The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Copenhagen/Mypa
#1
Redelijk gunstige loting voor onze vrienden uit Amsterdam. Alhoewel PSV het een aantal jaar terug knap lastig heeft gehad tegen Mypa :8: .

Tegenstander zal trouwens wrs wel Copenhagen worden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Ekslem Wrote:Redelijk gunstige loting voor onze vrienden uit Amsterdam. Alhoewel PSV het een aantal jaar terug knap lastig heeft gehad tegen Mypa :8: .

Tegenstander zal trouwens wrs wel Copenhagen worden.

En gelukkig heeft Ajax daar nooit problemen mee gehad.......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#3
Kan me nog wel een 2e ronde Uefa cup herinneren tegen Copenhagen :oops:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#4
Jansoe Wrote:Kan me nog wel een 2e ronde Uefa cup herinneren tegen Copenhagen :oops:

Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Tsja, ook kleintjes zijn lastig, maar kun je imo toch beter hebben dan een grote naam zo aan het begin vh seizoen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
Jansoe Wrote:Kan me nog wel een 2e ronde Uefa cup herinneren tegen Copenhagen :oops:

Ik was dr bij. Klote vrije trap van die denen Sad
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
centre court Wrote:
Jansoe Wrote:Kan me nog wel een 2e ronde Uefa cup herinneren tegen Copenhagen :oops:

Undecided

Als je om een dergelijke aanfluiting zo hard kan lachen kan ik je nog wel een paar wedstrijden noemen waar een "grote" club het aflegt tegen een kleintje.....

Enig verschil is dat dat niet ging om de CL maar om een minder belangrijk bekertje.......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
Bocaloca Wrote:
Jansoe Wrote:Kan me nog wel een 2e ronde Uefa cup herinneren tegen Copenhagen :oops:

Ik was dr bij. Klote vrije trap van die denen Sad

Ja, ik was er ook. Maar wil er niet meer aan herinnerd worden..
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#9
Bumme Wrote:
centre court Wrote:
Jansoe Wrote:Kan me nog wel een 2e ronde Uefa cup herinneren tegen Copenhagen :oops:

Undecided

Als je om een dergelijke aanfluiting zo hard kan lachen kan ik je nog wel een paar wedstrijden noemen waar een "grote" club het aflegt tegen een kleintje.....

Enig verschil is dat dat niet ging om de CL maar om een minder belangrijk bekertje.......

Anders weet ik nog wel een campingelftal uit roemenie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#10
Ajax waarschijnlijk weer tegen FC Kopenhagen

28/7/2006 12:30

Net als vorig seizoen zal Ajax zich via een Scandinavische tegenstander moeten zien te plaatsen voor de groepsfase van de Champions League. Na Brøndby nemen de Amsterdammers het dit keer in de derde voorronde op tegen het Deense FC Kopenhagen of MyPa 47 uit Finland. Ajax speelt op 8 of 9 augustus eerst uit, de return in Amsterdam vindt twee weken later plaats.
Aangezien Kopenhagen de eerste wedstrijd tegen MyPa met 2-0 won, lijkt het waarschijnlijk dat de Denen de tegenstander worden van Ajax. Woensdag spelen beide ploegen hun tweede duel en kan pas met zekerheid gezegd worden of Kopenhagen of Anjalankoski de bestemming wordt.

Kopenhagen is geen onbekende voor Ajax. In het seizoen 2001/2002 stuitten de Amsterdammers in het UEFA Cup-toernooi op de Denen. Ajax werd verrassend uitgeschakeld. Na een 0-0 in Kopenhagen velde Niclas Jensen het vonnis in de Arena door voor de enige treffer te zorgen. De huidige selectie van de hoofdstedelijke club herbergt met André Bergdølmo en Jesper Gronkjær twee oud-Ajacieden.

MyPa kwam in Europees verband een keer eerder uit tegen een Nederlandse club. PSV was in het kader van de UEFA Cup over twee wedstrijden te sterk in het seizoen 1995/96. In Finland werd het 1-1, thuis won PSV met liefst 7-1.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#11
Heenvlucht
webtarief 29,99 EUR
dinsdag, 08 augustus 2006
vlucht HV5787
11:00 vertrek Amsterdam (Schiphol) (AMS)
12:20 aankomst Copenhagen (CPH)

2
Terugvlucht
webtarief 29,99 EUR
woensdag, 09 augustus 2006
vlucht HV5788
13:00 vertrek Copenhagen (CPH)
14:20 aankomst Amsterdam (Schiphol) (AMS)

Kostenoverzicht

Heenvlucht
1 volwassene(n) voor 29,99 29,99 EUR
Belastingen en toeslagen (details) 43,00 EUR

Totaal 138,91 EUR
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#12
Ga je Bum ? Ik ga, misschien, ook, alleen dan misschien met de auto...
Reply
#13
Fabian Wrote:Ga je Bum ? Ik ga, misschien, ook, alleen dan misschien met de auto...

Ga het dit weekend even met wat mensen bespreken. Het is een mooie en betaalbare gelegenheid om met EU+ weer terug te krijgen.
Er komen echter vast nog mooiere wedstrijden in Europa dit seizoen en ik kan het geld maar een keer uitgeven.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
Hup Allback!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Ook mijn twijfel inderdaad Bum... Als we doorgaan zit er misschien ook wel weer een mooie club bij...

Alleen is dit wel een betaalbare kaart...*twijfel, twijfel*
Reply
#16
Ik kan helaas geen vrij krijgen, dus deze uitwedstrijd zou ik helaas moeten laten schieten.
Reply
#17
centre court Wrote:
Jansoe Wrote:Kan me nog wel een 2e ronde Uefa cup herinneren tegen Copenhagen :oops:

Undecided
Teplice?









Undecided
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#18
Mukkus Wrote:Hup Allback!


Mijn fav heerenveen spelert !

En dan hebben ze daar nog 3 ex ajaksieden, het geld kan op Kopenhagen dat is duidelijk...
Bangkok resident.
Reply
#19
Raar, die club heet

[Image: logo_top.gif]

Waarom wordt er dan geschreven dat Ajax tegen Copenhagen of FC Kopenhagen moet spelen?
Reply
#20
Berend Botje Wrote:Raar, die club heet

[Image: logo_top.gif]

Waarom wordt er dan geschreven dat Ajax tegen Copenhagen of FC Kopenhagen moet spelen?

Waarom schrijven wij in Nederland Andrei Sjevtsjenko en niet Shevchenko?
Reply
#21
Ik schrijf altijd Shevchenko hoor, zo heet die man nou eenmaal :wink:
Copenhagen met een c is trouwens lelijk.
Reply
#22
Matador! Wrote:
Berend Botje Wrote:Raar, die club heet

[Image: logo_top.gif]

Waarom wordt er dan geschreven dat Ajax tegen Copenhagen of FC Kopenhagen moet spelen?

Waarom schrijven wij in Nederland Andrei Sjevtsjenko en niet Shevchenko?

Russische namen komen uit een ander schrift en moeten dus omgezet worden. Dat gaat in elke taal anders. Er is geen enkele reden om een Engelse spelling over te nemen voor het Nederlands. Sjevtsjenko is in het Nederlands logischer dan Shevchenko. Als je dat op zijn Nederlands uitspreekt zeg je S h (geen j dus) ev g enko.
Reply
#23
Ik schrijf het voortaan wel zo : Андрій Миколайович Шевченко ,okidoki ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#24
Lijkt me voor Nederland niet handig, maar van mij mag je. Ik vond het alleen raar dat er wel FC Kopenhagen wordt geschreven, maar niet bijvoorbeeld Parijs Sint Germain, of Beieren Munchen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#25
Ben het helemaal met je eens. Hier in Nederland maken we een potje van het al dan niet juist weergeven van buitenlandse namen. We zijn daar verre van consequent(?) in. Jammer.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#26
FC Wageningen Wrote:
centre court Wrote:
Jansoe Wrote:Kan me nog wel een 2e ronde Uefa cup herinneren tegen Copenhagen :oops:

Undecided
Teplice?

uhhh jansoe bracht dit in hoor. weet niet zo gauw wat teplice daar mee te maken heeft. en als we om de beurt aan de gang blijven met vroege exits in europa dan blijven we aan de gang.









Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Definitief tegen FC Kopenhagen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#28
kuiper Wrote:Definitief tegen FC Kopenhagen.

Zal niet makkelijk worden.
Er spelen een aantal voormalig Ajax spelers en die willen toch nog ff laten zien wat ze kunnen.

En Kopenhagen is al begonnen aan de competitie, dus heeft meer ritme...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Kopenhagen geef ik de beste kans om door te gaan...
Bangkok resident.
Reply
#30
Kopenhagen is lastig, maar ik denk dat de kwaliteit van Ajax toch wel duidelijk de doorslag zal geven. Zeker met de oude ervaren gasten die dit soort wedstrijden allemaal al een keer gespeeld hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: