The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Challengers/satellites etc
Oh zo ja, die challenger is deze week al natuurlijk. :oops:
Reply
Ach Verkerk stond ergens diep op de ALT-lijst van Tashkent en kwam door een hele zwik afmeldingen op vrijdag toch nog in aanmerking om mee te doen. Daar heeft ie toen voor bedankt en dat gaat elke week zo met tal van spelers in het challengercircuit, niets bijzonders.
Reply
huta en middelkoop winnen beide in kolding.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Huta verliest 63 36 36
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
middelkoop wint van anderson =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
:o =D>
Reply
Huta Galung wint van Petzschner in Aachen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Huta Galung wint van Petzschner in Aachen =D>

Sterk toernooi inderdaad. 3 en 1 tegen Qureshi en 2 en 2 tegen Middelkoop.

Nu tegen Korolev. Lastig.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Korolev- Huta Galung 62 76
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Koning wint van Guez in Eckental, best netjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar wat wel erg is, Granollers verslaat Oleksandr Dolgopolov jr. in Bratislava :-s
Reply
Dat is helemaal niet erg.
Reply
Want? Er stond geld op Granollers?
Reply
Hij heeft granollers, ik heb Dolgopolov (bij een onderling spelletje). Dus dat is wel erg idd ML!
Reply
Ahh zo, ik snap het. Ja, het is en blijft een held voor mij, dus ik vind het zeer jammer.
Reply
ik vind granollertje daarentegen weer een sportieve vent.. Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Koning wint van Guez in Eckental, best netjes.

Koning-Dustov 46 67
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Sijsling is terug na maanden afwezigheid en wint een 10k future aan de andere kant van de wereld. Netjes....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Idd netjes. Westerhof er in de 1e ronde af in Yokohama...

Middelkoop en Verkerk spelen in Knoxville, ben benieuwd naar Verkerk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Koning verliest van Phau 46 46
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Middelkoop- Widom 46 67
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Spijtige ontwikkelingen dit.
Reply
Pas Middelkoop zijn elfde eerste ronde uitschakeling...
Koning jammer..Phau maatje te groot kan nog...heb duidelijk meer mogelijkheden dan Middelkoop
Kom op Martin!
Reply
En Martin speelt niet. Lekkere week voor het NL tennis Sad
Reply
'No Show' ook van Verkerk :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
? Op livescore.com staat dat hij 64 63 verloren heeft?
Reply
Foutje blijkbaar op livescore.com, daar had Van der Meer moeten staan lijkt me.

Als je niet speelt, kun je natuurlijk ook geen show weggeven, dus dat No Show lijkt me logisch en niet de verklaring van het terugtrekken.
Reply
Dat snap ik, maar dat is volgens mij de eerste keer dat ik dat zie staan. Normaliter staat er altijd een reden bij, aangezien je die volgens mij ook gewoon moet geven. Misschien is ie gewoon echt niet gekomen, zonder opgaaf van reden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij was het vast vergeten =P~
Reply
Heb het wel vaker gezien inderdaad. Lijkt me gewoon typisch een geval van "Niet op komen dagen".
Reply


Forum Jump: