The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati TMS
geef eens even eerlijk commentaar op 't spel van gonzo ad. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gonzo speelt ongelooflijk, maar dat houdt hij nooit 2 sets vol. Dit is typisch Gonzalez. Ferrer heeft niet de wapens om het om te draaien. Alleen hard werken en vechten helpt.
Op Wimbledon werd hij ook de 1e 2 sets weggegslagen maar won hij hem alsnog in 5. Maar zoveel tijd heeft hij nu niet. Dus daarom zal Gonzo wel winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gonzo speelt ongelooflijk, maar dat houdt hij nooit 2 sets vol. Dit is typisch Gonzalez. Ferrer heeft niet de wapens om het om te draaien. Alleen hard werken en vechten helpt.
Op Wimbledon werd hij ook de 1e 2 sets weggegslagen maar won hij hem alsnog in 5. Maar zoveel tijd heeft hij nu niet. Dus daarom zal Gonzo wel winnen.

ferrer is van achteruit in de rally beter als roddick hoor ad. :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
gonzo-ferrer 5-1 Xtragaap4de
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat weet ik zo net nog niet. Roddick kan veel dwingender spelen. Ferrer is een echte gravelspeler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een fenomenale eerste set. Maar Gonzo zou Gonzo niet zijn als hij ook zomaar in zou kunnen zakken. Als hij altijd zo zou spelen, zou hij niet de nummer 13 van de wereld zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gonzo pakt de 1e set heel makkelijk met 6-2. ik ga slapen. tot morgen als gonzo-roddick 't affiche is. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als je in vorm bent kan je zo spelen, velen dachten dat hij 't niet meerdere weken achter elkaar kon, blijkbaar wel. dit is de beste set die ik tot nu toe dit toernooi heb gezien. kijk die stats. 90% 1e service is, 85% van die punten pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij is inderdaad in vorm sinds zijn coachwissel, maar toch komt hij telkens niet verder dan de halve finale. Hij is gewoon niet constant zo goed.

En wat betreft Roddick die niet kan tennissen blijft natuurlijk gelul. Hij is niet voor niets de nummer 1 van de wereld geweest, dan moet je wel van achteruit kunnen spelen. Service alleen telt niet. Karlovic staat toch ook niet in de top 10?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ljubicic, Stepanek, Ancic.

Ljubicic heeft de halve finale op RG gehaalt, waar Roddick bijna nog nooit verder is gekomen dan de 1e ronde.

Ancic heeft de kwartfinale op RG gehaald en is ver gekomen in diverse Master series toernooien.

Stepanek is wel minder, maar die moet ook snel stoppen met tennis. met dat lelijke hupje van hem.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roddick heeft meerdere GS finales gehaald en zelfs gewonnen, Ljubicic en Ancic niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Roddick heeft meerdere GS finales gehaald en zelfs gewonnen, Ljubicic en Ancic niet.

Maar daar had je meer aan je service :wink:
Op de langzamere banen moet je het van je baseline spel hebben en dan komt hij bijna nooit ver.
Alleen op het groene gravel in Amerika, dat best snel is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ferrero is finalist in Cincinnati! :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als je ziet wie hij verslagen heeft, lijkt het me wel terecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
COME OOOOOOOOOOOOOOONNN ANDY Hakkuh Hakkuh

Gomzo helemaal van de mat geslagen in maar 67 minuten. Geen enkele keer gebroken, maar 1 bp tegen gehad en Gonzo 3x breaken. En dan nog zeggen dat hij niet van achteruit kan tennissen Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:COME OOOOOOOOOOOOOOONNN ANDY Hakkuh Hakkuh

Gomzo helemaal van de mat geslagen in maar 67 minuten. Geen enkele keer gebroken, maar 1 bp tegen gehad en Gonzo 3x breaken. En dan nog zeggen dat hij niet van achteruit kan tennissen Undecided

En dat nog wel op een graveltoernooi waar Robredo, Ferrero en Gonzo de halve finales halen. Roddick 1 in 2 ben ik bang, maar ik ben wel blij dat Andy en JC weer terug aan de top zijn.
Reply
Ik hoop ook van harte dat Roddick en JCF weer terug de top 10 in komen, want ze zijn een aanwinst voor het tennis. Als Nalbi dan ook even een tijdlang fit blijft, krijgen we een leuke strijd om de nummer 2 positie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik hoop ook van harte dat Roddick en JCF weer terug de top 10 in komen, want ze zijn een aanwinst voor het tennis. Als Nalbi dan ook even een tijdlang fit blijft, krijgen we een leuke strijd om de nummer 2 positie.

[-X

Dit was natuurlijk bedoeld om te happen, dus doe ik dat ook :wink:

Ik denk niet dat deze jongens volgend jaar Roger kunnen bedreigen voor die 2e stek. Maar inderdaad hoop ik ook dat ze weer terug komen in de top 10 (wauw, wat zijn we het de laatste tijd vaak eens :wink: Eng gewoon :razz: )
Reply
Wie iemand hoe je die link met die livestream kan openen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat programmaatje downloaden, dan onder sport op ATP Masters Series klikken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ANDYYYYYYYYYYYYY Hakkuh =D> Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: