The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitieteam.nl HT managers
Welcome back el_great_foxman,

Je heb het forum weer gevonden en je heb onder tussen al een HT-team die lekker loopt. 2 kampioenschappen op rij. Heel netjes hoor! Veel succes in je HT carriere en meng je lekker in ons gezelschap.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Is gedaan moker! Gitter staat nu in het zwart bij. Van de 38 SDers zijn er nu 31 supporter. Dat is een mooie aantal en betekend dat de meeste ook flink verslaafd zijn.

ze zitten alleen niet allemaal bij de federatie...
Reply
boca je moet effe voor een andere functie want er kunnen maar 3 dokters zijn en die hebben we al
Reply
ooow okeeej
kan ik dat zelf kiezen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Je heb gelijk. We hebben nu 29 leden in de federatie en de aantal supporters weet ik op dit moment niet, want er zijn een aantal bij gekomen. Moet ff de lijst een update geven. De nieuwe divisies van iedereen staan er al bij.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
ik ben ookm supporter gworden voor 3 maanden
teams die ik supporter zijn, antidote, mac, moker, marshall en devlin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:ooow okeeej
kan ik dat zelf kiezen?

dat kan ik dus ook nog steeds nergens vinden, hoe je veranderd van baan (waarvoor je solliciteert)...
Reply
Devlin Wrote:
bocaloca Wrote:ooow okeeej
kan ik dat zelf kiezen?

dat kan ik dus ook nog steeds nergens vinden, hoe je veranderd van baan (waarvoor je solliciteert)...

Daar was ik ook naar op zoek. Ben nog steeds een assistent trainer en daar zijn er al genoeg van.

bocaloca Wrote:ik ben ookm supporter gworden voor 3 maanden
teams die ik supporter zijn, antidote, mac, moker, marshall en devlin

Nog thanks voor je support Bocaloca!
Reply
Devlin Wrote:
bocaloca Wrote:ooow okeeej
kan ik dat zelf kiezen?

dat kan ik dus ook nog steeds nergens vinden, hoe je veranderd van baan (waarvoor je solliciteert)...

ik probeerde et weer en weer kreeg ik dokter :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Erm voor degene die het bijhoud...

Konincklijke Lelystadse FC is mijn nieuwe clubnaam...
Zal een deze dagen ook ff mijn Deportivo naam veranderen..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
bocaloca Wrote:
Devlin Wrote:
bocaloca Wrote:ooow okeeej
kan ik dat zelf kiezen?

dat kan ik dus ook nog steeds nergens vinden, hoe je veranderd van baan (waarvoor je solliciteert)...

ik probeerde et weer en weer kreeg ik dokter :S

Dat moet kunnen, want we mogen er nu maximaal 5 hebben. :wink:
Reply
Deportivo Wrote:Erm voor degene die het bijhoud...

Konincklijke Lelystadse FC is mijn nieuwe clubnaam...
Zal een deze dagen ook ff mijn Deportivo naam veranderen..

Dat is al aangepast Depor! Zie eerste bericht van dit topic. Daar wordt alle update steeds bijgehouden. Waarom ga je forumnaam veranderen. Iedereen kent je al zo. Je bent weer aardig actief laatste tijd. Wilt jes niet meer met je spelen :wink:
Reply
wheheh ja wel maar heb tentamens..dus ff geen jes de komende 3 daagjes Icon_evil ik zal me forum naam dan wel ffkes houwe..pm je msn ff btw...

Heb zeker weten de meest gevaarlijke fanclub van iedereen...KLFC Rotary Club!...ze zijn niet ruig..maar daarom niet minder gevaarlijk!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:wheheh ja wel maar heb tentamens..dus ff geen jes de komende 3 daagjes Icon_evil ik zal me forum naam dan wel ffkes houwe..pm je msn ff btw...

Heb zeker weten de meest gevaarlijke fanclub van iedereen...KLFC Rotary Club!...ze zijn niet ruig..maar daarom niet minder gevaarlijk!

De mijne zijn ook niet misselijk. Ze hebben de bijnaam 'Los Agitadores' oftewel 'De Oproerkraaiers'. :lol:
Reply
wheheh maar mijne zijn ook nog rijk Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
mwoah.... ze komen uit het verkeerde deel van Lelystad Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Wonen er enkele hier in de Zoom...maar ook Rotary's uit de hollandse hout, Golfpark, Golfresort, en natuurlijk het oostrandpark zijn van harte welkom...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Jou fanclub zijn watjes vergeleken bij die van mij Depor. Movement X zijn de echte mannen uit Lelystad.
Reply
wheehhe lijkt wel op malcolm X POWER TO THE PEOPLE! die vervolgens is afgeknalt in opdracht van een rotary amerikaan Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Antidote Wrote:Welcome back el_great_foxman,

Je heb het forum weer gevonden en je heb onder tussen al een HT-team die lekker loopt. 2 kampioenschappen op rij. Heel netjes hoor! Veel succes in je HT carriere en meng je lekker in ons gezelschap.

Thx,

Vind ut heel leuk om mijn liefde voor CM en het het SD-forum te kunnen kruisstuiven met HT.
Ga er maar van uit dat ik jullie nog regelmatig met mijn aanwezigheid zal "lastigvallen" ;-)

Groetjes aan alle SD Ultra's,
el_great_foxman
[i]Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn![/i]
[b]SC Heerenveen, Pride of the North[/b]
Reply
Antidote Wrote:Welcome back el_great_foxman,

Je heb het forum weer gevonden en je heb onder tussen al een HT-team die lekker loopt. 2 kampioenschappen op rij. Heel netjes hoor! Veel succes in je HT carriere en meng je lekker in ons gezelschap.

Thx,

Vind ut heel leuk om mijn liefde voor CM en het het SD-forum te kunnen kruisstuiven met HT.
Ga er maar van uit dat ik jullie nog regelmatig met mijn aanwezigheid zal "lastigvallen" ;-)

Groetjes aan alle SD Ultra's,
el_great_foxman
[i]Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn![/i]
[b]SC Heerenveen, Pride of the North[/b]
Reply
Ehrm mijn fanclub heet geloof ik de dorpgangers, naar het wereldberoemde 'het dorp' in Arnhem, bijna in de achtertuin van mijn grootouders... Zegt genoeg denk ik Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mijn fanclub heet uiteraard The Hornets, eervol vernoemd naar de wereldberoemde Markesan Hornets.
Reply
de leeuwen van de atlas uiteraard Tongue
Reply
Boca-Maniacs Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb gesolliciteerd bij de federatie :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
skandalouz boelies Big Grin
Reply
Fanclub: Jailbreakers
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
The Jancunians :roll:

:8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Bij deze schrijf ik davydoff in.

Davydoff - De Beukers (766971) - X.413
Reply


Forum Jump: