The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Challengers/satellites etc
#91
7028 Be.Becker - Dlouhy L. 2.40 6:7 0:6
7029 P.Starace - Cervenak P. 2.50 3:6 7:6 6:7
7432 Korolev E. - Luzzi F. 2.50 5:7 6:0 3:6
7433 Tipsarević J. - Mertinak M. 2.40 6:2 3:6 6:7


De "grote" namen verliezen vandaag allemaal in Bratislava.

Sluiter nu tegen Mertinak. Moet te doen zijn lijkt me...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#92
Van Scheppingen verslaat Schuttler in Eckental.

Haase 7-6, 3-6.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#93
Haase wint van Dancevic =D>

Nu tegen Nunez.
Moet ook te doen zijn lijkt me
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Lekker hoor van Haase. Van Scheppingen die Schuetller verslaat is ook super.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
Heel mooi inderdaad van Haase. Als hij de finale haalt knalt hij meteen door naar ongeveer 175. Zijn doorbraak op ATP niveau komt eraan.
Reply
#96
_Tampie Wrote:Heel mooi inderdaad van Haase. Als hij de finale haalt knalt hij meteen door naar ongeveer 175. Zijn doorbraak op ATP niveau komt eraan.

Laten we het hopen. Het gekke is dat ik Haase zeker niet de beste van zijn lichting vind. Maar hij is erg constant, heeft geen extreme uitschieters, maar verliest ook zelden in de eerste ronde.
Reply
#97
buurs Wrote:Moet ook te doen zijn lijkt me

Daar schuilt dus wel een gevaar in.....als Robin dat maar niet gaat denken...
Reply
#98
Tripplexxx Wrote:
_Tampie Wrote:Heel mooi inderdaad van Haase. Als hij de finale haalt knalt hij meteen door naar ongeveer 175. Zijn doorbraak op ATP niveau komt eraan.

Laten we het hopen. Het gekke is dat ik Haase zeker niet de beste van zijn lichting vind. Maar hij is erg constant, heeft geen extreme uitschieters, maar verliest ook zelden in de eerste ronde.

Wie vind je dan de beste? Ik zie de meeste toekomst voor De Bakker. Haase is daarna mijn favoriet. Sijsling en Van der Duim zie ik ook wel de top 100 halen, hopelijk zelfs meer. Huta Galung heeft de slag een beetje gemist denk ik; is inmiddels 21 en 343 gerankt.

Thiemo de Bakker - 18 jaar 2 mnd - 472
Robin Haase - 19 jaar 7 mnd - 198
Antal van der Duim - 19 jaar 2 mnd - 563
Igor Sijsling - 19 jaar 3 mnd - 297

Dit wordt de toekomst.
Reply
#99
Huta Galung was altijd al een beetje laat volgens mij. Heeft tot z'n 14e ofzo nog k4 toernooien gespeeld en toen opeens begon hij als een beest te spelen en werd nummer 1 t/m 16. Zou dus nog best eens een laatbloeiertje kunnen worden.
Reply
_Tampie Wrote:
Tripplexxx Wrote:
_Tampie Wrote:Heel mooi inderdaad van Haase. Als hij de finale haalt knalt hij meteen door naar ongeveer 175. Zijn doorbraak op ATP niveau komt eraan.

Laten we het hopen. Het gekke is dat ik Haase zeker niet de beste van zijn lichting vind. Maar hij is erg constant, heeft geen extreme uitschieters, maar verliest ook zelden in de eerste ronde.

Wie vind je dan de beste? Ik zie de meeste toekomst voor De Bakker. Haase is daarna mijn favoriet. Sijsling en Van der Duim zie ik ook wel de top 100 halen, hopelijk zelfs meer. Huta Galung heeft de slag een beetje gemist denk ik; is inmiddels 21 en 343 gerankt.

Thiemo de Bakker - 18 jaar 2 mnd - 472
Robin Haase - 19 jaar 7 mnd - 198
Antal van der Duim - 19 jaar 2 mnd - 563
Igor Sijsling - 19 jaar 3 mnd - 297

Dit wordt de toekomst.

Ben dit seizoen veel met Antal meegeweest. Hij was op het NK echt oppermachtig tegen Haase. Antal heeft meer wapens, maar heeft niet altijd de goede mentaliteit. Haase doet werkelijk alles voor het tennis, Antal vind het ook belangrijk om uit te gaan enzovoorts. Heeft als 1 van de weinigen van die jongens al een vriendin.

De Bakker is echt een talent. Die kan alles met een bal, heeft een dijk van een service en supervolley's maar moet mentaal nog veel sterker worden en fysiek ook. Hij eet erg ongezond, dat is algemeen bekend, maar hij moet echt sterker en fitter worden.

Ik ben zelf al een paar jaar onder de indruk van Igor Sijsling. Hij heeft de beste forehand van de lichting, daar kan hij alles mee. Sijsling heeft alleen een groot manco en dat is zijn backhand. Hij speelt hem enkelhandig maar meestal met slice. Daardoor komt hij op de snellere banen wat minder uit de voeten. De Bakker, Antal en Haase hebben alledrie een superdegelijke dubbelhandige backhand.

Dat Huta Galung de slag heeft gemist ben ik niet met je eens. Hij heeft zich de laatste 2 jaar nauwelijks ontwikkeld. Hij won in 2004 al van de toenmalige nummer 106 van de wereld. Hij heeft echt geweldige slagen. Vooral zijn service is echt top-100 niveau. Ook voor Huta Galung geldt dat hij mentaal sterker moet worden.

Ik kondig vast een toekomstig toppertje aan. Xander Spong, zoon van ja.
Dat is echt een type Federer, en dan overdrijf ik niet :wink:
Reply
Je bent duidelijk op de hoogte van de nieuwe lichting. Ik heb alleen Haase en De Bakker weleens een (bijna) hele wedstrijd zien spelen.

Ik hoop dat er op het ABN AMRO toernooi een aantal zullen spelen, helaas zal ik ze op vrijdag waarschijnlijk niet meer kunnen bewonderen.

Ik denk dat ik volgende zomer ook maar eens naar het Siemens Open in Scheveningen ga, daar zullen de mannen ook wel allemaal aan de start komen denk ik.

Je ziet dat voor de echte top de mentaliteit enorm belangrijk is. Haase heeft die mentaliteit, en staat er dus beter voor als van der Duim die kennelijk meer talent heeft. Ik hoop dat we veel jaren plezier gaan beleven aan deze nieuwe generatie, eventueel aangevuld met Spong.
Reply
_Tampie Wrote:Je bent duidelijk op de hoogte van de nieuwe lichting. Ik heb alleen Haase en De Bakker weleens een (bijna) hele wedstrijd zien spelen.

Ik hoop dat er op het ABN AMRO toernooi een aantal zullen spelen, helaas zal ik ze op vrijdag waarschijnlijk niet meer kunnen bewonderen.

Ik denk dat ik volgende zomer ook maar eens naar het Siemens Open in Scheveningen ga, daar zullen de mannen ook wel allemaal aan de start komen denk ik.

Je ziet dat voor de echte top de mentaliteit enorm belangrijk is. Haase heeft die mentaliteit, en staat er dus beter voor als van der Duim die kennelijk meer talent heeft. Ik hoop dat we veel jaren plezier gaan beleven aan deze nieuwe generatie, eventueel aangevuld met Spong.

Dat moet je doen. Dit jaar speelden de meesten ook nog op de futures, daar zul je Haase niet meer zien. Maar op dat soort toernooien is weinig publiek en kun je alles goed zien. En het niveau is echt heel aardig. Ben zelf ook benieuwd hoe de jongens het volgend jaar doen.
Reply
Van Scheppingen verslaat Carraz met 6-2, 6-3 =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Wat een topweek voor de Nederlanders, al kan ik me niet voorstellen dat Schep nog lang doorgaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sluiter live: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tbopen.tipex.sk/en/?p=livetv#obsah">http://www.tbopen.tipex.sk/en/?p=livetv#obsah</a><!-- m -->


hij leidt in de 3e set met 1-0*
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3-2* Sluiter
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het punt staat eerder op het scorebord onder de stream dan dat het punt zelf op de stream komt :lol:
Reply
Mertinak serveert voor de partij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sluiter verliest.

Maar.........Haase verslaat Nunez 6-1 7-6. Eerste finale voor de Hagenaar =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Klasse Haase! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nu tegen Pless.
Moet ook te doen zijn :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Nu tegen Pless.
Moet ook te doen zijn :8:

Daar schuilt dus wel een gevaar in.....als Robin dat maar niet gaat denken...
Reply
Sluiter volgende week weer tegen Bogdanovic, voor de vierde keer in korte tijd.

Haase speelt vannacht de finale. Bij winst komt hij op plek 164, bij verlies 176 zoals het er nu voorstaat.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Haase wint van Pless 7-6 6-3 :8: =D> :8: =D> :8: =D> \Big Grin/ Notworthy Hakkuh
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
=D> =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
=D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Sluiter wint van Bogdanovic met 7-6 in de 3e set. =D>
Hij moet ook wel want hij heeft een hoop punten te verdedigen.

Sterk schema voor een challenger...

(1)(WC)Dmitry Tursunov (RUS) vs Ivo Minar (CZE)
Lukas Kubot (POL) vs Tomas Cakl (CZE)
Evgueni Korolev (RUS) vs Marco Chiudinelli (SUI)
(8)Raemon Sluiter (NED) vs Alex Bogdanovic (GBR)
(4)Daniele Bracciali (ITA) vs (WC)Sergei Bubka (UKR)
(SE)Pavol Cervenak (SVK) vs (q)Jonathan Marray (GBR)
Alexander Waske (GER) vs (q)Lovro Zovko (CRO)
(7)Potito Starace (ITA) vs Federico Luzzi (ITA)
(5)Thomas Johansson (SWE) vs (q)Mikhail Ledovskikh (RUS)
Igor Kunitsyn (RUS) vs (q)Viktor Troicki (SRB)
Sergey Stakhovsky (UKR) vs Lukas Dlohuy (CZE)
(3)Benjamin Becker (GER) vs Younes El Ayaoui (MOR)
(6)Stefan Koubek (AUT) vs Konstantinos Economidis (GRE)
Kenneth Carslen (DEN) vs Greg Rusedski (GBR)
Bohdan Ulihrach (CZE) vs (WC)Alexander Dolgopolov (UKR)
(2)(WC)Filippo Volandri (ITA) vs Irakli Labadze (GEO)
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Sluiter wint van Bogdanovic met 7-6 in de 3e set. =D>
Hij moet ook wel want hij heeft een hoop punten te verdedigen.

Sterk schema voor een challenger...

(1)(WC)Dmitry Tursunov (RUS) vs Ivo Minar (CZE)
Lukas Kubot (POL) vs Tomas Cakl (CZE)
Evgueni Korolev (RUS) vs Marco Chiudinelli (SUI)
(8)Raemon Sluiter (NED) vs Alex Bogdanovic (GBR)
(4)Daniele Bracciali (ITA) vs (WC)Sergei Bubka (UKR)
(SE)Pavol Cervenak (SVK) vs (q)Jonathan Marray (GBR)
Alexander Waske (GER) vs (q)Lovro Zovko (CRO)
(7)Potito Starace (ITA) vs Federico Luzzi (ITA)
(5)Thomas Johansson (SWE) vs (q)Mikhail Ledovskikh (RUS)
Igor Kunitsyn (RUS) vs (q)Viktor Troicki (SRB)
Sergey Stakhovsky (UKR) vs Lukas Dlohuy (CZE)
(3)Benjamin Becker (GER) vs Younes El Ayaoui (MOR)
(6)Stefan Koubek (AUT) vs Konstantinos Economidis (GRE)
Kenneth Carslen (DEN) vs Greg Rusedski (GBR)
Bohdan Ulihrach (CZE) vs (WC)Alexander Dolgopolov (UKR)
(2)(WC)Filippo Volandri (ITA) vs Irakli Labadze (GEO)


:eeeek: :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ja, is de zoon van.
Reply


Forum Jump: