The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




competitiemanager 2006/2007
#61
Ik heb liever niet dat AZ wint, maar dat gebeurt toch wel. Cziommer gewisseld Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
De enige middenvelder die als captain kan worden gebruikt is denk ik Sneijder (als Huntelaar uit vorm is). Als je bij AZ een captain wil nemen, lijkt me Arveladze toch duidelijk de beste keus. Je kan een keer gokken, maar het hele seizoen gokken levert veel en veel minder op dan elke week de standaard keuzes (gekeken naar het programma uiteraard).
Reply
#63
Arveladze speelt zelden de hele wedstrijd, zeker als er ook nog eens Europees gespeeld is. Koevermans was misschien beter geweest, maar Cziommer heeft bijna elke wedstrijd nog punten gepakt en de hele wedstrijd gespeeld.
Had ik Slory maar genomen, maar achteraf...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Haha, bij competitiemanager nooit achteraf gaan denken, want dan kan het een HÉÉL frustrerend jaartje worden. Daar scoren elke week spelers waarvan je erover hebt nagedacht om ze in je team te nemen. Dus die tip wil ik je wel meegeven. Die frustraties heeft "iedereen elke week", dus...
Reply
#65
Nieuw op nr. 1 binnen in de tennisforum subleague :Big Grin
Reply
#66
Sorry Geno, maar ik had me nog niet aangemeld voor deze subleague. Ik heb tot nu toe 106 punten en sta 18e. :Big Grin
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#67
Na een slechte ronde sta ik hier nog steeds 4e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
kuiper Wrote:Sorry Geno, maar ik had me nog niet aangemeld voor deze subleague. Ik heb tot nu toe 106 punten en sta 18e. :Big Grin

Maar jij komt dus de volgende week pas binnen in de lijst :razz:
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Na een slechte ronde sta ik hier nog steeds 4e.

En zelfs dat is een gemiddelde score hoor Ad. Ik wil je echt nog benadrukken om niet achteraf te balen van keuzes. Het gebeurt echt iedereen bijna elke week. Zal ik Sneijder of Huntelaar nemen? Hmm... Laat ik eens een keer voor Sneijder gaan. En dan scoort Huntelaar er 2 of zo. Dat gebeurt echt zó vaak.
Reply
#70
als Sneijder er 8 scoort in een seizoen is het veel. Als hij in de eerste paar wedstrijden daar al 4 van zijn binnengeschoten, dan neem je dus geen sneijder.. Zeker als je weet dat Huntelaar er ongeveer 25 in gaat knallen..
Reply
#71
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Na een slechte ronde sta ik hier nog steeds 4e.

En zelfs dat is een gemiddelde score hoor Ad. Ik wil je echt nog benadrukken om niet achteraf te balen van keuzes. Het gebeurt echt iedereen bijna elke week. Zal ik Sneijder of Huntelaar nemen? Hmm... Laat ik eens een keer voor Sneijder gaan. En dan scoort Huntelaar er 2 of zo. Dat gebeurt echt zó vaak.
Je kent me toch, Geno? Als ik een last minute wissel heb gedaan, hoor je dat achteraf nog wel. Maar ik ben veel fanatieker met TM dan met CM. Met dat laatste probeer ik nog een beetje de juiste tactiek vast te stellen. Maar ik maak nu maar teams in 1x zodat ik niet te veel baal achteraf. Het is daar wel ecth veel meer een loterij dan bij TM, waarbij je veel meer kan en moet uitzoeken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
doen jullie trouwens mee aan profcoach? Misschien kunnen we een TM subleague opstarten :8:
Reply
#73
Zowaar om half 3 mijn team al klaar. CC, Tiendalli staat gewoon in de basis neem ik aan? Op zich erg tevreden en weinig twijfel. Alles goed overdacht, dus mij hoor je achteraf niet klagen :wink:

Boschker, Sander (11.00M) --> Twente moet de 0 gaan houden tegen Sparta

Emanuelson, Urby (14.60M) --> Ik zie NEC niet scoren in de Arena al hoop ik dat ze er 10 inleggen
Niemeyer, Peter (10.60M) --> Zie Boschker
Tiendalli, Dwight (11.30M) --> Kansen op de 0 tegen Excelsior
Sansoni, Sébastien (8.35M) --> Vitesse moet tegen Heracles de 0 kunnen houden

De Graaf, Edwin (7.75M) --> NAC - Willem II. Derby met veel doelpunten (4-2)
Lindgren, Rasmus (10.70M) --> Een overwinning tegen RKC moet lukken. Assistje zou mooi zijn
De Haan, Ferry (3.20M) --> Opvullertje

Huntelaar, Klaas-Jan © (17.40M) --> Tegen NEC zal hij zijn goaltje wel meepikken
Leonardo (8.45M) --> Zie De Graaf
Lazovic, Danko (10.00M) --> Tegen Heracles volop kans te scoren
Reply
#74
Tiendalli had 't tegen psv wel zeer slecht gedaan en was ook gewisseld. Maar verwacht wel dat ie speelt eigenlijk.

Kan je voor dat geld van de Haan niet wat anders nemen? geloof dat ie niet fit is. ik neem altijd 11 spelers die spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
centre court Wrote:Tiendalli had 't tegen psv wel zeer slecht gedaan en was ook gewisseld. Maar verwacht wel dat ie speelt eigenlijk.

Kan je voor dat geld van de Haan niet wat anders nemen? geloof dat ie niet fit is. ik neem altijd 11 spelers die spelen.

Dank je. Nee, De Haan is de goedkoopste middenvelder die er is en ik verwacht daar ook geen punten mee te halen. Een team met 11 spelende spelers komt deze week niet uit bij mij. Dan moet ik een duurdere speler splitsen in 2 kleinere en dan verwacht ik minder punten te halen.
Reply
#76
Ik denk dat Vitesse niet de 0 gaat houden en denk zelfs dat Heracles gaat winnen.

Bovendien moet je echt 2 Groningen-verdedigers hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Dit wordt hem voor mij:

Van Dijk, Arjan (2.50M)

Sankoh, Gibril (11.00M)
Niemeyer, Peter (10.60M)
Van der Linden, Antoine (11.05M)
Emanuelson, Urby (14.60M)

Mendez, Edison (12.65M)
Bakircioglu, Kennedy (11.30M)
Quansah, Kwame (5.95M)

Leonardo (8.45M)
Huntelaar, Klaas-Jan © (17.40M)
Redan, Iwan (7.40M)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Team CC!

Zoetebier, Edwin (8.20M)

Sankoh, Gibril (11.00M)
Mtiliga, Patrick (7.55M)
Zomer, Ramon (12.00M)
Wielaert, Rob (11.65M)

De Guzman, Jonathan (15.35M)
Fledderus, Mark Jan (9.65M)
Quansah, Kwame (5.95M)

Fortuné, Marc-Antoine (10.00M)
Everton (6.60M)
Kluivert, Patrick © (14.65M)

Budget = 0!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Ik heb trouwens Rigters ipv Redan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
centre court Wrote:Team CC!

Zoetebier, Edwin (8.20M)

Sankoh, Gibril (11.00M)
Mtiliga, Patrick (7.55M)
Zomer, Ramon (12.00M)
Wielaert, Rob (11.65M)

De Guzman, Jonathan (15.35M)
Fledderus, Mark Jan (9.65M)
Quansah, Kwame (5.95M)

Fortuné, Marc-Antoine (10.00M)
Everton (6.60M)
Kluivert, Patrick © (14.65M)

Budget = 0!
Huntelaar legt er 3 in en dan ben jij dus de sjaak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Voor de rest denk ik dat je beter Mendez kunt nemen ipv Guzman. En neem dan ook meteen een GRoningenverdediger ipv Wielaert en neem Kennedy ipv Fledderus. Allemaal gratis advies :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Twente houdt gewoon de 0, dus Wielaert. Daarnaast gaat Groningen vaker scoren tegen 't labiele RKC, dan Twente tegen 't onderschatte Sparta. Dat wordt maar 1-0 ofzo. groningen knalt er gewoon 4 in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Team CC!

Zoetebier, Edwin (8.20M)

Sankoh, Gibril (11.00M)
Mtiliga, Patrick (7.55M)
Zomer, Ramon (12.00M)
Wielaert, Rob (11.65M)

De Guzman, Jonathan (15.35M)
Fledderus, Mark Jan (9.65M)
Quansah, Kwame (5.95M)

Fortuné, Marc-Antoine (10.00M)
Everton (6.60M)
Kluivert, Patrick © (14.65M)

Budget = 0!
Huntelaar legt er 3 in en dan ben jij dus de sjaak.

en als Kluivert er 3 inlegt in den haag?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Aan Groningen verdedigers heb ik ook gedacht, maar het paste niet in mijn team :Big Grin

- Ik wil sowieso 2 Twente spelers en geen middenvelder en aangezien N'Kufo te duur is, worden het dus 2 verdedigers.
- Ik wil sowieso iemand van Feyenoord en Tiendalli is een goedkope keus. De middenvelders zijn te duur en goede aanvallers hebben ze niet (sorry CC).
- Vitesse zie ik net zo gemakkelijk de 0 houden als Groningen tegen RKC.
- En Emanuelson (hmm... ik dacht dat ik Heitinga had) is logisch.

Verdedigers van Groningen zijn goede keuzes, maar ik geef dus de voorkeur aan andere verdedigers. En Lindgren vind ik een acceptabele keus, dus is hij het geworden voor Groningen.
Reply
#85
centre court Wrote:Twente houdt gewoon de 0, dus Wielaert. Daarnaast gaat Groningen vaker scoren tegen 't labiele RKC, dan Twente tegen 't onderschatte Sparta. Dat wordt maar 1-0 ofzo. groningen knalt er gewoon 4 in.

Ja, zo had ik het ook kunnen verwoorden, maar ik moest er weer zo'n lang verhaal van maken :Big Grin
Reply
#86
Genomico Wrote:Aan Groningen verdedigers heb ik ook gedacht, maar het paste niet in mijn team :Big Grin

- Ik wil sowieso 2 Twente spelers en geen middenvelder en aangezien N'Kufo te duur is, worden het dus 2 verdedigers.
- Ik wil sowieso iemand van Feyenoord en Tiendalli is een goedkope keus. De middenvelders zijn te duur en goede aanvallers hebben ze niet (sorry CC).
- Vitesse zie ik net zo gemakkelijk de 0 houden als Groningen tegen RKC.
- En Emanuelson (hmm... ik dacht dat ik Heitinga had) is logisch.

Verdedigers van Groningen zijn goede keuzes, maar ik geef dus de voorkeur aan andere verdedigers. En Lindgren vind ik een acceptabele keus, dus is hij het geworden voor Groningen.
-Waarom geen Kennedy?
-Feyenoord en de 9 houden...
-Heracles is wel heel sterk bezig itt Vitesse
-Heb ik ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
centre court Wrote:Twente houdt gewoon de 0, dus Wielaert. Daarnaast gaat Groningen vaker scoren tegen 't labiele RKC, dan Twente tegen 't onderschatte Sparta. Dat wordt maar 1-0 ofzo. groningen knalt er gewoon 4 in.
Zo'n goede verdediging heeft Twente ook weer niet. Groningen wel en RKC is helemaal niks. Groningen houdt gewoon vrijwel altijd de 0, zeker thuis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Team CC!

Zoetebier, Edwin (8.20M)

Sankoh, Gibril (11.00M)
Mtiliga, Patrick (7.55M)
Zomer, Ramon (12.00M)
Wielaert, Rob (11.65M)

De Guzman, Jonathan (15.35M)
Fledderus, Mark Jan (9.65M)
Quansah, Kwame (5.95M)

Fortuné, Marc-Antoine (10.00M)
Everton (6.60M)
Kluivert, Patrick © (14.65M)

Budget = 0!
Huntelaar legt er 3 in en dan ben jij dus de sjaak.

en als Kluivert er 3 inlegt in den haag?
Denk je dat na vanavond nog steeds?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
waarom niet?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
boschker
wilkshire, greene, kromkamp, boakye
quansah, fledderus, de graaf
pierre©, leonardo, tardelli

alleen ben bang dat wilkshire geen basis staat, stomme keuze dus. hier al drie verschillende spitsen als captain, kluif, kjh en pierre. Ze kunnen er zomaar allemaal 3 inleggen.
Reply


Forum Jump: