The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal (TMS)
#1
Dit vind ik lastig. Morgenochtend heb ik geen tijd en nu zijn er nog zoveel qualies die missen. Succes allen!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#2
Mac, het gaat mis bij Opelka. Hem kiezen, en hij wordt 2x aan geklikt, ook onderin bij de qualis. 
Geen idee of het nu goed gaat bij mij, maar weer niet of ik nog kan kijken voor de deadline.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Zou goed moeten gaan nu
Reply
#4
Thanks. 

Zouden mensen weten dat Federer nog nooit in Montreal heeft gewonnen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Wie gaat hem pakken dan? Hij speelt er ook bijna nooit.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Niemand natuurlijk, beetje stoken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
ik heb als last minute wijziging nog even taifoe eruit gedaan voor shapovavlov en fabianno, weet niet of dat goed is, zie het wel. Verder heb ik denk ik wel een vrij aardig team op de been gebracht.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
Bijna hetzelfde team als CC en Ad Wim. CC heeft Raonic (tegen mijn Berdych/Pospisil) en ad heeft Dimitrov (tegen mijn Berdych/Pospsil) Zal weinig verschil op gaan leveren schat ik in.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Mijn keus was ook Berdych-Pospisil/Donaldson of Dimitrov. De rest behoorlijk nobrainer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Toch wel aantal mensen met Nadal, Federer, Zverev. Ook even gehad, Maar moet je te veel laten liggen en heb niet veel vertrouwen in Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
nadal + federer + zverev = max 1960 punten....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#12
Zou ik voor tekenen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ik heb ook erg zitten twijfelen tussen Raonic of Dimi óf Berdych/Tiafoe.
Toch maar voor het eerst dit jaar voor Raonic gegaan vanwege thuisvoordeel maar eigenlijk heeft hij dit jaar nog niks laten zien dus ik heb er weinig vertrouwen in... Undecided
2-3-2
Reply
#14
Heel lang getwijfeld over Tsonga. Vrij duur en moest Zverev of Raonic laten liggen ervoor maar Tsonga doet t toch meestal wel vrij aardig hier dus uiteindelijk Raonic ingewisseld...maar goed we zullen zien
Reply
#15
(07-08-2017, 10:45 AM)Ad Wim Wrote: Zou ik voor tekenen.

ik denk die 58 teams die dit hebben ook ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#16
Best lastig ondanks dat er maar 2 strategieën waren. 
1. Fed Zve Nad. Het Nickhop/Atlanta/Jornstars team zeg maar. 
2. Fed Zve én wat alternatieven ter waarde van Nadal. 

Het moeilijke zat hem in de invulling van optie 2. Querrey en Anderson zijn in vorm, maar ook 2 weken op rij? Dimi en Berdych stelden afgelopen week teleur, maar hebben wel een zwak kwart. Raonic speelt thuis, maar was ook heel matig tegen Sock. 
Verder een heel rijtje goedkope jongens die 1 of 2 rondjes kunnen winnen. Tiafoe Shap Opelka Posp Young Edmund. 

Ik denk dat Nadal wel goed gaat zijn maar ik vond hem voor dat geld toch te onzeker. Federer pakt hem denk ik wel in de evt finale en hij is met die loting ook zeker niet zeker van 600 punten. Veel servicekanonnen/hardhitters in de bovenste helft.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Mooie analyse CC. Ik denk toch dat de weekwinnaar uit de 2de optie zal komen.
Er zijn er trouwens ook 12 met fed, nad, rao, maar die komen maximaal op 1780 uit.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#18
(07-08-2017, 10:47 AM)Kraai Wrote: Ik heb ook erg zitten twijfelen tussen Raonic of Dimi óf Berdych/Tiafoe.
Toch maar voor het eerst dit jaar voor Raonic gegaan vanwege thuisvoordeel maar eigenlijk heeft hij dit jaar nog niks laten zien dus ik heb er weinig vertrouwen in... Undecided

Dan zal Raonic wel finale halen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Precies de lastige invulling van optie 2 die CC schetst heeft me doen besluiten voor optie 1 te gaan. Leuk dat er verschillen zijn zodat er verschuivingen kunnen ontstaan.
Reply
#20
Kyrgios heeft er ook weer eens zin in...en dan issie gevaarlijk voor iedereen.
2-3-2
Reply
#21
Young eruit is mooi. 
Donaldson door is vervelend want die had ik gehad in de Berdych optie en was juist de reden dat ik niet voor die optie ging. Hup Dimitrov dan maar. 

Die Kyrgios joh, doet een Kohl.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Raonic zou een spierblessure hebben opgelopen op de training. Wedstrijd is ook verzet schijnbaar. Grootste troef én met zverev de belangrijkste pion om Nadal te elimineren. 
Zou erg kut zijn, mits waar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Jammer van Fabianno, maar ja ik had nog budget voor hem of Opelka die er ook uit ligt.....
Verder is RBA door, dat is mooi. Wannneer Kei niet in vorm is kan hij hem hebben.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#24
Pospisil, Isner exit prima. Opelka jammer. Maar allemaal in de marge. Nieuws van Raonic zou fijner zijn.
Toch moeten niet al die kleintjes verliezen, anders wordt Nadal steeds interessanter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Roger, van harte met je verjaardag!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#26
(08-08-2017, 08:54 AM)Ad Wim Wrote: Pospisil, Isner exit prima. Opelka jammer. Maar allemaal in de marge. Nieuws van Raonic zou fijner zijn.
Toch moeten niet al die kleintjes verliezen, anders wordt Nadal steeds interessanter.

tenzij Nadal voortijdig wordt geelimineerd door een kleintje of iets grotertje.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#27
Del Potro wordt al lastig zat voor hem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Dat denk ik dan weer niet. Had liever Isner gehad. 
Potro zonder backhand maakt weinig kans, vrees ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Ach ik had niks beters te doen. Het heeft weinig toegevoegde waarde, maar is wel geinig.

Van het totale budget van alle managers is 30% naar Federer gegaan. Hier is de top 10 van grootste investeringen.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#30
Na 0 uit 2 ook Berdych eruit. Komt geen eens opdagen, lachwekkend #topweek
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: