The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




GP Ungaroring
#31
Hakkuh
Hakkuh
Hakkuh
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#32
Marshall Wrote:Nee, Pedro zat er naast, Schumi wilde koste wat kost er weer langs maar daar was geen ruimte voor. Pedro had m gewoon te grazen en MS wilde dat niet toegeven

Wat een onzin. Pedro drukt hem naar buiten, Schumi moet van de baan en daar is een stuk waar je toevallig rechtdoor kunt. Moeten ze daar maar geen stuk asfalt neerleggen.

Schumi valt nu uit trouwens, want de motor is niet goed. Icon_evil
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#33
Wat een ge-wel-dig raceweekend!

Enne, Pedro zat er naast daardoor moet Schumi van zijn lijn af maar Pedro drukte hem absoluut niet de baan uit, dat deed MS zelf doordat hij weigerde toe te geven dat Pedro hem de baas was.

Edit: Beelden vanaf de auto van MS zag je het goed. De achterbanden van Pedro waren al lang en breed uit beeld verdwenen als MS uitwijkt... Maar goed, god straft meteen Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#34
Wel een mooi podium trouwens: 1. Button, 2. Pedro, 3. Heidfeld.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#35
Heeft Pedro al getekend voor volgend seizoen? Want wat zou ik graag die gast nog lang in de McLaren zien!!! =D>
Een coureur 'met ballen', eindelijk weer eens. Wat een contrast met kleurloze Kimi!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#36
Gerechtigheid dat die stinkmof eraf ging...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#37
hahaahaha prachtig om te lezen dit!!! ma-gi-stra-le race!! fantastisch voor button!! (knap voorspeld depor!) en prachtig om gewoon 3 man op het podium te zien die er rete-blij mee zijn!

Vraag me idd af wat er nou bij alonso gebeurd was. zo op het eerste oog leek alles goed te gaan bij die bandenwissel maar goed zullen we wel nooit horen. Gerechtigheid dat die duitser eraf ging! en ook ongelofelijk dom...als hij pedro en nick gewoon voor had laten gaan was ie 4e geworden en toch nog aardig ingelopen nu heeft ie niks.
Reply
#38
Quote:Kubica gediskwalificeerd, punt voor Schumacher

BMW-coureur Robert Kubica is gediskwalificeerd. De Pool eindigde zijn eerste Formule 1-race op de zevende plaats, maar bij de technische keuring na de race bleek zijn auto 2 kilo te licht. Kubica verliest hierdoor zijn twee punten.

De stewards lieten in een verklaring weten: "De stewards accepteren het feit dat de auto niet met opzet te licht was en bedanken BMW-Sauber voor de medewerking bij het behandelen van deze zaak. De reden dat de auto te licht was, is de onverwacht buitensporige slijtage van de banden geweest. De auto voldoet hierdoor niet aan Artikel 4.1 van het technisch reglement. De stewards hebben daarom besloten de wagen van Kubica uit de uitslag te schrappen."

Felipe Massa ontvangt door deze beslissing een punt extra. Michael Schumacher schuift op naar de achtste plaats en krijgt zo een punt in de schoot geworpen.

Hakkuh
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#39
Ongelooflijk.... 't Is dat Waf niet geinteresseerd is in F1.... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#40
Quote:De stewards lieten in een verklaring weten: "De stewards accepteren het feit dat de auto niet met opzet te licht was en bedanken BMW-Sauber voor de medewerking bij het behandelen van deze zaak. De reden dat de auto te licht was, is de onverwacht buitensporige slijtage van de banden geweest. De auto voldoet hierdoor niet aan Artikel 4.1 van het technisch reglement. De stewards hebben daarom besloten de wagen van Kubica uit de uitslag te schrappen."

ik dacht dat die banden 6 kilo wogen in totaal?? dus nu opeens zijn die banden voor 1/3 meer afgesleten dan normaal?
Reply
#41
Mac Wrote:
Quote:De stewards lieten in een verklaring weten: "De stewards accepteren het feit dat de auto niet met opzet te licht was en bedanken BMW-Sauber voor de medewerking bij het behandelen van deze zaak. De reden dat de auto te licht was, is de onverwacht buitensporige slijtage van de banden geweest. De auto voldoet hierdoor niet aan Artikel 4.1 van het technisch reglement. De stewards hebben daarom besloten de wagen van Kubica uit de uitslag te schrappen."

ik dacht dat die banden 6 kilo wogen in totaal?? dus nu opeens zijn die banden voor 1/3 meer afgesleten dan normaal?

Als je de banden van Schumi zag toen hij de pitbox inreed, dan verbaast mij dat ook niks. Wat voor banden had Kubica aan zijn auto? Intermediates?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#42
mwa bij schumacher zag je zelfs nog wat profiel zitten dat kan nooit 1/3 van de band zijn. Of een heel groot deel van het gewicht moet in het profiel van de band zitten maar dat lijkt me niet.

Neem aan dat kubica ook intermediates had ja anders slaat het helemaal als een kut op een drumstel.
Reply
#43
Mac Wrote:mwa bij schumacher zag je zelfs nog wat profiel zitten dat kan nooit 1/3 van de band zijn. Of een heel groot deel van het gewicht moet in het profiel van de band zitten maar dat lijkt me niet.

Neem aan dat kubica ook intermediates had ja anders slaat het helemaal als een kut op een drumstel.

Daar zit wel het grootste gedeelte van het gewicht, aangezien ze volgens mij de velgen niet meetellen bij dat gewicht, anders kan je daar nog mee sjoemelen. Het rijvlak van de band+profiel is duidelijk het deel waar je met meeste kwijtraakt bij het rijden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#44
hmmm ik dacht juist inclusief velg maar goed het lijkt me een ordinaire kutsmoes.
Reply
#45
Mac, als de banden 6kg wegen en er is 2kg IN TOTAAL 'kwijt' is dat niet 1/3e he?! Niet 1 band slijt, maar alle 4 slijten ze. Dus om het simpel te maken zou je kunnen zeggen dat elke band 0,5 kg kwijt is (wat onzin is, want achterbanden slijten veel harder) dus 1/12e meer versleten heeft. Lijkt me dus dat Kubica idd op intermediates reed en te weinig nat wegdek heeft meegepakt aan het eind van de race
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#46
Mac Wrote:hmmm ik dacht juist inclusief velg maar goed het lijkt me een ordinaire kutsmoes.

Tuurlijk lijkt jou dat een smoes, want het is in het voordeel van De Grote Rode Leider. :wink: Ik kan me niet voorstellen dat ze daar bij Ferrari iets mee te maken hebben gehad.

Quote:BMW niet in beroep tegen diskwalificatie

BMW-Sauber heeft laten weten het besluit van de stewards te accepteren en niet in beroep te gaan tegen de diskwalificatie van Robert Kubica. De auto van de Pool bleek na de race twee kilo te licht.

Technisch directeur Willy Rampf van BMW: "Bij de technische controle na de race bleek de auto twee kilo te licht. De oorzaak hiervan is dat Robert 51 ronden lang met dezelfde intermediate-banden heeft gereden en er daardoor sprake was van buitengewoon hoge bandenslijtage. Dit was vooral het geval in de slotfase van de race, toen de baan opgedroogd was. We moeten de straf accepteren. De FIA heeft wel benadrukt dat er geen opzet in het spel was."

Na 51 ronden op een opdrogende baan met die banden lijkt het mij ook dat die banden tot op de velg versleten waren. Schumacher heeft 50 ronden gereden op die banden en daar hingen de vellen ook bij toen hij de pitbox in reed.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#47
Marshall Wrote:Mac, als de banden 6kg wegen en er is 2kg IN TOTAAL 'kwijt' is dat niet 1/3e he?! Niet 1 band slijt, maar alle 4 slijten ze. Dus om het simpel te maken zou je kunnen zeggen dat elke band 0,5 kg kwijt is (wat onzin is, want achterbanden slijten veel harder) dus 1/12e meer versleten heeft. Lijkt me dus dat Kubica idd op intermediates reed en te weinig nat wegdek heeft meegepakt aan het eind van de race

Het zal uiteraard om het totaalgewicht van de 4 banden gaan en dus over het gemiddeld verlies per band. Het hangt ook van het circuit (en de linksom- of rechtsombochten op dat circuit) af of de linker- of rechterbanden meer slijten in zo'n race.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#48
Gerben Zonderland Wrote:Na 51 ronden op een opdrogende baan met die banden lijkt het mij ook dat die banden tot op de velg versleten waren. Schumacher heeft 50 ronden gereden op die banden en daar hingen de vellen ook bij toen hij de pitbox in reed.

Moeten auto's die uitvallen maar wel geklasseerd worden niet ook naar de stewards? Zo niet, dan vind ik dat dat nu geintroduceerd moet worden Icon_twisted
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#49
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Na 51 ronden op een opdrogende baan met die banden lijkt het mij ook dat die banden tot op de velg versleten waren. Schumacher heeft 50 ronden gereden op die banden en daar hingen de vellen ook bij toen hij de pitbox in reed.

Moeten auto's die uitvallen maar wel geklasseerd worden niet ook naar de stewards? Zo niet, dan vind ik dat dat nu geintroduceerd moet worden Icon_twisted

Die auto's gaan uiteraard ook naar de stewards. Maar dat wist je natuurlijk zelf ook wel. Jammer alleen dat je die banden van Schumi niet meer goed kunt meten, aangezien hij een paar keer naast de baan is gegaan en daarmee OF extra versleten banden heeft OF juist extra shit heeft opgeraapt met die plakkerige banden. Ik denk trouwens het tweede, aangezien die banden er behoorlijk rommelig uitzagen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#50
DIe gaan wel naar de stewards maar zullen echt niet meer gemeten worden. Wat jij zegt, plus het feit dat als iemand uitvalt door een kapotte motor je nooit meer kan vaststellen of ie op gewicht zit of niet...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#51
Gerben Zonderland Wrote:
Mac Wrote:hmmm ik dacht juist inclusief velg maar goed het lijkt me een ordinaire kutsmoes.

Tuurlijk lijkt jou dat een smoes, want het is in het voordeel van De Grote Rode Leider. :wink: Ik kan me niet voorstellen dat ze daar bij Ferrari iets mee te maken hebben gehad.

ik bedoelde een smoes omdat ze zelf een stomme fout gemaakt zullen hebben en dit maar als oorzaak aangeven om geen gezichtsverlies op te lopen.

Als ik iets over de grote rooie leider wil spuien heb ik het wel over de 3x dat hij de chicane afsneed. Of het rondje achterstand dat hij cadeau kreeg achter de safety car (te belachelijk voor woorden). Of over het feit dat onder een rode vlag inhalen erger is dan onder een gele vlag inhalen (die braketest neem ik niet eens serieus) of of of of zo kan ik nog wel even doorgaan.
Reply
#52
Nog 10 puntjes te gaan!

MS wird WELTMEISTER!!!!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#53
[Image: gp0317.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#54
Ach, die ene regenrace per jaar is voor het publiek. Als de zon schijnt zijn de banden van Bridgestone toch beter, want Michelin ontwikkelt niet meer door, aangezien ze na dit jaar uit de F1 gaan. Over 3 weken in Turkije staan de rode bolides gewoon weer vooraan en die van Renault op plaats 7 en 8 ofzo. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#55
Ik vind het prima, als de voorsprong in het klassement maar in het voordeel van Alonso blijft mag MS zoveel winnen als ie wil Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#56
Marshall Wrote:Ik vind het prima, als de voorsprong in het klassement maar in het voordeel van Alonso blijft mag MS zoveel winnen als ie wil Wink

5x winnen en Alonso 4x 2e en 1x 3e zijn we gewoon kampioen!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#57
'we'... hahahaha... Ja, na vorig weekend was het nog: "All we need to do is win all of the next races and we have the championship Michael! krrr...krrr..."
Nu moet het al aangevuld worden met "and alonso one time third..."

:lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#58
Marshall Wrote:'we'... hahahaha... Ja, na vorig weekend was het nog: "All we need to do is win all of the next races and we have the championship Michael! krrr...krrr..."
Nu moet het al aangevuld worden met "and alonso one time third..."

:lol:

Ja soms veranderen er dingen Smile maar ja ik had button goed dus dit komt ook wel goed
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: