The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Help
#1
Gister ben ik terug gekomen van vakantie en nou heb ik geen internet verbinding meer.

Ik had wel vaker problemen maar nadat ik de dan de modem uit en aan had gedaan deed hij het weer. dit keer dus niet. de bekabeling is goed. iemand nog een idee wat ik kan proberen?

Cmd doet het ook niet. wel in de veilige modus maar daar geeft hij dus helemaal geen adressen aan.

Iemand een idee?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#2
Modem/Router resetten werkt bij mij altijd.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#3
Depor Wrote:Modem/Router resetten werkt bij mij altijd.


ja maar nu dus niet meer hier.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#4
heb je je provider al gebeld? soms willen ze nog wel eens accounts (tijdelijk) blocken wegens inactiviteit ofzo volgens mij of misschien is er gewoon een probleem bij de provider
Reply
#5
Welke provider zit je? Ik werk namelijk bij @home dus als je hulp nodig hebt.

Modem rest inderdaad.
Kan probleem zijn met de lease en dan hoeft het niet een probleem te zijn wat aan je computer ligt. Moet je de helpdesk bellen.

Wat geeft het modem aan?
Reply
#6
Ik geloof er niets van! Hoe kan je anders dit berichtje posten!! :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#7
AssyriskaFF Wrote:Welke provider zit je? Ik werk namelijk bij @home dus als je hulp nodig hebt.

Modem rest inderdaad.
Kan probleem zijn met de lease en dan hoeft het niet een probleem te zijn wat aan je computer ligt. Moet je de helpdesk bellen.

Wat geeft het modem aan?


Op de modem branden alle groene lampjes als ik opnieuw aan doe. In eerste instantie begint ook activity te knipperen maar naar 5 seconden houd die er mee op.


Wat ook een raar is, is het volgende
als ik in de system32 map cmd open geeft hij dit aan.

Another program is currently using this file.

Dus ik dacht aan een virus. pc gescant geen virussen dus.

En deze foutmelding krijg ik ook!!
C:\windows\system32\command.com
C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.nt the file system is not suitable for running MS-DOS and MS Windows applications!

En wat moet ik hier mee?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#8
Ik kom wel even op bezoek, laat je moeder de koffie maar vast zetten!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#9
Al een keertje Hitman Pro geprobeerd? Het kan heel goed iets met spy- en adware te maken hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Al een keertje Hitman Pro geprobeerd? Het kan heel goed iets met spy- en adware te maken hebben.

Van Adware heb ik gelukkig weinig last maar van Adwim de laatste tijd helaas meer en meer.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#11
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Balthazar Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Welke provider zit je? Ik werk namelijk bij @home dus als je hulp nodig hebt.

Modem rest inderdaad.
Kan probleem zijn met de lease en dan hoeft het niet een probleem te zijn wat aan je computer ligt. Moet je de helpdesk bellen.

Wat geeft het modem aan?


Op de modem branden alle groene lampjes als ik opnieuw aan doe. In eerste instantie begint ook activity te knipperen maar naar 5 seconden houd die er mee op.


Wat ook een raar is, is het volgende
als ik in de system32 map cmd open geeft hij dit aan.

Another program is currently using this file.

Dus ik dacht aan een virus. pc gescant geen virussen dus.

En deze foutmelding krijg ik ook!!
C:\windows\system32\command.com
C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.nt the file system is not suitable for running MS-DOS and MS Windows applications!

En wat moet ik hier mee?

Als activity niet knippert en dus uit is dan is er iets mis met je UTP kabel of Netwerkkaart. Actvity geeft namelijk aan of er verbinding is tussen modem en Pc of modem en router.

Waarschijnlijk mist je computer een aantal bestanden zoals: Autoexec.nt,
config.nt of command.com. Maar die krijg je alleen als je iets installeert of deinstalleert. Je kunt het bestand herstellen door in C:\WINNT\Repair directory het bestand autoexec.nt te zoeken en dit kopieren naar C:\WINNT\System32 .

Anders moet je het bestand an je Windows cd halen en dan dit intypen:

expand e:\i386\config.nt_ c:\windows\system32\config.nt
expand e:\i386\autoexec.nt_ c:\windows\system32\autoexec.nt
expand e:\i386\command.co_ c:\windows\system32\command.com
exit

Ik vind Hitmanpro gewoon troep. SOms kan het je hele systeem verkloten.
Reply
#13
Hitmanpro en al die andere antispyware zijn niet nodig als je regelmatig je overbodige cookies en tijdelijke internetbestanden wist, met CCleaner http://www.ccleaner.com/ bijvoorbeeld. Ik gebruikte vroeger regelmatig Ad-Aware, maar daar ben ik vanaf gestapt. Af en toe eens controleren is voldoende.
Reply
#14
Idd Berend Botje. Ik gebruik Regscub XP voor het opschonen van mijn register. CCleaner gebruik ik ook. Ideaal.
Reply
#15
Regscrub gebruik ik ook, bevalt goed.
May The Schwartz Be With You
Reply
#16
Regscrub is ook goed ter preventie, maar dat is mijns inziens niet afdoende als je echt veel skeit op je computer hebt. Zeker als het je internetverbinding verneukt. Dan is Hitman Pro voor mij altijd perfect geweest. En het risico dat het mis gaat, is te verwaarlozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Is er een mogelijkheid om bij CC Cleaner overbodige cookies te verwijderen maar andere cookies juist wel weer te bewaren (forum, internetbankieren, etc)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
Ja, je kan zelf instellen welke cookies je wilt bewaren, bij 'opties' en dan 'cookies'.
En Regscrub is voor het opschonen van je register, niet tegen spyware. Maar er zo nog veel meer registercleaners in de aanbieding, al of niet freeware. Mijn ervaring is dat ze allemaal verschillende 'fouten' vinden. Maar Regscrub werkt snel en prettig.
May The Schwartz Be With You
Reply
#19
gewoon eens in de zoveel tijd formatteren...blijft de beste oplossing
Reply
#20
maar wel vervelend Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#21
Mac Wrote:gewoon eens in de zoveel tijd formatteren...blijft de beste oplossing


De Windows-partitie formatteer ik sowieso 1 keer per jaar. Gewoon zorgen dat je vooraf alle nieuwste drivers voor de overige hardware op een cd wegschrijft, zodat je alles weer vlot kunt installeren.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: