The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Age of Pirates
#31
Ik zie alleen maar eilandjes met ankers, er staat bij bijna allemaal ook al een naam. Bij een enkeling niet, ik ging ervanuit dat dat onbezette eilandjes zijn.
May The Schwartz Be With You
Reply
#32
dan moet je ergens anders op de kaart klikken Wink

wel handig trouwens, in GoP zitten.. ze zijn o.a. bezig om een scriptje te bouwen die de hele kaart doorzoekt op vrije eilandjes (en die van onze vijanden)
Reply
#33
Er ligt er dus een zonder naam naast mij. En verderop liggen er wel meer, maar het zijn er niet veel. Ik zie het allemaal wel als het zover is. Zal nog wel even duren. Wat zijn jouw coordinaten?
May The Schwartz Be With You
Reply
#34
Berend Botje Wrote:Er ligt er dus een zonder naam naast mij.

Getver... :eeeek:

[Image: zangeres_zonder_naam.288.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#35
Ach Mary,

[Image: zzn2a.jpg]

in de grond een prima mens.
Reply
#36
Berend Botje Wrote:Ach Mary,

[Image: zzn2a.jpg]

in de grond een prima mens.

Maar zoals de onvolprezen Boudewijn Büch ooit zei in een hilarische redevoering over Nederlandstalige muziek:

"En ze loog dat het gedrukt stond! Letterlijk! Ik heb hier de songtekst van Mexico en daar staat: "Ik zal er altijd blijven wonen". Nou, mooi niet dus! Ze is gewoon teruggekomen hoor, mensen! Dat kan ik jullie verzekeren!"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#37
Ik heb 1 harbor gebouwd, kan ik er niet meer bouwen ??

En wat kan ik ermee want voorlopig kan ik volgens mij erg weinig behalve workers bouwen en hout, ijzer, ore en food verbouwen
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#38
In de haven kan je matrozen werven, daarvoor heb je ook ijzer nodig, dat je weer uit de smelterij haalt. De wapensmederij maakt daar weer wapens van. Beide meoetenb eerst ontwikkeld worden in de academie, niveau 6 en 7. De haven moet naar level 3, dan kan je een werf bouwen, daarvoor is weer een ontwikkeling nodig in de academie. Het overzicht (techtree)aan gebouwen etc. staat rechtsonder, links naast het envelopje.
May The Schwartz Be With You
Reply
#39
Foei wat duurt dat opbouwen lang zeg.
Reply
#40
valt toch wel mee Ara? ik vind het t.o.v. Travian in ieder geval erg snel gaan
Reply
#41
Heb jij nu al een bootje, Tool? En weet jij hoe het met die kapitein zit, ik kan hem nog niet werven omdat hij er weinig woonruimte is. Ik weet niet waar dat op slaat. Of moet je eerst een bootje bouwen?
Reply
#42
Dan moet je denk ik meer huizen bouwen...
ik heb 2 bootjes, en inmiddels ook 3 kolonies Smile
die ook nog eens heel dicht bij het engelse moederland liggen en dicht bij elkaar...
Reply
#43
Ja stom, ik moet natuurlijk wel een plaatsje openhouden in de huisjes. Tot nu toe vulde ik meteen alles in met workers... Ik heb er 1 ontslagen en nu lukt het wel... Ik ben nog steeds bezig mijn houtprosuctie op te voeren, ik heb nog niet voldoende voor een bootje. De rest is allemaal wel zo ongeveer ontwikkeld. Ik heb ook al een behoorlijke goudvoorraad.
May The Schwartz Be With You
Reply
#44
Ach ja maar in het begin gaat alles traag he.
Reply
#45
Mijn eerste bootje is in aanbouw.
May The Schwartz Be With You
Reply
#46
Ik ben aan het sparen... hoef nog maar 1.zoveel miljoen voor m'n eerste aanvalsbootje
misschien toch maar gewoon een hele berg kleine bootjes bouwen
Reply
#47
Tool, ben jij gestopt op s1.com?
May The Schwartz Be With You
Reply
#48
Ik heb een bootje ... een kapitein en 20 sailors op die schuit ... wat nu T00L ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#49
@BB: Ja ben gestopt.. Had geen zin meer in het trage opbouwen

@Box:

1. In de haven een vloot aanmaken, schip toewijzen aan die vloot. (tabblad Fleet, bij Action 2e icoontje van links)
2. Als je dat gedaan hebt, op het 4e icoontje klikken.
3. Expansion letter kopen, kost voor 1e kolonie 5.000, dan 30.000, dan 80.000, dan 155.000 etc
4. Coordinaten invullen van eiland waar je heen wil (vlakbij mijn kolonies is 1344/695 nog vrij. Als je een ander eiland wil moet je eerst op de kaart gaan zoeken voor een vrij eiland en dan handeling 2 weer doen (expansion letter behoud je gewoon).
5. Kiezen voor "Settle an Island" en op weiter klikken.
Dan moet je volgens mij nog 1x op abschicken klikken en je vlootje is onderweg
Reply
#50
Mijn eerste bootje is uitgevaren, mooi dat je het even aangaf, hoefde ik het niet zelf uit te zoeken.

En wat s1.com betreft, het gaat nu bij mij wat sneller, de productie begint wat hoger te worden. Ik ga zo snel mogelijk proberen een tweede dorp te bouwen. Als die LTK-gasten me nu verder met rust laten tenminste. Ik wil wten hoe dat met die oases en die beesten zit. Ik ben niet van plan tot het eind te spelen, dat zal wel te lang duren. Ik zie wel.
Reply
#51
Berend Botje Wrote:Mijn eerste bootje is uitgevaren, mooi dat je het even aangaf, hoefde ik het niet zelf uit te zoeken.

En wat s1.com betreft, het gaat nu bij mij wat sneller, de productie begint wat hoger te worden. Ik ga zo snel mogelijk proberen een tweede dorp te bouwen. Als die LTK-gasten me nu verder met rust laten tenminste. Ik wil wten hoe dat met die oases en die beesten zit. Ik ben niet van plan tot het eind te spelen, dat zal wel te lang duren. Ik zie wel.

Zorg dat je met goeie troepen komt want die beesten zijn nogal dodelijk.
Reply
#52
Quote:Missions

Fleet Command Destination (x/y) Arrival Direction Action
Carton colonize 1344 / 695 02.08. / 23:00 Uhr Hinfahrt

Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#53
17278 Sir detecteddestiny 0

Natuurlijk veel te laat begonnen, maar ach je probeert eens wat #-o
Reply
#54
15533 Sir detecteddestiny 400

Lekker aan het klikken ik :8:
Reply
#55
T00L ... ik heb nu een eilandje gekoloniseerd en daar zijn 2 extra grondstoffen .. hoe kan ik die derven ? ... lijkt me dat je daar toch wat aan hebt .... wat ? verkopen voor geld ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#56
Je moet even in het gebouwenoverzicht kijken. In het midden onderaan staan de voorwaarden voor een plantage. Je moet eerst weer een haven, werf en kontor bouwen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#57
13640 Sir detecteddestiny 1.855

Ik stijg gestaag...
Reply
#58
dat gaat sneller dan met travian Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#59
12967 Sir detecteddestiny 4.020

Ik zit duidelijk in de lift :8:
Reply
#60
Iebie est mort! Vive Iebie! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: