The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Poker
#31
uur of negen geloof ik, en het wisselt hoeveel er mee doen...
Bangkok resident.
Reply
#32
hehe dat blackjack verdient wel aardig op bookmaker.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Top 10 Rijkste Pokerspelers ter wereld
04 mei 2005

1 Greg Raymer 5 miljoen dollar
2 Phil Hellmuth jr. 3,6 miljoen dollar
3 David Williams 3,5 miljoen dollar
4 Johnny Chan 3,4 miljoen dollar dollar
5 Dan Harrington 3,4 miljoen dollar
6 T.J.Cloutier 3,1 miljoen dollar
7 Chris Ferguson 2,8 miljoen dollar
8 Josh Arieh 2,8 miljoen dollar
9 Chris Moneymaker 2,5 miljoen dollar
10 Erik Seidel 2,4 miljoen dollar

Dat zijn toch aardige verdiensten...
Ben benieuwd wanneer we Dommel in de top 10 terugvinden...
The great old Ludwig von...
Reply
#34
Here comes ... :8: Rico
Bangkok resident.
Reply
#35
Frits Wrote:Big Grin ik loop binnen man!

op eurosport is het ook wel eens, zie ik van die gastjes paar jaar jonger dan mij vette knaken pakken... echt cool is dat

Afgelopen weekend ook veel poker op Eurosport geweest. Erg leuk om te zien... Zeker aangezien een Nederlander (Hollink?) het toernooi gewonnen heeft!! :Big Grin
Reply
#36
gittermaster Wrote:Top 10 Rijkste Pokerspelers ter wereld
04 mei 2005

1 Greg Raymer 5 miljoen dollar
2 Phil Hellmuth jr. 3,6 miljoen dollar
3 David Williams 3,5 miljoen dollar
4 Johnny Chan 3,4 miljoen dollar dollar
5 Dan Harrington 3,4 miljoen dollar
6 T.J.Cloutier 3,1 miljoen dollar
7 Chris Ferguson 2,8 miljoen dollar
8 Josh Arieh 2,8 miljoen dollar
9 Chris Moneymaker 2,5 miljoen dollar
10 Erik Seidel 2,4 miljoen dollar

Dat zijn toch aardige verdiensten...
Ben benieuwd wanneer we Dommel in de top 10 terugvinden...

Zozo, die Seidel nog op 10 zowaar... en the Orient Express op 4... geestig ook dat Chris Moneymaker (nomen est omen) zo hoog staat... die gozer is on-line begonnen en won prompt de WSOP :!:

Die mannen reizen natuurlijk wel de hele wereld over voor toernooien en spelen in Vegas en Atlantic City voor inzetten van 2000 a 3000 minimum. Zo lang Dommel niet in de 10 dollar limiet kamers durft te spelen zie ik em ook niet gauw in dat rijtje staan... :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#37
Genomico Wrote:
Frits Wrote:Big Grin ik loop binnen man!

op eurosport is het ook wel eens, zie ik van die gastjes paar jaar jonger dan mij vette knaken pakken... echt cool is dat

Afgelopen weekend ook veel poker op Eurosport geweest. Erg leuk om te zien... Zeker aangezien een Nederlander (Hollink?) het toernooi gewonnen heeft!! :Big Grin

klopt ik heb het zaterdagavond ook effetjes zitten kijken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#38
Oud-tennisser Kafelnikov deed ook mee, was wel grappig om te zien. Snap nu waarom hij gestopt is met tennis, hij was gokverslaafd :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#39
Overigens, kep laatst dat bookmaker poker eens downgeload... mot ik verdumme 3 minuten naar de pan van Patriek Bruwel zitten koekeloeren - Champion of the World :eeeek:

Weet iemand zo 1-2-3 hoe dat zit? :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#40
Treesong Wrote:Overigens, kep laatst dat bookmaker poker eens downgeload... mot ik verdumme 3 minuten naar de pan van Patriek Bruwel zitten koekeloeren - Champion of the World :eeeek:

Weet iemand zo 1-2-3 hoe dat zit? :roll:

Ja, die Bruwel deed ook aan dat toernooi in Monte Carlo (dat op Eurosport te zien was) mee en stond na dag 1 (of 2) zelfs in de top 8...

Is dus een goeie pokerspeler!!
Reply
#41
Tiens, zo zie je maar weer dat er een toekomst is, als je als zanger je voix gecasseet hebt... Idea
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#42
Gisteravond was de finale van europees kampioenschap poker op eurosport, vanuit monte carlo....ff een nederlander met 625.000 euro ervandoor..

Eerdaags sta ik daar :8:

Ik was dit weekend wel 5e in een toernooi bij mr bookmaker, toch 211 dollar ermee verdiend.
Bangkok resident.
Reply
#43
Ricochan Wrote:Gisteravond was de finale van europees kampioenschap poker op eurosport, vanuit monte carlo....ff een nederlander met 625.000 euro ervandoor..

Eerdaags sta ik daar :8:

Ik was dit weekend wel 5e in een toernooi bij mr bookmaker, toch 211 dollar ermee verdiend.

Een Europees kampioenschap met een Amerikaan op plaats 2... Beetje vreemd, maar heb inderdaad ook gehoord dat het iets in de trend van een EK was (de eerste zelfs).
Reply
#44
Genomico Wrote:
Ricochan Wrote:Gisteravond was de finale van europees kampioenschap poker op eurosport, vanuit monte carlo....ff een nederlander met 625.000 euro ervandoor..

Eerdaags sta ik daar :8:

Ik was dit weekend wel 5e in een toernooi bij mr bookmaker, toch 211 dollar ermee verdiend.

Een Europees kampioenschap met een Amerikaan op plaats 2... Beetje vreemd, maar heb inderdaad ook gehoord dat het iets in de trend van een EK was (de eerste zelfs).

Die brandon schaefer en die nederlander wie zijn naam me even ontschoten is hebben al heel veel gewonnen in totaal, dat zijn echt kanjers...al heeft die amerikaan ook veel mazzel want gisteren in die finale speelde hij als een natte krant.
Bangkok resident.
Reply
#45
Treesong Wrote:. Zo lang Dommel niet in de 10 dollar limiet kamers durft te spelen zie ik em ook niet gauw in dat rijtje staan... :razz:


Dan moet je maar es een keertje een kijkje komen nemen in de 50 dollar limiet kamers op Everest Poker...Die gasten zijn zo slecht en gaan zo roekeloos met hun geld om dat zelfs iemand van het Pacific nivau zoals jij daar wel raad mee weet :razz:

En idd, No-Limit is de toekomst :wink:
Reply
#46
Dommel Wrote:Dan moet je maar es een keertje een kijkje komen nemen in de 50 dollar limiet kamers op Everest Poker...Die gasten zijn zo slecht en gaan zo roekeloos met hun geld om dat zelfs iemand van het Pacific nivau zoals jij daar wel raad mee weet :razz:

Pff... [-X

Overigens, ga nu pas naar bed omdat ik een bad beat heb moeten gladstrijken... het scenario:

Ik had A4h en zit under the gun in de 2/4... dus ik raise. Vent verderop (nr. 2) raist weer en de kerel op de dealer spot gaat mee en ik call. De flop: 4s4klQh. Ik call, nr 2. callt en dealer callt. Turn: 6h. Ik call. Nr. 2 callt. Dealer raist. Ik reraise. Nr. 2 folds. Dealer raist en ik call. River Jh. Weer tot het gaatje uiteraard en... DIE LUL HEEFT J4us :letitallout:

Naja, ff godvahdegodvah geschreeuwd, een slokkie thee genomen en weer rustig verder gegaan... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#47
we snappen het meteen :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#48
gittermaster Wrote:Top 10 Rijkste Pokerspelers ter wereld
04 mei 2005

1 Greg Raymer 5 miljoen dollar
2 Phil Hellmuth jr. 3,6 miljoen dollar
3 David Williams 3,5 miljoen dollar
4 Johnny Chan 3,4 miljoen dollar dollar
5 Dan Harrington 3,4 miljoen dollar
6 T.J.Cloutier 3,1 miljoen dollar
7 Chris Ferguson 2,8 miljoen dollar
8 Josh Arieh 2,8 miljoen dollar
9 Chris Moneymaker 2,5 miljoen dollar
10 Erik Seidel 2,4 miljoen dollar

Dat zijn toch aardige verdiensten...
Ben benieuwd wanneer we Dommel in de top 10 terugvinden...

Klinkt geloofwaardig.....
Reply
#49
rico, over 25 minuten begint er weer een free roll tournament
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#50
Overdag door de week heb ik geen tijd daarvoor, speel wel vanavond weer wat toernooien.

En die freerolls zijn wel leuk maar zoveel deelnemers dat je bijna iedere keer all in moet gaan in het begin, maar soms lukt het aardig en dan heb je een redelijke kans om vrij ver te komen :wink:
Bangkok resident.
Reply
#51
Treesong Wrote:
Dommel Wrote:Dan moet je maar es een keertje een kijkje komen nemen in de 50 dollar limiet kamers op Everest Poker...Die gasten zijn zo slecht en gaan zo roekeloos met hun geld om dat zelfs iemand van het Pacific nivau zoals jij daar wel raad mee weet :razz:

Pff... [-X

Overigens, ga nu pas naar bed omdat ik een bad beat heb moeten gladstrijken... het scenario:

Ik had A4h en zit under the gun in de 2/4... dus ik raise. Vent verderop (nr. 2) raist weer en de kerel op de dealer spot gaat mee en ik call. De flop: 4s4klQh. Ik call, nr 2. callt en dealer callt. Turn: 6h. Ik call. Nr. 2 callt. Dealer raist. Ik reraise. Nr. 2 folds. Dealer raist en ik call. River Jh. Weer tot het gaatje uiteraard en... DIE LUL HEEFT J4us :letitallout:

Naja, ff godvahdegodvah geschreeuwd, een slokkie thee genomen en weer rustig verder gegaan... :wink:



Haha, ik zat nu es aan de positieve kant van de score:

Ik zit met QQ in de BB en zie tot mijn opwinding dat een waanzinnig slechte speler all-in gaat in early postion. Maar ik begin me lichtelijk zorgen te maken als een sterke speler in late position reraist. Ik heb nu 2 opties: Folden of All-in gaan. Mijn verstand zegt dat ik nu moet folden omdat ik voel dat mij ladies niet goed genoeg zijn. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik ga all-in.

De slechte speler 55 zien maar de sterke speler heeft uiteraard AA. Ik vervloek mezelf alweer dat ik niet gefold heb, zeker als de flop 2 5 K is. turn is een 6 ofzo maar op de door mij zo gehate river verschijnt een prachtige schoppen dame :razz:
Reply
#52
ow krijg je daar al de kaarten eerder te zien van je tegenstander? al na de flop?
Reply
#53
Ricochan Wrote:Overdag door de week heb ik geen tijd daarvoor, speel wel vanavond weer wat toernooien.

En die freerolls zijn wel leuk maar zoveel deelnemers dat je bijna iedere keer all in moet gaan in het begin, maar soms lukt het aardig en dan heb je een redelijke kans om vrij ver te komen :wink:

zo m'n 1e toernooitje zit er op. 80ste geworden van de 800 (was een freeroll) stond een tijdje 35 zelfs. Helaas kregen de eerste 70 prijzen en heb ik verloren met 2 azen tegen een flush, anders had ik zeker wel geld te pakken. helaas... maar ga het zeker vaker doen!!!

wat is jouw naam ricochan? mijne is FritsForum Smile
Reply
#54
zico Wrote:ow krijg je daar al de kaarten eerder te zien van je tegenstander? al na de flop?

nee alleen als iedereen all in gaat en men allemaal 0 over heeft
Reply
#55
haha oja daar had ik even over heen gelezen :wink:
Reply
#56
Frits Wrote:
zico Wrote:ow krijg je daar al de kaarten eerder te zien van je tegenstander? al na de flop?

nee alleen als iedereen all in gaat en men allemaal 0 over heeft

Als één van de spelers all in gaat toch? (Hoe kun je nu beide all in gaan als de één 2x zoveel fishes heeft?!)
Reply
#57
zolang er nog eentje over is met geld en de rest all-in dan gebeurd het inderdaad
Reply
#58
Ik had laatst met jokeren 4,5 euro winst. Laatste potje natuurlijk in 1x helemaal op tafel. Was spannend hoor :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#59
jokeren? hoe gaat dat dan?
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#60
Net als pokeren, maar dan telt de joker voor alles en krijg je een trekdrop als je een full house hebt
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: