The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ierland - Nederland
#1
Van Bommel en Van Nistelrooij vallen af

Uitgegeven: 11 augustus 2006 12:29

ZEIST - Marco van Basten heeft Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij niet opgeroepen voor de vriendschappelijke wedstrijd tegen Ierland, volgende week woensdag. De bondscoach wil in principe niet verder met de twee en geeft andere spelers de komende tijd het vertrouwen. Het duo zat wel bij de WK-selectie.

Klaas-Jan Huntelaar zit wel bij de spelersgroep. Hij viel voor het wereldkampioenschap af.


Selectie:

Doel: Van der Sar en Timmer

Verdediging: Ooijer, Mathijsen, Heitinga, Emanuelson, De Cler en Jaliens

Middenveld: Landzaat, Sneijder, Van der Vaart, De Jong en Schaars

Aanval: Huntelaar, Robben, Van Persie, Kuijt en Vennegoor of Hesselink.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
Mooi, kan het gezeik weer van voren af aan beginnen =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
Ok daar gaan we met zeiken !

Wat een eikel is die bassie toch ook, maar zoals ten cate al zei; hij is toch ook een ajacied ?
Bangkok resident.
Reply
#4
Ricochan Wrote:Ok daar gaan we met zeiken !

Wat een eikel is die bassie toch ook, maar zoals ten cate al zei; hij is toch ook een ajacied ?

Waarom is het een eikel? Bommel heeft op het WK laten zien dattie niet in Oranje thuishoort... en voor Ruud hebben we nu Huntelaar, op dit moment de betere keuze
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
Hij wil niet verder met de twee?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Ok daar gaan we met zeiken !

Wat een eikel is die bassie toch ook, maar zoals ten cate al zei; hij is toch ook een ajacied ?

Waarom is het een eikel? Bommel heeft op het WK laten zien dattie niet in Oranje thuishoort... en voor Ruud hebben we nu Huntelaar, op dit moment de betere keuze
Het hele middenveld was slecht, dan kun je ook Sneijder en Cocu laten afvallen. En dan wel De Jong selecteren :roll:

En KJH inderdaad eerste keus, maar je selecteert toch altijd twee mensen voor een positie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ad Wim Wrote:En KJH inderdaad eerste keus, maar je selecteert toch altijd twee mensen voor een positie...

Daar is Dirk toch voor geselecteerd? En Lange Jan zit er ook bij als breekijzer-spits. De rechtsbuitenpositie is voor Persie.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#8
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:En KJH inderdaad eerste keus, maar je selecteert toch altijd twee mensen voor een positie...

Daar is Dirk toch voor geselecteerd? En Lange Jan zit er ook bij als breekijzer-spits. De rechtsbuitenpositie is voor Persie.
Maar Ruud is toch gewoon beter dan Kuijt?

En ik vind Van Bommel echt nog steeds een van de beste Nederlandse middenvelders en vind dit onbegrijpelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ik mis Maduro, Stekelenburg en Babel.
May The Schwartz Be With You
Reply
#10
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Ok daar gaan we met zeiken !

Wat een eikel is die bassie toch ook, maar zoals ten cate al zei; hij is toch ook een ajacied ?

Waarom is het een eikel? Bommel heeft op het WK laten zien dattie niet in Oranje thuishoort... en voor Ruud hebben we nu Huntelaar, op dit moment de betere keuze

Als VaN Bommel heeft laten zien dat hij er niet in thuishoort, dan zijn er toch wel een aantal die een stuk minder waren en er nu wel bij zijn, maar dat zijn ja knikkers of anus likkers...

RVN hetzelfde verhaal.
Reply
#11
SChaars begrijp ik nog wel, die is voor de toekomst, maar De Jong snap ik ook al niet. Die blinkt toch ook niet uit. Doe dan inderdaad Maduro of Van Bommel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Maar Bommel is ook nog es een zeur en met het kaarten kan hij slecht tegen z'n verlies. Dat is slecht voor de sfeer binnen de groep.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#13
Treesong Wrote:Maar Bommel is ook nog es een zeur en met het kaarten kan hij slecht tegen z'n verlies. Dat is slecht voor de sfeer binnen de groep.


Misschien was hij ook beter dan bassie met golfen, dat zou ook nog een reden kunnen zijn.

Maar gelukkig zit Jan Vennegoor er nog wel bij, daar winnen we de EK vast wel mee !
Reply
#14
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:En KJH inderdaad eerste keus, maar je selecteert toch altijd twee mensen voor een positie...

Daar is Dirk toch voor geselecteerd? En Lange Jan zit er ook bij als breekijzer-spits. De rechtsbuitenpositie is voor Persie.
Maar Ruud is toch gewoon beter dan Kuijt?

Dirk is op meer plaatsen inzetbaar, heeft een tomeloze energie, schikt zich in zijn eventuele reserverol en is de voorbeeldige gangmaker in de groep.

Ruud is een 1-dimensionaal opstandig baasje dat ook nog eens last heeft van een te lang rouwmoment en hij laat zijn kop hangen als het niet lukt. Hij is regelmatig na 1 helft al rijp voor een wissel omdat niets lukt en hij dan als een vierdaagseganger in een hittegolf over het veld slentert.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#15
Tegen de tijd dat het EK begint zijn alle Bralimbo's en negers uit de groep verwijderd. Dan kunnen we eindelijk ouderwets knallen! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#16
Ad Wim Wrote:SChaars begrijp ik nog wel, die is voor de toekomst, maar De Jong snap ik ook al niet. Die blinkt toch ook niet uit. Doe dan inderdaad Maduro of Van Bommel.

Maduro? Wat heeft die de laatste maanden gepresteerd?
Reply
#17
Meer dan De Jong.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:En KJH inderdaad eerste keus, maar je selecteert toch altijd twee mensen voor een positie...

Daar is Dirk toch voor geselecteerd? En Lange Jan zit er ook bij als breekijzer-spits. De rechtsbuitenpositie is voor Persie.
Maar Ruud is toch gewoon beter dan Kuijt?

Dirk is op meer plaatsen inzetbaar, heeft een tomeloze energie, schikt zich in zijn eventuele reserverol en is de voorbeeldige gangmaker in de groep.

Ruud is een 1-dimensionaal opstandig baasje dat ook nog eens last heeft van een te lang rouwmoment en hij laat zijn kop hangen als het niet lukt. Hij is regelmatig na 1 helft al rijp voor een wissel omdat niets lukt en hij dan als een vierdaagseganger in een hittegolf over het veld slentert.
En als Ruud er nou 25 inknalt bij Real?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:En KJH inderdaad eerste keus, maar je selecteert toch altijd twee mensen voor een positie...

Daar is Dirk toch voor geselecteerd? En Lange Jan zit er ook bij als breekijzer-spits. De rechtsbuitenpositie is voor Persie.
Maar Ruud is toch gewoon beter dan Kuijt?

Dirk is op meer plaatsen inzetbaar, heeft een tomeloze energie, schikt zich in zijn eventuele reserverol en is de voorbeeldige gangmaker in de groep.

Ruud is een 1-dimensionaal opstandig baasje dat ook nog eens last heeft van een te lang rouwmoment en hij laat zijn kop hangen als het niet lukt. Hij is regelmatig na 1 helft al rijp voor een wissel omdat niets lukt en hij dan als een vierdaagseganger in een hittegolf over het veld slentert.


Je moet eens ophouden met die drank want je kraamt onzin uit.

Ruud is DE goalgetter bij uitstek, hij heeft niet voor niets bij Man United meer dan 20 records gebroken, ik denk als ik je botte uitspraak bekijk dat je hem verwart met Kezman.
Reply
#20
Ad Wim Wrote:En als Ruud er nou 25 inknalt bij Real?

as is verbrande turf.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#21
Just you wait and see.
Bangkok resident.
Reply
#22
Fuck Ruud, fuck van Bommel, gaan met die banaan! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#23
Ricochan Wrote:Je moet eens ophouden met die drank want je kraamt onzin uit.

Ruud is DE goalgetter bij uitstek, hij heeft niet voor niets bij Man United meer dan 20 records gebroken, ik denk als ik je botte uitspraak bekijk dat je hem verwart met Kezman.

Patrick Kluivert heeft ook heel veel gepresteerd in Oranje, ooit. En die voetbalt ook nog steeds, ergens. Maar die hoeven we er, op dit moment, ook niet meer bij.

Ruud WAS DE goalgetter bij uitstek, maar hij heeft het afgelopen halfjaar nauwelijks gescoord en zowel in de voorbereiding als op het afgelopen WK presteerde hij ondermaats, terwijl KJH zowel met Jong Oranje, als bij Ajax (beide in een 4-3-3-systeem) alweer bewijst de nieuwe redder van de natie te zijn. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd en de laatste 10 a 15 wedstrijden van Ruud waren niet goed.
Als hij nu bij Real ineens goed gaat spelen en veel gaat scoren, komt ie vast wel weer eens aan bod, maar nu even niet.

En jouw blinde vlek voor kansloze types moet je morgen bij de oogarts even weg laten snijden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#24
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Je moet eens ophouden met die drank want je kraamt onzin uit.

Ruud is DE goalgetter bij uitstek, hij heeft niet voor niets bij Man United meer dan 20 records gebroken, ik denk als ik je botte uitspraak bekijk dat je hem verwart met Kezman.

Patrick Kluivert heeft ook heel veel gepresteerd in Oranje, ooit. En die voetbalt ook nog steeds, ergens. Maar die hoeven we er, op dit moment, ook niet meer bij.

Ruud WAS DE goalgetter bij uitstek, maar hij heeft het afgelopen halfjaar nauwelijks gescoord en zowel in de voorbereiding als op het afgelopen WK presteerde hij ondermaats, terwijl KJH zowel met Jong Oranje, als bij Ajax (beide in een 4-3-3-systeem) alweer bewijst de nieuwe redder van de natie te zijn. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd en de laatste 10 a 15 wedstrijden van Ruud waren niet goed.
Als hij nu bij Real ineens goed gaat spelen en veel gaat scoren, komt ie vast wel weer eens aan bod, maar nu even niet.

En jouw blinde vlek voor kansloze types moet je morgen bij de oogarts even weg laten snijden.


Voordat dat Ruud ruzie kreeg met fergy, had hij er al 20 inliggen in de competitie, en stond bovenaan de topscorers lijst, dus ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt?

En een spits kansloos noemen die net door de grootste club van de wereld gecontracteerd is, geeft aan dat je waarschijnlijk meer verstand van verzekeren hebt dan van voetballen.
Reply
#25
En op het WK waren zijn wedstrijden niet goed, maar hij kreeg eigenlijk ook maar 1 kans, en die zat nog ook....
En dat kwam doordat Bassie een waardeloos middenveld had opgesteld, de spits kreeg hierdoor geen bruikbare ballen.
Bangkok resident.
Reply
#26
Ruud zal wel weer aardig beginnen, maar dan komt de druk van de titel eraan en dan kakt ie weer in, aangezien hij niet kan presteren als het echt moet. Iets wat Huntelaar wel kan.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#27
Eerst geen KJH mee naar het WK als backup voor Van Nistelrooij voor het geval die geen bal goed zou raken, nu precies andersom... Goed bezig bondscoach :roll:

Gezien de gemiddelde leeftijd van de huidige selectie, zal het EK (er vanuitgaande dat we dat halen) ook wel weer een voorbereidingstoernooi worden...
Reply
#28
Ik snap zo langzamerhand helemaal niks meer van onze bondcoach. Meneer was tevreden over het WK, maar serveert twee maanden erna wel een aantal grote namen af. Zouden die er dan ineens niks meer van kunnen? En Huntelaar wordt ineens spits nummer 1, terwijl hij er op het WK niet eens bijzat.

En Nigel de Jong Puke
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#29
Ben ik nou de enige die Bassie snapt? Van Bommel is simelweg een zeurende lul. Daarnaast heeft ie z'n top gehad... hem rest slechts nog een enkele reis vergetelheid en een evt. carrière als middelmatig trainertje. Huntelaar is nu de man die overal en altijd scoort, ook als het moet op een toernooi. Trotse Ruud is geen man voor de tweede viool, dus blijft-ie thuis en gaat Jan mee, want Jan vindt het al lang prachtig als ie erbij mag zijn.

Sjeesh... :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#30
Nee hoor, ik ben het volledig met hem (en met jou) eens en je argumentatie is dezelfde als die van mij hierboven. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: