The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 2)
#1
Omdat het vorige topic al 26 pagina's bevatte en het 1e seizoen afgelopen is, leek het mij een aardig idee om voor het nieuwe seizoen een nieuw topic te openen.

Ik wil in dit bericht wel even een overzichtje plaatsen met de (nieuwe) divisies waarin alle SD-ers dit seizoen acteren

EB Sport - Blue Boys - Divisie 2
Matador - Seitaart - Divisie 23
Forever - Haastige Spoed - Divisie 56.
Dre - Dredevils - Divisie 57
Gerben Zonderland - CC Zonderbanden - Divisie 57
Cruijff - Undertaker- Divisie 57
Mac - Skandalouz Scoring - Divisie 58
Peter - Eriks Gunners - Divisie 67
Fabian - De Flierefluiters - Divisie 77
Bocaloca - Bocaloca - Divisie 79
Kezmania - Messina Spartans - Divisie 80
Antidote - Xyon United divisie 90
Adder - Adder Amsterdam - Divisie 96
Voyou - Voyou - Divisie 156
Gittermaster - De Volewijckers - Divisie 509
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#2
Ik ben dus gepromoveerd naar divisie 57 en als ik naar de star-rating van de teams in die divisie kijk, dan heb ik het meest te vrezen van mijn medepromovendi en van het team van Dre (ook 4 sterren). Mijn board wil dat ik niet degradeer en dat ik mijn banksaldo opschroef vanaf 25k, dus beide doelen moeten met de ogen dicht en met 2 vingers in de neus gehaald kunnen worden. Ik ga wederom voor promotie en hoop in de loop van het seizoen een extra keeper, twee CB's en 2 jonge spitsen aan te kunnen trekken.
Van de 2,4 miljoen promotiebonus die ik heb gekregen heb ik meteen weer 900k in mijn stadion geïnvesteerd om mijn andere lange-zijde-tribune op te waarderen, zodat ik straks op 20.000 plaatsen zit.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#3
4431617 dat heb ik gekregen aan promotie bonussen Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#4
Ik ook een 2e plek en gelijk 8000 extra plaatsen in mijn stadion gecreeerd. Ik speel volgend seizoen in divisie 23 en heb nog niet echt gekeken naar de tegenstanders. Maar dat zal spoedig gaan gebeuren.... Heb overigens ook eindelijk mijn 2e speler op approved staan! =D>

Hij kan nog niks, maar is wel 19 jaar....
Reply
#5
Ik ben gepromoveerd naar divisie 156, met 'slechts' 1,4M aan prijzengeld, dit zal ik vooral gebruiken voor nieuwe spelers en om mijn leningen af te betalen...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#6
Ik ben gepromoveerd naar divisie 2 en heb ruim 2 miljoen euro bonus gekregen. Van dat geld koop ik 4 spelers. Mijn stadion heb ik van het leengeld betaald en wordt uitgebreid naar 52.000 plaatsen.
Reply
#7
eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen

Opdenboerenbuiten
(0) 0 - 3 (1)
Bocaloca
S Thomas (43)
S Thomas (46)
S Thomas (72)

\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
0-4 gewonnen en een 5-sterrenprestatie van mijn 4-sterrenformatie :Big Grin
Reply
#9
wat is die site trouwens allejesus langzaam
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#10
bocaloca Wrote:wat is die site trouwens allejesus langzaam

Komt doordat iedereen als een gek aan het bieden is op die free-jeugdspelers :wink:
Reply
#11
0-2 gewonnen
Reply
#12
de eerste paar approved staan weer op et program

tevens een 43/100 linksback een 3e spits, en een niet spelende midd op de transferlijst geplaatst

iemand interesse ze zijn niet heel erg duur
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#13
Hmmm, ik ben er ook nog steeds hoor Gerrubun!
Reply
#14
ik zit in divisie 228 Sad
Reply
#15
Dan moeten jullie even zeggen in welke divisie jullie zitten, dan zet ik jullie erbij. :8: Ik heb trouwens mijn eerste potje ook alweer met 2-0 gewonnen en gestegen naar 141 overall. Nog geen nieuwe spelers, maar dat komt nog wel.Mijn toko van 16.000 man zat op een muizengaatje na alweer helemaal vol, dus dat schuift weer als een trein.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
heb ik toch gezegd Smile haagse hout div. 228
Reply
#17
Adder Amsterdam, div.96
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#18
Div. 77
Reply
#19
Het is echt onmogelijk met het huidige systeem om in de hoogste divisies te komen...
Reply
#20
jah ik weet het :cry:
Reply
#21
nog sders interesse in de spelers die ik op de TL heb neergemieterd (A)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#22
bocaloca Wrote:nog sders interesse in de spelers die ik op de TL heb neergemieterd (A)

Ja in die linksback wel, alleen heb er geen geld voor....
Reply
#23
ach als je iets onder de prijs gaat zitten keur ik het ook goed Wink
hij heeft nog nooit gespeeld LOL
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#24
ik heb nog 1.7 miljoen red ik dan iets Smile
Reply
#25
jah mn 31/100 middelvelder :p enne je mag mn spits dr voor hebben als mn board dat goedkeurd Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#26
Zo te merken sta ik ook nog niet in het rijtje.
Antidote - Xyon United divisie 90

Eerste wedstrijd van het seizoen gewonnen met 3-1. Verder is mijn divisie vrij sterk. Het gaat nog een vrij lastige seizoen worden. Deze week al meteen een zware schema.

Verder 2.4M erbij gekregen. Stadion is ook meteen uitgebreid naar 32000 plaatsen en er is ook een nieuwe centrale verdediger gehaald.

Verder wil ik nog een GK (2x), CM (2x), CF en dan nog iets.
Reply
#27
we gaan dit seizoen door waar we vorig seizoen geeindigd zijn!
2 overwinningen op zak
sta alweer boven aan de ranglijst, en al 2 punten voor op de nummer 2!
Helaas alle spelers weigerden hun nieuwe loon, dus wederom pogingen gedaan op de TL
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#28
3-0 gewonnen,
ik sta nu waar ik hoor te staan :wink:
Reply
#29
joh volgens mij stond ik daar vorig seizoen TongueTongueTongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#30
bocaloca Wrote:joh volgens mij stond ik daar vorig seizoen TongueTongueTongue

idd..

Alleen mijn spits is nu geblesseerd (6 dagen)
Reply


Forum Jump: