The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Challengers/satellites etc
Ik ben Darcis al kwijt :-s , duidelijk even in komen.. #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Ik laat mijn glorieuze winst van vorige week natuurlijk niet zomaar ontglippen, en CC deed de eerste week (die maar over 1 toernooi ging dat al bezig was), ook al mee.
Haha, blijf je nou bezig? :lol:

Ik ben Darcis al kwijt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uiteraard :-({|=
Reply
Mooi zo. Weg met die rare Darcis!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ben ook alweer Capdeville kwijt (domme pick ook), maar Hag en ML zijn RRH kwijt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zag het net ja, kut!
Reply
Gabash er ook al af voor je (en voor Hag) en Dolgopolov verliest de 1e set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dolgo komt er nog wel in, geen probleem. Gabashvili is minder.
Reply
Dat ziet er allemaal niet best uit. :x
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dolgopolov Notworthy
Reply
Tussenstandje:

ML: 3 kwijt
Ad: 2 kwijt
CC: 1 kwijt
Hag: 4 kwijt
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ach, vrijdag is die tussenstand pas echt relevant, het gaat tenslotte maar om winnaars, en zelfs met 9 kwijt ben je nu dus nog niet kansloos
Reply
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik jou was :razz:

Zoalng je mensen kwijt raak, blijft de tussenstand natuurlijk relevant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Ok, nou komt ie, ik stel voor een weekstand te doen, dus 2 punten voor de weekwinnaar, ongeacht het aantal challengers die week. Bij gelijkspel 1 punt, en anders uiteraard 0. Het gaat om het aantal goede winnaars, dus finalisten zijn alleen van belang om een gelijke stand te beslechten (en het ene punt wordt dus alleen uitgedeeld als ook het aantal correcte finalisten gelijk is).

Supersimpel, maar dat lijkt me wel verstandig aangezien het ook geen onduidelijkheid oplevert.
Zie dit trouwens nu pas. Ik zou winnaars 2 punten doen en finalisten 1 punt. Anders is het wel heel oneerlijk als je bijv 5 finalisten hebt en het aflegt tegen 1 winnaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat ik maar wil zeggen is dat het hartstikke leuk is als je vrijdag 10 halve finalisten hebt, maar dat je dan nog steeds laatste kan eindigen in de week. En ach, ik heb troef Dolgopolov dus die 1-0 voorsprong is daar deze week.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ok, nou komt ie, ik stel voor een weekstand te doen, dus 2 punten voor de weekwinnaar, ongeacht het aantal challengers die week. Bij gelijkspel 1 punt, en anders uiteraard 0. Het gaat om het aantal goede winnaars, dus finalisten zijn alleen van belang om een gelijke stand te beslechten (en het ene punt wordt dus alleen uitgedeeld als ook het aantal correcte finalisten gelijk is).

Supersimpel, maar dat lijkt me wel verstandig aangezien het ook geen onduidelijkheid oplevert.
Zie dit trouwens nu pas. Ik zou winnaars 2 punten doen en finalisten 1 punt. Anders is het wel heel oneerlijk als je bijv 5 finalisten hebt en het aflegt tegen 1 winnaar...

Dat hangt dus van de insteek van het spel af, gaat het om winnaars of finalisten. Maar ik heb absoluut geen zin in discussie over spelregels, het is voor de lol en vandaar dat ik het zo simpel mogelijk heb geprobeerd te houden.
En er verandert nogal wat met jouw opzet, zo zou je dan max 15 punten deze week kunnen halen, waar dat bij mij 2 is...
Reply
Jezus, het is toch ook helemaal geen vervelende discussie? Als we dit een beetje leuk willen doen, is het toch ook leuk als de spelregels overeenkomstig zijn? En volgens mij is dit voorstel ook gewoon heel simpel...

En die punten zijn om te bepalen wie de weekwinnaar wordt, en die krijgt dan 2 punten, bij gelijke stand 1, bij verlies 0. Maar wat mij betreft doen we 3 punten voor de winnaar en 1 voor de finalist. Ik denk alleen dat het wel heel volatiel wordt als je alleen maar punten geeft voor winnaars, aangezien die al zo vaak lastig te voorspellen zijn. Dat dek je een beetje af door ook de finalist een punt te geven. We voorspellen toch ook niet voor niets de finalisten en niet alleen de winnaars?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Finalisten zouden in mijn ogen zijn als beslissing moeten dienen, en niet als daadwerkelijk punten opleveren. Maar daar verschillen wij van mening dan.

Waar het mij om ging is dat het als een leuk ding erbij begon, er kwam iets competitiefs in, en in week 3 is er al discussie over regels. Ik heb daar gewoon geen trek in, ik doe het voor de lol. Ik zeg dus ook nergens dat ik het een vervelende discussie vind, ik geef alleen aan dat ik de discussie op zich graag ontloop.
Dus wat mij betreft doen we jouw voorstel, ook geen probleem.
Reply
Tja, je laat me nu voelen alsof het een discussie is a la de deadlines van FTM...

Maar goed, ik ben natuurlijk de laatste die jou lol wil ontnemen, zeker niet bij iets wat jij ingebracht hebt, dus ik zeg al niks meer en we doen wel jouw voorstel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, ok ik was dan blijkbaar niet duidelijk. Nee, het ligt geheel aan mezelf in deze, en wat mij betreft zouden we er namelijk helemaal geen spel van maken met standen etc. Maar ik ben het ergens wel met je eens dat als je het dan toch doet, je dan ook duidelijke afspraken moet hebben.

Ik zal het nog eens anders zeggen, ik vind het hoe dan ook leuk om met die challengers bezig te zijn, en op welke manier, en met welke spelregels maakt mij totaal niet uit, en ga ik me verder niet mee bemoeien. Zie mijn stukje van gisteren dan ook als eerste aanzet, en ajb niet als leidend Smile
Reply
En juist vanwege die laatste zin, probeerde ik hier een alternatief puntenidee in te brengen...

Maar het is al goed, laten we het zo laten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ok, je hebt gelijk, maar ik vatte het net gewoon even verkeerd op. Never mind, we kijken wel even, ik denk dat we dit ook vanaf volgend seizoen serieus moeten starten, en dan over een heel seizoen meten, dan kunnen we de resterende weken van dit jaar proefdraaien.
Reply
En CC en ML weer eentje kwijt in Brands :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch nog even over nagedacht, en Ad z'n idee is zo gek nog niet, mits de punten voor winnaars en finalisten idd als "doelsaldo" gebruikt worden.
Reply
Ik bedoelde het als indicatie om te kijken wie de week wint, maar misschien bedoel je dat ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, precies, dat bedoelde ik.
Reply
En daar is ook Rochus exit, klasse Bogdanovic Notworthy
Reply
Dat is mooi idd, CC ging al te goed. Nu is ongeveer iedereen evenveel kwijt volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Mahut maar van Malisse wint. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Malisse maar van Mahut wint! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: