze en Bogdanovic. =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#75
Deze week is er een grote challenger in Bratislava. Sterke bezetting.

1. Benjamin Becker
2. Janko Tipsarevic
3. Simon Greul
4. Stefan Koubek
5. Juan Martin del Potro
6. Raemon Sluiter
7. Potito Starace
8. Evgueni Korolev

Sluiter speelt op dit moment tegen Bogdanovic. Voor de liefhebbers die net als ik geen sociaal leven hebben is dit de livestream:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tbopen.tipex.sk/en/?p=livetv#obsah">http://www.tbopen.tipex.sk/en/?p=livetv#obsah</a><!-- m -->
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#76
Sluiter wint met 6-2 6-4
Reply
#77
Haase vorige week in de kwart van de 50K in Louisville. Deze week wint hij de eerste ronde van de 75K in Nashville van Witten. Op naar de beste 200 van de wereld. Ik hoorde overigens dat Haase begin volgend jaar de kwalificaties voor de Australian Open gaat spelen.
=D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#78
Hij is al top 200 Wink En voor de AO qualies is hij gewoon toegelaten Smile
Reply
#79
Elikian Wrote:Hij is al top 200 Wink En voor de AO qualies is hij gewoon toegelaten Smile

Ow sorry hoor, maar ik sprak je niet tegen hoor meneer de allesweter :roll:

Hij staat idd 198, zei ik dat hij niet toegelaten was dan? :roll:
Reply
#80
Tripplexxx Wrote:
Elikian Wrote:Hij is al top 200 Wink En voor de AO qualies is hij gewoon toegelaten Smile

Ow sorry hoor, maar ik sprak je niet tegen hoor meneer de allesweter :roll:

Hij staat idd 198, zei ik dat hij niet toegelaten was dan? :roll:

Wat een domme reactie. Hij zegt toch niet dat je hem tegenspreekt? Hij corrigeert alleen je fout. Hij vult aan dat hij toegelaten wordt tot de qualies. En dan is het weer 'bla bla allesweter bla'.

Ben je al een allesweter als je wel de moeite neemt om iets op te zoeken voor je het hier neerzet?
Reply
#81
Tripplexxx Wrote:
Elikian Wrote:Hij is al top 200 Wink En voor de AO qualies is hij gewoon toegelaten Smile

Ow sorry hoor, maar ik sprak je niet tegen hoor meneer de allesweter :roll:
En waar slaat dit op? Heb ik jou ooit iets misdaan? Vorige keer ook al zo'n reactie op een post van Tampie.
Reply
#82
Jongens, laten we het hier leuk houden en de kant van het voetbalforum opgaan :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Elikian Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Elikian Wrote:Hij is al top 200 Wink En voor de AO qualies is hij gewoon toegelaten Smile

Ow sorry hoor, maar ik sprak je niet tegen hoor meneer de allesweter :roll:
En waar slaat dit op? Heb ik jou ooit iets misdaan? Vorige keer ook al zo'n reactie op een post van Tampie.

Ja sorry, mijn reactie was ietwat overtrokken.
Reply
#84
Reamon weer in actie. Hij is echt heel goed bezig. :razz:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tbopen.tipex.sk/en/?p=livetv#obsah">http://www.tbopen.tipex.sk/en/?p=livetv#obsah</a><!-- m -->
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#85
Sluiter verslaat Bolelli met 6-2 6-2. IJzersterk gespeeld en vooral goed geserveerd =D>
Reply
#86
Ook Haase weer naar de kwartfinale na winst op Santiago Gonzalez 6-1, 6-2. :razz:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#87
Nette resultaten van onze jongens. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
Lekker bezig jongens. Sluiter is ook echt altijd goed aan het einde van het seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Ad Wim Wrote:Lekker bezig jongens. Sluiter is ook echt altijd goed aan het einde van het seizoen.

Vorig jaar was het goed, maar verder valt dat nogal mee toch? Dit jaar is ook nog niet succesvol te noemen vind ik. Daar is een F en 2 QF's in challengers te weinig voor, zijn kaliber in ogenschouw nemend.
Reply
#90
Sluiter heeft veel punten te verdedigen van eind vorig jaar, maar hij is goed bezig. Toch is hij op een leeftijd dat hij ook eens wat goede prestaties op de grotere toernooien moet neerzetten.

Haase staat nu op de baan tegen Dancevic als ik goed geinformeerd ben.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: