The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Forum Meeting 2005, kom jij ook?
You do not have permission to vote in this poll.
Ja, lijkt me leuk!
54.35%
25 54.35%
Nee, ik kom zeker niet !
45.65%
21 45.65%
Total 46 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Forum Meeting Zat 25 juni 2005 - Amsterdamse Bos 13:00 uur
#31
uiteraard ga ik er proberen bij te zijn! voorkeur uiteraard voor amsterdam maar utrecht oid ben ik ook niet tegen.
Reply
#32
Winstonicus Wrote:
Dugarry Wrote:11 juni

zou ook de 12de kunnen zijn

In het Arke stadion Enschede, wedstrijd kijken Argentinie tegen USA, (maxi Lopez, Freddy Adu enz)

en dan zien we wel verder

Precies, waarom niet in het Oosten? Of zijn jullie bang voor de komst van de Tukker-clan?? :wink:
Reply
#33
mochten mensen bij een eventuele komst vanuit et noorden zuiden en oosten des lands tegen die tijd een slaapplek zoeken kunnen ze altijd bij mij crashen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#34
bocaloca Wrote:mochten mensen bij een eventuele komst vanuit et noorden zuiden en oosten des lands tegen die tijd een slaapplek zoeken kunnen ze altijd bij mij crashen

Zorg jij er anders ff voor dat er niemand meer durft te komen uit het zuiden/noorden/oosten :eeeek:


Voetballen op een zonnige zaterdagmiddag in het Vondelpark lijkt mij zelfs wel leuk, mede nu ik zelf ook weer mee kan doen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#35
Quote:Zorg jij er anders ff voor dat er niemand meer durft te komen uit het zuiden/noorden/oosten


misschien iets wat jij nooit zal begrijpen LL, maar het kan wel eens voorkomen dat iemand iets goed bedoeld
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#36
Lamme Lennie Wrote:Voetballen op een zonnige zaterdagmiddag in het Vondelpark lijkt mij zelfs wel leuk, mede nu ik zelf ook weer mee kan doen.

Welke knie was het ook alweer? Dan zal ik die even flink raken! :wink:

En als Boca een paar van die modelletjes uitnodigt om ons na de inspanningen even te masseren vermoed ik dat iedereen wel bij hem wil logeren. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#37
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Voetballen op een zonnige zaterdagmiddag in het Vondelpark lijkt mij zelfs wel leuk, mede nu ik zelf ook weer mee kan doen.

Welke knie was het ook alweer? Dan zal ik die even flink raken! :wink:

En als Boca een paar van die modelletjes uitnodigt om ons na de inspanningen even te masseren vermoed ik dat iedereen wel bij hem wil logeren. :8:

Volgens mij was jij ook niet helemaal vrij van blessures of ben ik in de war met een ander?

Mogen fotomodellen wel voetballen? :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#38
ze hoeven toch niet te voetballen?
Reply
#39
Ik heb het meer over Bacocola dan over de vrouwelijke modellen natuurlijk. Maar mochten er vrouwelijke modellen meedoen sta ik natuurlijk in de dekking.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#40
Lamme Lennie Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Voetballen op een zonnige zaterdagmiddag in het Vondelpark lijkt mij zelfs wel leuk, mede nu ik zelf ook weer mee kan doen.

Welke knie was het ook alweer? Dan zal ik die even flink raken! :wink:

En als Boca een paar van die modelletjes uitnodigt om ons na de inspanningen even te masseren vermoed ik dat iedereen wel bij hem wil logeren. :8:

Volgens mij was jij ook niet helemaal vrij van blessures of ben ik in de war met een ander?

Mogen fotomodellen wel voetballen? :wink:

Mijn reumatoïde artritis-knie speelt alleen op als het koud en nat is en dan nog alleen na dagen achter elkaar intensief sporten, dus het valt allemaal wel mee.

Modellen die voetballen? Wie heeft het daar over? Ze moeten aan de kant zitten mooi te wezen en als wij uitgebald zijn moeten ze ons onze vermoeienissen doen vergeten. Modellen die voetballen? Alsjeblieft niet, zeg! Straks breken ze een nagel! :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#41
Lamme Lennie Wrote:Ik heb het meer over Bacocola dan over de vrouwelijke modellen natuurlijk. Maar mochten er vrouwelijke modellen meedoen sta ik natuurlijk in de dekking.

In de mandekking op Davydoff ja!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#42
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik heb het meer over Bacocola dan over de vrouwelijke modellen natuurlijk. Maar mochten er vrouwelijke modellen meedoen sta ik natuurlijk in de dekking.

In de mandekking op Davydoff ja!

Ehm, ik zie de overeenkomst tussen vrouwelijke modellen en Davydoff niet helemaal, maar goed. En natuurlijk kom ik alleen als Davy ook komt :8:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#43
Zeg jij dan dat je in de dekking wilt staan tegen 1 van die vrouwen :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#44
ik 'dek' ze wel
Reply
#45
Lamme Lennie Wrote:Voetballen op een zonnige zaterdagmiddag in het Vondelpark lijkt mij zelfs wel leuk

Kan ik uit deze zin opmaken dat je spijt hebt dat je er vorig jaar niet bijwas? :razz: Of heb je er nu wel behoefte aan? :wink:


Iig: leuk, dat belooft wat... :razz:
Reply
#46
Nee hoor zeker geen spijt, maar nu komt Moker toch niet? Vorig jaar kon ik alleen toekijken en daar had ik helemaal geen zin in. En de sfeer op het forum is ietsjes beter dan vorig jaar waardoor ik er toen ook geen trek in had. En het hangt ervan af wie er allemaal gaan.

Ik zeg niet dat ik kom hoor, heb alleen gezegd dat voetballen op zaterdag in het Vondelpark me leuk lijkt als het zonnetje schijnt. Eind mei/begin juni ga ik een weekend weg (samen met o.a.Davydoff :razz: ), dus als het precies in dit weekend wordt gepland kan ik niet. Het is dus nog van veel factoren afhankelijk.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#47
Lamme Lennie Wrote:Nee hoor zeker geen spijt, maar nu komt Moker toch niet? Vorig jaar kon ik alleen toekijken en daar had ik helemaal geen zin in. En de sfeer op het forum is ietsjes beter dan vorig jaar waardoor ik er toen ook geen trek in had. En het hangt ervan af wie er allemaal gaan.

Ik zeg niet dat ik kom hoor, heb alleen gezegd dat voetballen op zaterdag in het Vondelpark me leuk lijkt als het zonnetje schijnt. Eind mei/begin juni ga ik een weekend weg (samen met o.a.Davydoff :razz: ), dus als het precies in dit weekend wordt gepland kan ik niet. Het is dus nog van veel factoren afhankelijk.

Heeft het dolfinarium weer een nieuwe attractie nodig? :razz:
Reply
#48
Oow ja ik kan zelf niet, daar zaterdag de enige dag is dat ik geld kan verdienen en dat dus niet nalaat. Helaas, ik hoop dat jullie het erg naar jullie zin hebben en zie de foto's graag tegemoet! :Big Grin
Reply
#49
Matador! Wrote:Oow ja ik kan zelf niet, daar zaterdag de enige dag is dat ik geld kan verdienen en dat dus niet nalaat. Helaas, ik hoop dat jullie het erg naar jullie zin hebben en zie de foto's graag tegemoet! :Big Grin


Je kunt het dagblad van het noorden toch ook op maandag t/m vrijdag gaan bezorgen? :razz:
Reply
#50
Zondag lijkt mij overigens ook een veel beter plan dan zaterdag. Aange\ien er rond die tijd toch niet meer gevoetbald wordt...
The great old Ludwig von...
Reply
#51
Op zondag zijn de meeste vrij, op maandag niet !
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
op zondag speel ik competitie, op zaterdag niet Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#53
bocaloca Wrote:op zondag speel ik competitie, op zaterdag niet Wink

Ik andersom :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#54
Saartje Wrote:Wil de organisatie niet vergeten ranja mee te nemen? Dukkie komt waarschijnlijk ook...

11 juni, het liefst Punica!
Reply
#55
Dommel Wrote:
Matador! Wrote:Oow ja ik kan zelf niet, daar zaterdag de enige dag is dat ik geld kan verdienen en dat dus niet nalaat. Helaas, ik hoop dat jullie het erg naar jullie zin hebben en zie de foto's graag tegemoet! :Big Grin


Je kunt het dagblad van het noorden toch ook op maandag t/m vrijdag gaan bezorgen? :razz:

Jammerrrrrrrr...In de provincie Fryslân leest bijna niemand het DvhN. Das voor Groning'n en Drenthèèèèè... Fryslân leest de Leeuwarder Courant of het Friesch Dagblad. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#56
Dugarry Wrote:
Saartje Wrote:Wil de organisatie niet vergeten ranja mee te nemen? Dukkie komt waarschijnlijk ook...

11 juni, het liefst Punica!

Uit de categorie: Bestaat dat nog?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#57
en lekker dat et was
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#58
*Hop*


Is de forummeeting reeds aan een stille dood gestorven?

Weekend van 28 mei kan ik iig niet mijn kunsten vertonen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#59
Lamme Lennie Wrote:*Hop*


Is de forummeeting reeds aan een stille dood gestorven?

Weekend van 28 mei kan ik iig niet mijn kunsten vertonen.

Ook kaarten voor Emporium gehaald? :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#60
28 mei heeft ook niet mijn voorkeur............

21e ????
Amsterdam????
Vondelpark??????
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: