The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Age of Pirates
#61
Ik heb nu 2 van die depot dingen. Ik zou dus een opslag moeten hebben van 14K ljikt mij. Ik zie alleen als ik beide aanklik dat in beide depots mijn totalen staan ??

Kan iemand mij dit uitleggen?
Reply
#62
Volgens mij is er iets mis, ik heb op een nieuw eiland ook plotseling 2 depots, terwijl je er maar 1 kunt bouwen volgens de spelregels bij het gebouwenoverzicht. Ze geven ook beide hetzelfde aan, net als bij jou. De beheerders zijn met de server of het programma bezig als ik het goed begrijp, misschien komt het daardoor.
May The Schwartz Be With You
Reply
#63
Waar kan ik een cutlass maken of bouwen.
Reply
#64
In de wapensmid (Armourer of Waffenschmiede), zie gebouwenoverzicht.
May The Schwartz Be With You
Reply
#65
ah, en hoe kom ik op de snelste manier aan goud.
Reply
#66
Handelen, dan moet je eerst een kontor bouwen. Daarvoor heb je een werf nodig, en een ontwikkeling in de academie.
May The Schwartz Be With You
Reply
#67
ben ik druk mee bezig, eerst maar weer eens een nachtje produktie afwachten.
Reply
#68
Om een kapiteien te werven en eilandjes te koloniseren heb je goud nodig, dus niet te lang wachten daarmee. Eigenlijk moet je min of meer alles tegelijk doen is mijn ervaring.
May The Schwartz Be With You
Reply
#69
Detecteddestiny Wrote:12967 Sir detecteddestiny 4.020

Ik zit duidelijk in de lift :8:

12696 Sir detecteddestiny 5.260

Nog altijd groen driehoekje voor mijn naam :8:
Reply
#70
Gebanned op Travian hè... dus wat doe je ? Een andere verslaving zoeken... :lol:
Reply
#71
Toch wel engelsman he Fabian?

Overigens spelen er _veel_ oud-travianners op AoP, vooral GoT en NLD Wink
Reply
#72
Spaans...
Reply
#73
Ik ben ook Spanjaard, heb inmiddels 5 eilanden, maar de site is zo ontzettend traag. ´s Ochtends en ´s middags gaat het wel, maar nu is het weer vreselijk.
May The Schwartz Be With You
Reply
#74
yeah, mag ik eindelijk Fabian hakken! Hakkuh
Reply
#75
Snap d'r geen ene jota van.... :lol:
Reply
#76
Dat komt vanzelf wel. Ik neem aan dat je al een residentie (town hall) gebouwd hebt. Van daar uit kan je veel regelen. Workers toewijzen aan plantages etc. Verder moet je in het begin veel hout en foodplantages aanleggen, en voldoende huisjes voor je arbeiders. Ook steen moet je maken in je bergvelden, maar dat is minder hard nodig in het begin. Als je voorraad wat groter wordt moet je ook een depot bouwen en regelmatig opwaarderen. Het wijst zich verder vanzelf. Rechtsonderin kun je bij Techtree zien wat voor je nodig hebt voor je bouwsels, grondstoffenvelden etc. Het is veel uitgebreider dan Travian, maar het principe is hetzelfde.
Reply
#77
Wat heb ik in godsnaam nodig voor die vissers????

Heb een farm op 10, maar kan niks bouwen...
Reply
#78
Eerst je academie naar 6 en onderzoek plegen. Maar ik zou met die vissers wachten tot je ze echt nodig hebt. Farmers zijn veel goedkoper in bouwen. Ik dacht ook slim te zijn en heb een aantal visserijen gebouwd met gevolg dat ik nu met een gigantische overproductie aan food zit. In arren moede ruil ik af en toe een grote hoeveelheid tegen goud, met een zeer onvoordelige koers.
May The Schwartz Be With You
Reply
#79
Tja maar je moet ook goud hebben.
Reply
#80
Ja, uiteindelijk draait alles om goud, maar food tegen goud levert 1 goud tegen 7 food. IJzer daarentegen levert 10 goud tegen 1 ijzer. Daarom maak ik liever veel ijzer, ook in mijn kolonien.
May The Schwartz Be With You
Reply
#81
Heb net dat kaartgedoe ontwikkeld. Ik denk check even of mijn buurmannen goed bezig zijn ten opzichte van mij. Eerste eiland wat ik pak.., die gast staat top 600 :eeeek:
Reply
#82
zo lang ie bij hetzelfde land hoort, heb je weinig van hem te vrezen..

tenzij je (dat wordt over een maand ofzo ingevoerd) echt piraat wil zijn, dan moet je je eigen land aanvallen... maar lijkt me niet verstandig aangezien je hoofd eiland midden in engels grondgebied ligt Wink
Reply
#83
Detecteddestiny Wrote:
Detecteddestiny Wrote:12967 Sir detecteddestiny 4.020

Ik zit duidelijk in de lift :8:

12696 Sir detecteddestiny 5.260

Nog altijd groen driehoekje voor mijn naam :8:

9927 Sir detecteddestiny 29.950

Top 10.000 in :8:
Reply
#84
iemand interesse in een AoP account?
Reply
#85
Begint het jou ook te vervelen? Ik speel maar een beetje Sim-City, ik heb nog steeds geen idee hoe het verder gaat. Ik heb 5 eilanden die ik maar wat aan het uitbouwen ben voorlopig. Op het begineiland ben ik alles aan het uitbouwen en ontwikkelen wat ik kan, en ik bouw bootjes. Ik weet niet hoe lang ik het nogvolhoud.
May The Schwartz Be With You
Reply
#86
Heb wel een paar bootjes, maar eer dat je een spanjool of fransman gevonden hebt die voldoet aan de populatie eisen zodat je em aan kan vallen, ben je alweer een dag verder..
Reply
#87
Ik denk dat ik er ook maar mee kap. Geen aanval ingezet niks Sad

wordt mij ook een beetje te langdradig. Beetje actie zou leuk zijn..

Gr. DD
Reply
#88
Ik speel het niet meer... snap er geen zak van...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#89
Dat ligt niet aan het spel box #-o
Reply
#90
Ik snap wel hoe het spel werkt, maar ik weet nog steeds niet waar het naar toe moet. Ik zal nog eens proberen alle spelregels uit te zoeken en als het dan niet duidelijk wordt kap ik er ook mee op den duur.
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: