The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nog een ideetje ter aanvulling: hoeveel lijkt een ander team op het jouwe.
#1
het zou denk ik wel leuk zijn als er een tool was in het hoofdstuk statistieken, waar je kan zien welke teams het meest op jou team lijken.

Je selecteert een team, (default je eigen team, of alleen je eigen team) en je krijgt een sorteerbare lijst met teams die het meest op jou team lijken.

Je kan de lijk-factor berekenen door te kijken hoeveel procent van het totale budget aan dezelfde tennissers is besteed. Dus eigenlijk wat je ziet bij de 'vergelijk teams' wat donker is gekleurd (spelers die in beide teams zitten), daarvan het budget opgeteld en gedeeld door het beschikbare budget.

Je zou dit kunnen onderbrengen in de weekstatistieken. Daar een kolom toevoegen hoeveel procent van een ander team op jou team lijkt.


het is maar een ideetje, niet echt nodig, maar lijkt me wel leuk.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#2
Aan de hand van budget of aantal spelers?

Hoop werk, voor 5 mensen die er enige waarden aan hechten
Kei Nishikori





Reply
#3
(20-07-2017, 01:48 PM)kooltje Wrote: Aan de hand van budget of aantal spelers?

Hoop werk, voor 5 mensen die er enige waarden aan hechten

Aan de hand van budget.
Ik weet niet of het er 5 zijn.
Ik kan ook eea programmeren indien gewenst.

Ik denk dat het niet heel veel programmeren is, zeker als het wordt ondergebracht in een al bestaande tabel. Het is wel een hoop rekenwerk, wordt het niet sneller van....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#4
in de weekstatistieken zal inderdaad heel lastig worden. Dat zou je dan constant on-the-fly moeten berekenen en daarvoor zijn dat iets teveel database queries.

Enige wat zou kunnen is deze statistiek toevoegen aan de "compare" pagina. Dat is niet zoveel moeite.

Maar goed ik weet of je daarmee bereikt wat jij wil
Reply
#5
(20-07-2017, 06:43 PM)Mac Wrote: in de weekstatistieken zal inderdaad heel lastig worden. Dat zou je dan constant on-the-fly moeten berekenen en daarvoor zijn dat iets teveel database queries.

Enige wat zou kunnen is deze statistiek toevoegen aan de "compare" pagina. Dat is niet zoveel moeite.

Maar goed ik weet of je daarmee bereikt wat jij wil

Dat weet ik ook niet. Maar is wel al iets. Is inderdaad veel rekenwerk on the fly, niet zo handig.

Wat ook handig zou zijn bij alle lijsten is navigatie buttons ook bovenaan de pagina.

Maar goed ik kan me aardig redden hoe het nu is :-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#6
(20-07-2017, 04:17 PM)rikbetert Wrote:
(20-07-2017, 01:48 PM)kooltje Wrote: Aan de hand van budget of aantal spelers?

Hoop werk, voor 5 mensen die er enige waarden aan hechten

Aan de hand van budget.
Ik weet niet of het er 5 zijn.
Ik kan ook eea programmeren indien gewenst.

Ik denk dat het niet heel veel programmeren is, zeker als het wordt ondergebracht in een al bestaande tabel. Het is wel een hoop rekenwerk, wordt het niet sneller van....

Dus er zijn twee teams met budget 15.000. Team A kiest 8 spelers en Murray. Team B kiest dezelfde 8 spelers en Federer. dan hebben zij een overeenkomstig team van 40% terwijl dit eigenlijk 89% is. Schiet niemand wat mee op dan
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: