The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Poker
Ik zou eigenlijk alleen nog maar m'n eigen suck outs posten maar door het gebrek daaraan en een overvloed van suckouts voor de tegenstander mondde dat toch weer uit in frustratieposts maar bij deze Hakkuh :

***** Hand History for Game 5936777917 ***** (Everest)
$100.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, June 25, 11:35:23 ET 2010
Table Hayle4 (Real Money)
Seat 6 is the button
Seat 1: mijf ( $163.15 USD )
Seat 2: evil.genius ( $470.25 USD )
Seat 3: levezinho83 ( $300.00 USD )
Seat 4: the_1337 ( $329.70 USD )
Seat 5: jacky87 ( $130.60 USD )
Seat 6: HarryBierdop ( $112.25 USD )
mijf posts small blind [$0.50 USD].
evil.genius posts big blind [$1.00 USD].
Dealt to HarryBierdop [ Ah Qd ]
** Dealing down cards **
the_1337 folds
jacky87 raises [$3.50 USD]
HarryBierdop calls [$3.50 USD]
mijf folds
evil.genius raises [$14.00 USD]
jacky87 calls [$11.50 USD]
HarryBierdop raises [$108.75 USD]
evil.genius raises [$455.25 USD]
jacky87 calls [$115.60 USD]
evil.genius wins $339.65 USD
evil.genius shows [Kd, Ad ]
jacky87 shows [Kh, 8h ]
HarryBierdop shows [Ah, Qd ]
** Dealing Flop ** [ 6c, Qh, 8s ]
** Dealing Turn ** [ Jh ]
** Dealing River ** [ 6d ]
HarryBierdop wins $335.44 USD from main pot
jacky87 wins $36.51 USD from main pot


***** Hand History for Game 5936539501 ***** (Everest)
$100.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, June 25, 09:50:44 ET 2010
Table Dili18 (Real Money)
Seat 1 is the button
Seat 1: HarryBierdop ( $101.00 USD )
Seat 2: picard7 ( $20.50 USD )
Seat 4: suedoiss ( $80.60 USD )
Seat 5: the_1337 ( $110.00 USD )
picard7 posts small blind [$0.50 USD].
suedoiss posts big blind [$1.00 USD].
Dealt to HarryBierdop [ Jd Jh ]
** Dealing down cards **
the_1337 raises [$3.50 USD]
HarryBierdop raises [$11.00 USD]
picard7 folds
suedoiss folds
the_1337 raises [$31.00 USD]
HarryBierdop raises [$90.00 USD]
the_1337 raises [$75.50 USD]
the_1337 wins $9.00 USD
the_1337 shows [Qh, Qd ]
HarryBierdop shows [Jd, Jh ]
** Dealing Flop ** [ As, 6h, 2h ]
** Dealing Turn ** [ Js ]
** Dealing River ** [ 6s ]
HarryBierdop wins $201.50 USD from main pot


Ik heb ook wel weer wat zieke om de oren gekregen maar deze 2 icm met een keer QQ die bleef staan tegen AK op een 235 board en nog een keer AA vs AK die ik won zorgde ervoor dat ik toch een keer niet mocht klagen. :cheers:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
lol, sick!

Ik ben net thuis, 1 seconde studio sportzomer aan staan, ik kijk naar de reactie van RvP en ik denk bij mezelf... die gast zit wel zo vaak aan ze kop dat ie wel moét liegen (belangrijke livetell in poker).... 3 seconde later komt die gast in beeld en zegt het zelfde :waf: .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
hahaha, ik vond t ook prachtig....
Uiteraard wete iedere hobby psycholoog dat dit trekjes van liegen zijn, maar wel fantastisch dat dit zo'n extreem duidelijk voorbeeld was ervan Smile
Je kon nog net zijn neus niet zien groeien
The great old Ludwig von...
Reply
Wie is RvP?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Robin Van Persie
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Tuurlijk, wat zei ie waarover ie loog?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Wat ie zei/riep bij de wissel, dat ie geen namen had genoemd enzo!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BPl9EgQaOSo[/youtube]
The great old Ludwig von...
Reply
Discussie of poker een kansspel is
Uitgegeven: 3 juli 2010 11:25
Laatst gewijzigd: 3 juli 2010 15:18

DEN HAAG - Poker is geen kansspel, zoals de wetgever dat heeft verwoord, maar een behendigheidspel.
Bekijk video

Tot dat oordeel is de rechtbank in Den Haag vrijdag gekomen in een strafzaak tegen de organisator van een pokertoernooi zonder vergunning daarvoor.

Het Openbaar Ministerie (OM) is het er niet mee eens en gaat in hoger beroep. Dat heeft een woordvoerder van het parket in Den Haag zaterdag laten weten.





Volgens de woordvoerder van het OM is het ''een principiële kwestie'' en wordt hoger beroep aangetekend om duidelijkheid te krijgen in jurisprudentie.


Uitzonderlijk

Hij noemt de uitspraak van de rechtbank uitzonderlijk, omdat in omringende landen poker vaak wel als een kansspel wordt gezien.

Het ministerie van Justitie moet de uitspraak nog bestuderen. ''Maar het is duidelijk dat wij poker wel een kansspel vinden'', aldus een woordvoerster zaterdag.


Schaken

Volgens de rechtbank in Den Haag is niet wetenschappelijk bewezen dat er sprake is van een kansspel. Daarentegen neemt de rechter wel onderzoek over van professoren Ben van der Genugten en Peter Borm.

Zij concludeerden twee jaar geleden dat sprake is van een spel dat vergeljikbaar is met schaken en bridge. Een uitspraak van de Hoge Raad in 1998 dat poker wel degelijk een kansspel is, werd door de onderzoekers dan ook tegengesproken.


Schadelijke effecten

Minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) zag in de bevindingen van Van der Genugten en Borm in 2008 geen aanleiding om de Hoge Raad opnieuw de status van poker te laten beoordelen.

Hij wees er toen onder meer op dat uit onderzoek van het College van toezicht op de kansspelen bleek dat in 33 Europese landen poker als een kansspel wordt aangemerkt.

Zelfs als poker ooit beschouwd mocht worden als behendigheidspel, zou het niet zomaar vrijgegeven mogen worden, omdat de schadelijke effecten ervan te groot zijn, zo schreef de minister aan de Tweede Kamer.


Ben benieuwd of dit gevolgen heeft en zo ja welke....
The great old Ludwig von...
Reply
snap niet waarom ze naar die oude jurisprudentie blijven verwijzen. Als ik het goed heb ging dat namelijk over carribean stud poker, een spel waarvan het overduidelijk is dat dit een kansspel betreft. Eigenlijk zou je elke pokervariant apart moeten beoordelen.

5-card draw vind ik namelijk wel in de categorie kansspel vallen ondanks dat daar toch een vorm van behendigheid in zit. Bijna elke andere vorm is echter meer behendigheid dan kans.

Maar ben ook wel benieuwd als de hoge raad hetzelfde gaat beslissen. Dat kunnen ze eigenlijk alleen doen als ze inderdaad onderscheid gaan maken in pokerspellen anders spreken ze zichzelf tegen. Officieel geldt dan het oudste arrest trouwens dus als ze geen onderscheid maken blijft het een kansspel helaas.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/stars-don-chinese-collusion-ring-time-line-819436/">http://forumserver.twoplustwo.com/28/in ... ne-819436/</a><!-- m -->

hier de cliffnotes van het grote stars schandaal wat betreft de double or nothings. blijft toch wel een bizar verhaal.
Reply
Ik bedacht me opeens dat ik nog een gouden munt had staan bij Everest. Kan ik die ook voor geld omwisselen? Zo ja, hoe?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb in 3 weken tijd 4 keer een mail gehad van Stars dat ik een account credit kreeg omdat er cheaters gepakt zijn bij die Don's.
Het is zo ontzettend fraude gevoelig, het is ook echt frustrerend.
Het is prima te spelen. Een roi van 4% is goed te doen daar en als je gewoon 6 dons tegelijk speelt en 5 sessies doet, ben je in 3 uur klaar en heb je ruim 100 dollar, maar het is bijna niet te doen door die cheaters.

Ik ben er echt stellig van overtuigd dat er veel meer gecheat wordt daar. Ik heb zelf al een stuk of 10 mailtjes van "suspicious" play naar ze gestuurd, maar stuur niet eens alles, er komt toch zeden wat uit.
Mede hierdoor is t echt minder interessant, erg jammer
The great old Ludwig von...
Reply
@ ad nee dat kan voor zover ik weet niet. of ze moeten dat aangepast hebben de laatste maanden

@ gitter: yeps daar ben ik ook van overtuigd. Weet zeker dat als je met z'n drieen aan zo'n tafel gaat zitten je een gigantische edge kan krijgen zonder jezelf echt verdacht te maken.
Reply
Thanks Mac. Is het niet zo dat als je je inschrijft voor een toernooi met die munt en je later weer terugtrekt, dat je dan geld krijgt ipv die munt terug?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
probeer het zou ik zeggen...maar volgens mij krijg je gewoon je munt terug.
Reply
Lijkt me niet Ad. op PS als je een ticket wint en je je inschrijft en weer uitschrijft krijg je ook geen dollars terug, maar gwn 't ticket.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Beste deshotas,

Toernooi #303871955 is om technische redenen geannuleerd.

Als een toernooi wordt geannuleerd, en spelers zijn al in het geld, dan storten we de toernooikosten aan elke speler terug, en verdelen we het prijzengeld hierna op basis van de volgende formule:

- elke speler ontvangt de minimale nog niet toegekende prijs op het moment van annulering
- de rest van het prijzengeld wordt evenredig verdeeld volgens de chiptotalen

Op het moment van annulering waren er 8 spelers over, en was je chiptotaal 20.564,00. Totaal aantal chips in het spel was 270.000,00. Het resterende prijzengeld was USD 5.197,50 en de minimale prijs was USD 154,44.

Prijzengeld om gelijkelijk verdeeld te worden: USD 154,44 x 8 = USD 1.235,52
Prijzengeld om verdeeld te worden op basis van chiptotalen: USD 5.197,50 - USD 1.235,52 = USD 3.961,98

Jouw aandeel in het gelijkelijk verdeelde geld: USD 154,44
Jouw aandeel op basis van chiptotalen: USD 3.961,98 x (20.564,00/270.000,00) = USD 301,75
Jouw teruggestorte inschrijfgeld: USD 3,00

Totaal naar je account teruggestort: USD 459,20

Excuses voor het ongemak.

Het PokerStarsteam
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
deshotas Wrote:Beste deshotas,

Toernooi #303871955 is om technische redenen geannuleerd.

Als een toernooi wordt geannuleerd, en spelers zijn al in het geld, dan storten we de toernooikosten aan elke speler terug, en verdelen we het prijzengeld hierna op basis van de volgende formule:

- elke speler ontvangt de minimale nog niet toegekende prijs op het moment van annulering
- de rest van het prijzengeld wordt evenredig verdeeld volgens de chiptotalen

Op het moment van annulering waren er 8 spelers over, en was je chiptotaal 20.564,00. Totaal aantal chips in het spel was 270.000,00. Het resterende prijzengeld was USD 5.197,50 en de minimale prijs was USD 154,44.

Prijzengeld om gelijkelijk verdeeld te worden: USD 154,44 x 8 = USD 1.235,52
Prijzengeld om verdeeld te worden op basis van chiptotalen: USD 5.197,50 - USD 1.235,52 = USD 3.961,98

Jouw aandeel in het gelijkelijk verdeelde geld: USD 154,44
Jouw aandeel op basis van chiptotalen: USD 3.961,98 x (20.564,00/270.000,00) = USD 301,75
Jouw teruggestorte inschrijfgeld: USD 3,00

Totaal naar je account teruggestort: USD 459,20

Excuses voor het ongemak.

Het PokerStarsteam
voor jou was dit echt gunstig, je stond 7e met nog 8 man erin en de blinds kwamen er aan. Voor de CL is dat gewoon een kutregeling. Jij hebt nu een bedrag wat ongeveer gelijk staat aan de vierde plek, best prettig Smile
The great old Ludwig von...
Reply
soooo sick dit:

Phil Ivey mag zich zonder twijfel de meest constante winnaar op de high-stakes noemen. In 2007, zijn eerste jaar op Full Tilt Poker, won hij $1.99 miljoen. Een jaar later mocht hij $7.34 miljoen bijschrijven, om ook in 2009 weer een mooie winst van $6.33 miljoen aan zijn saldo toe te voegen.
Reply
Mac Wrote:soooo sick dit:

Phil Ivey mag zich zonder twijfel de meest constante winnaar op de high-stakes noemen. In 2007, zijn eerste jaar op Full Tilt Poker, won hij $1.99 miljoen. Een jaar later mocht hij $7.34 miljoen bijschrijven, om ook in 2009 weer een mooie winst van $6.33 miljoen aan zijn saldo toe te voegen.

Moet je de rest ook ff plaatsen :wink: , dat hij dit jaar winst staat omdat Gusje beetje aan tilten was op de Fixit PotLimit Omaha ofzoiets Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
http://www.telegraaf.nl/binnenland/78659...tml?p=32,1
Wat betekend dit voor ons als spelers? Krijgen we straks ook een 'eigen Pokerstars-site' zoals de fransen nu al hebben en spelen we alleen nog maar tegen landgenoten?
Reply
onbekend nog. Er zijn heel veel verschillende varianten mogelijk. Dat zou de minst goede zijn imo
Reply
Mac Wrote:onbekend nog. Er zijn heel veel verschillende varianten mogelijk. Dat zou de minst goede zijn imo
Wat zijn dan zoal de varianten? Heb daar geen idee van eigenlijk... Het zal toch wel gaan werken met licenties en landen die licenties wel of niet verstrekken...
Reply
yeps. Licenties zijn zo goed als zeker.

Maar je hebt het frankrijk/italie model waarbij je alleen tegen medelanders mag spelen.
Je hebt ook een model waarbij de sites wel een licentie moeten aanvragen maar waarbij je tegen iedereen mag spelen, ik geloof dat engeland en denemarken een dergelijk model hebben.

Ik geloof dat het probleem bij de 2e variant het afdragen van belasting is. Als jij in een pot zit met een italiaan, een fransman, een duitser en een amerikaan waarbij iedereen rake betaald zou pokerstars moeten gaan berekenen hoeveel procent ze af moeten gaan dragen aan elke overheid.

Dan komt natuurlijk nog de vraag wat er gaat gebeuren met de belasting. Ik neem aan dat er gewoon alsnog kansspelbelasting betaald dient te worden. Ik hoop dat er een aanpassing komt dat je per jaar mag afrekenen maar ik ben bang dat het model hetzelfde blijft als nu. Ook is er natuurlijk de mogelijkheid dat professionele spelers gewoon inkomstenbelasting dienen te betalen. Dit zou natuurlijk het meest eerlijk zijn maar ook behoorlijk ongunstig voor de meeste pokeraars. Ook kan het zijn dat de site nu belasting voor je gaat betalen maar dan krijg je problemen zoals ik hierboven noem.
Reply
Hier duidelijk stuk met reacties en mogelijke gevolgen...
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.pokernews.com/nieuws/2010/10/wat-zijn-de-mogelijke-gevolgen-van-het-vrijgegeven-van-onlin-5715.htm">http://nl.pokernews.com/nieuws/2010/10/ ... n-5715.htm</a><!-- m -->
Reply
geen verrassingen dus.

Ik verwacht trouwens geen zwarte lijst bij de ISP\s om pokersites te blokkeren. De ISP's in Nederland hebben al een aantal keer duidelijk laten merken daar niet van gediend te zijn en ook al een aantal keer gelijk gekregen voor de rechter (nog niet voor de hoge raad volgens mij). Ik verwacht eerder een 'amerikaans' systeem waarbij geld transacties met die sites verboden worden bij creditcards en banken.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fullcontactpoker.com/poker-journal.php?subaction=showfull&id=1290276675&archive=&start_from=&ucat=&">http://www.fullcontactpoker.com/poker-j ... om=&ucat=&</a><!-- m -->

betaalt iemand even 20k voor een nieuw paspoort Big Grin en dan zal ie er op dag 1 nog wel uitvliegen ook
Reply
lol en ja hoor, op dag 1b eruit:

Quote:After his impressive deep run at EPT Vienna all eyes were on Daniel Negreanu to see if he could repeat his feat of a few weeks ago. Unfortunately, it was not to be Negreanu’s tournament as he was eliminated when all the money went in on the turn chasing a flush that proved as elusive as Lord Lucan.
Reply


Forum Jump: